معرفی و بررسی محبوب‌ترین کرم‌های ضدآفتاب دنیا از نظر کاربران

برندهای کرم ضد آفتاب محبوب
کرم ضد آفتاب یکی از لوازم مراقبتی مهم پوست محسوب می شود. با استفاده از کرم ضد آفتاب خوب می توان تا حد زیادی از پوست در مقابل اشعه های مضر خورشید محافظت کرد. امروزه برندهای مختلفی در تولید و عرضه کرم های ضد آفتاب فعالیت می کنند که برخی از محبوبترین ضد آفتاب ها را در ادامه خواهیم آورد.

معرفی و بررسی محبوب‌ترین کرم‌های ضدآفتاب دنیا از نظر کاربران

پوست ما هر روز در معرض اشعه های فرابنفش خورشید قرار دارد. یک ضد آفتاب خوب با ایجاد یک لایه محافظ  قوی در برابر اشعه های UV از پوست در برابر آسیب های محیطی و پیری زودرس پوست محافظت می کند. با توجه به اهمیت استفاده از کرم ضد آفتاب و تنوع آنها، در این مقاله برآنیم تا ویژگی های چند نمونه از ضد آفتابهای برند های پر طرفدار و محبوب را بررسی کنیم.  

معرفی کرم های ضد آفتاب محبوب
کرم های ضد آفتاب محبوب


کرم ضد آفتاب برند لانسون

یکی از ضد آفتابهای پر طرفدار، برند فرانسوی لانسون است که توسط بسیاری ازپزشکان و متخصصان پوست تجویز می شود. این ضد آفتاب با اثر محافظتی بالا از پوست در برابر اشعه های UV مراقبت می کند. اما نمی توان آن را یک ضد آفتاب طیف گسترده دانست.
ضد آفتاب لانسون کرمی چند منظوره بوده، که با استفاده از آن نیازی به کرم پودر نخواهید داشت. در سه رنگ بژ روشن، بژ تیره و رنگ کاراملی موجود است. ماندگاری خاصیت کرم پودری آن بالاست. ضد آفتاب بی رنگ آن هم موجود است. فاقد چربی بوده و برای پوستهای چرب مناسب است. تنظیم کننده چربی پوست بوده و ظاهر مات و طبیعی به پوست می بخشد. با داشتن انواع آنتی اکسیدانها از پیری زودرس پوست جلوگیری می کند. دارای اثر آبرسانی قوی است. بدون رنگ و عطر بوده و  برای پوستهای حساس مناسب است. فاقد پارابن و مواد جوش زا است.
Homosalate ماده ای هورمونی است که در این کرم ضد آفتاب برای ایجاد فیلتر و  لایه محافظتی از پوست در برابر اشعه به کار رفته که در مواجهه با نور خورشید مواد مضر تولید می کند. 

کرم ضد آفتاب لانسون
لانسون کرم ضد آفتاب محبوب


کرم ضد آفتاب برند الارو

کرم ضد آفتاب الارودر انواع حجم ها و SPF های مختلف موجود می باشد. دارای اثر حفاظتی بالایی در برابر اشعه های UVA و UVB و در برابر اشعه مادون قرمزIR ‎ (ضد برافروختگی و قرمزی) است.
 کرم ضدآفتاب سری Foundation Effect  علاوه بر اثر حفاظتی، دارای اثر کرم پودری بوده و در رنگ بژطبیعی وبژ روشن موجود است. افراد با پوست سفید و گندمی می توانند از آن استفاده کنند. خاصیت کرم پودری آن این است که ماندگاری بالایی دارد. فاقد پارابن است، فاقد چربی است و ظاهر براقی به پوست نمی دهد. ضد آفتابهای مناسب پوست چرب و جوش دار این برند، با تنظیم چربی پوست و خاصیت آنتی باکتریال خود از ایجاد آکنه جلوگیری می کند. این ضد آفتاب باعث بستن منافذ پوست می شود، خاصیت ضد آب و ضد تعریق دارد.کرم های ضد آفتاب این برند خاصیت ضد چروک و آبرسان دارند و  برای انواع پوستها بجز پوست چرب مناسبند.

کرم ضد آفتاب الارو
کرم ضد آفتاب الارو


کرم ضد آفتاب ایزدین

ایزدین برندی اسپانیایی است که محصولات مراقبتی آن از کیفیت و محبوبیت بالایی برخوردارند. کرم های ضد آفتاب این برند در انواع مختلف به بازار عرضه شده است. کرم ضد آفتاب ایزدین مدل فیوژن واتر بر پایه آب و تکنولوژی فیوژن ساخته شده و به همین جهت رطوبت پوست را حفظ کرده و سبک است. برای پوستهای مستعد اگزما و خشک مناسب است. شیری رنگ است، ظاهر پوست را سفید و گچی نمی کند. حاوی زینک اکساید است. ضد آفتاب مدل فیوژن فلویید آن یک ضد آفتاب تخصصی برای پوستهای خشک است که اثر حفاظتی بالایی حدودا سه برابر نسبت به سایر ضد آفتابها دارد. مانع ایجاد لک می شود. تنظیم کننده ملانین پوست است و از تجمع آن در پوست جلوگیری می کند. خاصیت ضد چروک دارد. ضد آفتاب اکتیو یونیفای ایزدین علاوه بر خاصیت محافظتی خاصیت لکه بری و روشن کنندگی دارد و تنظیم کننده ملانین هم می باشد. برای زیر آرایش مناسب است. تنها مدل اکتیو یونیفای آن به صورت بی رنگ و رنگی موجود می باشد. تمام کرمهای ضد آفتاب این برند خاصیت حفاظتی بالایی دارند. فاقد چربی و مواد جوش زا هستند. ضد تعریق هستند. برخلاف سایر ضد آفتابها باعث سوزش چشم نمی شود.

کرم ضد آفتاب ایزدین
کرم ضد آفتاب ایزدین


کرم ضد آفتاب برند کدلی

این ضد آفتاب اثر حفاظتی بالایی در برابر اشعه های مضر خورشید دارد. دارای آنتی اکسیدانهای قوی برای جلوگیری از پیری زودرس پوست است. برای پوستهای نرمال تا خشک مناسب است. خاصیت مرطوب کنندگی دارد. فاقد مواد حساسیت زاست. دارای ماده وینولوور با خاصیت رطوبت رسانی و سفت کنندگی است. فاقد پارابن است.

کرم ضد آفتاب کدلی
کرم ضد آفتاب کدلی


کرم ضد آفتاب برند درماگور

ضد آفتابی با اثر محافظتی بالاست. فاقد چربی و مناسب برای پوستهای چرب و جوشدار است. دارای خاصیت کرم پودری تک رنگ و به رنگ بژ تیره است. ضد آفتابی سبک است. ظاهر ماتی به پوست می دهد. خاصیت مرطوب کنندگی دارد. در ترکیبات آن از پارابن استفاده شده است.

کرم ضد آفتاب برند درماگور
کرم ضد آفتاب برند درماگور


کرم ضد آفتاب برند درموبای

فاقد چربی است و پوست را براق نمی کند. ازپوست در برابر تمام اشعه UV محافظت می کند. با توجه به ترکیبات آن یک ضد آفتاب مینرال است، حاوی فیلتر های فیزیکی زینک اکساید و تیتانیوم دی اکساید است. ضد آفتابهای مینرال جزو سالم ترین ضد آفتابها هستند واختلال هورمونی، سرطان‌زایی و حساسیت پوستی ایجاد نمی کنند. فاقد مواد کومدوژنیک (جوش زا ) است. تنظیم کننده چربی پوست است. حاوی کرم پودر تک رنگ بژ روشن با کاور بالاست. برای پوستهای چرب و جوش دار مناسب است. از ایجاد التهابات بعد از آفتاب سوختگی جلوگیری می کند. حاوی مواد مرطوب کننده است.

کرم ضد آفتاب درموبای
کرم ضد آفتاب درموبای


کرم ضد آفتاب برند سی گل

این ضد آفتاب حاوی فیلترهای فیزیکی و شیمیایی برای محافظت از پوست دربرابر اشعه های UV است. ضد آفتابی فاقد چربی است. به دلیل وجود آنتی اکسیدان از آسیبهای پوستی جلوگیری می کند. برای انواع پوست مناسب می باشد. در سه رنگ،  بی رنگ، بژ روشن و برنز موجود است. به دلیل دارا بودن عصاره های مختلف در ترکیبات خود پوست را نرم و مرطوب کرده و دارای اثرات ضد التهابی است. ضد آفتابی با کیفیت و با قیمتی مناسب است.

کرم ضد آفتاب برند سی گل
کرم ضد آفتاب برند سی گل


کرم ضد آفتاب برند پریم Prime

محصولی از برند ایرانی پریم است. فاقد چربی و تنظیم کننده سبوم پوست است. ضد تعریق است. بنابراین برای هوای شرجی مثل جنوب ضد آفتاب مناسبی است. ضد آکنه و ضدجوش است. ضد آفتاب جوان کننده این برند علاوه بر خاصیت محافظتی در برابر اشعه های خورشید، با تاثیر بر لایه های پوست باعث استحکام و کاهش چین وچروک پوست می شود. این نوع از ضد آفتاب کرمی چند منظوره است که خاصیت ضد آفتاب، مرطوب کنندگی و کرم پودر را باهم دارا می باشد. ماندگاری و کاور کرم پودر آن بالاست. در دو رنگ بژروشن و بژتیره موجود است. باتوجه به کیفیت بالای آن دارای قیمت مناسبی است. در زیر پوستهای خشک نیاز به استفاده از مرطوب کننده دارد.

کرم ضد آفتاب برند پریم
کرم ضد آفتاب برند پریم


کرم ضد آفتاب برند اوریاژ

این محصول از برند فرانسوی اوریاژ است. در انواع SPF ها و مدلها برای انواع پوستها موجود است. این محصول دارای مجوز از سازمان غذا و دارو است. اثر محافظتی بالایی دارد. کرمی سبک و فاقد چربی بوده و پوست را مات می کند. چربی پوست را تنظیم می کند، فاقد مواد حساسیت زا است. برای پوستهای مستعد آکنه مناسب است و ایجاد جوش نمی کند. کرمهای رنگی آن دارای رنگهای بژ روشن و بژ تیره است و حالت کرم پودری آن ماندگاری و کاور بالایی دارد. ضد تعریق است. دارای خاصیت مرطوب کنندگی می باشد.

کرم ضد آفتاب برند اوریاژ
کرم ضد آفتاب برند اوریاژ


کرم ضد آفتاب برند سینره

در تهیه ضد آفتابهای این برند از عصاره های گیاهی و مواد طبیعی استفاده شده است. ضد آفتابهای این برند در انواع SPF و برای انواع پوستها به صورت رنگی و بی رنگ موجود می باشند. این ضد آفتابها با دارا بودن اثر حفاظتی بالا از پوست در برابر اشعه های خورشیدی محافظت می کنند. کرمی سبک و فاقد چربی بوده و ایجاد براقیت نمی کنند. دربرابر تعریق مقاومند. نوع کرمپودر آن پوشانندگی مناسب و طبیعی دارند. خاصیت مرطوب کنندگی دارند. فاقد پارابن هستند. برای پوستهای چرب و مستعد آکنه مناسبند. فاقد مواد حساسیت زا هستند. ضد آفتابی با کیفیت و قیمت مناسب محسوب می شوند.

کرم ضد آفتاب سینره
کرم ضد آفتاب سینره


کرم ضد آفتاب برند دکتر ژیلا

ضد آفتابهای این برند در طیف وسیعی از SPF و برای انواع پوستها و در دو نوع بی رنگ و کرم پودری موجود می باشند. دارای اثر محافظتی بالایی هستند. دارای مواد مرطوب کننده درترکیبات خود می باشند. فاقد چربی بوده و اثر چربی روی پوست باقی نمی گذارند. چربی پوست را تنظیم می کنند. دارای خواص آنتی اکسیدان و ضد چروک هستند.
فاقد مواد حساسیت زا و جوش زا هستند. مهم ترین ویژگی ضد آفتابهای این برند قیمت مناسب آن نسبت به تنوع و کیفیت بالای محصولاتش است.

کرم ضد آفتاب دکتر ژیلا
کرم ضد آفتاب دکتر ژیلا


کرم ضد آفتاب برند مدیسان

برندی ایرانی است. دارای اثر حفاظتی خوب در برابر اشعه های فرابنفش است. ضد آفتابی شیمیایی است، فاقد چربی و فاقد پارابن است. دارای مواد آنتی اکسیدان برای حفاظت از پوست است. دارای خاصیت مرطوب کنندگی است. جهت استفاده روزانه برای انواع پوست ها مناسب است.

کرم ضد آفتاب مدیسان
کرم ضد آفتاب مدیسان


کرم ضد آفتاب برند لدورا

این ضد آفتاب لایه محافظتی قوی در برابر اشعه های خورشید بوجود می آورد. دارای مواد آنتی اکسیدان و مرطوب کننده برای جلوگیری از ایجاد چین و چروک در پوست است. فاقد چربی است، حاوی زینک اکساید است.ضد لک، شفاف کننده و روشن کننده پوست است. برای گروه سنی 12 سال به بالا مناسب است. 
نسبت به سایر محصولات مشابه ایرانی قیمت نسبتا بالایی دارد.

کرم ضد آفتاب برند لدورا
کرم ضد آفتاب برند لدورا


کرم ضد آفتاب برند بیودرما BIODERMA 

محصولی فرانسوی است. این برند انواع مختلفی از ضد آفتابها را برای انواع پوست تولید کرده است. اثر محافظتی بالایی در برابر انواع اشعه های خورشیدی دارد. فرمولاسیون اختصاصی آن سبب شده تا به صورت عمقی از پوست مراقبت کرده و مانع پیری زودرس و ایجاد چین و چروک در پوست شود. این ضد آفتاب فاقد چربی است. ضد آب و ضد تعریق است. حالت کرم پودری آن پوشش عالی وبافت سبکی دارد. فاقد اسانس و مواد حساسیت زا است. طبق اظهار شرکت بیودرما مدل اسپات این ضد آفتابها دارای اثرات ضد لک بوده و ملانین پوست را در 4 روز 41 درصد کاهش می دهد. برای پوستهای چرب و مستعد آکنه مناسب بوده و فاقد پارابن هستند.

کرم ضد آفتاب بیودرما
کرم ضد آفتاب بیودرما

 

مطلب مفید بود؟
5
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی