گردنبند کارتیر

گردنبند کارتیر رو با چی ست کنیم؟ عکس‌ مدل‌های ست کارتیر جدید

ست‌های گردنبند زیبای کارتیر (کارتیه) همیشه ترند و روی مد است، هستند. مخصوصا اگر با مدل‌های دیگر گردنبندها آن‌ها را ست کنید، جلوه بسیار زیبایی به تیپ و استایل شما می‌دهد. مثلا می‌توانید درکنار کارتیر از گردنبند سکه‌ای استفاده کنید. در این مقاله نمونه مدل‌های زیبای ست گردنبند کارتیر را تهیه کرده‌ایم.

ست ساعت و دستبند

شیک‌ترین مدل‌های ست ساعت و دستبند در طرح‌های ظریف و شلوغ

ست ساعت و دستبند از اون دسته اکسسوری‌های پر کاربرد است که در کنار هم بسیار ست شیک و زیبایی می‌شود که برای در کنار هم قرار دادن آن‌ها، هم به صورت اسپرت و هم به صورت کلاسیک قابل ست کردن است. در این مقاله مدل‌های مختلفی از ست ساعت و دستبند دخترانه و زنانه را تهیه کرده‌ایم تا بتوانید ایده بگیرید.

طرح تاتو

50 طرح تاتو خاص، مفهومی و ساده 2023 زنانه و مردانه

تاتو در همه جای دنیا طرفدار دارد و جزو کارهای زیبایی مد روز محسوب می‌شود. اما همواره تاتو کاران به این نکته تاکید دارند که هر چقدر طرح تاتو ظریف‌تر و کوچک‌تر باشد بهتر است زیرا طرح‌های بزرگ و شلوغ ممکن است بعد از مدتی خسته کننده شود. در این مقاله جدیدترین و زیباترین طرح‌های ساده تاتو را تهیه کردیم.

آموزش ساخت گل سر

آموزش ساخت گل سر زیبا با پارچه و مرواریدی که در خانه دارید

ساخت بعضی از مدل‌های گل‌سر بسیار راحت است. کافی است کمی خلاقیت به خرج دهید، حوصله داشته باشید و زمان بگذارید تا بتوانید گل‌سر دلخواه خود را درست کنید. ما هم در این مقاله آموزش چندین مدل گل‌سر زیبا را به صورت تصویری مرحله به مرحله برای شما عزیزان تهیه کرده‌ایم. همراه بازارگیت باشید.

راهنمای خرید ساعت مچی

قبل از خرید ساعت مچی این نکات را با دقت بخوانید

خرید ساعت مچی جزو خریدهای نسبتا سخت محسوب می‌شود زیرا مدل‌های مختلف و متنوعی از برندهای معتبر و گوناگون جهانی داریم که خرید را برای ما سخت‌تر می‌کند. در این مقاله تمام نکات مهمی که قبل از خرید ساعت مچی باید به آن توجه کنید را بررسی کردیم تا خرید خوب و رضایت بخشی داشته باشید. در ادامه همراه ما باشید.

مدل ساعت مچی مردانه جدید

جدیدترین مدل‌های ساعت مچی مردانه از بهترین برندهای روز دنیا

امروزه با توجه به گسترش برندهای تولید ساعت مچی در دنیا، مدل‌های مختلفی به لحاظ طراحی، رنگ و جنس در آن‌ها می‌بینیم که انتخاب را کمی مشکل می‌کنند. در این مقاله از بازارگیت نمونه‌های مختلفی از مدل‌های مختلف ساعت مچی اسپرت، کلاسیک و ساده را تهیه کرده‌ایم تا بتوانید مدل مورد علاقه خود را پیدا کنید.

مدلهای ساعت مچی زنانه جدید

جدیدترین و زیباترین مدل‌های ساعت مچی زنانه، کلاسیک و اسپرت

مدل‌های ساعت مچی زنانه کمی بیشتر و متنوع‌تر از مدل‌های مردانه است که همین موضوع باعث می‌شود انتخاب یک ساعت مچی مناسب کمی سخت شود. برندهای معتبر جهانی هم به لحاظ طراحی و ساخت در تلاشند که زیباترین مدل‌های ساعت مچی زنانه را تولید و به بازار عرضه کنند. با جدیدترین مدل‌های ساعت مچی زنانه همراه ما باشید.

دکمه سردست و انواع آن

انواع دکمه سردست و نحوه بستن آنها

دکمه سردست یکی از اکسسوریها و نمادی از استایل های شیک در مهمانی های مجلل و لاکچری است. دکمه سردست اکسسوری است که می تواند متناسب با انواع مختلف سبک پوشش ها ست شود. با همراه باشید تا با انواع مختلف دکمه سردست و نحوه بسته شدن آنها بیشتر آشنا شویم.