بهترین و جدیدترین گوشی‌های 2022 + دید کاربران و مشخصات فنی

مدل گوشی جدید
گوشی موبایل جزو وسایل واجب و ضروری برای هر فردی محسوب می‌شود ولی به علت اینکه قیمت‌ مدل‌های جدید گوشی از برندهای مختلف بسیار گران شده است قبل از خرید بهتر است که اطلاعات مناسبی درباره هر کدام از مدل‌ها و مشخصات ظاهری و فنی آن‌ها به دست آورید تا بتوانید با توجه به کاربری‌تان بهترین مدل را انتخاب کنید

بهترین و جدیدترین گوشی‌های 2022 + دید کاربران و مشخصات فنی

تصمیم دارید گوشی جدید بخرید؟ یا شاید هم نه، علاقمندید که از جدیدترین محصولات گوشی‌های تلفن همراه و برندهای محبوب‌تان اطلاعات جدید به دست بیاورید و به روز باشید. پس این مقاله برای شماست.

در حال حاضر گوشی‌های همراه قیمت‌شان بسیار افزایش پیدا کرده است و این امر موجب شده که این دستگاه واجب برای تمامی افراد به یکی از کالاهای لوکس تبدیل شود. بنابراین شما برای خرید یک گوشی همراه باید بیش از پیش وسواس به خرج دهید و به سراغ گوشی‌هایی بروید که بیشترین امکانات با بهترین قیمت را داشته باشد.

در این مقاله از بازارگیت برای شما اطلاعات بهترین گوشی‌های 2020 و 2021 را تهیه کردیم تا بتوانید با خیال راحت گوشی مد نظر خود را انتخاب کنید و از آن بهترین استفاده را ببرید. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

بهترین گوشی های 2022
بهترین و جدیدترین گوشی‌های 2022 + دید کاربران و مشخصات فنی

1. آیفون 14 پرو مکس

یکی از بهترین گوشی‌های 2023 که در بازار وجود دارد گوشی آیفون 14 پرو مکس است. صفحه نمایش این گوشی همانند قبلی 6.7 اینچ است. بر روی این گوشی همانند سایر آیفون‌ها مودم 5G و تراشه قدرتمند A15 استفاده شده است. اما اگر شما به دنبال گوشی حرفه‌ای با بهترین امکانات را دارید بهتر است که آیفون 14 پرومکس را انتخاب کنید.

  • نمایشگر: 6.7 اینچی
  • باتری: 4323 میلی‌آمپر ساعت
  • پردازنده: A15 Bionic
  • دوربین‌ها: یک دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی و 3 دوربین پشت 12 مگاپیکسلی
  • قیمت: 50 تا 70 میلیون تومان در نوسان بازار
آیفون 14 پرو مکس
آیفون 14 پرو مکس 2023

2. سامسونگ گلکسی S21 اولترا

سامسونگ در ابتدای سال 2021 دو گوشی گلکسی خود یعنی گلکسی S21 و S21 پلاس را معرفی کرد و چیزی نگذشت که از بهترین مدل گوشی خود یعنی سامسونگ گلکسی S21 اولترا رو نمایی کرد. شرکت سامسونگ تمامی توان خود را برای ساخت سامسونگ گلکسی S21 اولترا به کار گرفته است و توانست که پرچمدار گوشی‌های خود را معرفی کند. 
اولین تعریفی که می‌توان از جدیدترین گوشی سامسونگ 2021 کرد، طراحی فوق العاده آن است. جنس قاب پشتی این گوشی شیشه است که روی آن را با گوریلا گلس پوشانده‌اند. 
برای دوربین این گوشی یک ماژول 4 گانه با فریم که از جنس آلومینیوم یکپارچه طراحی شده، به کار گرفته شده است.سامسونگ گلکسی S21 دارای صفحه نمایشی 6.8 اینچی است که این صفحه نمایش با شیشه گوریلا گلس محافظت می‌شود. گفتنی است که این گوشی نسبت به مدل قبلی سامسونگ یعنی S20 بسیار پیشرفته‌تر و کارایی خوبی دارد. 
حسگر اثر انگشت این گوشی در زیر صفحه نمایش قرار گرفته است که سرعت 1.7 برابری نسبت به نسل قبل پیدا کرده است. این مدل گوشی با سه نسخه متفاوت که دو نسخه آن با رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی و یک نسخه با رم 16 گیگابایتی در حافظه داخلی 512 گیگابایتی در بازار عرض می‌شود.
سامسونگ داخل تمامی گوشی‌های این مدل خود از دو چیپست اسنپدراگون 888 در کره جنوبی، آمریکا و چین و همچنین از اگزینوس 2100 برای سایر نقاط دنیا استفاده کرده است.

  • نمایشگر: 6.8 اینچی
  • باتری: 5000 میلی آمپر
  • پردازنده: اگزینوس 2100
  • دوربین‌ها: 2 دوربین 10 مگاپیکسلی، یک دوربین 12 مگاپیکسلی، یک دوربین 108 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 40 مگاپیکسلی
  • قیمت: 25 میلیون تومان
جدیدترین گوشی سامسونگ 2021
سامسونگ گلکسی S21 اولترا

3. آیفون 12

آیفون 12 یکی دیگر مدل‌های گوشی‌های اپل است که در سال 2020 معرفی شده است. این گوشی اولین نسل گوشی‌های اپل است که با فناوری 5G ارائه شده است. گوشی آیفون 12 نسبت به نسخه‌های قبلی در ظاهر خود تفاوت‌هایی داشته و با لبه‌های تخت ارائه شده است. بنابراین می‌توان گفت که یکی از اصلی‌ترین تفاوت‌های این مدل نسبت به مدل‌های قبلی ظاهر آن می‌باشد اما این تنها ویژگی آیفون 12 نمی‌باشد بلکه این گوشی دارای سرعت بالاتر و باتری قوی‌تری نسبت به مدل‌های قبلی است. 
البته نکته‌ای که در رابطه با گوشی‌های اپل وجود دارد این است که اپل پس از رونمایی از آیفون 12 خود مشخص کرد که این مدل گوشی بدون هندزفری و شارژر ارائه شد و شما باید این آیتم را به صورت جداگانه خریداری کنید. 

  • نمایشگر: 6.1 اینچی
  • باتری: 2815 میلی آمپر
  • پردازنده: A14 Bionic
  • دوربین‌ها: دو دوربین 12 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی
  • قیمت: از 24 تا 31 میلیون تومان
بهترین گوشی های 2020 با قیمت مناسب
آیفون 12

4. سامسونگ گلکسی A51

سامسونگ در انتهای سال 2019 و اوایل سال 2020، جدیدترین گوشی سامسونگ 2020 خود یعنی A51 و A71 را رونمایی کرد. این دو گوشی ویژگی‌های گوشی‌های قبلی را دارا می‌باشد اما نسبت به نسخه‌های قبلی بسیار تفاوت دارد و پیشرفته‌تر شده است. از ویژگی‌های برتر این گوشی نسبت به نسخه‌های قبلی می‌توان به رم قوی‌تر، پردازنده بهتر و ظاهری شیک‌تر اشاره کرد.
گوشی سامسونگ گلکسی a51 یکی از بهترین گوشی‌های 2020 با قیمت مناسب است که توسط کمپانی سامسونگ ارائه شده است. این گوشی همانند مدل‌های قبلی طراحی زیبا و خاصی دارد. لبه‌های اطراف آن همانند قبل حفظ شده اما رنگ بندی‌های آن بسیار متنوع‌تر و خاص‌تر بر روی این گوشی ارائه شده‌اند. همچنین اگر شما قاب پشت گوشی را در جلوی نور خورشید بگیرید و گوشی را کمی تکان دهید می‌توانید رنگ‌های مختلفی را مانند رنگین کمان در پشت آن مشاهده کنید.
این گوشی نسبت به سری‌های قبلی در دوربین خود تغییراتی کرده است. در گوشی a51 دوربین تنها در یک نقطه قرار گرفته است و ظاهر آن شکل قبل خود را دیگر ندارد. اما باید بدانید که این شکل دوربین زیبایی خاص خود را دارد.

  • نمایشگر: 6.4 اینجی
  • باتری: 4000 میلی آمپر
  • پردازنده: 4 هسته ای cortex A73
  • دوربین‌ها: 4 ماژول دوربین در پشت
  • قیمت: 5 تا 6 میلیون تومان
جدیدترین گوشی سامسونگ 2020
سامسونگ گلکسی A51

5. سامسونگ گلکسی A30S

این سری گوشی‌های سامسونگ با صفحه نمایش بسیار با کیفیت AMOLED و با دوربینی خاص ارائه شده‌اند. در بین بسیاری از مردم به دلیل صفحه نمایش سوپر آمولد این گوشی که بسیار خاص است و همچنین به دلیل ظاهر شیک و زیبایی که طرفدار پیدا کرده است. قاب پشتی گوشی از جنس پلاستیک و قاب جلوی آن شیشه می‌باشد که این دو مورد موجب شدند که ظاهر گوشی بسیار خاص و زیبا شود. این مدل گوشی سامسونگ با جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید به بازار ارائه شده است تا مصرف‌کننده بتواند بهترین استفاده را از این گوشی داشته باشد.

  • نمایشگر: 6.4 اینجی
  • باتری: 4000 میلی آمپری
  • پردازنده: 8 هسته ای
  • دوربین‌ها: دوربین اصلی 25 مگاپیکسلی و دو دوربین 8 و 5 مگاپیکسلی
  • قیمت: از 5 تا 6 میلیون تومان
بهترین گوشی های 2020 با قیمت مناسب
سامسونگ گلکسی A30S

6. شیائومی می 11 اولترا

گوشی شیائومی می 11 پیش از سال 2021 معرفی شد اما سه ماه بعد مدل پیشرفته‌‌تر از این گوشی یعنی گوشی‌های می 11 پرو و می 11 اولترا به عنوان گوشی‌های پرچمدار شیائومی معرفی شدند. شیائومی در این سری از گوشی‌های خود بهترین سخت افزارها را به کار گرفته است. 
در این گوشی از تراشه اسنپدراگون 888 و از باتری‌هایی با نرخ نوسازی 120 هرتزی به کار گرفته شده است. طبق گفته‌های شیائومی شما می‌توانید باتری‌های این گوشی را در کمتر از 40 دقیقه شارژ کنید.
در میان مدل‌های معرفی شده مدل می 11 دارای بدنه‌ای سرامیکی و صفحه نمایشی کوچک که در کنار دوربین قرار گرفته است می‌باشد. همین امر موجب شده که بسیاری از افراد به سراغ مدل نیاسر بروند.

گوشی شیائومی
شیائومی می 11 اولترا

7. ریلمی 7 پرو

یکی از بهترین گوشی‌های میان رده 2021 گوشی ریلمی 7 پرو می‌باشد. این گوشی دارای صفحه نمایشی 6.4 اینچی می‌باشد. این صفحه نمایش با محافظ گوریلا گلس پوشانده شده است و همچنین فناوری نمایشگر همیشه روشن را دارا می‌باشد. گوشی ریلمی آخرین نسخه اندروید یعنی اندروید 10 را پشتیبانی می‌کند. در این گوشی تراشه اسنپداگون 729G به کار رفته است. گوشی دو سیم کارت ریلمی 7 پرو در برابر پاشش آب مقاوم نیز است.
ریلمی 7 پرو با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی در بازار موجود می‌باشد که افرادی که طرفدار بازی‌های موبایلی هستند می‌توانند این گوشی را برای خود تهیه کنند. 
این گوشی دارای مجموعه دوربین چهارگانه است که دوربین اصلی یا آن 64 مگاپیکسل می‌باشد. همچنین در کنار دوربین‌های اصلی گوشی یک فلش ال ای دی قرار گرفته است تا بتوانید در شهر یا مکان‌های تاریک بتوانید عکس زیبا تهیه کنید به دلیل آن که دوربین گوشی دارای رزولوشن بالایی است عکس‌هایی با کیفیت و بسیار دقیق می‌توانید تهیه کنید. بنابراین اگر شما عکاس هستید و یا به عکاسی علاقه‌مند هستید می‌توانید این گوشی را به عنوان یک دوربین عکاسی تهیه کنید و با آن عکس‌های زیبا بگیرید.
از دیگر قابلیت‌های این گوشی می‌توان به کیفیت صدای بالا به دلیل استفاده از دو بلندگوی استریو اشاره کرد که شما با استفاده از این دو بلندگو می‌توانید صدای با کیفیت شفاف و پر قدرت را بشنوید.
نکته‌ای که در اینجا باید بدانید این است که این گوشی از فناوری شارژ سریع 4500 میلی آمپری برخوردار است بنابراین شما می‌توانید تنها در ظرف 34 دقیقه باتری این گوشی را به طور کامل شارژ کنید. بنابراین افرادی که مشغله کاری دارند این گوشی مناسب‌شان می‌باشد.
از ویژگی‌های این گوشی می‌توان به حسگر اثر انگشت سنسور مجاورت قطب نما و شتاب سنج اشاره کرد.

  • نمایشگر: 6.4 اینچی
  • باتری: 4500 میلی آمپر
  • پردازنده: اسپدراگون 720G
  • دوربین: 4 دوربین اصلی در پشت که یک دوربین 64 مگاپیکسل واید و 3 دوربین 8 مگاپیکسل اولتراواید، 2 مگاپیکسل تشخیص عمق و 2 مگاپیکسل ماکرو می‌باشد.
  • قیمت: از 6 تا 7 میلیون تومان
بهترین گوشی های 2021
'گوشی ریلمی 7 پرو

8. گوشی شیائومی ردمی 9

یکی دیگر از بهترین گوشی‌های میان رده 2021 گوشی شیائومی ردمی 9 می‌باشد. شیائومی سعی داشته است که تا به حال مدل‌هایی با امکانات بسیار بالا به همراه قیمت مناسب ارائه کند تا بتواند از رقبای خود سبقت بگیرد و طرفداران زیادی را جلب کند.
بسیاری از گوشی‌ها که قیمت پایینی دارند از تراشه ضعیف و نمایشگر بی‌کیفیت برخوردار هستند اما گوشی شیائومی ردمی 9 دارای تراش‌های بسیار قوی و همچنین صفحه نمایش full hd است و همین امر موجب شده که طرفداران زیادی به سمت این گوشی بیایند. این سری از گوشی‌های شیائومی با 32 گیگابایت حافظه داخلی و 3 گیگابایت رم و همچنین مدل‌های 64 گیگابایتی حافظه داخلی و 4 گیگابایت رم در بازار ارائه شده‌اند که شما می‌توانید آن‌ها را با قیمت کمتر از 4 میلیون تومان تهیه کنید.

  • نمایشگر: 6.5 اینچی
  • باتری: 5020 میلی آمپری
  • پردازنده: 8 هسته ای
  • دوربین‌ها: دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و سه دوربین 8، 5 و 2 مگاپیکسلی
  • قیمت از 3 تا 5 میلیون تومان
جدیدترین گوشی سامسونگ 2020
گوشی شیائومی ردمی 9

9. گوشی پوکو X3

برند پوکو زیر مجموعه‌ای از مجموعه‌ شیائومی است که به تازگی فعالیت خود را به عنوان شرکتی مستقل آغاز کرده است. این کمپانی یکی از بهترین محصولات خود که گوشی پوکو x3 می‌باشد را به تازگی معرفی کرده است. گوشی پوکو ایکس 3 در دو مدل nfc و معمولی ارائه شده‌اند. با توجه به این که مدل nfc آن ماژول nfc دارند اما باتری آن قابلیت ضعیف‌تری نسبت به مدل دیگر دارد به همین دلیل این گوشی قیمت کمتری نسبت به مدل‌های دیگر خود دارد.
اگر شما قصد خرید گوشی پوکو ایکس 3 را دارید بهتر است که به سراغ مدل معمولی آن بروید زیرا باتری آن بسیار قوی است و شارژی بیشتری نسبت به مدل nfc دارد. این مدل گوشی با 64 گیگابایت حافظه داخلی در بازار ارائه شده است. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به بلندگوهای استریو نمایشگر 120 هرتزی تراشه قدرتمند و دوربین چهارگانه اشاره کرد.

  • نمایشگر: 6.6 اینچی
  • باتری: 6000 میلی آمپری
  • پردازنده: 8 هسته‌ای
  • دوربین ها: دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و سه دوربین 8 و 2 مگاپیکسلی
  • قیمت: از 4 تا 5 میلیون تومان
بهترین گوشی های 2020 با قیمت مناسب
گوشی پوکو X3

10. سامسونگ گلکسی A52

گوشی سامسونگ گلکسی a52 از دیگر بهترین گوشی‌های 2020 با قیمت مناسب است که توسط این کمپانی ارائه شده است. این مدل گوشی سامسونگ دارای دوربین‌های کارآمد و نمایشگر عالی می‌باشند علاوه بر این موضوع که این سری از گوشی‌ها دارای بدنه‌ای زیبا و خوش ساخت می‌باشند. پس از آن که این گوشی ارائه شد بعد از گذشت 2 ماه قیمت آن بسیار افت کرد. بنابراین شما می‌توانید این گوشی را با قیمت بسیار کمتری تهیه کنید. البته باید بدانید که این گوشی در دو مدل 4G و 5G ارائه شده است که شما با توجه به کاربردی که از گوشی می‌خواهید می‌توانید آن را تهیه کنید.

  • نمایشگر: 6.5 اینچی
  • باتری: 4500 میلی آمپری
  • پردازنده: 8 هسته ای
  • دوربین‌ها: 4 ماژول، یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و سه دوربین 12 و 5 مگاپیکسلی
  • قیمت: از 8 تا 9 میلیون تومان
قیمت جدیدترین گوشی سامسونگ 2021
سامسونگ گلکسی A52

11. گوشی soni xpera III compact

یکی دیگر از بهترین گوشی‌های 2021 گوشی سونی اکسپریا 3 کامپکت است. کمپانی سونی در سال 2021 تصمیم گرفت که گوشی پرچم‌دار سونی اکسپریا کامپکت را ارائه کند. البته شایعاتی در رابطه با اینکه این کمپانی قصد دارد نسخه فشرده این محصول را ارائه کند هم وجود دارد. به طور کلی این گوشی از کیفیت صفحه نمایش عالی دوربین و با کیفیت پردازنده قوی در بازار موجود می‌باشد که اگر شما قصد دارید بهترین گوشی‌های میان رده 2021 را داشته باشید این گوشی مناسب شما می‌باشد.

  • نمایشگر: 4.6 اینچی
  • باتری: 2700 میلی آمپری
  • دوربین: دوربین اصلی 23 مگاپیکسلی
  • قیمت: 3 تا 4 میلیون تومان 
بهترین گوشی های میان رده 2021
گوشی soni xpera III compact

12. ایسوس راگ فون 5

به طور کلی گوشی‌های گیمینگ طرفداران زیادی ندارند اما در حال حاضر گوشی‌های خاصی که مخصوص گیم می‌باشند وارد بازار شده‌اند. بیش از این  شما با تهیه گوشی آیفون 12 و گوشی گلکسی اس 21 الترا می‌توانید بسیاری از بازی‌های با کیفیت را در این گوشی‌ها بازی کنید اما گوشی راگ فون 5 فراتر از تمامی گوشی‌ها می‌باشد زیرا این گوشی مخصوص گیمینگ است و دارای صفحه نمایشگر 144 هرتزی می‌باشد. این گوشی علاوه بر کیفیت بالایی که دارد بسیار شیک و زیبا هم می‌باشد تا بتواند تمام نیازهای شما را برطرف کند و یک کاربری عالی داشته باشد. علاوه بر تمام ویژگی‌هایی که گفته شد این گوشی بلندگوهای قدرتمند، باتری 6000 میلی آمپری و نمایشگر بدون تاچ هم دارد.

  • نمایشگر: 6.7 اینچی
  • باتری: 6000 میلی آمپری
  • دوربین: دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و دو دوربین 13 و 5 مگاپیکسلی
  • قیمت: 26 تا 28 میلیون تومان
بهترین گوشی های 2020 با قیمت مناسب
ایسوس راگ فون 5

13. وان پلاس 8 پرو

یکی دیگر از بهترین گوشی‌های 2021 گوشی وان پلاس 8 پرو می‌باشد. طبق تحقیقاتی که کارشناسان انجام داده‌اند گوشی وان پلاس 8 پرو می‌تواند کارایی بهتری نسبت به وان پلاس 9 پرو داشته باشد. همچنین این گوشی یکی از بهترین گوشی‌های جهان شده است.
این گوشی با 128 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت رم در بازار موجود می‌باشد. از ویژگی‌های این گوشی می‌توان به دوربین پیشرفته آن اشاره کرد. شما با این گوشی می‌توانید تصاویر بسیار باکیفیتی تهیه کنید. علاوه بر این موضوع گوشی وان پلاس 8 پرو از قابلیت 5G هم پشتیبانی می‌کند بنابراین شما می‌توانید رابط کاربری راحتی نیز داشته باشید. 

  • نمایشگر: 6.7 اینچی
  • باتری: 4510 میلی آمپری
  • پردازنده: 8 هسته‌ای
  • قیمت: 22 تا 24 میلیون تومان
بهترین گوشی های 2021
وان پلاس 8 پرو

14. سامسونگ گلکسی A42

سامسونگ گلکسی a42 یکی دیگر از سری گوشی‌های برند سامسونگ است که کیفیت بسیار بالایی دارد. این گوشی دارای صفحه نمایشگر سوپرآمولد 6.6 اینچی با رزولوشن 1600 در 720 پیکسل است. البته این رزولوشن برای چنین گوشی کمی پایین می‌باشد اما روشنایی نمایشگر و طیف رنگی آن بسیار عالی است. اگر شما قصد تهیه گوشی برای عکاسی دارید باید بدانید که گوشی گلکسی a42 با توجه به اینکه عکس‌های با کیفیتی در روز می‌گیرد اما قابلیت عکاسی با همان کیفیت در شب را ندارد و عکس‌های آن کیفیت پایین‌تری نسبت به گوشی poco f3 دارد. البته دوربین سلفی این گوشی 20 مگاپیکسلی است. بنابراین اگر قصد سلفی گرفتن دارید می‌توانید به سراغ این گوشی بروید. همچنین این گوشی برای فیلمبرداری حتی با کیفیت 4k مناسب می‌باشد
باتری گوشی سامسونگ گلکسی a42 بسیار قوی بوده و از شارژ سریع 15 واتی پشتیبانی می‌کند. بنابراین شما اگر قصد تهیه گوشی با کارایی بالا دارید این گوشی می‌تواند نیاز شما را برطرف کند.
از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر، ژیروسکوپ، شتاب سنج، قطب نما و سنسور مجاورت اشاره کرد.

  • نمایشگر: 6.6 اینچی
  • باتری: 5000 میلی آمپری
  • پردازنده: دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و سه دوربین 8 و 5 مگاپیکسلی
  • قیمت: 7 تا 8 میلیون تومان
گوشی سامسونگ
سامسونگ گلکسی A42

15. موتورولا موتو جی 9 پاور

کمپانی موتورولا پرچمدار خود را که موتو جی 9 پاور می‌باشد معرفی کرد. این گوشی دارای صفحه نمایشی بسیار بزرگ 6.8 اینچی همراه با رزولوشن 720 در 1640 است. این گوشی دارای وزن 221 گرم است و پنل پشتیبانی آن پلاستیک و پنل جلویی آن شیشه‌ای و فریم دور آن پلاستیک می‌باشد.
این گوشی دارای دو سیم کارت است و در برابر پاشش آب کاملا مقاوم می‌باشد. پردازنده آن اسنپ‌دراگون 660 می‌باشد که این تراشه قدرت خوبی برای گوشی موتو جی فراهم کرده است.
این گوشی دارای یک دوربین چهار گانه در پشت است که دوربین اصلی آن 64 مگاپیکسل کیفیت دارد. گوشی موتو جی 9 از آخرین نسخه اندروید یعنی اندروید 10 پشتیبانی می‌کند بنابراین شما می‌توانید بهترین کارایی را از این گوشی انتظار داشته باشید. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به فلش ال ای دی، پشتیبانی از فناوری HDR، باتری 6000 میلی آمپری و شارژ سریع 20 واتی اشاره کرد. 

  • نمایشگر: 6.8 اینچی
  • باتری: 6000 میلی آمپری
  • پردازنده: 8 هسته ای
  • قیمت: 4 تا 5 میلیون تومان 
سامسونگ گلکسی A42
موتورولا موتو جی 9 پاور

16. سامسونگ a21s

یکی دیگر از بهترین گوشی‌های میان رده 2021 گوشی سامسونگ a21s است. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.5 اینچیابت رزولوشن 1600 در 720 پیکسل است. بنابراین شما می‌توانید تصاویر را با وضوح و جزئیات کامل مشاهده کنید. تراشه‌ای که برای این گوشی در نظر گرفته شده است تراشه 8 نانومتری سامسونگ است که دارای پردازنده هشت هسته‌ای می‌باشد. بنابراین این گوشی برای تماشای فیلم و همچنین باز کردن چندین برنامه به صورت همزمان مناسب می‌باشد.
گوشی سامسونگ a21s با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی به بازار ارائه شده است که شما می‌توانید یک حافظه جانبی تا 512 گیگابایت هم به آن اضافه کنید.
این گوشی دارای یک دوربین چهارگانه است که دوربین آن 48 مگاپیکسل می‌باشد. در جلوی این گوشی هم یک دوربین سلفی با 12 مگاپیکسل قرار گرفته است که می‌تواند عکس‌های با کیفیتی از شما بگیرد. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به ژیروسکوپ، حسگر شتاب سنج، قطب نما و حسگر اثر انگشت اشاره کرد.

  • نمایشگر: 6.5 اینچی
  • باتری: 5000 میلی آمپری
  • دوربین‌ها: دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و سه دوربین 8 و 2 مگاپیکسلی
  • قیمت: 3 تا 4 میلیون تومان
بهترین گوشی های 2020 با قیمت مناسب
سامسونگ a21s

شاید برای شما هم سوال باشد

  1. آیا در زمان خرید گوشی اندروید برای فعال سازی دستگاه باید پول بیشتری پرداخت کنم؟

    خیر، برخی از افراد برای کسب پول بیشتر از خریدار درخواست مبلغ بیشتری میکنند اما شما برای فعال سازی دستگاه یا هرگونه کار دیگری در این قبیل نیازی بخ پرداخت مبلغ ندارید.
  2. بهترین گوشی اندروید مربوط به کدام شرکت است؟

    باید بدانید که هر شرکت محصولات خود را با ویژگی های خاص خودش تولید میکند اما در ایران محبوب ترین گوشی های اندوید سامسونگ، سونس و HTC میباشند.
  3. نسخه های اندوید چه تفاوت هایی با یکدیگر دارند؟

    اندوید برای اصافه کردن و بروز رسانی برنامه های خود هر چند وقت یکبار نسخه جدیدی را ارائه میکند که شما برای استفاده از آن امکانات باید به روزرسانی اندروید خود را انجام دهید.
  4. آیا تعداد برنامه های اندروید کم است؟

    خیر، در حال حاضر بیش از 500،000 برنامه در فروشگاه پلی وجود دارد که شما میتوانید با توجه به علایق خود هر یک از آن برنامه ها را دانلود کنید.
  5. آیا امنیت اندروید مناسب و خوب است؟

    به طور کلس امنیت دستگاه های اندروید بالا است اما اگر خود شما در استفاده از آن ها سهل انگاری کنید ممکن است که به دردسر بیوفتید.
مطلب مفید بود؟
5
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی