بادی اسپلش چیست

بادی اسپلش چیست؟ معرفی خوشبوترین و ماندگارترین بادی اسپلش‌ها

بادی اسپلش‌ها مایع‌های رقیق بسیار خوشبویی هستند که به عنوان خوشبو کننده بدن مورد استفاده قرار می‌گیرند.این محصولات نسبت به عطرها بسیار ملایم‌تر اند و قیمت بسیار مناسبی هم دارند اما ماندگاری کمتری نسبت به عطر و ادکلن‌ها دارند. ماندگارترین و خوشبوترین برندهای بادی اسپلش را در این مقاله معرفی کرده‌ایم.

ترفندهای ماندگاری بوی عطر

ترفندهایی برای ماندگاری بوی عطر در فصل تابستان

اگر دوست دارید که همیشه خوشبو باشید باید به افزایش ماندگاری عطر و ادکلن خود دقت کنید. همچنین باید بدانید که ماندگاری عطر مخصوصا در تابستان به موارد بسیار زیادی وابسته است. به عنوان مثال نحوه نگهداری از عطر، نحوه اسپری کردن به نقاط مختلف بدن و غیره می‌توانند بر روی ماندگاری عطر و ادکلن تاثیر بگذارند.

عطر زنانه فصل تابستان

معرفی 8 عطر زنانه مناسب فصل تابستان

معمولا عطرهایی که در فصل تابستان استفاده می‌شود با عطرهایی که در فصل زمستان استفاده می‌شود تفاوت دارد. عطرهای تابستانی بهتر است که رایحه‌ای خنک و تلخ‌تر داشته باشند. در این مقاله از بازارگیت 8 مدل از بهترین عطرهای زنانه که مناسب برای فصل تابستان است را معرفی کردیم. در ادامه همراه ما باشید.

تفاوت ادو تویلت و پرفیوم

ادو پرفیوم بهتر است یا ادوتویلت؟ تفاوت بین عطر و ادکلن

امروزه افراد هزینه‌های زیادی را برای عطر و ادکلن‌های خود می‌پردازند اما احتمالا تفاوت بین مدل‌های مختلف عطر از نظر میزان اسانس، آب و الکل را در این مدل‌ها نمی‌دانند. مثلا پرفیوم‌ها بیشترین غلظت و ماندگاری را در بین مدل‌های مختلف عطرها دارند که به همان اندازه نیز گران‌تر هستند. همراه ما باشید.

راهنمای خرید عطر خوب

چطور یک عطر خوب خرید کنم

استفاده از عطر و ادکلن با رایحه‌های خوشبو و مناسب می‌تواند نظر هر کسی را جلب کند اما باید توجه داشته باشید که انتخاب عطر مناسب با رایحه‌ای خوشبو کار چندان آسانی نیست و حتما باید به نکات مهمی که برای خرید لازم است توجه کنید. در این مقاله از بازارگیت نکات مهم خرید عطر مناسب را بررسی کرده‌ایم.

بهترین عطر های زنانه

معرفی 10 تا از بهترین عطرهای زنانه

تقریبا تمام خانم‌ها دوست دارند که انواع رایحه‌ها در قالب عطرهای معروف از برندهای معروف را داشته باشند و هر کدام را در فصل خاصی از سال استفاده کنند. در این مقاله از بازارگیت محبوب‌ترین عطرها از معروف‌ترین و بهترین برندهای عطر جهان را معرفی کردیم تا بتوانید با رایحه هر کدام از آن‌ها به خوبی آشنا شوید.

بهترین عطر های مردانه

معرفی 10 تا از بهترین عطرهای مردانه

بسیاری از برندهای معروف و معتبر جهانی هر کدام عطری خاص با رایحه‌ای خاص و دلپذیر دارند که مورد پسند عموم مردم قرار دارد. در زمینه تخصصی عطر مردانه نیز بسیاری از همین برندهای معروف عطرهای مخصوص آقایان را به بازار عرضه کردند که بسیار معروف و پرفروش شدند. در ادامه 10 عطر معروف مردانه را معرفی می‌کنیم.