رنگ موهای مد شده پاییز 2022 برای پوست تیره و روشن

رنگ موی متناسب با فصل پاییز و زمستان
اکثر خانم‌ها سعی می‌کنند استایل خود را با تغییر فصل هماهنگ کنند. رنگ مو نیز یکی از مواردی است که علاقه مندان به مد می‌توانند آن را متناسب با رنگ‌های غالب هر فصل تغییر دهند. فصل پاییز دارای رنگ‌های زیبایی با تناژ قرمز و نارنجی و زرد است. از انواع مدل‌های رنگ موی پاییزی در بازار گیت دیدن کنید.

رنگ موهای مد شده پاییز 2022 برای پوست تیره و روشن

شاید شما هم جزو افراد علاقه‌مند به تغییر و تنوع هستید و دوست دارید با تغییر فصل و شروع پاییز هزار رنگ، تغییری خاص در استایل، چهره و موهای خود ایجاد کنید، اما نمی‌دانید چه رنگ‌هایی را برای رنگ موی پاییزی خود انتخاب کنید. پیشنهاد طراحان مد برای انتخاب رنگ موی مناسب فصل پاییز و زمستان این است که رنگ موی خود را بر اساس رنگ‌های غالب در پاییز انتخاب کنید. در فصل پاییز با طیف وسیعی از رنگ‌ها مواجه هستید که می‌توانید از میان انواع رنگ موهای متنوع، رنگ موی مناسب پاییز را انتخاب کنید.  
با شروع پاییز، بهتر است با رنگ موهای روشن تابستانی خداحافظی کنید و به سراغ رنگ‌هایی هماهنگ با طبیعت پاییزی و با تن‌های قرمز، زرد، بنفش و نارنجی بروید. اما این بار نیز فراموش نکنید که این رنگ‌ها را بر اساس رنگ پوست و رنگ چهره خود انتخاب کنید.

مدل رنگ مو پاییزه
رنگ موی مناسب برای فصل پاییز و زمستان

رنگ موهای مناسب فصل پاییز

  • رنگ موی قهوه‌ای 

اگر نمی‌توانید رنگ موی مناسب پاییزی را به درستی انتخاب کنید، بهتر است از رنگ‌هایی مثل قهوه‌ای روشن با هایلایت‌های کاراملی یا ماهاگونی روشن که با انواع پوست‌ها مطابقت دارد، استفاده کنید. حتی می‌توانید با استفاده از چند رنگ مانند هایلایت، جلوه زیباتری به موها بدهید.

اگر رنگ پوست برنزه دارید، رنگ موی قهوه‌ای ظاهر جذابی به شما می‌دهد. رنگ قهوه‌ای تیره یا روشن با لایت‌های قرمز نیز مناسب این فصل هزار رنگ است.

مدل رنگ مو پاییزی
تنوع رنگهای پاییزی
  • رنگ موی فندقی

رنگ فندقی با تن قرمز برای آن دسته از افرادی که تمایل به استفاده از رنگ موی تیره دارند مناسب است. به خصوص اگر رنگ پوست روشنی دارید حتما رنگ فندقی را امتحان کنید.

مدل رنگ مو پاییزی
رنگ موی پاییزی فندقی
  • رنگ موهای بلوند و عسلی

اگر رنگ پوست روشنی دارید و دوست دارید از رنگ موی روشن در این فصل استفاده کنید، بهتر است رنگ عسلی را امتحان کنید. زرد عسلی رنگ گرمی است که گزینه‌ای ایده‌آل برای فصل پاییز و زمستان است و با رنگ‌های ارغوانی و زیتونی گرم نیز هماهنگ می‌شود.

مدل رنگ مو هایلایت
رنگ موهای پاییزی

چنانچه جزو افرادی هستید که دوست ندارید موهایتان را رنگ کنید اما به دنبال تغییر هستید هایلایت های عسلی را برای تان پیشنهاد می کنیم.
اگر موهایتان به طور کامل بلوند یا عسلی است، برای رنگ موی مخصوص پاییزی می‌توانید از تکنیک لولایت استفاده کنید. 
لولایت بر عکس هایلایت می‌باشد. در لولایت با رنگ‌های چند درجه تیره‌تر رگه‌هایی را در لابه لای موها ایجاد می‌کنند. لولایت هم همانند هایلایت باعث عمق دادن به موها می‌شود. در این روش نیز از کلاه یا فویل استفاده می‌شود.

مدل رنگ موی قرمز مسی
رنگ های زیبا برای پاییز
  • رنگ موی قرمز آتشین

رنگ قرمز آتشین یکی از بهترین رنگ‌ها برای فصل پاییز است. با استفاده از سایه‌های دارچینی یا مسی در لا به لای موهای قرمز عمق موها گرم‌تر به نظر می‌رسد.
اگر در تابستان از رنگ‌های آتشین استفاده می‌کردید، برای تغییر رنگ موی پاییزی خود از رنگ‌های قهوه‌ای بلوطی- قهوه‌ای گرم با هایلایت نسکافه‌ای و یا هایلایت طلایی استفاده کنید.

مدل رنگ موی قرمز
رنگ موی پاییزی با تناژ قرمز 
  • رنگ موی مسی

رنگ موی مسی برای افرادی مناسب است که به دنبال ظاهری طبیعی هستند و تمایل ندارند موهایشان قرمز پر رنگ باشد. افراد با پوست سبزه رنگ‌هایی با بیس شکلاتی، قهوه‌ای، هایلایت مسی روشن یا دارچینی را می‌توانند برای رنگ موی مخصوص پاییز امتحان کنند.

مدل رنگ موی پاییزی
رنگ موی پاییزی مسی

رنگ موی خاکستری خنک 

موهای خاکستری یکی از رنگ موهای ترند شده در سال 2020 است. خاکستری رنگ موی طبیعی برای فصل پاییز است که از ریشه تا نوک اعمال می‌شود و برای موهای بلند بسیار جذاب است.

رنگ موی قهوه ای تیره
رنگ موی زیبای خاکستری خنک مناسب برای پاییز
  • رنگ موی مشکی پر کلاغی

افرادی که طرفدار سادگی به همراه جذابت هستند، می‌تواند از این رنگ مو استفاد کنند. این رنگ مو نگهداری آسان‌تری نسبت به سایر رنگ موها دارد. رنگ مشکی و مشکی پر کلاغی رنگ چهار فصل محسوب می‌شود.

رنگ مو مشکی
پرکلاغی رنگی برای تمامی فصول
  • تکنیک آمبره

زمانی که ریشه موها رنگ متفاوت‌تری نسبت به ساقه موها دارد، زیبایی عمیقی به چهره می‌دهد. با تکنیک آمبره می‌توان رنگ ریشه مو را با سایر قسمت‌های مو متفاوت کرده و ظاهری طبیعی و زیبا به موها بخشید.
در تکنیک آمبره رنگ تیره از ریشه شروع شده و در سمت ساقه مو روشن‌تر می‌شود و مرز بین رنگ روشن و تیره محسوس است. این تکنیک با استفاده از دکلره انجام می شود.

مدل رنگ مو 2022
رنگ موی پاییزی با تکنیک آمبره

رنگ موی بلوند پلاتینی یا یخی

بلوندهای یخی، سفید یا پلاتینی هم از رنگ موهای مناسب فصل پاییز و زمستان به شمار میروند که بسیاری از سلبریتی‌ها از این رنگ موی پاییزی استفاده می‌کنند.

مدل رنگ موی بلوند یخی
رنگ موی پلاتینه یخی

رنگ موی رنگین کمان 

به دلیل وجود اکثر رنگ‌های پاییزی در این رنگ مو مثل، آبی، صورتی، بنفش و سبز این تکنیک می‌تواند گزینه مناسبی برای فصل پاییز باشد.

رنگ موی قرمز فانتزی
رنگ موی رنگین کمانی مناسب فصل پاییز
  • رنگ موی نارنجی

یکی از رنگ موهای مخصوص پاییز، رنگ نارنجی است ک در آن رنگ موی قرمز آتشین را با لایت‌های زرد رنگ ترکیب می‌کنند که موها را شبیه به نارنجی پر رنگ می‌کند. این رنگ موی پاییزی چهره را از حالت بی روحی خارج می‌کند. 

رنگ موی قرمز فانتزی
رنگ موی پاییزی نارنجی
  • تکنیک هایلایت چانکی

این نوع هایلایت پاییزی که مورد علاقه جنیفر لوپز است دسته‌های بزرگی از مو را لایت می‌کنند. اگر خواهان موهای طبیعی نیستید این رنگ مو را امتحان کنید.

هایلایت مو
رنگ موی پاییز به سبک هایلایت چانکی

تکنیک ریشه‌های طبیعی رشد کرده 

ریشه موهای بلوند رنگ شده در تابستان هم برای برخی افراد می‌تواند ظاهری زیبا و پاییزی داشته باشد.

بلوند عسلی
رنگ موی پاییزی طبیعی

رنگ موی قرمز مخملی

قرمز مخملی موهای ریحانا می‌تواند گزینه مناسبی برای رنگ موهای پاییزی باشد.

رنگ موی قرمز فانتزی
رنگ موی قرمز مخملی

رنگ موهای اشاره شده در این مقاله برای فصل پاییز مناسب است. اما حتما تمام این رنگ‌ها را با توجه به رنگ پوست و چهره انتخاب کنید. رنگ مو هر چقدر هم زیبا باشد اگر مناسب چهره انتخاب نشود، ظاهر غیر طبیعی خواهد داشت.

مطلب مفید بود؟
3
1
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی