معرفی 10 تا از بهترین عطرهای زنانه

بهترین عطر های زنانه
تقریبا تمام خانم‌ها دوست دارند که انواع رایحه‌ها در قالب عطرهای معروف از برندهای معروف را داشته باشند و هر کدام را در فصل خاصی از سال استفاده کنند. در این مقاله از بازارگیت محبوب‌ترین عطرها از معروف‌ترین و بهترین برندهای عطر جهان را معرفی کردیم تا بتوانید با رایحه هر کدام از آن‌ها به خوبی آشنا شوید.

معرفی 10 تا از بهترین عطرهای زنانه

بیشتر خانم‌ها علاقه دارند که همیشه بوی خوش و منحصر به فردی داشته باشند به همین خاطر بهترین عطرهای زنانه و یا بادی اسپلش را برای خود انتخاب می‌کنند. اغلب خانم‌ها هنگامی که عطر مورد علاقه خود را استفاده می‌کنند، حس اعتماد به نفس بیشتری پیدا می‌کنند. 
اما در هنگام انتخاب عطر باید دقت داشته باشید که به سراغ عطرهای خوب و با کیفیت بروید. به همین علت در این مقاله قصد داریم شما را با چندین عطر محبوب و معروف زنانه از برندهای برتر آشنا کنیم.

بهترین عطر های زنانه
بهترین عطرهای زنانه

عطر زنانه کالوین کلین بیوتی (سی کی بیوتی) CALVIN KLEIN BEAUTY

یکی از عطرهای پر فروش و باکیفیت زنانه، کالوین کلین بیوتی است که در حجم 100 میل و غلظت ادوپرفیوم به فروش می‌رسد. این عطر با رایحه معتدل رو به شیرینی که دارد برای استفاده در تمام فصول مناسب است. این عطر در سال 2010 توسط "سوفی لابی" طراحی و تولید شد و به بازار عطر و ادکلن وارد شد. برای تهیه عطر کالیوین کلین بیرتی اصل باید به بطری آن دقت کنید. بر روی بطری کلمه Beauty را می‌توانید بینیید که با حروف بزرگ درج شده است و همچنین بر بالای آن هم Calvin Klein با رنگ تیره نوشته شده است. داخل بطری مایعی طلایی رنگ قرار دارد که از روی شیشه به خوبی می‌توانید آن را مشاهده کنید. شما تنها با یک اسپری از این عطر تا ساعت‌ها می‌توانید بویی خوش بدهید و در کنار لباس‌های شیک در مهمانی‌های مجلسی خوش بدرخشید. در نت‌های این عطر دانه‌های ختمی، گل یاس و سدر ویرجینیا به کار رفته است.

عطر زنانه معروف
عطر زنانه کالوین کلین بیوتی (سی کی بیوتی) CALVIN KLEIN BEAUTY

ادکلن زنانه ویکتوریا سکرت نویر تیس (VICTORIA SECRET NOIR TEASE)

عطر سکرت نویز تیس که محصولی از برند شناخته شده ویکتوریا سکرت است عطری با رایحه معتدل و شیرین است که در حجم 100 میل به فروش می‌رسد. 
این عطر که در گروه بویایی گل قرار گرفته است که دارای بطری جذاب و شیکی است که می‌تواند زیبایی خاصی را نیز به میز آرایش شما بدهد. از نت‌های این عطر به ترتیب می‌توان یه سیب سرخ، گلابی، نارنگی ماندارین، میوه سرخالو، فریزیا، مگنولیا، یاس، وانیل، گاردنیای یاسمنی، چوب صندل سفید و کهربا اشاره کرد.

عطر زنانه معروف
ادکلن زنانه ویکتوریا سکرت نویر تیس (VICTORIA SECRET NOIR TEASE)

عطر تیری موگلر الین زنانه (THIERRY MUGLER ALIEN EDP)

عطر زنانه تیری موگلر الین یکی از عطرهای فوق العاده خوش بو با غلظت ادوپرفیوم است که در سال 2005 توسط طراحان معروف "لارن برایر" و "دومینیک روپیون" طراحی شد. این عطر با توجه به رایحه گرم و شیرینی که دارد بیشتر برای فصول سرد مناسب است. این عطر در سال‌های اخیر سر و صدای زیادی به پا کرده و توانسته طرفداران زیادی را به سوی خود جذب کند. طراحی بطری، بسیار شیک و خاص است که در آن از رنگ‌های بنفش و طلایی استفاده شده است. نت‌های تشکیل دهنده‌ آن عطر گل یاس، کهربا و روایح چوبی می‌باشند.

بهترین عطر زنانه
عطر تیری موگلر الین زنانه (THIERRY MUGLER ALIEN EDP)

عطر زنانه تروساردی دونا (TRUSSARDI DONNA)

عطر زنانه تروساردی دونا یکی از عطرهای فوق العاده خوش بو با رایحه معتدل رو به شیرین می‌باشد که برای تمامی فصول مناسب است. این عطر با حجم 100 میل و غلظت ادوپرفیوم به فروش می‌رسد که با توجه به قیمت خوبی که دارد برای خانم‌هایی که به خوش بو بودن خود اهمیت می‌دهند پیشنهاد می‌شود. این عطر توسط طراح و عطر ساز معروف و شناخته شده "ناتالی لارسون" ساخته شده است. 
نت‌های تشکیل دهنده این عطر به ترتیب عبارت است از: لیمو، میوه یوزو، لاله مردابی، شکوفه پرتقال آفریقایی، وانیل، نعنا هندی، چوب صندل سفید و وانیل.

خوشبوترین عطر زنانه
عطر زنانه تروساردی دونا (TRUSSARDI DONNA)

ادکلن زنانه ریحانا ربل فلور (RIHANNA REB’L FLEUR)

ریحانا ریل فلور یکی از عطرهای خوش بوی برند ریحانا است که در حجم 100 میل و با غلظت ادوپرفیوم به فروش می‌رسد. این عطر با رایحه مدیترانه‌ای که دارد مخصوص خانم‌هایی است که به شیک پوشی و جذاب بودن خود اهمیت می‌دهند. البته با اینکه هیچ محدودیت سنی برای انتخاب عطر وجود ندارد، اما این عطر مناسب خانم‌های بین 25 تا 40 سال است. طراحی و تولید این عطر توسط طراحان معروف "کارولین ساباس" و "ماری پیر جولین" انجام شده است. 
از نت‌های تشکیل دهنده این عطر می‌توان به دانه‌های قرمز، آلو، هلو، گل بامبو، بنفشه، نارگیل، گل مریم، نعناع هندی، وانیل، کهربا و مشک اشاره کرد.

پرطرفدارترین عطر زنانه
ادکلن زنانه ریحانا ربل فلور (RIHANNA REB’L FLEUR)

عطر لالیک آمیتیس زنانه (LALIQUE AMETHYST)

عطر لالیک آمیتس زنانه که توسط برند لالیک تولید شده است یکی از عطرهای خوش بویی است که با رایحه گل میوه‌ای و حجم 100 میل روانه بازار شده است. این عطر با غلظت ادوپرفیوم و رایحه معتدل و شیرینی که دارد توانسته جزو بهترین عطرهای موجود در بازار قرار گیرد. بطری این محصول به شکل مکعب شیشه است که بر روی آن طرح شاتوت کار شده است. 
نت‌های تشکیل دهنده این عطر به ترتیب یلانگ یلانگ، گل رز، فلفل، وانیل، مشک و رایحه چوب می‌باشد. این عطر با توجه به قیمت و رایحه خوبی که داود برای هدیه دادن به دوستان بسیار مناسب است.

پرطرفدارترین عطر زنانه
عطر لالیک آمیتیس زنانه (LALIQUE AMETHYST)

عطر زنانه کالوین کلین ایفوریا (CALVIN KLEIN EUPHORIA)

یکی از عطرهای شناخته شده در ایران عطر زنانه کالوین کلین ایفوریا است که با رایحه‌هایی که دارد نشاط آور است و انرژی خوبی را در فضا پخش می‌کند. این عطر با توجه به طبع گرم، رایحه شیرین و ماندگاری طولانی مدت توانسته به عنوان عطری حرفه‌ای برای خانم‌ها شناخته شود. این ادکلن با توجه به قیمتی که دارد توانسته به چشم بیاید اما این قیمت مناسب نشانه بی‌کیفیت بودن این محصول نیست. 
از دیگر ویژگی‌های این عطر می‌توان به شیشه شیک آن اشاره کرد که با توجه به طراحی زیبا و چشم نوازی که دارد می‌تواند مناسب میز آرایشی شما باشد. 
از نت‌های تشکیل دهنده این عطر می‌توان به انار، ارکیده، گل بنفشه، چوب ماهون، کهربا و مشک اشاره کرد.

عطر زنانه کالوین کلین ایفوریا (CALVIN KLEIN EUPHORIA)
عطر زنانه کالوین کلین ایفوریا (CALVIN KLEIN EUPHORIA)

عطر زنانه بولگاری جاسمین نویر (BVLGARI JASMIN NOIR)

بولگاری جاسمین نویر، یکی دیگر از عطرهای ایتالیایی است که با رایحه گرم و شیرین، برای خانم‌هایی که در فصل زمستان و پاییز می‌خواهند خوش بدرخشند و رایحه خوبی داشته باشند تولید شده است. 
این عطر در سال 2008 توسط دو طراح معروف "کارلوس بنیام" و "سوفیا لورن" با گروه بویایی شرقی گل و ماندگاری عالی تولید و روانه بازار شده است.  توجه داشته باشید که عطر ادوپرفیوم بولگالی جاسمین نویر مناسب خانم‌های بالای 25 سال است. 
این عطر با رایجه و نت‌های خاص می‌تواند فضایی مثبت و آرام را به همراه قدرت به ارمغان بیاورد. بنابراین، این عطر را می‌توانید در مهمانی‌های شبانه مورد استفاده قرار دهید.
نت‌های تشکیل دهنده این عطر عبارت است از: رایحه گل گارنیا، بادام، گل یاسمین، مشک، عنبر سائل و نعناع هندی.

عطر زنانه بولگاری جاسمین نویر (BVLGARI JASMIN NOIR)
عطر زنانه بولگاری جاسمین نویر (BVLGARI JASMIN NOIR)

عطر زنانه ایوروشه اویدنس (YVES ROCHER EVIDENCE)

یکی از عطرهای سبک و آرام که توانسته است طرفداران زیادی را به دست بیاورد، عطر ایوروشه اویدنس زنانه است. این عطر با طبیعتی آرام و معتدل به همراه رایحه شیرین رو به ملایمش یکی از عطرهای فوق العاده عالی به حساب می‌آید. ایوروشه اویدنس به سبکی کلاسیک و ساده طراحی شده که داخل آن مایعی به رنگ صورتی قرار دارد. این عطر در سال 2003 با بر گرفتن از رایحه برگ بنفشه، سوسن و گل سنگ تولید شده است که تداعی‌گر فضای بهاری نیز می‌باشد. از لحاظ ماندگاری بو، این ادکلن در رده خوب رو به متوسط قرار گرفته است. 
نت‌های تشکیل دهنده این عطر عبارت است از: برگ بنفشه، رایحه سوسن، شکوفه گل ابریشم، گل سنگ و مشک.

عطر زنانه ایوروشه اویدنس (YVES ROCHER EVIDENCE)
عطر زنانه ایوروشه اویدنس (YVES ROCHER EVIDENCE)

کوکو مادمازل زنانه (CHANEL COCO MADEMOISELLE)

کوکو مادمازل یکی از عطرهای برند شنل است که در سال 2001 با عطری شیرین تولید و روانه بازار شد. این برند با توجه به قدرتی که در این عطر مشاهده کرده بود تبلیغات گسترده‌ای برای آن انجام داد به طوری که در سال 2008 این عطر به عنوان برترین تبلیغات جایزه Fifi award را به خود اختصاص داد. 
این عطر با رایحه شیرینی که دارد می‌تواند انرزی مثبت ایجاد کند و فضایی آرامش بخش را به وجود آورد. با توجه به پرطرفدار بودن این عطر نمونه‌های تقلبی آن هم به بازار آمد. بنابراین برای خرید این عطر توجه داشته باشید که حتما آن را از فروشگاه‌های معتبر تهیه کنید تا بتوانید از رایحه خوش این عطر برخوردار شوید. 
نت‌های تشکیل دهنده این عطر عبارت است از: پرتقال، گریپ فروت، ترنج، لیچی، وانیل، گل مدیترانه‌ای، مشک، گیاه خس خس و نعناع.

کوکو مادمازل زنانه (CHANEL COCO MADEMOISELLE)
کوکو مادمازل زنانه (CHANEL COCO MADEMOISELLE)

ادکلن زنانه گرلن مون  GUERLAIN MON

گرلن مون یکی از عطرهای لوکس و مدرن است که برای خانم‌های شاداب و با نشاط مناسب می‌باشد. برند گرلن در سال 2017 با سر و صدای زیاد به همراه آنجلینا جولی ادکلنی فوق العاده را روانه بازار کرد که در همان سال توانست طرفداران زیادی را کسب کند. اینکه آنجلینا جولی در شناخته شدن این عطر چقدر تاثیرگذار بوده قابل انکار نیست اما لوکس و مدرن بودن این عطر هم نقش بسیاری در شناخته شدن آن داشت. 
این عطر با پخش بو و ماندگاری فوق العاده‌ای که دارد می‌تواند تا ساعت‌ها شما را خوش بو نگه دارد. از نت‌های تشکیل دهنده این عطر می‌توان به اسطوخودوس، زنبق، عطر گل یاس، وانیل و چوب صندل اشاره کرد.

ادکلن زنانه گرلن مون  GUERLAIN MON
ادکلن زنانه گرلن مون  GUERLAIN MON

عطر زنانه لالیک لامور Lalique L’Amour

لالیک لامور یکی دیگر از عطرهای شناخته شده و پرطرفدار برند لالیک و ناتالی لارسن است که در سال 2013 تولید و روانه بازار شده است. این عطر با پخش بوی فوق العاده در گروه بویایی چوب مشک گل قرار گرفته است. با توجه به رایحه معتدلی که دارد شما می‌توانید آن را در تمام فصول سال استفاده کنید. برند لالیک در طی فعالیت خود عطرهای فراوانی را روانه بازار کرده است که این عطر یکی از محبوب‌ترین مدل‌های آن است. این ادکلن بیشتر برای خانم‌های 30 تا 40 سال مناسب می‌باشد و با توجه به قیمت خوبی که دارد به راحتی می‌توانید آن را تهیه کنید. 
از نت‌های تشکیل دهنده این عطر به ترتیب می‌توان به رز، بهار نارنج، ترنج، پل مریم، روناسیان، یاسمن، سدر، مشک و چوب صندل اشاره کرد.

عطر زنانه لالیک لامور Lalique L’Amour
عطر زنانه لالیک لامور Lalique L’Amour

عطر زنانه لانکوم لاویا Lancome la vie est belle

عطر لانکوم لاویا یکی از پر طرفدارترین و پر انرژی‌ترین عطرهای زنانه موجود در بازار است که چه از نظر کیفیت، چه بویایی، چه ظاهر، پخش بو و... جزو بهترین عطرهای زنانه است. این محصول در سال 2012 توسط برند لانکوم تولید و روانه بازار شده است. این عطر در گروه بویایی لاویا قرار دارد و با رایحه‌ای شیرین و گرم حسی فوق العاده به شما می‌دهد. 
اگر به دنبال عطری فوق العاده و خوش بو همراه با ماندگاری بالا هستید این عطر برای شما انتخابی مناسب می‌باشد. همچنین استفاده از این عطر در فصول سرد سال به شدت پیشنهاد می‌شود. 
نت‌های تشکیل دهنده این عطر تمشک، گلابی، گل زنبق، پرتقال، شکوفه، یاسمن، دانه تونکا، نعناع هندی، پرالین و وانیل می‌باشند.

عطر زنانه لانکوم لاویا Lancome la vie est belle
عطر زنانه لانکوم لاویا Lancome la vie est belle

ادکلن زنانه کریستال نویر VERSACE CRYSTAL NOIR

برند شناخته شده و پرطرفدار ورساچه باز هم با عطری فوق العاده و جدید که مناسب فصل زمستان است سر و صدای زیادی به پا کرده است. کریستال نویر که در سال 2004 توسط این برند معرفی شد از همان ابتدای آمدن به بازار معروف شد و توانست خانم‌های ایرانی را مجذوب خود کند. این عطر با رایحه گرم و تلخ فضایی رسمی را به وجود می‌آورد به همین علت کاربرد اصلی آن برای مجالس شبانه رسمی و سنگین است. عطر کریستال نویر مناسب خانم‌های شیک پوش بین 30 تا 40 سال است. 
نت‌های تشکیل دهنده این عطر عبارت است از: فلفل، زنجبیل، گل پرتقال، گل صد تومانی، چوب صندل و مشک.

ادکلن زنانه کریستال نویر VERSACE CRYSTAL NOIR
ادکلن زنانه کریستال نویر VERSACE CRYSTAL NOIR

 

مطلب مفید بود؟
3
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی