معروف ترین صنایع دستی ایران

با معروف‌ترین صنایع دستی ایران در جهان آشنا شوید

با توجه به اینکه کشورمان ایران دارای تمدنی 5000 ساله است، اکثر شهرهای ایران دارای صنایع دستی معروفی می‌باشد که نشانه هنر دست هنرمندان آن شهر و روستا است. گلیم بافی، معرق، بلوچی دوزی، سفالگری و... از جمله نمونه‌های صنایع دستی ایران است که معروف‌ترین آن فرش ایرانی است که در تمام دنیا معروف است.

معرفی صنایع دستی اصفهان

معرفی و راهنمای کامل و جامع صنایع دستی اصفهان + عکس

اصفهان نصف جهان! حتما این جمله را شنیده و یا خوانده‌اید. اصفهان شهر هنر و هنرمندان سرشناسی است که آوازه این هنرنمایی‌ها در کل جهان پیچیده است. از معروف‌ترین این هنرها می‌توان به صنایع دستی اصفهان مانند قلم‌کاری، قالی بافی، مینا کاری و منبت اشاره کرد. با معرفی کامل صنایع دستی اصفهان همراه ما باشید.

تصاویر زیبا از هنر رزین

تصاویر بسیار زیبا از هنر رزین و نقاشی با رزین

هنر رزین یکی از هنرهای معاصر می باشد که با استفاده از آن تصاویر بسیار زیبایی از طبیعت خلق می شود. از این هنر در طراحی و ساخت زیورآلات و اشیای کاربردی دیگری نیز استفاده می گردد که در این مطلب تصاویر زیبایی از آثار خلق شده توسط اهالی این هنر را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

همه چیز درباره نقاشی با رزین

نقاشی با رزین چیست و چگونه انجام می شود

نقاشی با رزین یک سبک و تکنیک جدید نقاشی و خلق آثار هنری است. در این تکنیک رزین اپوکسی را روی سطح چوب ریخته و اینگونه با تلفیق تکنیک رزین با نقاشی آبستره آثار زیبایی خلق می کنند که در آن زیباترین تصاویر از زندگی طبیعی ترسیم شده و رنگ و فرم در هم می آمیزد.

آشنایی با هنر فیروزه کوبی

هنر فیروزه کوبی چیست + عکس

فیروزه کوبی یک هنر ارزشمند است که در زمره رشته های صنایع دستی قرار می گیرد. این هنر نسبتا معاصر یک فرآورده خوب صنایع دستی را در نهایت زیبایی و گیرایی به نمایش می گذارد. از شما دعوت می کنم در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با این هنر زیبا آشنا شویم.