معرفی بهترین کرم‌های آبرسان پوست صورت

کرم های آبرسان
آبرسانی به پوست صورت در شادابی و زیبایی آن تاثیر بسیاری دارد. کرم‌های آبرسان زیادی تا به حال برای حفظ رطوبت پوست افراد ساخته شده است که هر یک دارای ویژگی‌های مختص به خود هستند. در این مقاله بهترین کرم‌های آبرسان موجود در بازار را معرفی کردیم تا انتخاب بهتری داشته باشید. با بازارگیت همراه باشید.

معرفی بهترین کرم های آبرسان پوست صورت

کرم‌های آبرسان در سال‌های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند. برخی از افراد این کرم‌ها را بسیار موثر دانسته و هر روز از آن استفاده می‌کنند و برخی دیگر نیز هر چند وقت یک بار برند خود را عوض می‌کنند. 

در این مقاله به معرفی بهترین کرم‌های آبرسان پوست صورت می‌پردازیم. 

کرم آبرسان صورت چیست؟

بدن انسان از 70 درصد آب تشکیل شده است. آب یک عنصر حیاتی برای سلامت بدن است که نرسیدن آب کافی به بخش‌های مختلف بدن می‌تواند آسیب‌های زیادی را در پی داشته باشد.
پوست، یکی از مهم‌ترین بخش‌های بدن است. پوست اعضای داخلی را از آلودگی‌ها و ویروس‌ها در امان نگه داشته و باعث سلامتی شما می‌شود. گاهی اوقات مسائل مختلفی مانند خشکی پوست و آفتاب سوختگی می‌تواند باعث شود که پوست دیگر شادابی قبلی را نداشته باشد.
یکی از مسائلی که سلامت پوست را به شدت تهدید می‌کند نداشتن آب کافی و رطوبت لازم است. نرسیدن آب کافی به پوست از شادابی آن کم کرده و باعث می‌شود تا دیگر شفافیت قبلی را نیز نداشته ‌باشد. در این شرایط کرم‌های آب رسان پوست صورت می‌توانند این کمبود آب را به راحتی جبران کرده و با آبرسانی به لایه‌های پوست از آن در مقابل خشکی محافظت کنند.

در ادامه برخی از بهترین برندهای کرم آبرسان موجود در بازار را معرفی می‌کنیم.

کرم آبرسان کامان

کرم آبرسان کامان با داشتن فرمولاسیون پایه گیاهی می‌تواند پوست صورت را شاداب و براق کند. یکی از ویژگی‌های این محصول جذب سریع آن بوده که باعث می‌شود تا بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید. ویتامین سی، عصاره لیمو، گلیسیرین و..‌. تعدادی از ترکیبات این کرم هستند.
کرم آبرسان کامان علاوه بر اثر آبرسانی، روشن کننده پوست نیز می‌باشد. همچنین این کرم خاصیت ضد التهابی نیز دارد.

کرم آبرسان کامان
کرم آبرسان کامان

کرم آبرسان شون

شون یکی از برندهایی است که سالیان سال توانسته تا محصولات خود را با قیمت و کیفیت مناسبی به فروش برساند. کرم آبرسان شون با داشتن قیمت مناسب و اثر بخشی مطلوب می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.
این کرم به راحتی می‌تواند خشکی پوست را برطرف کرده و آن‌را به خوبی مرطوب کند. اثر مرطوب کنندگی این کرم روی پوست‌های خشک نیز به خوبی مشخص شده و برای استفاده روزانه بسیار مناسب است.

کرم آبرسان شون
کرم آبرسان شون

کرم آبرسان الارو

کرم آبرسان الارو را می‌توان یکی از بهترین کرم‌های آبرسان بازار دانست. این کرم توانایی بسیار خوبی در شاداب‌تر کردن پوست دارد. علاوه بر این اثر نرم کنندگی آن نیز سبب می‌شود تا همیشه پوستی لطیف داشته باشید.
این کرم اثر ضد چروک نیز داشته و به خاطر فرمولاسیون پیشرفته می‌تواند برای استفاده روتین روزانه نیز بسیار مناسب و کارآمد باشد.

کرم آبرسان الارو
کرم آبرسان الارو

کرم آبرسان اوسرین

کیفیت برند اوسرین به عنوان یک برند آلمانی مدت‌هاست که در بازار محصولات آرایشی بهداشتی زبان زد است. این برند محصولات زیادی را به بازار عرضه کرده است که یکی از آن‌ها کرم آبرسان اوسرین است.
کرم آبرسان اوسرین با اثربخشی قوی، تا 24 ساعت می‌تواند به پوست شما آبرسانی کند. این کرم حتی برای پوست‌های حساس و خشک نیز مناسب بوده و درخشندگی صافی و شفافیت را برای شما به ارمغان می‌آورد.

کرم آبرسان اوسرین
کرم آبرسان اوسرین

کرم آبرسان ویشی

ویشی یکی از برندهای فرانسوی محبوب بوده است که محصولات زیادی را به تولید رسانده است. کرم آبرسان ویشی در کنار قابلیت آبرسانی، عملکرد ترمیم پوست را نیز داشته و به مرور زمان به بهبود چین و چروک‌ها نیز تا حدی زیادی کمک می‌کند.
این کرم درخشندگی پوست را چندین برابر کرده و می‌تواند تا 48 ساعت پوست را مرطوب نگه دارد.

کرم آبرسان ویشی
کرم آبرسان ویشی

کرم آبرسان کلیون

کلیون یک برند ایتالیایی است که در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت می‌کند. کرم آبرسان این برند یک کرم کامل است که می‌تواند به خوبی رضایت شما را به‌دست آورد.
کرم کلیون با فرمول ویتامینه‌ای که دارد به خوبی پوست را آبرسانی کرده و آن ‌را از خشکی در می‌آورد. علاوه بر این کرم آبرسان کلیون دارای اثر نرم کنندگی پوست نیز هست. یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت این محصول داشتن اثر ضد پیری آن است.

کرم آبرسان کلیون
کرم آبرسان کلیون

کرم آبرسان بایودرما

کرم آبرسان بایودرما یکی از قوی‌ترین کرم‌های آبرسان بازار است. این کرم برای پوست‌های خشک بسیار مناسب است چراکه دارای مواد تشکیل دهنده بسیار قوی و فعال می‌باشد. این کرم ایمنی پوست را در مقابل آلودگی‌ها بالا برده و رطوبت پوست را نگه می‌دارد. به همین خاطر برای استفاده روزمره بسیار مناسب است.

کرم آبرسان بایودرما
کرم آبرسان بایودرما

کرم آبرسان اوریاژ

کرم آبرسان اوریاژ ساخت فرانسه مخصوص آبرسانی پوست‌های خشک است. این کرم اثر بسیار قوی روی حفظ رطوبت پوست و رساندن آب به سلول‌ها را دارد. همچنین این کرم برای روزی یک یا دو بار استفاده مناسب است که می‌تواند تا 24 ساعت اثر بخشی مناسبی داشته باشد. این کرم احساس کشیدگی و فشار روی پوست را برطرف می‌کند و باعث درخشندگی و تمیزی صورت می‌شود.

کرم آبرسان اوریاژ
کرم آبرسان اوریاژ

کرم آبرسان سینره

یکی از بهترین برندهای تولید لوازم آرایشی و بهداشتی در کشور سینره است. سینره محصولات متنوعی را با قیمت مناسب در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد. کرم آبرسان سینره برای پوست‌های خشک و پوست‌های معمولی بسیار مناسب بوده و اثر بخشی قابل ملاحظه‌ای دارد.
این کرم برای استفاده روزمره بسیار مناسب است و حس مرطوب بودن قوی و عمیقی را به شما می‌دهد. همچنین برای ایجاد نرمی و لطافت بیشتر دارای روغن آرگان و روغن سبوس برنج نیز هست.

کرم آبرسان سینره
کرم آبرسان سینره

کرم آبرسان سی گل

یکی دیگر از برندهای داخلی با کیفیت سیگل است. این برند محبوب محصولات متنوعی دارد که می‌تواند شما را از محصولات آرایشی و بهداشتی خارجی بی‌نیاز کند.
کرم آبرسان سیگل دارای ویتامین‌های مختلف و مورد نیاز پوست بوده ومی‌تواند اثر آبرسانی بسیار خوبی داشته‌ باشد. این کرم حتی برای استفاده در مناطق گرم و مرطوب نیز بسیار کارآمد است. از دیگر ویژگی‌های مثبت کرم آبرسان سی‌گل می‌‌توان به اثر ضد التهابی و ضد جوشی آن نیز اشاره‌ کرد.

کرم آبرسان سی گل
کرم آبرسان سی گل

کرم آبرسان دکتر ژیلا

کرم آبرسان دکتر ژیلا یک کرم مرطوب کننده و ویتامینه برای پوست صورت است. این کرم می‌تواند طی مدت زمان کوتاهی تمام پوست صورت را به راحتی آبرسانی کرده و سلول‌ها را از ویتامین‌های مورد نیازشان غنی کند.
کرم آبرسان دکتر ژیلا قیمت بسیار مناسبی نیز داشته و می‌توان گفت که این مسئله را مدیون تولید داخل است.

کرم آبرسان دکتر ژیلا
کرم آبرسان دکتر ژیلا

کرم آبرسان هیدرودرم

کرم آبرسان هیدرودرم یک آبرسان قوی بوده که برای انواع پوست مناسب می‌باشد. این کرم دارای اثر لایه برداری ملایم است. به این معنی که لایه برداری آن به صورتی نیست که به پوست آسیب برساند.
این کرم فاقد مواد صابونی و پارابن بوده و به همین جهت برای پوست‌های حساس نیز بسیار مناسب است. از این کرم می‌توانید برای استفاده روزمره نیز بهره ببرید.

کرم آبرسان هیدرودرم
کرم آبرسان هیدرودرم

تفاوت کرم‌های آبرسان و مرطوب کننده چیست؟

ممکن است فکر کنید این دو کرم هر دو در واقع یک کرم هستند، باید بگوییم که این حرف در برخی مواقع درست است اما شاید همیشه اینطور نباشد. برخی از کرم‌های مرطوب کننده اثر آبرسانی ندارند و برای ایجاد رطوبت روی سطح پوست از مواد روغنی استفاده می‌کنند. در مقابل برخی از کرم‌های آبرسان ممکن است فاقد مواد روغنی باشند.

نحوه استفاده از کرم آبرسان

به خاطر داشته باشید که در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی بهتر است برخی نکات را با پزشک در میان بگذارید تا از محصول مورد نظر با خیال راحت استفاده کنید. کرم‌های آبرسان نیز به همین صورت هستند که در مواردی بهتر است قبل از استفاده حتما از پزشک مشورت بگیرید.
بهتر است قبل از استفاده از کرم‌های آبرسان ابتدا از کرم‌های لایه بردار استفاده کنید و پس از شستشوی صورت از آبرسان درست مانند یک کرم معمولی و به مقدار کافی استفاده کنید. البته برخی آبرسان ها ممکن‌ است طریقه استفاده متفاوتی را داشته باشند که در بروشورشان ذکر شده است.

آیا پوست چرب نیز به آبرسانی نیاز دارد؟

باید بگوییم که آبرسانی به یک نوع پوست محدود نمی‌شود. هر نوعی از پوست نیاز به آبرسانی داشته و با آبرسانی می‌تواند به سلامت کامل برسد. پوست‌های چرب نیز با استفاده از کرم‌های آبرسانی مخصوص پوست چرب باید آبرسانی شوند.
 

مطلب مفید بود؟
4
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی