برچسب کابینت

با کمترین قیمت،کابیت‌ آشپزخانه را با برچسب کابینت تغییر دهید

باید به شما بگوییم که با استفاده از برچسب کابینت به راحتی می‌توانید کابینت خود را به طرحی شیک و زیبا تبدیل کنید و تنوع را به آشپزخانه خود بیاورید. شما با استفاده از برچسب کابینت می‌توانید رنگ و طرح کابینت، دیوار، کمد و درب اتاق‌های خود را تغییر دهید. با آموزش جسباندن برچسب کابینت همراه ما باشید.

مدل کابینت سفید

25 طرح برتر مدل کابینت سفید و کابینت سفید طوسی که ندیده‌اید

یکی از مهم‌ترین عناصر در زیبایی دکوراسیون آشپزخانه، کابینت است. کابینت‌ها ضمن اینکه وسایل آشپرخانه را مرتب می‌کنند، باعث زیبایی فضای آشپزخانه نیز می‌شوند. در این بین کابینت‌ها نیز مدل‌ها، طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی دارند که با توجه به دکوراسیون کلی منزل و سلیقه شخصی می‌توان آن را انتخاب کرد.

مدل کابینت آشپزخانه جدید

جدیدترین مدل‌های کابینت آشپزخانه از مدرن‌ترین تا ساده‌ترین

یکی از روش‌های اساسی تغییر دکوراسیون آشپزخانه، تغییر کابینت‌هاست. کابینت‌ها در طرح‌ها و مدل‌های مختلفی وجود دارند که می‌توان با توجه به دکوراسیون کلی خانه و فضای آشپزخانه آن‌ها را انتخاب کرد. در این مقاله برای الگو برداری و آشنایی شما خوانندگان عزیز جدیدترین عکس‌های کابینت آشپزخانه را تهیه کردیم.

طراحی دکوراسیون داخلی منزل

35 طرح ساده اما گرم و دلنشین از مدل‌های دکوراسیون داخلی منزل

اگر در چیدمان وسایل خانه هماهنگی را رعایت کرده باشید و از قوانین کلی دکوراسیون داخلی منزل هم پیروی کرده باشید حتما حس آرامش بخشی را در خانه تجربه می‌کنید. نحوه چیدمان منزل آنقدرها هم سخت نیست فقط کافی است که کمی حوصله به خرج دهید و از هنر خود استفاده کنید. با مدل‌های چیدمان منزل ساده همراه ما باشید.

اصول دکوراسیون داخلی منزل

9 اصل مهم در در چیدمان داخلی منزل که باید رعایت کنید

ممکن است برای تهیه وسایل منزل خود هزینه زیادی کرده باشید اما در خانه اصلا به چشمتان نیاید. این مشکل بدین خاطر است که قانون چیدمان دکوراسیون در منزل را به خوبی رعایت نکردید. در این مقاله 9 قانون مهم در اصول چیدمان خانه را جمع آوری کرده‌ایم تا بتوانید منزل یا اتاق خود را به بهترین شکل ممکن بچینید.

شستشوی مبلمان در منزل

چند ترفند ساده و کاربردی برای شستشوی مبلمان منزل

پاک کردن لکه و کثیفی از روی مبل بر خلاف تصور عموم افراد، کار بسیار راحتی است فقط کافی است که ترفندهای تمیز کردن آن را به خوبی بلد باشید و بدانید که برای پاک کردن هر لکه از چه محلولی باید استفاده کنید. در این مقاله به صورت کامل و حرفه‌ای نحوه صحیح شستشوی مبلمان منازل را بررسی کردیم. همراه ما باشید.

دکوراسیون اتاق خواب برای همه سلیقه‌ها

نحوه چیدمان دکوراسیون اتاق خواب برای همه سلیقه‌ها

چیدمان و دکوراسیون اتاق خواب باید به گونه‌ای باشد تا هنگامی به اتاق وارد می‌شوید حس خوب و آرامش بخشی را از اتاق دریافت کنید به همین خاطر در این مقاله نحوه چیدمان اصولی و صحیح اتاق خواب را آموزش داده‌ایم تا بتوانید هر متراژ اتاقی که دارید به بهترین شکل بچینید و لذت ببرید. در ادامه همراه ما باشید.

جدیدترین مدل‌های پرده پذیرایی

33 مدل از جدیدترین مدل‌های پرده پذیرایی منزل

پرده سالن پذیرایی هر خانه‌ای یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر خانه است که در زیبایی دکوراسیون خانه نقش بسیار زیادی دارد. در این مقاله انواع مختلف مدل‌های جدید پرده سالن پذیرایی، ساده، طرح‌دار و کلاسیک را تهیه کرده‌ایم تا بتوانید با توجه به مدل کلی چیدمان منزل خود، مدل مناسب را انتخاب کنید. همراه ما باشید.

تغییر دکوراسیون منزل

ایده های خلاقانه برای تغییر دکوراسیون منزل ویژه عید نوروز

با فرارسیدن سال جدید و شروع فصل بهار بهتر است که تغییراتی را در فضای خانه خود ایجاد کنیم تا از حالت یکنواختی و تکراری خارج شده و حس و حال نو و جدیدی منتقل کند. برای تغییر دکوراسیون منزل احتیاجی به صرف هزینه‌های گزاف نیست، می‌توان با چند ایده بدون هزینه و یا با کمترین هزینه این تغییرات را ایجاد کرد.

دکوراسیون اتاق خواب پسرانه

از این مدل‌ها برای دکوراسیون اتاق خواب پسرانه ایده بگیرید

برای طراحی دکوراسیون اتاق خواب پسرانه به نکات مهمی باید توجه کرد. مهم‌ترین نکته توجه به سلیقه شخصی فردی است که اتاق متعلق به اوست و سپس با توجه به انواع مختلفی از تخت خواب، فرش و پرده اتاق خواب پسرانه می‌توان یک اتاق زیبا چیدمان کرد. در ادامه با انواع مختلف دکوراسیون اتاق خواب پسرانه آشنا می‌شوید.

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه جوان

33 ایده‌ زیبا و جذاب برای دکوراسیون اتاق دخترانه

در هر خانه اتاق خواب مکانی است که باید حس آرامش را به اعضای خانه منتقل کند در غیر این صورت حتما باید چیدمان آن تغییر کند.نحوه چیدمان اتاق خواب دخترانه هم به گونه‌ای باید باشد تا در آن از رنگ‌ها و وسایل دخترانه مورد علاقه فرد حتما استفاده شود. با انواع چیدمان مدل‌های اتاق خواب دخترانه همراه ما باشید.

اتاق خواب کودک دختر

اتاق خواب کودک دخترانه را با این ایده‌ها بچینید

طراحی و چیدمان اتاق خواب کودکانه کمی دشوار است زیرا اتاق خواب کودکانه محلی برای بازی و سرگرمی بچه‌ها نیز محسوب می‌شود به همین خاطر چیدمان باید طوری باشد تا هیچ خطری بچه را تهدید نکند. در این مقاله از بازارگیت اصول مهم چیدمان اتاق خواب کودکانه را تهیه کرده‌ایم. در ادامه همراه ما باشید.

مدل پرده اتاق خواب

سعی کنید پرده اتاق خواب را از این مدل‌ها انتخاب کنید

برای انتخاب مدل پرده اتاق خواب باید نکات مهمی مانند میزان نور اتاق خود توجه کنید. زیرا مدل پرده اتاق خواب باید به گونه‌ای باشد که نه کاملا جلوی نور آفتاب را بگیرد و نه باعث شود که نور خورشید به هنگام خواب شما را اذیت کند. با نحوه انتخاب پرده اتاق خواب همراه ما باشید و از مدل‌های جدید نیز دیدن کنید.

مدلهای زیبای کتابخانه خانگی

از این مدل کتابخانه‌ها حتما در دکوراسیون خانه استفاده کنید

اگر شما هم به کتاب و کتاب خوانی علاقمند هستید حتما مدل کتابخانه‌ای که در خانه یا در محل کار استفاده می‌کنید برایتان اهمیت دارد و دوست دارید بدانید که محل قرار گیری مناسب کتابخانه در خانه کجاست و چگونه می‌توان کتاب‌ها را به بهترین شکل ممکن چید. با ادامه این مطلب همراه بازارگیت باشید.