5 مدل کیف زنانه که هر خانمی باید داشته باشد

مدل کیف زنانه جدید
مدل کیفی که خانم‌ها در موقعیت‌های مختلفی استفاده می‌کنند فقط برای جابجایی وسایل شخصیشان نیست بلکه این کیف تکمیل کننده تیپ و استایل خانم‌ها محسوب می‌شود که برای هر موقعیتی یکی از مدل‌های مخصوص از آن کیف را استفاده می‌کنند. در ادامه با 5 مدل از کیف ضروری که همه خانم‌ها باید داشته باشند، آشنا می‌شوید.

5 مدل کیف زنانه که هر خانمی باید داشته باشد

کیف یکی از مهم‌ترین اکسسوری‌های ست لباس خانم‌ها است. زیرا این محصول تنها برای گذاشتن وسایل خانم‌ها و جابجایی آن‌ها نیست بلکه به عنوان تکمیل کننده استایل است. همانطور که می‌دانید در بازار انواع کیف‌ها با طرح‌ها و مدل‌های مختلفی وجود دارند اما شما لازم نیست همه آن‌ها را خریداری کنید بلکه تنها برخی از کیف‌هایی که برای هر خانمی ضروری است که داشته باشد را خریداری کنید. البته این محصولات هم از نظر جنس و شکل و هم از نظر کارایی باید مورد بررسی قرار گیرند. در این مطلب 5 مدل از کیف‌هایی که هر خانمی باید داشته باشد را بررسی کرده‌ایم. همراه ما باشید.

مدل کیف زنانه
انواع مختلف کیف‌های زنانه

کیف دوشی زنانه

کیف دوشی زنانه از محبوب‌ترین و پرکاربردترین مدل کیف‌های زنانه است که به دلیل درگیر نکردن هر دو دست و حمل آسان آن مورد استقبال زیادی قرار گرفته است. کیف دوشی را می‌توانید هم به عنوان کیف روزمره و هم به عنوان کیفی برای محل کار مورد استفاده قرار دهید. حتی شما می‌توانید یک مدل کیف دوشی مجلسی تهیه کنید و از آن در مجالس نیز استفاده کنید.

البته با توجه به انواع مختلف این کیف بهتر است برای هر مکان مدل متناسب با آن را انتخاب کنید. این کیف‌ها در مدل‌های اسپرت، لاکچری، مجلسی و... دارای تنوع هستند. در هر حال به طور کلی باید یک مدل کیف دوشی همیشه در کمد خود داشته باشید.

کیف دوشی زنانه
مدل کیف دوشی ساده زنانه
کیف دوشی زنانه
کیف دوشی زنانه

مدل کیف کتابی زنانه

یکی دیگر از انواع مدل‌های کیف زنانه کیف‌های کتابی هستند که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده‌اند. این مدل کیف‌ها که در سال 2019 با استقبال زیادی روبرو شدند و تا به حال هم مورد استفاده خانم‌های شیک پوش قرار گرفته است به دلیل نحوه دست گرفتن خاص آن به کلاچ (clutch) یعنی به محکم گرفتن معروف شده است. کیف‌های کتابی هیچ بند یا دسته‌ای ندارند و آن‌ها را باید با کف دست و انگشتان خود نگه دارید. این کیف‌ها از مدل‌های کلاسیک هستد که در گذشته برای حضور در مجالس مورد استفاده قرار می‌گرفتند. اما امروزه با توجه به اینکه در طرح‌ها و مدل‌های مختلفی از آن در بازار موجود می‌باشد، شما می‌توانید از آن به عنوان کیف روزمره و کیف مهمانی استفاده کنید.

مدل کیف کتابی زنانه
مدلی از کیف دستی زنانه
کیف دستی زنانه
کیف کتابی زیبای دخترانه
کیف زنانه مجلسی
کیف کتابی

مدل کوله پشتی زنانه

کوله پشتی‌ها بیشتر برای برای حمل وسایل سنگین و زیاد مورد استفاده قرار می‌گیرند که در سایزهای متنوعی در بازار موجود می‌باشند. این مدل کیف‌ها بیشتر برای دانش آموزان و ورزشکاران کاربرد دارد. البته برخی از افراد هم برای حمل لوازم هنری و لپ‌ تاپ خود از این مدل کیف استفاده می‌کنند. جالب است بدانید امروزه مدل‌های فانتزی و شیکی از این کیف‌ها در بازار موجود شده است که از آن‌ها می‌توانید به عنوان کیف روزمره استفاده کنید و وسایل خود را در آن جای دهید.

کوله پشتی زنانه
کوله پشتی زنانه

مدل کیف‌های بزرگ و جادار زنانه

کیف‌های بزرگ و جادار یکی از انواع کیف‌هایی هستند که با هر نوع تیپ و استایلی ست می‌شوند و می‌توانید آن‌ها را در موقعیت‌های مختلف مورد استفاده قرار دهید. این کیف برای زمان‌هایی که می‌خواهید وسایل زیادی را با خود جابجا کنید کارایی دارد که می‌توانید از آن به عنوان کیف روزمره، کیف سفرهای کاری، کیف خرید و... استفاده کنید. البته خانم‌هایی که شاغل هستند بهتر است از این کیف‌ها بیشتر استفاده کنند.

مدل کیف جدید زنانه
مدل کیف جادار زنانه
مدل کیف جدید زنانه
کیف‌های بزرگ و جادار رو دوشی زنانه

مدل کیف فرم‌دار زنانه

توجه کنید که این کیف با اینکه در رتبه 5 جای گرفته است اما یکی از مهم‌ترین کیف‌هایی است که باید آن را تهیه کنید و از آن حتما داشته باشید. کیف‌های فرم‌دار و و محکم از آن دسته کیف‌هایی است که شما می‌توانید در آن چند وسیله شخصی قرار دهید به طوری که هیچ کسی هم متوجه نشود که کیف شما پر است یا خالی.

کیف فرم دار زنانه
مدل جدید کیف فرم‌دار زنانه
کیف فرم دار زنانه
کیف زیبای فرم‌دار
مدل کیف زنانه
کیف فرم‌دار مخصوص خانم ها

معرفی انواع کیف‌های دیگر زنانه

از انواع کیف‌های زنانه می‌توان به موارد زیر هم اشاره کرد که در صورت صلاح دید می‌توانید آن‌ها را هم خریداری کنید. 

  1. کیف چرم زنانه 
  2. کیف دسته کوتاه زنانه 
  3. کیف متوسط زنانه 
  4. کیف بزرگ زنانه 
  5. کیف مسافرتی زنانه 
  6. کیف هلالی زنانه 
  7. کیف بافت زنانه
  8. کیف کیسه‌ای زنانه
  9. کیف ورزشی زنانه
مطلب مفید بود؟
3
6
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی