معرفی بهترین برندهای شامپو بدن بازار

انواع برندهای شامپو بدن
امروزه شاهد طیف گسترده‌ای از شامپو بدن‌های مختلف در بازار هستیم. این تنوع بالا باعث شده تا انتخاب یک شامپو بدن مناسب و سازگار با پوست کاری نه چندان ساده باشد. در این مطلب شما را با تعدادی از بهترین شامپو بدن‌های موجود در بازار آشنا خواهیم کرد. پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

معرفی بهترین برندهای شامپو بدن بازار

حتما تا به حال برای خرید یک شوینده مناسب برای پوست خود دچار تردید شده‌اید. با توجه به تنوع زیاد در بین شامپو بدن‌های موجود در بازار، انتخاب یک شامپو بدن مناسب و کارآمد به کاری نه چندان ساده تبدیل شده است. قبل از خرید شامپو بدن باید نوع پوست خود را شناسایی کرده و بر اساس آن شامپو بدن ایده‌آل خود را خریداری کنید. گاهی پس از خروج از حمام حس خشکی پوست به شما دست می‌دهد. دلیل این مشکل استفاده از شامپو بدن نامناسب است.

در این مطلب شما را با بخشی از بهترین برندهای شامپو بدن موجود در بازار آشنا خواهیم کرد تا انتخابی درست و مناسب داشته باشید. 

بهترین شامپو بدن
معرفی انواع شامپو بدن

شامپو بدن بنسر

یکی از شامپو بدن‌های محبوب خانم‌ها و آقایان، شامپو بدن بنسر نام دارد. این شامپو بدن خواص مفیدی برای پوست داشته و به حفظ نرمی و لطافت پوست کمک می‌کند. در ساخت ژل بدن بنسر از زغال اکتیو استفاده شده که از اتصال آلودگی به پوست فرد جلوگیری می‌کند در نتیجه پوست تمیز و درخشان می‌ماند. همچنین این شامپو بدن حاوی عناصر گیاهی مانند اکالیپتوس، بادرنجبویه و مرزه کوهی است. رایحه شامپو بدن بنسر تند و تلخ بوده که بسیار مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است که موجب خنک شدن پوست نیز می‌شود. 

شامپو بدن بنسر
شامپو بدن بنسر

شامپو بدن شون 

شون به معنی زیبایی برگرفته از یک واژه آلمانی است. این برند محصولی حاصل از مشارکت ایران و آلمان است به این صورت که فرمولاسیون آن در کشور آلمان تهیه شده و در ایران به وسیله شرکت کیمیا تک تولید می‌شود. شون در زمینه‌های مختلف همانند تولید محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت داشته و خود را به عنوان یکی از برندهای مطرح و معتبر در این زمینه به جهانیان معرفی کرده است.  
شامپو بدن شون تاثیر به سزایی برای بالا بردن حس طراوت و شادابی پوست شما دارد دلیل آن نیز مواد غنی استفاده شده در آن است. این شامپو حاوی ویتامین B و آنتی اکسیدان‌های فعال است که برای جوانسازی پوست بسیار مفید هستند. شامپو بدن شون از عصاره شیر و توت فرنگی ساخته شده به همین دلیل می‌تواند لطافت بخش پوست باشد. دیگر ویژگی مثبت این شامپو رایحه توت فرنگی آن است که آن را به یکی از شامپوهای خوش بو کننده بدن تبدیل کرده است. 

شامپو بدن شون
شامپو بدن شون 

شامپو بدن سینره 

سینره یکی از برندهای مطرح ایرانیست که خود را در گروه پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین برندهای حال حاضر قرار داده است. شامپو بدن سینره می‌تواند یک گزینه خوب برای افرادی باشد که زیاد عرق می‌کنند به خصوص آقایان. این شامپو بدن با تنظیم PH بدن به خوبی میزان تعریق را کاهش می‌دهد. شامپو بدن سینره از عصاره‌های گیاهی مانند عصاره جلبک و گیاه بامبو ساخته شده همچنین برای تولید این شامپو از نمک دریایی استفاده شده است. شامپو بدن سینره قدرت شویندگی بالایی داشته و به پوست شما آسیبی نخواهد رساند. این شامپو فاقد مواد صابونی برای شستشوی بدن است که از خشکی پوست جلوگیری کند. 

شامپو بدن سینره
شامپو بدن سینره 

شامپو بدن اینتسا 

شامپو بدن اینتسا با ترکیبات فوق العاده خود علاوه بر پاکیزگی پوست باعث از بین رفتن سلول‌های مرده پوست شما نیز خواهد شد. این شامپو بدن به خوبی منافذ پوست را باز کرده و باعث تنفس هرچه بهتر پوست می‌شود. شامپو بدن اینتسا رایحه دلنشین کهربایی داشته و می‌توان از آن به عنوان یک احیا کننده پوست نام برد. این شامپو برای افرادی که پوستی حساس دارند توصیه می‌شود. 

شامپو بدن اینتسا
شامپو بدن اینتسا 

شامپو بدن نیوآ 

نیوآ و محصولات بی نظیرش برای همه آشنا هستند. شامپو بدن نیوآ همانند دیگر محصولات این برند کارایی بسیاری داشته و بسیار مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است. این شامپو بدن شبیه کرم است که موجب حفظ لطافت پوست شده و چربی مورد نیاز آن را تامین می‌کند تا فرد دچار خشکی پوست نشود. شامپو بدن نیوآ برای آقایان و خانم‌ها مناسب بوده و می‌تواند از پوست به خوبی مراقبت کند. در تولید این شامپو بدن از عصاره میوه‌هایی همانند تمشک و شاه توت استفاده شده که موجب خوشبو شدن بدن می‌شوند. 

شامپو بدن نیوآ
شامپو بدن نیوآ 

شامپو بدن داو 

شامپو بدن داو یکی دیگر از بهترین شامپو بدن‌های لیست ماست. این شامپو از عصاره نارگیل و گل یاس تولید شده است به همین دلیل به عنوان یک منبع غنی برای تغذیه پوست شناخته می‌شود. شامپو بدن داو در کنار خاصیت تمیز کنندگی خود می‌تواند یک ترمیم کننده مناسب برای پوست شما باشد. در تولید این شامپو بدن از هیچ‌ گونه مواد نگهدارنده‌ای همانند پارابن استفاده نشده است به همین دلیل خاصیت این شامپو برای پوست بسیار بیشتر از شامپوهای دیگر موجود در بازار است. عصاره گل یاس موجود در این شامپو سبب می‌شود تا عفونت های قارچی روی پوست با استفاده مداوم از بین رفته و پوست شما عاری از هرگونه آلودگی شود. 

شامپو بدن داو 
شامپو بدن داو 

شامپو بدن استم سل 

شامپو بدن استم سل یکی از بهترین گزینه‌ها برای افرادیست که پوستی خشک و اگزمایی دارند. این شامپو بدن حاوی عصاره آلوئه ورا، شی باتر و روغن کالاندولا است که آن را به یک آرام بخش خوب برای پوست‌های اگزمایی و آسیب دیده تبدیل کرده است. شامپو بدن استم سل با باسازی سلول‌ها، پوستی نرم و لطیف را به ارمغان می‌آورد و پوستی سالم به شما هدیه خواهد کرد. 

شامپو بدن استم سل
شامپو بدن استم سل 


 

مطلب مفید بود؟
1
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی