مدل گوشی جدید

بهترین و جدیدترین گوشی‌های 2022 + دید کاربران و مشخصات فنی

گوشی موبایل جزو وسایل واجب و ضروری برای هر فردی محسوب می‌شود ولی به علت اینکه قیمت‌ مدل‌های جدید گوشی از برندهای مختلف بسیار گران شده است قبل از خرید بهتر است که اطلاعات مناسبی درباره هر کدام از مدل‌ها و مشخصات ظاهری و فنی آن‌ها به دست آورید تا بتوانید با توجه به کاربری‌تان بهترین مدل را انتخاب کنید

درباره ارز دیجیتال

همه چیز درباره ارزهای دیجیتال و بیت کوین به زبان بسیار ساده

یه صورت ساده اگر بخواهیم بگوییم، ارز دیجیتال در واقع همان پول است با این تفاوت که در بستر اینترنت با اصول و قواعد خاص رمز نگاری شده و خرید و فروش می‌شود که احتیاجی به بانک و خدمات بانکی هم نیست. یکی از ارزهای دیجیتالی بسیار معروف و شناخته شده بیت کوین است که می‌توانید با خرید آن سرمایه گذاری کنید.

کلاب هاوس چیست

کلاب هاوس چیست و چگونه باید دعوت نامه کلاب هوس را گرفت؟

اگر اهل فضای مجازی باشید ممکن است این روزها نام کلاب هاوس clubhouse زیاد به گوش‌تان خورده باشد. کلاب هاوس برنامه‌ای است که در آن می‌توانید اتاق‌های گفتگوی زنده تشکیل دهید و صحبت کنید.در حال حاضر این برنامه فقط مخصوص کاربران آی او اس (گوشی آیفون) است اما نسخه اندروید آن هم در راه است. همراه ما باشید.

مزایای خرید اینترنتی

خرید اینترنتی چه مزایایی دارد

اگر درگیر کار و مشغله‌های روزانه خود هستید و نمی‌توانید وقت لازم برای خریدهای خود صرف کنید بهترین انتخاب برای شما خرید اینترنتی است. با این کار در زمان کوتاهی محصول مورد نظرتان را تهیه کرده و جلو درب منزل دریافت می‌کنید. در این بخش به معرفی مزایای این نوع خرید پرداخته‌ایم.