مدل های ماشین بنز

نگاهی به انواع مدل‌های بنز در سری‌های مختلف

مرسدس بنز محبوب‌ترین و معروف‌ترین شرکت خودروساز جهان است که در طراحی و کیفیت نیز حرف اول را می‌زند. این شرکت خودروهای خود را در کلاس‌های مختلف S ،E ،C و... عرضه کرده است که هر کدام ویژگی‌های مختص به خود و منحصر به فردی دارند. در این مقاله به بررسی کامل مدل‌های بنز پرداختیم. همراه ما باشید.

نحوه استفاده از کولر ماشین

10 نکته مهم و کاربردی برای استفاده بهینه از کولر خودرو

امروزه با فراگیر شدن تجهیزات رفاهی بر روی بسیاری از خودروهای تولیدی، نیاز به تجهیزات سیستم تهویه مطبوع و کولر خودروها مخصوصا در فصول گرم سال بیش از پیش شده است. استفاده از کولر خودرو نه تنها موجب آسایش راننده و مسافران خواهد شد بلکه روی کیفیت رانندگی رانندگان نیز تاثیر مثبت دارد. همراه ما باشید.

معرفی ماشین تیبا

معرفی انواع تیبا در بازار خودرو به همراه تیپ و مشخصات فنی

شرکت سایپا بعد از متوقف کردن تولید پراید، مدل جدیدی از خودروهای خود را به نام تیبا روانه بازار کرد که در واقع مدل‌ها و تیپ‌های مختلف تیبا ترکیبی از پراید، ال 90 و ریو است. در این بین در کنار مزیت‌های این خودرو، معایبی هم نمایان شد که در این مقاله به معرفی و بررسی تمام مزایا و معایب تیبا می‌پردازیم.

ماشین BMW

عکس انواع مدل‌های ماشین بی ام و در ایران و جهان

همیشه وقتی از صحبت از خودروهای لوکس جهانی می‌شود، نام بی ام و نیز به گوش می‌خورد. بی ام دبلیو یک شرکت خودروسازی لوکس آلمانی چند ملیتی است که دفتر مرکزی این برند در مونیخ آلمان قرار دارد. ماشین‌های این شرکت با طراحی بسیار زیبا و کیفیت مرغوبی که دارند جز اولین انتخاب‌های ماشین بازهای حرفه‌ای هستند.