درجه یک ترین بازی‌های کامپیوتری 2022 در جهان را بشناسید

بهترین بازی های کامپیوتری 2022
با توجه به پیشرفت تکنولوژی و هوشمند شدن گوشی‌های همراه، هنوز هم گیمرهای پی سی با علاقه بسیار دنبال بازی‌های کامپیوتری هستند که بتوانند با لپ‌تاپ و کامپیوتر بازی‌های هیجان انگیزی را تجربه کنند. در این مقاله بهترین، معروف‌ترین و جذاب‌ترین بازی‌های کامپیوتری دنیا را معرفی کرده‌ایم. همراه ما باشید.

درجه یک ترین بازی‌های کامپیوتری 2022 در جهان را بشناسید

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و افزایش سطح کیفیت سخت افزاری کامپیوترها و لپ‌تاپ‌ها، هر روز تعداد بازی‌های کامپیوتری با ژانرهای مختلف افزایش پیدا می‌کنند. به همین علت بسیاری از افرادی که علاقه به گیم‌های پیسی دارند در میان این بازی‌ها سردرگم می‌شوند و نمی‌توانند بازی مناسبی برای خود پیدا کنند به همین علت این مقاله از بازار گیت را اختصاص داده‌ایم به معرفی بهترین بازی‌های کامپیوتری در ژانرهای متفاوت تا بتوانید در میان بهترین بازی‌ها، بازی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

بهترین بازی های کامپیوتری 2021
درجه یک ترین بازی‌های کامپیوتری 2021 در جهان 

1. بازی dead cells
یکی از بهترین بازی‌های کامپیوتری بازی dead cells می‌باشد. این بازی یک بازی اکشن از استودیو موشن تویین است که در آن بازیکن باید یک شخصیت را هدایت کند و با استفاده از آن باید به مراحل بالاتر و در نهایت به هدف آخر برسد. البته این بازی به آن سادگی که فکر می‌کنید نیست زیرا شما با چالش‌هایی همچون مرگ روبرو می‌شوید. البته سازنده این بازی برای بازیکنان امکاناتی را تشکیل داده تا در زمان مواجه با مرگ امکاناتی را داشته باشند تا بتوانند بازی را بهتر ادامه دهند. از ویژگی‌های این بازی می‌توان جلوه‌های ویژه و... اشاره کرد که هر یک ارزش این بازی را افزایش می‌دهند.

رده سنی: 12+
امتیاز: 89 از 100 
ناشر: استودیو موشن تویین

بازی کامپیوتری dead cells
بازی کامپیوتری dead cells

2. بازی the walking dead (A Telltale game seeies)
یکی از بهترین بازی‌های کامپیوتری تاریخ، بازی خاطره انگیز مجموعه مردگان متحرک است. این بازی قبل از تعطیلی استودیو تل تیل گیمز در سال 2012 در قالب مجموعه بازی داستانی انتشار یافت. اولین فصل این بازی در سال 2012 وارد صنعت گیم شد و پس از آن شش اپیزود دیگر هم از این بازی در اختیار بازیکنان قرار گرفت. بازی واکینگ دد تل تیل گیمز با توجه به داستانی که دارد بازیکنان را با خود درگیر می‌کند که همین امر هم موجب شد که در سال 2012 به عنوان بهترین بازی سال انتخاب شود. با توجه به موجود بودن تمامی فصل‌ها اگر شما تا به حال این بازی را انجام نداده‌اید موقعیت مناسبی است که آن را تجربه کنید.

رده سنی: 17+
امتیاز: 89 از 100
ناشر: استودیو تل تیل گیمز

بازی کامپیوتری the walking dead (A Telltale game seeies)
بازی کامپیوتری the walking dead (A Telltale game seeies)

3.بازی Resident Evil 2
رزیدنت اویل 2 یکی از مجموعه بازی‌های رزیدنت اویل است. در سال 2012 کپکام تصمیم گرفت نسخه ریمیک بازی رزیدنت اویل را انتشار دهد که این امر با استقبال زیادی هم روبرو شد و بسیاری از گیم پلیرها به این بازی رو آوردند. در این بازی بازیکنان باید به شهر راکون سیتی بروند. راکون سیتی شهری است که لیان اس کندی و کلیر رد فیلد با خاطراتی روبه‌رو می‌شوند که ان‌ها را درگیر کابوس‌های ترسناک و زامبی‌ها می‌کند. در این نسخه از بازی تمامی ویژگی‌های نسخه اصلی همچنین ویژگی‌های دیگری مانند زاویه دوربین و امکانات ویژه اضافه شده است.

رده سنی: 17+
امتیاز: 89 از 100 
ناشر: کپکام

بازی کامپیوتری Resident Evil 2
بازی کامپیوتری Resident Evil 2

4. بازی (call of duty (black ops1
بازی (call of duty (black ops1 یکی از بازی‌های مجموعه بازی کال اف دیوتی است که طرفداران زیادی دارد. بازی بلک اپس 1 را می‌توان در لیست بهترین بازی‌های کامپیوتری قرار داد. بنابراین اگر شما طرفدار بازی‌های داستانی هستید احتمال زیاد عملیات سیاه یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما می‌باشد. در این نسخه از بازی شما می‌توانید از سلاح‌های متنوعی و در کنار آن می‌توانید از ویژگی‌های دیگری مانند killstreaks استفاده کنید. همچنین حالت زامبی هم که در مجموعه‌های دیگر این بازی بوده است بار دیگر در این بازی دیده می‌شود که بازیکنان بسیاری طرفدار آن هستند. برای بازی black ops1 دو نقشه یعنی نقشه Nuketown و firing Rang تعریف شده است. جالب است بدانید این نقشه‌ها آنقدر پر طرفدار بودند که در نسخه‌های دیگر بازی هم از این دو نقشه استفاده شد.

رده سنی: 17+
امتیاز: 3.4 از 10
ناشر: Treyarch – n-Space

بازی کامپیوتری (call of duty (black ops1
بازی کامپیوتری (call of duty (black ops1

5. بازی (Battalefield (Bad company 2
بازی بتلفیلد بد کمپانی یکی از محبوب‌ترین بازی‌های کامپیوتری است. در سال 2010 کمپانی استودیو دایس تصمیم گرفت که نسخه دوم این بازی را انتشار دهد. در این نسخه بخش چند نفره آنلاین بسیار بهتر از نسخه قبلی شده است. همچنین عناصر واقع گرایانه مانند حرکت گلوله‌ها و گرافیک بازی بسیار بالاتر رفته است. البته برای این بازی یک نسخه الحاقی با نام battlefield bad company2: vietnam منتشر شده است که داستان بازی در ویتنام اتفاق می‌افتد. این بازی در سبک شوتر اول شخص است که شما می‌توانید کنترل سرباز پرستون ماذلو را در اختیار بگیرید. 

رده سنی: 18+
امتیاز: 87 از 100 
ناشر: استودیو دایس

بازی کامپیوتری (Battalefield (Bad company 2
بازی کامپیوتری (Battalefield (Bad company 2

6. بازی (call of duty (modern warfare 2
در میان معرفی بهترین بازی‌های کامپیوتر بازی کالاف دیوتی مدرن وار می‌رسیم  به این بازی که یکی دیگر از مجموعه بازی‌های کالاف دیوتی است که بهترین نسخه بازی محسوب می‌شود. این بازی در حقیقت ادامه بازی call of duty 4: modern warfare است که بسیار نسبت به نسخه‌های قبلی پیشرفت کرده است. در این نسخه حالتی تعاملی به نام spac ops اضافه شده است که بسیار بازیکنان را به وجد آورده است. در این نسخه نقشه‌های بزرگی تعریف شده که موجب می‌شود بازیکن مدت زمان زیادی را صرف بازی کند. قسمت killstreaks بازی با تحولات زیادی روبرو شده است و بازیکن با چالش‌های پیشرفته‌تری نسبت به نسخه‌های قبل رو به رو می‌شود. از ویژگی‌های این بازی می‌توان به موسیقی جذاب، گرافیک بالا و گیم پلی واقعی اشاره کرد. با توجه به تمام این ویژگی‌ها با وجود گذشت 10 سال از انتشار این بازی هنوز هم بسیاری از افراد برای تجربه شوتر اول شخص هم به سراغ این بازی می‌آیند و سعی می‌کنند آن را برای چندمین بار تجربه کنند.

رده سنی: 18+
امتیاز: 94 از 100
ناشر: اکتیویژن

بازی کامپیوتری (call of duty (modern warfare 2
بازی کامپیوتری (call of duty (modern warfare 2

7. بازی assasins creed 2
یکی دیگر از بهترین بازی‌های گرافیکی کامپیوتر، بازی assasins creed است. این بازی که توسط Ubisoft انتشار یافته در دسته بازی‌های داستانی و اکشن جای می‌گیرد. بازی assasins creed 2 در حقیقت یکی از مهم‌ترین نسخه‌های این بازی است زیرا دنباله رو مجموعه بازی assasins creed می‌باشد. داستان این بازی حول محور تاریخچه خیالی مبارزه شوالیه های تمپلار است. بر این اساس اساسین‌ها وظیفه جنگ برای آزادی را بر عهده دارند و شوالیه‌های تمپلار هم برای کنترل افراد به جنگ می‌پردازند. این بازی در قرن 21 که دزموند باز قصد دارد خاطرات ژنتیکی جد خود را زنده کند اتفاق می‌افتد.

رده سنی: 17+
امتیاز: 8.7 از 10
ناشر: Ubisoft montreal

بازی کامپیوتری assasins creed 2
بازی کامپیوتری assasins creed 2

8. بازی fortnite battle Royal
بی شک یکی از بهترین بازی‌های کامپیوتری 2020 بازی فورتنایت است. این بازی در حال حاضر آنقدر پر طرفدار شده است که در هر لیست بهترین بازی‌های کامپیوتری می‌توانید نام آن را مشاهده کنید. در این بازی شما به صورت آنلاین با افراد دیگر مسابقه می‌دهید که در هر مرحله صد بازیکن در یک محل مشخص قرار می‌گیرند. شما در ابتدا با توجه به این که از یک هواپیما به داخل محل مورد نظر می‌پرید تنها یک چتر نجات دارید بنابراین هنگام فرود آمدن باید به نزدیک‌ترین خانه بروید و سلاح‌هایی را برای خود پیدا کنید و با آن به جنگ با سایر بازیکنان بپردازید. یکی از ویژگی‌هایی که این بازی را از سایر بازی‌های این سبک جدا می‌کند ویژگی ساخت و ساز آن است. بازیکنان در طی بازی می‌توانند درختان را قطع کنند و برای خود با استفاده از چوب و فلز سازه‌هایی مانند سکو و دیوار بسازند که این کار موجب می‌شود سایر بازیکنان دور بمانند. 

رده سنی: 12+
ناشر: شرکت اپیک گیمز

بازی کامپیوتری fortnite battle Royal
بازی کامپیوتری fortnite battle Royal

9. بازی mortal kombat 11
یکی از بهترین بازی‌های کامپیوتری تاریخ بازی مورتال کمبت است. Mortal kombat 11 که دنبال بازی‌های مورتال کمبت است یکی از بهترین بازی‌ها برای ورود بازیکنان به دنیای بازی‌های مبارزه‌ای است. در این بازی شما می‌توانید با شخصیت‌های مختلفی آشنا شوید و در رابطه با هر کدام آموزش‌هایی ببینید و بعد از آن با سایر بازیکنان به رقابت بپردازید. از ویژگی‌های این بازی می‌توان به شخصیت‌های متنوع و داستان بازی اشاره کرد.

رده سنی: 18+ 
امتیاز: 8 از 10
ناشر: Warner Bros. Interactive Entertainment

بازی کامپیوتری mortal kombat 11
بازی کامپیوتری mortal kombat 11

10. بازی sekiro (shadows die twice)
بی شک یکی از بهترین بازی‌های شمشیری کامپیوتر، بازی shadows die twice است. این بازی که توسط تیم fromsoftware طراحی شده است از محبوب‌ترین بازی‌های خونین و جنگی است که باید بر سر مرگ و زندگی انجام گیرد. این بازی به صورت تک نفره ارائه شده است و بازیکنان در آن باید نقش یک مبارز سنگ دل را ایفا کنند. در روند بازی بازیکنان باید استاد خود را نجات دهند و از دشمن اصلی آن انتقام بگیرند. شما برای مبارزه می‌توانید از روش‌های استراتژیک متنوعی استفاده کنید و در نبردها پیروز شوید.

رده سنی: 18+
امتیاز: 90 از 100
ناشر: Activision

بازی کامپیوتری sekiro (shadows die twice)
بازی کامپیوتری sekiro (shadows die twice)

11. بازی hellblade (senuas sacirifice)
در ادامه معرفی بهترین بازی‌های کامپیوتر به یکی دیگر از بهترین بازی های شمشیری کامپیوتر به نام hellblade میرسیم. جنگجوی بیباک سعی دارد سفری را آغاز کند و در مسیر باید از یک سرزمین کابوس‌وار عبور کند اما آیا شما می‌توانید او را در این جنگ همراهی کنید و از نبرد، پیروز خارج شوید؟ 
بازی hellblade (senuas sacirifice) یک بازی ماجراجویی و اکشن است که با الهام از فرهنگ سلتیک و اساطیر نورس توسط استودیو ninja theory ساخته شده است. شما در این بازی باید با موجودات رویایی و وحشتناک مبارزه می‌کنید و در چالش‌هایی که در مقابل‌تان قرار می‌گیرد پیروز می‌شوید و در نهایت شما با پیروزی‌های خود و رسیدن به مرحله آخر می‌توانید روح عشق مرده‌تان را از دست الهه hela نجات دهید.

رده سنی: 16+
امتیاز: 81 از 100
ناشر: ninja theory

بازی کامپیوتری hellblade (senuas sacirifice)
بازی کامپیوتری hellblade (senuas sacirifice)

12.بازی middle Earth (shadow of war)
از دیگر بازی‌های شمشیری کامپیوتری به بازی middle Earth می‌رسیم. اگر شما علاقه‌مند به سری مجموعه‌های ارباب حلقه‌ها هستید بی‌شک این بازی برای شما تجربه‌ای فوق‌العاده را رقم خواهد زد. در این بازی شما باید حلقه جدیدی ایجاد کنید و قلعه‌هایی که در مسیرتان قرار می‌گیرند را نابود کرده و با ارتش خودتان mordor را در shadow of war فتح کنید.

رده سنی: 18+
امتیاز: 80 از 100 
ناشر: Warner Bros Interactive Entertainment

بازی کامپیوتری middle Earth (shadow of war)
بازی کامپیوتری middle Earth (shadow of war)

13. بازی castlevania lords of shadow
این بازی در روزهای آخر دنیا اتفاق می‌افتد و اتحاد زمین با بهشت توسط ارباب مرموز سایه‌ها و نیرویی بد خواه تهدید می‌شود و در نهایت تاریکی بر جهان حکم‌رانشده و روح مردگان نمی‌توانند به آرامش برسند. تمامی این موارد در حالی است که موجودات شرور، آزاده در جهان می‌چرخند و زندگی را از مردم می‌گیرند. گابریل که یکی از اعضای انجمن برادری روشنایی است از گروه شوالیه‌های بی‌گناه در برابر عوامل ماورائی محافظت می‌کند. همسر گابریل به دست ارتش نیروی تاریکی به قتل رسیده و روحش به دام افتاده است و هیچ کس از حقیقتی که در معرض اتفاق افتادن است خبر ندارد. گابریل به سمت این نیروی تاریک حرکت می‌کند و در مقابل افراد شیطانی می‌ایستد و آن‌ها را شکست  می‌دهد تا در نهایت بتواند دنیا را به تعادل برساند. 

رده سنی: 17+
امتیاز:  85 از 100
ناشر: Konami

بازی کامپیوتری castlevania lords of shadow
بازی کامپیوتری castlevania lords of shadow

14. بازی limbo
یکی از بهترین بازی‌های سبک برای کامپیوتر، بازی limbo است. شما در این بازی باید پسری که بدون هیچگونه قدرت جادویی و حرکات دفاعی که به تنهایی در محلی تاریک قرار گرفته است را از تهدیداتی که در مقابلش قرار می‌گیرد نجات دهید و او را تا پایان بازی همراهی کنید. Limbo موجب شده است تا ناشر آن به یک استودیو بزرگ تبدیل شود تا بتواند مراحل دیگری از این بازی را برای طرفداران پر و پا قرص خود تولید کند. Limbo را می‌توان به عنوان بهترین بازی کامپیوتری تاریخ شناخت، بنابراین اگر این بازی را تا به حال تجربه نکردید هرچه زودتر بهتر است که آن را بر روی سیستم خود نصب کنید.

رده سنی: 18+
امتیاز: 90 از 100
ناشر: استودیو playdDead

بازی کامپیوتری limbo
بازی کامپیوتری limbo

15. بازی intro the breach
یکی دیگر از بهترین بازی‌های سبک برای کامپیوتر بازی intro the breach است. این بازی سبک استراتژیک و در عین سادگی که دارد با هر بار بازی احساس تازه‌ای دارید و به هیچ عنوان از آن خسته نمی‌شوید زیرا با توجه به حالت استراتژی و نیروهای مختلفی که در دست دارید می‌توانید بازی را جذاب‌تر ادامه دهید.
از ویژگی‌های این بازی می‌توان به موسیقی و صدا گذاری فوق العاده و جزئیات و ویژگی‌های خوب آن اشاره کرد.

رده سنی: 12+
امتیاز: 90 از 100
ناشر: Subset Games

بازی کامپیوتری intro the breach
بازی کامپیوتری intro the breach

16. بازی celest
یکی دیگر از بهترین بازی‌های سبک برای کامپیوتر می‌توان به بازی celest اشاره کرد. این بازی بسیار چالش بر انگیز است که در هر مرحله‌ای که پیش می‌روید باید سریع‌تر فکر کنید تا از چالش‌های مقابل خود عبور کنید. این بازی در عین سادگی که دارد با امکانات ویژه‌ای مانند موسیقی زیبا، داستانی فوق‌العاده و انیمیشنی جذاب، لحظات تکرار نشدنی را برایتان رقم خواهد زد. این بازی در سال 2020 به عنوان بهترین بازی مستقل سال در مراسم Game Awards انتخاب شد. 

رده سنی: 13+
امتیاز: 92 از 100
ناشر: Matt Makes Games

بازی کامپیوتری celest
بازی کامپیوتری celest

17. بازی inside
یکی دیگر از بازی‌های سبک برای کامپیوتر به معرفی بازی inside می‌رسیم. این بازی نسبت به بازی‌های دیگر حجم بیشتری دارد اما در عین حال کم حجم هم می‌باشد. کمپانی playdead که بازی limbo را طراحی کرده است این بار با بازی دیگری به نام inside نام خود را سر زبان‌ها انداخته است. شما در این بازی در یک فضای 2.5 بعدی قرار می‌گیرید. شما اگر تنها مرحله اول این بازی را طی کنید بسیار جذب این بازی می‌شوید و نمی‌توانید دست از ادامه آن بکشید. البته بازی insie یک پایان غم انگیز و به یاد ماندنی هم دارد. هنگامی که شما بازی را به اتمام می‌رسانید تا چند دقیقه جذب صفحه آن و از پایان بازی شوکه می‌شوید.

رده سنی: 16+
امتیاز: 75 از 100
ناشر: Playdead 

بازی کامپیوتری inside
بازی کامپیوتری inside

18. بازی sea of solitude
در ادامه معرفی بهترین بازی‌های کامپیوتر به معرفی بازی sea of solitude می‌رسیم. این بازی در عین حال که کم حجم است و داستانی کوتاه دارد اما در همین مدت کوتاه شما را بسیار سرگرم می‌کند. داستان این بازی در رابطه با انسان‌هایی است که به حدی از یکدیگر دور شده‌اند که به دلیل تنهایی زیاد همگی آن‌ها به هیولاهایی که چشمان قرمز رنگی دارند تبدیل شده‌اند. شخصیتی که شما باید آن را کنترل کنید دختری است که او هم از این مشکل رنج می‌برند و در یک ماجراجویی به سمت هیولا شدن کشیده می‌شود اما شما باید او را کنترل کنید.
این بازی در عین حال که ساده است اما خالق آنان دقت زیادی بر روی جزئیات و طراحی گرافیکی بازی داشتند و فضای بازی را بسیار جذاب طراحی کرده‌اند.

رده سنی: 13+
امتیاز: 72 از 100
ناشر: EA

بازی کامپیوتری sea of solitude
بازی کامپیوتری sea of solitude

19. بازی deae cells
از دیگر بهترین بازی‌های سبک برای کامپیوتر، بازی dead cells را معرفی می‌کنیم. این بازی انیمیشنی در یک فضای دو بعدی قرار گرفته است که شما باید حرکات مبارزه‌ای انجام دهید. از ویژگی‌های این بازی می‌توان به صدا گذاری و موسیقی فوق‌العاده، انتخاب رنگ عالی و کیفیت گرافیکی مناسب آن اشاره کرد. جالب است بدانید که این بازی توسط کمپانی مستقل ساخته شده اما توانسته است که در سال 2020 عنوان بهترین بازی اکشن را کسب کند. از رقبای این بازی می‌توان به call of duty ,far cry 5 , mega man 11 اشاره کرد.

رده سنی: 12+
امتیاز: 89 از 100
ناشر: استودیو Motion Twin

بازی کامپیوتری deae cells
بازی کامپیوتری deae cells

20. بازی the last of us
این بازی که یکی از بهترین بازی‌های کامپیوتری تاریخ محسوب می‌شود در سال گذشته توانسته است که تمام جوایز را از آن خود کند. اتفاقات این بازی در دنیای آخر زمانی رخ می‌دهد. افراد در تمام دنیا آلوده شده‌اند و اشخاصی هم که باز مانده‌اند برای بقای خود با استفاده از اسلحه افراد دیگر را به قتل می‌رساند تا بتوانند برای خود غذا و اسلحه جور کنند. شما در این بازی نقش ماموری به نام جوئل را دارید. او وظیفه دارد که دختری 14 ساله به نام المیرا را به صورت قاچاقی از یک منطقه قرنطینه نظامی خارج کند. این کار در ابتدا به نظر ساده می‌رسد اما پس از گذشت چند دقیقه شما با چالش‌هایی رو به رو می‌شوید و باید از تمامی این چالش‌ها عبور کنید تا دختر را از این منطقه خارج کنید.

رده سنی: 17+
امتیاز: 95 از 100
ناشر: Sony Interactive Entertainment

بازی کامپیوتری the last of us
بازی کامپیوتری the last of us

21. بازی GTA V
در ادامه معرفی بهترین بازی‌های کامپیوتر به مجموعه بازی‌های جی تی ای می‌رسیم. GTA V از مجموعه بازی‌های جی تی ای است که بسیار توانسته است بازیکنان را مجذوب خود کند. با اینکه ده سال از اولین نسخه این بازی می‌گذرد اما هنوز هم بسیاری از افراد دنبال کننده این بازی هستند.
دلایل زیادی برای محبوبیت این بازی وجود دارد اما از مهم‌ترین ویژگی‌های آن می‌توان به افزایش کاراکتر بازی اشاره کرد. قبلا در بازی‌های gta تنها یک کاراکتر وجود داشت اما این بازی از سه کاراکتر تشکیل شده که شما می‌توانید بین آنها سوئیچ کنید. البته در نهایت این سه کاراکتر به یکدیگر ربط پیدا می‌کنند و همین امر موجب جذابیت بیشتر بازی می‌شود. جدای از آن ویژگی‌های دیگری مانند گرافیک، بالا آزادی عمل طراحی زیبای شهر و جنبه داستانی جی تی ای v همگی نقش مهمی در انتخاب این بازی به عنوان بهترین بازی تاریخ دارند.

رده سنی: 18+
امتیاز: 96 از 100 
ناشر: راک استار

بازی کامپیوتری GTA V
بازی کامپیوتری GTA V

22. بازی portal 2
بازی portal 2 که یکی از بهترین بازی‌های ماجرایی کامپیوتر است ابتدا به عنوان یک پروژه دانشجویی ارائه شد اما بعدها ولو که سازنده آن است تصمیم گرفت که این بازی را منتشر کند که در همان ابتدا بازی او بسیار محبوب شد. همین امر موجب شد که او تصمیم بگیرد نسخه دوم بازی خود را هم انتشار دهند. 
شما در این بازی باید با استفاده از اسلحه، پورتال‌هایی را ایجاد کنید و از طریق آن معما را حل کنید. این بازی در عین حال که ساده است اما در نهایت منجر به خلق پازل‌هایی فوق‌العاده می‌شود که همین امر موجب درگیری ذهن بازیکن به بازی می‌شود. جالب است بدانید این بازی در زمان انتشار خود با طرفداران زیادی روبرو شد همچنین توانست جایزه بهترین بازی مراسم گلدن جوی استیک را از آن خود کند.

رده سنی: 12+
امتیاز: 95 از 100 
ناشر: Valve

بازی کامپیوتری portal 2
بازی کامپیوتری portal 2

23. بازی mass Effect 2
یکی دیگر از بهترین بازی‌های ماجرایی کامپیوتر به بازی mass Effect 2 تعلق می‌گیرد. اگر شما قصد دارید که این بازی را تجربه کنید و علاقه‌مند به این سبک بازی‌ها هستید بهتر است که سه نسخه اصلی این بازی را به طور کامل بازی کنید. از ویژگی‌های این بازی می‌توان به گرافیک بالا، داستانی بودن آن، نقش آفرینی فوق‌العاده و... اشاره کرد. 

رده سنی: 17+
امتیاز: 94 از 100 
ناشر: Electronic Arts

بازی کامپیوتری mass Effect 2
بازی کامپیوتری mass Effect 2

24. بازی the witcher 3
در معرفی بهترین بازی‌های کامپیوتر به بازی thw witcher 3 می‌رسیم. این بازی هم در نسخه‌های اصلی و هم در نسخه‌های الحاقی تواسنته است که از منتقدین امتیاز خوبی را دریافت کند. 
در این بازی شما وظیفه کنترل گرالت را بر عهده دارید و باید به دنبال سیری بگردید اما در کنار این هدف شما ماموریت‌های فرعی و اصلی دیگری هم دارید که همگی نقش مهمی در رسیدن شما به هدف‌تان را دارند. روند بازی آنقدر پر چالش است که موجب می‌شود شما مدت زیادی را بر روی بازی بگذارید و از آن لذت ببرید. گفتنی است که شما در روند بازی با موجوداتی عظیم الجثه روبرو می‌شوید که باید آن‌ها را بکشید. 

رده سنی: 18+
امتیاز: 93 از 100 
ناشر: CD PROJEKT RED

بازی کامپیوتری the witcher 3
بازی کامپیوتری the witcher 3

25. بازی minecraft
هنگامی که مارکوس پرسون تصمیم به ساخت این بازی گرفت حتی فکرش را هم نمی‌کرد که روزی این بازی به یکی از بهترین بازی‌های کامپیوتری تاریخ تبدیل شود. این بازی آنقدر پرفروش بود که توانست مایکروسافت را بخرد. 
یکی از ویژگی‌هایی که موجب موفقیت این بازی شد این بود که بازیکن اجازه آزادی عمل دارد و می‌تواند با استفاده از خلاقیت خود شروع به ماجراجویی کند. ماینکرفت که امروزه بر روی بسیاری از پلتفرم‌ها فعال می‌باشد هنگامی که شما پای آن می‌نشینید تا ساعت‌ها محو بازی می‌شوید و گذر زمان را نمی‌فهمید.

رده سنی: 7+
امتیاز: 93 از 100
ناشر: Mojang Studios

بازی کامپیوتری minecraft
بازی کامپیوتری minecraft

26. بازی microsoft flight simulator
در ادامه معرفی بهترین بازی‌های کامپیوتر قصد داریم شما را با یک بازی هواپیمایی آشنا کنیم که یکی از بهترین شبیه سازی پرواز هواپیما را تولید کرده و آن را در اختیار گیمرها قرار داده است. این بازی آنقدر گرافیک بالایی دارد که بازیکنان از بازی به وجد می‌آیند. شما در این بازی می‌توانید هواپیمای مورد علاقه خود را انتخاب کنید و با استفاده از نقشه‌ای که در اختیارتان قرار می‌گیرد می‌توانید پروازهای خود را انجام دهید.

رده سنی: 17+
امتیاز: 91 از 100 
ناشر: مایکروسافت

بازی کامپیوتری microsoft flight simulator
بازی کامپیوتری microsoft flight simulator

27. بازی whatch dogs legion
این بازی از سری بازی‌های مجموعه یوبی‌سافت می‌باشد. شما در این بازی برای پیش روی به مراحل بالاتر امکان هک وسایل الکترونیکی را دارید. همچنین با استفاده از این روش می‌توانید دشمانان خود را از بین ببرید. این بازی مربوط به زمان آینده است و در شهر لندن اتفاق می‌افتد. از ویژگی‌های این بازی می‌توان به جمع آوری تیم و انجام مسابقه تیمی اشاره کرد.

رده سنی: 18+
امتیاز: 73 از 100
ناشر: Ubisoft Toronto

بازی کامپیوتری whatch dogs legion
بازی کامپیوتری whatch dogs legion

28. بازی shadow of the tomb rider
یکی دیگر از بهترین بازی‌های ماجراجویی کامپیوتر، بازی tomb raider است. این بازی یکی از معروف‌ترین بازی‌ها در دسته بازی‌های اکشن است که به شما پیشنهاد می‌کنیم آن را امتحان کنید. این بازی ادامه نسخه قبلی یعنی rise of the tomb rider است که شما باید نقش لارا کرافت را بازی کنید. از ویژگی‌های این بازی می‌توان به گرافیک بالای آن اشاره کرد. بنابراین شما به راحتی می‌توانید با لارا همگام شوید و بازی را در نقش او ادامه دهید. همچنین محیطی پر از جزئیات و داستان جذاب بازی هم از دیگر ویژگی‌های آن است که به هرچه جذاب‌تر شدن بازی کمک می‌کند.

رده سنی: 16+
امتیاز: 9 از 10
ناشر: Square Enix

بازی کامپیوتری shadow of the tomb rider
بازی کامپیوتری shadow of the tomb rider

29. بازی pes یا fifa 2020
دو بازی pse و fifa از دیگر بازی‌های هیجان انگیزی هستند که می‌توانید از بازی فوتبال لذت ببرید. در رابطه با این دو بازی باید به شما بگوییم که pes به دلیل مشکلات لایسنسی که دارد به راحتی نمی‌تواند نقل و انتقالات، نام‌ها و... بازیکنان را درست انجام دهد و شما باید برای رفع این مورد بچ نصب کنید اما به طور کلی برخی از افراد طرفدار بازی‌های pes هستند و برخی دیگر هم طرفدار fifa، بنابراین شما با توجه به علایق خود می‌توانید بازی مورد نظر را انتخاب و از بازی فوتبال خود لذت ببرید.

رده سنی: 3+
امتیاز: 86 از 100
ناشر: Konami

بازی کامپیوتری pes یا fifa 2020
بازی کامپیوتری pes یا fifa 2020

30. بازی The Legend of Zelda: Majora’s Mask
این بازی یکی از مجموعه بازی‌های شرکت ژاپنی نینتندو است که بسیار در میان گیمرها پرطرفدار می‌باشد. در این بازی افرادی شرور به نام Majora’s Mask درحال کشتن مردم شهر هستند. اما در همین بین مشکلی بزرگتر برای مردم آن سرزمین وجود دارد و آن هم سقوط یک جسم آسمانی ویران کننده است شما در این بازی وظیفه دارید که مردم آن سرزمین را از نابودی نجات دهید اما برای انجام این کار شما تنها 72 ساعت زمان دارید.

رده سنی: 12+
امتیاز: 9 از 10
ناشر: Publishers

بازی کامپیوتری The Legend of Zelda: Majora’s Mask
بازی کامپیوتری The Legend of Zelda: Majora’s Mask

مطلب مفید بود؟
28
11
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی