گوشواره مروارید

زیباترین مدل‌های گوشواره مرواریدی که عاشق‌شان می‌شوید

مروارید به قدری زیباست که روی تمام اکسسوری‌ها نیز اگر کار شود زیبا و خیره کننده خواهد شد. مخصوصا اگر روی گوشواره قرار داشته باشد بسیار جلوه خیره کننده‌ای به استایل شما خواهد بخشید. در این مقاله عکس زیباترین گوشواره‌های مرواریدی را تهیه کرده‌ایم تا از انواع مدل‌های مختلف آن‌ها دیدن کنید.

گوشواره طلا ساده و شیک

35 مدل گوشواره ساده و مینیمال که هر خانمی باید داشته باشد

زیورآلات جز مهم‌ترین اکسسوری‌های هر خانمی است که اتفاقا گوشواره جزو پرطرفدارترین آن‌هاست. گوشواره در مدل‌های مختلف ساده، کلاسیک، طرح‌دار و نگینی برای خانم‌ها و دختر خانم‌ها وجود دارد که بسیاری به گوشواره مدل ساده علاقه دارند تا همیشه روی گوش‌شان باشد و با هر لباسی ست شود. در ادامه همراه ما باشید.

انگشتر تک نگین

مدل‌های انگشتر تک نگین و چند نگین که بسیار مد شده‌اند

امروزه اکثر عروس‌ خانم‌ها تمایل دارند که برای مراسم نشون، بله برون و یا حتی عقد از انگشترهای تک نگین و چند نگین استفاده کنند زیرا این مدل انگشترها جلوه خاصی رو دست دارد و بسیار هم درخشان‌اند. در این مقاله جدیدترین و زیباترین مدل‌های انگشترهای نگین‌دار را تهیه کرده‌ایم. تا انتها همراه ما باشید.

گردنبند طلا زنانه ساده

این مدل گردنبندهای ساده را همیشه به گردن داشته باشید

معمولا زیورآلات جز جدا نشدنی استایل هر خانمی است به خصوص اگر مدل آن ساده و مینیمال باشد به علت سادگی، زیبایی و راحتی همیشه قابل استفاده است. در این مقاله جدیدترین و ساده‌ترین مدل‌های گردنبند زنانه و دخترانه را تهیه کردیم که با هر مدل تیپ و استایلی ست می‌شود و جلوه خاصی روی گردن دارد. همراه ما باشید.

ست گردنبند با لباس

با این قوانین مدل‌های مختلف گردنبند زنانه را با لباس ست کنید

انتخاب گردنبندی که با مدل لباس و از همه مهم‌تر یقه لباس هماهنگ باشد ممکن است کمی دشوار باشد. به طور کلی پیدا کردن جواهرات و اکسسوری‌هایی که با لباس و تیپ و استایل ما هم‌خوانی داشته باشد کمی دشوار است. اما بدانید که ست کردن گردنبند با لباس نکاتی دارد که اگر رعایت شوند انتخاب گردنبند آسان می‌شود.

ست گردنبند با یقه لباس

هر مدل گردنبندی مناسب چه مدل یقه لباس است؟

انتخاب گردنبند مناسب با توجه به مدل یقه لباس بسیار مهم است زیرا اگر ندانید که چه مدل گردنبندی با چه مدل یقه‌ای ست می‌شود ممکن است با انتخاب نادرست، هم زیبایی لباس و هم زیبایی گردنبند از بین برود و ظاهر نه چندان زیبایی را ایجاد کند. همراه ما باشید با انتخاب و ست کردن گردنبند با همه مدل یقه‌های لباس.

دستبند کارتیر زنانه طلا

مدل‌های زیبای دستبند کارتیر طلای زنانه که مد شده است

کارتیر یا کارتیه نام برندی سوئیسی است که سال‌ها مورد استفاده اشراف زادگان و افراد معروف اروپا قرار دارد. اما در حال حاضر مدل‌های شیک و زیبایی از آن هم روانه بازار شده است که مورد توجه اکثر خانم‌ها قرار گرفته است و هر خانمی یکی از مدل‌های معروف این دستبند را دارد و یا علاقه دارد که داشته باشد.

مدل جذاب دستبند چرم مردانه

40 مدل جذاب دستبند چرم مردانه به همراه پلاک طلا

امروزه دستبند مردانه جزو اکسسوری‌های پرطرفدار در بین آقایان محسوب می‌شود مخصوصا اگر مدل آن چرم باشد زیرا دستبند چرم مردانه با اکثر تیپ و استایل‌های مردانه ست می‌شود. در این مقاله مدل‌های پرطرفدار دستبند چرم مردانه را تهیه کرده‎‌ایم تا ببینید چقدر در دنیای اکسسوری‌های مردانه نیز تنوع وجود دارد.

برند نیمانی

با برند اکسسوری‌های زیبای نیمانی آشنا شوید

برند نیمانی برندی ایرانی و بسیار زیبا در دل نیویورک است.صاحب این برند نیز یک ایرانی به نام نیما بهنود می‌باشد که با الهام از نقش و نگار ایرانی و حرف ه که از کلمه هیچ گرفته شده است طراحی می‌شود. این برند به مرور زمان شروع به تولید اکسسوری‌های متنوع مانند انگشتر، کیف و روسری نمود که بسیار هم معروف شد.