معرفی 8 عطر زنانه مناسب فصل تابستان

عطر زنانه فصل تابستان
معمولا عطرهایی که در فصل تابستان استفاده می‌شود با عطرهایی که در فصل زمستان استفاده می‌شود تفاوت دارد. عطرهای تابستانی بهتر است که رایحه‌ای خنک و تلخ‌تر داشته باشند. در این مقاله از بازارگیت 8 مدل از بهترین عطرهای زنانه که مناسب برای فصل تابستان است را معرفی کردیم. در ادامه همراه ما باشید.

معرفی 8 عطر زنانه مناسب فصل تابستان

امروزه با افزایش استفاده از عطر و ادکلن باید در زمان خرید به برخی نکات مهم بیشتر دقت داشت. مخصوصا زمانی که وارد فصل تابستان می‌شویم و هوا رفته رفته گرم‌تر از روز قبل می‌شود. در فصل تابستان بدن برای خنک شدن شروع به عرق کردن می‌کند و بدن با توجه به باکتری‌هایی که روی پوست بدن هستند بوی عرق می‌گیرد. در این مرحله شما با استفاده از یک عطر مناسب در فصل تابستان نه تنها بوی عرق بدن را از بین می‌برید بلکه مدت زمان طولانی خوشبو می‌مانید.

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که در یک روز گرم زیر دوش خنک بروید و دوش بگیرید و حالتان جا بیاید. استفاده از عطر خنک و مناسب فصل بهار و تابستان هم به شما چنین حسی می‌دهد و می‌تواند شما را سرحال کند.

در این مقاله از بازارگیت قصد داریم شما را با انواع عطر و ادکلن زنانه معروف و مناسب برای فصل بهار و تابستان آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

عطر زنانه فصل تابستان
معرفی 8 عطر زنانه مناسب فصل تابستان

1. عطر سانتال کارمین لیمیتد ادیشن (Atelier Cologne Santal Carmin Limited Edition)

برای جشن سال 2020، آتلیه کلون، نسخه‌ای محدود و خیره کننده‌ای از SANTAL CARMIN راه اندازی کرد. این عطر اولین رایحه از خانه مد فرانسه است که با رایحه‌های گرم و چوبی مانند ترنج و صندل تولید شده است. این عطر زنانه مناسب بهار و تابستان احساس آرامش و اعتماد به نفس را در درون شما افزایش می‌دهد. بطری عطر سانتال کارمین لیمیتد ادیشن دست ساز است و در یک کارگاه فرانسوی با شیشه‌ای قرمز و شیک به هراه کلاه طلایی که تجلی بخش گل نیلوفر آبی است ساخته می‌شود. طرح این بطری تمام ویژگی‌های سال جدید را دارا می‌باشد. رنگ قرمز برای شادی، گل برای شانس و رنگ طلایی برای شکوفایی.

نوع عطر:

  • ادوپرفیوم با غلظت 10 تا 20 درصد

نت های تشکیل دهنده این عطر:

  • نت‌های آغازین شامل لیمو ترش سبز، زعفران و ترنج 
  • نت‌های میانی شامل چوب صندل سفید، مشک و چوب گایاک 
  • نت‌های پایه شامل وانیل، پاپیروس و سدر 

با به کار رفتن نت‌های تند ترنج از ایتالیا و چوب صندل از استرالیا عطر و بوی نرم و دودی با عطر ترکیب شده و قدرت و انعطاف پذیری عطر را افزایش داده است.

ادکلن مناسب فصل بهار و تابستان
عطر زنانه سانتال کارمین لیمیتد ادیشن (Atelier Cologne Santal Carmin Limited Edition)

2. ادکلن زنانه خنک والنتینا Valentin a Acqua gloreale EPD:
یکی دیگر از ادکلن‌های مناسب فصل تابستان ادکلن ایتالیایی والنتینا از برند والنتینو است. سری عطرهای والنتینا برای اولین بار در سال ۲۰۱۱ توسط برند والنتینو تولید و روانه بازار شد هم چنین در سال ۲۰۱۳ بار دیگر معرفی شد. الگوی این عطر طبیعت و آرامش موجود در آن بوده است و برای استفاده در فصول بهار و تابستان تولید شده است. بنابراین شما می‌توانید آن را در روزهای گرم سال استفاده کنید و از پخش بوی ملایم آن نیز لذت ببرید. این عطر زنانه در شیشه‌های ۸۰ میلی ساخته شده است. شیشه‌های این محصول با استفاده از گل‌های سفید رنگ صورتی روشن با ظرافتی خاص و از نت‌هایی با رایحه‌های شیرین و طبعی خنک تولید شده است. 

نوع عطر:

  • غلظت اسانس ادوتویلت و مورد استفاده روزانه 

نت‌های تشیل دهنده این عطر:

  • نت‌های آغازین شامل ترنج و شکوفه پرتقال 
  • نت‌های میانی شامل گل ابریشم، بهار نارنج، یاس و گل مریم 
  • نت‌های پایانی شامل نعناع هندی و کهربا
عطر زنانه مناسب بهار و تابستان
ادکلن زنانه Valentin a Acqua gloreale EPD

3. عطر میس دیور رز ان رز (miss Dior Rose NRoses): 
برند دیور نسخه جدیدی از عطرهای خود را در سال 2020 توسط طراح معروف "فرانسوا دماشی" تولید و روانه بازار عطر و ادکلن کرده است. این عطر از خانه مد فرانسه و با رایحه گل، ماندگاری و پخش بوی بالا، سبک‌تر از نسخه‌های پیشین تولید شده است. ایده این عطر از طبیعت گرفته شده و عطر و بوی گل سرخ زیبا به همراه نارنگی و مشک سفید کافی است که حس طبیعت به شما منتقل شود. با توجه به این موارد حتی کسانی که به بوی گل رز علاقه نداشته باشند به سراغ این عطر می‌آیند.
بطری این عطر الهام‌ بخش طراحی‌های خانه‌های دیور است و نقوش حکاکی شده در شیشه‌های زیبا و لوکس موجب می‌شود که زیبایی خیره کننده‌ای داشته باشد و همچنین امضای خانم دیور کماکان بر پای این عطرها وجود دارد.

نوع عطر:

ادو تویلت با غلظت 5 تا 15 درصد

نت‌های تشکیل دهنده این عطر: 

  • نت‌های آغازین شامل شمعدانی، ترنج و نارنگی ماندارین 
  • نت‌های میانی شامل گل مینا و گل رز 
  • نت‌های پایانی شامل مشک سفید 

نت‌های گل رز که در نسخه جدید این عطر به کار رفته‌اند علاوه بر خوشبو کردن، حس سر زندگی و درخشندگی را نیز به شما می‌بخشد.

ادکلن مناسب فصل بهار و تابستان
عطر میس دیور رز ان رزز (miss Dior Rose NRoses)

4. ادکلن زنانه خنک و شیرین کریستال bright Crystal Absolutely EDP:
عطر زنانه کریستال محصولی از برند محبوب ورساچه است که طبعی خنک و رایحه‌ای شیرین دارد و برای خانم‌هایی که به عطر زدن اهمیت می‌دهند بسیار مناسب است. لازم به ذکر است این عطر از پر فروش‌ترین عطرهای ورساچه می‌باشد.

رئیس ورساچه در یکی از صحبت‌های خود گفت که اولین سری این عطر در سال ۲۰۱۳ وارد بازار شد که بهترین زمان استفاده از آن روزهای گرم بهار و تابستان است. همچنین طبق گفته‌های خریداران پخش بوی این عطر فوق‌العاده عالی و ماندگاری آن نیز بسیار طولانی است. 

نوع عطر:

  • غلظت ادو پرفیوم و مناسب روز 

نت‌های تشکیل دهنده این عطر:

  • نت‌های آغازین شامل آب، انار و یوزو 
  • نت‌های میانی شامل گل صد تومانی، تمشک، لاله مردابی و مگنولیا 
  • نت‌های پایانی شامل مشک، چوب ماهون و کهربا 

نت گل‌های شاداب به کار رفته در این عطر موجب ساطع شدن بوی خوش از شما به مدت طولانی می‌شود.

ادکلن های مناسب فصل تابستان
ادکلن زنانه خنک و شیرین کرسیتال (bright Crystal Absolutely EDP)

5. عطر باربری هر اینتنس (Burberry her instant):
بهترین عطر برای تابستان که می‌توانیم به شما پیشنهاد دهیم عطر زنانه Her از خانه عطر انگلیس Burberry است. این عطر در سال 2019 توسط عطر ساز ماهر و شناخته شده "Francis kurkdjan" تولید و به بازار عرضه شد. عطر زنانه باربری هر یکی از عطر‌های کمپانی باربری است که با آرم جدید این برند معرفی شده است. 
جالب است بدانید این عطر با الهام از روحیه جوانی شهر لندن، خلق شده است به همین علت رایحه آن حس شجاعت و سرزندگی را به فرد می‌دهد. بطری این محصول بسیار شیک و زیبا است اما در عین حال چندان خودنمایی خاصی نمی‌کند. فرانسیس در رابطه با رایحه‌های این عطر می‌گوید: عطر زنانه باربری هیر، عطری یکتا و منحصر به فرد است و یک امضا فوق العاده خاص و منحصر به فرد بر روی شخص می‌گذارد. همچنین برای رسیدن به این رایحه نیاز به ترکیبی قوی وجود داشت که با استفاده از انواع توت‌های انگلیسی و مشک با یکدیگر این کار انجام شد. 

نوع عطر:

ادو پرفیوم با غلظت 10 تا 20 درصد، همراه با ماندگاری مناسب

نت‌های تشکیل دهنده این عطر: 

  • نت‌های آغازین شامل گیلاس و توت سیاه 
  • نت‌های میانی شامل یاس و بنفش  
  • نت‌های پایانی شامل سدر وود و بنزوئین 

این عطر بارایحه‌ای خاص و خوشبو در گروه بویایی گل و میوه مانند انواع تمشک، شاه توت، انگور سیاه، آلبالو و لیمو و همچنین گل‌های یاس و بنفشه سبب خلق اثری زیبا و سبکی هنرمندانه شده است.

بهترین عطر زنانه برای تابستان
عطر باربری هر اینتنس (Burberry her instant)

6. عطر خنک و تابستانه (un jardin en mediterranee EDT): 
یکی دیگر از بهترین عطرهای زنانه برای تابستان، عطر زنانه جاردین است. این ادکلن زنانه در بطری‌های 100 میل توسط برند فوانسوی هرمس تولید می‌شود. این کمپانی در مدت زمانی محدود توانست افراد زیادی را به عطر خود جذب و اعتماد آن‌ها را به دست آورد. این عطر طبعی خنک با رایحه‌ای شیرین دارد که نت‌های آن از نمایشگاه هرمس در تونس الگو برداری شده است. 

اولین سری این عطر زنانه در سال ۲۰۰۳ به بازار آمد و به عنوان یکی از بهترین عطرها برای استفاده در فصل تابستان و بهار انتخاب شد که بیشتر خریداران این عطر اعلام کردند که پخش بوی آن ملایم و ماندگاری آن بسیار خوب است. 

نوع عطر:

  • غلظت ادوتویلت و مناسب روز

نت‌های تشکیل دهنده این عطر:

  • نت‌های آغازین شامل ترنج، لیمو ترش، نارنگی ماندارین 
  • نت‌های میانی شامل شکوفه پرتقال 
  • نت‌های پایانی شامل سرو، پسته، برگ انجیر، سرو کوهی و مشک

این عطر در گروه بویایی گلی و میوه‌ای با انواع ترنج، شکوفه پرتقال، لیمو ترش و مشک حسی فوق العاده به فرد منتقل می‌کند.

بهترین عطر برای تابستان
عطر شیرین و تابستانه (un jardin en mediterranee EDT)

7. عطر کلوهه نومید پرفیوم (Chloe - Nomade Absolu de Parfum):
این عطر بهاری دارای رایحه چوبی میوه‌ای از خانه مد فرانسه می‌باشد. این خانه مد فرانسوی که در سال ۱۹۵۲ تاسیس شد کار خود را با طراحی لباس زنانه با پارچه‌های لوکس شروع کرد و نام خود را به عنوان یک الگو در صنعت مد به ثبت رساند.
پس از به موفقیت رسیدن این برند در صنعت مد در سال ۱۹۷۵ این برند اولین نسخه ادکلن خود را تولید کرد. از پرفروش‌ترین عطرهای این برند می‌توان به کلوهه لاو، لاو استوری و نارسیس اشاره کرد. در سال ۲۰۱۸ برای نشان دادن روحیه جسورانه و پر ماجرای یک زن نسخه‌ای از این عطر تولید و به بازار ارائه شد. این عطر از آزادی، افق‌های بی‌پایان، میل به فضاهای آزاد و توانمند سازی، الهام گرفته شده است. دومین نسخه این عطر با نام Eau de Toilette در سال 2019 به بازار آمد و پس از آن هم نسخه بعدی با نام Chloe nomade Absolu در سال 2020 به بازار عرضه شد.

بطری این عطر با مواد تصفیه شده همراه با رنگ‌های گرم و جزئیات لوکس تهیه شده است. همچنین تضادهای بین خطوط گرافیکی روی گردن بطری، لوازم جانبی و تزئینات طلایی روی آن جذابیت این بطری را دو چندان کرده است.

نوع عطر:

  • ادو پرفیوم با غلظت 10 تا 20 درصد، همراه با ماندگاری مناسب. 

نت‌های تشکیل دهنده این عطر:

  • نت های آغازین شامل میرابل و آلو 
  • نت های میانی شامل داوینا، خزه درخت بلوط و اوک ماس 
  • نت های پایانی شامل مشک و چوب صندل 

کلوهه نومد عطری خوشبو همراه با رایحه ترش و شیرین از مرکبات و میوه‌ها به همراه رایحه‌ای لطیف از گل فریزیا تولید شده است که در عین سادگی بسیار دلپذیر است و با گذر زمان و اضافه شدن عطر خزه بلوط بوی تلخ و چوبی پیدا کرده است و باعث رسمی شدن رایحه آن شده است. لازم به ذکر است این عطر مناسب مصرف روزانه می‌باشد.

عطر زنانه مناسب بهار و تابستان
عطر کلوهه نومید ابسولود پرفیوم (Chloe - Nomade Absolu de Parfum)

8. عطر اسکادا فلور دل سول (Escada for del sol): 
این عطر شیرین زنانه مناسب فصل تابستان و تعطیلات و جشن‌های دوستانه می‌باشد. رایحه‌ای که در این نسل به کار رفته است، بهاری دلنشین را در شما به وجود می‌آورد به طوری که پس از زدن این عطر اگر چشمان خود را ببندید در تصور خود به عنوان یک رویا می‌توانید یک تعطیلات سرگرم کننده و عجیب و غریب را در مکزیک مشاهده کنید. این عطر در ابتدا به تعدادی محدود به بازار جهانی عطر وارد شد.

بطری عطر زنانه فلور دل سول به رنگ قرمز مایل به صورتی است که نشان دهنده بهار آرامش بخش است همچنین طرح روی بسته این عطر رنگارنگ، سرگرم‌کننده و زیبا است و بر روی بسته بندی می توانید یک قلب را به همراه کاکتوس ها که در شعله های آتش قرار گرفته اند را مشاهده کنید. 

نوع عطر:

  • ادو تویلت با غلظت ۵ تا ۱۵ درصد

نت های تشکیل دهنده این عطر

 

  • نت‌های آغازین شامل پرتقال 
  • نت‌های میانی شامل شکوفه 
  • نت‌های پایانی شامل چوب صندل 

در ترکیبات این عطر رایحه تکیلا، شربت گرنادین و آب پرتقال به کار رفته است که این رایحه موجب می‌شود که فرد احساس ایستادن در وسط مزرعه‌ای پر از گل‌های مکزیکی دالیا کند.

بهترین عطر زنانه برای تابستان
عطر اسکادا فلور دل سول (Escada for del sol)

 

مطلب مفید بود؟
2
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی