معرفی بهترین و محبوب‌ترین برندهای ریمل در بازار

معرفی بهترین ریمل های بازار
برندهای بسیار زیادی همه روزه درحال تولید و عرضه انواع لوازم آرایشی از جمله ریمل هستند. به دلیل تنوع بالای این محصول، انتخاب یک ریمل مناسب و مطمئن بسیار سخت شده است. در این بخش شما را با برندهای مطرح و فعال در زمینه ساخت ریمل آشنا خواهیم کرد. پس همراه بازار گیت باشید.

معرفی بهترین و محبوب‌ترین برندهای ریمل در بازار

یکی از اساسی‌ترین ابزارهای آرایشی خانم‌ها ریمل است. هر نوع آرایشی از نوع مبتدی و ساده گرفته تا یک آرایش حرفه‌ای به استفاده از ریمل اختیاج است چرا که چشم‌ها مهم‌ترین بخش صورت هستند و ریمل تاثیر مهمی بر زیبایی چشم‌ها و مژه‌های خانم‌ها دارد.
امروزه شاهد طیف بسیار گسترده و متنوعی از انواع لوازم آرایشی به خصوص ریمل‌ها هستیم. این تنوع بالا و وجود برندهای مختلف انتخاب ریمل را برای خریداران بسیار سخت می‌کند.

در این مقاله سعی داریم تا شما را با بهترین و محبوب‌ترین برندهای ریمل حال حاضر بازار آشنا کنیم:

معرفی انواع ریمل
معرفی انواع ریمل

ریمل اسنس

ریمل اسنس ساخت کشور ایتالیاست. این برند از سال 2001 میلادی کار خود را در زمینه تولید لوازم آرایشی در کشور آلمان آغاز کرد. این برند با محصولات باکیفیت و مرغوب خوب توانسته نظر مصرف کنندگان را به سمت خود جلب کند. ریمل اسنس با براش حرفه‌ای خود به صورت کاملا حرفه‌ای مژه‌ها را پر پشت و متراکم‌تر کرده و باعث زیباتر شدن فرم مژه‌ها خواهد شد. ریمل اسنس باعث بروز حساسیت چشمی در فرد مصرف کننده نخواهد شد.

ریمل اسنس
ریمل اسنس

ریمل بورژوآ

بورژوآ یک برند پرطرفدار در بین برندهای تولیدکننده لوازم آرایشی و بهداشتی در سطح جهان است چرا که محصولاتی با کیفیت و مرغوبی را طراحی و تولید می‌کند. این برند در سال 1863 در کشور فرانسه کار خود را آغاز کرد و تا به امروز به موقعیت بسیار خوبی دست یافته است. انواع متنوعی از ریمل توسط این مجموعه تولید شده که هر یک قابلیت‌های مختص به خود را دارند. به عنوان مثال ریمل‌های حجم دهنده آن توانایی حجم دهی به مژه‌ها به اندازه 1.5 برابر میزان واقعی آن‌ها را دارند. همچنین یکی از ویژگی‌های مثبت ریمل‌های بورژوآ این است که بعد از استفاده از آن‌ها مژه‌های شما کاملا نرم و انعطاف پذیر هستند.

ریمل بورژوآ
ریمل بورژوآ

ریمل لورآل

لورآل یکی از بزرگترین تولید کنندگان لوازم آرایشی و مراقبتی پوست است. این برند فرانسوی از سال 1909 شروع به کار کرد که در ابتدا رنگ موهای خاص و مرغوبی را تولید کرد که به مرور موجب محبوبیت این برند شد.
برند لورآل معمولا به دنبال ساخت محصولاتی خاص و متفاوت است که دیگران را حیرت زده کند البته تا به حال نیز در این زمینه بسیار موفق ظاهر شده است. ریمل لورآل با بهترین مواد اولیه تولید شده که نه تنها به چشم و مژه‌ها آسیبی نمی‌رساند بلکه موجب بازسازی و تقویت آن‌ها نیز خواهد شد. در تولید این ریمل از ویتامین ب و کلاژن استفاده شده که باعث بالا رفتن کیفیت و ماندگاری آن شده است. اگر به دنبال مژه‌های زیبا و جذاب در مدت یک روز کامل هستید ریمل لورآل پیشنهاد خوبی خواهد بود.

ریمل لورآل مگا ولوم
ریمل لورآل مگا ولوم

ریمل رومنس

یکی از ریمل‌های مناسب برای استفاده روزمره ریمل رومنس است. این برند آلمانی همانند دیگر رقیبان به عنوان یکی از بهترین برندهای تولید کننده لوازم آرایشی بهداشتی به شمار می‌رود. رومنس در تولید محصولات خود هدفی به جز حفظ کیفیت آن‌ها ندارد و همواره برای این هدف در تلاش است.
یکی از پرفروش‌ترین ریمل‌های این مارک، ریمل رومانس DR-01 است که خاصیت حجم دهندگی دارد. این ریمل با کیفیت بالا و قیمتی مناسب عرضه شده و زیبایی خاصی به مژه‌ها می‌بخشد. از دیگر ویژگی‌های خوب برند رومنس شستشوی آسان آن است.

ریمل رومنس
ریمل رومنس

ریمل دوسه

برند دوسه یک برند آمریکای است که نامی فرانسوی دارد. نام دوسه دارای ریشه فرانسوی و به معنی نرم و لطیف است. محصولات آرایشی بهداشتی دوسه همانند اسم خود دارای ظرافت خاصی هستند و یک تقویت کننده خوب برای مژه‌ها به شمار می‌روند. تمامی محصولات دوسه به عنوان یک نوآوری در صنعت تولید آرایشی بهداشتی به شمار می‌ر‌وند چرا که این برند برای ساخت تک تک آن‌ها از ایده‌های خلاقانه و حرفه‌ای بهره برده است.
ریمل دوسه قابلیت حجم دهندگی بسیار خوبی به مژها دارد و هیچگونه آسیبی اعم از شکستگی و خشکی برای آن‌ها نخواهد داشت. براش باکیفیت این ریمل به خوبی ریمل را بر روی مژه‌ها پخش می‌کند تا مژه‌هایی یکدست داشته باشید.

ریمل دوسه
ریمل دوسه

ریمل میبلین

این برند یک برند آمریکایی است که محصولاتی پر فروش دارد. دلیل فروش بالای محصولات برند میبلین کیفیت بالا و ماندگاری خوب آن‌هاست. میبلین ریمل‌های بسیار خوبی همانند ریمل کولوسال ولوم تولید کرده که قابلیت بسیار خوبی در ضخیم‌تر نشان دادن مژه‌ها و حالت دادن به آن‌ها دارد. این نوع ریمل بیشتر برای افرادی مناسب است که مژه‌های بسیار نازکی دارند. ریمل میبلین از مواد گیاهی و غنی تهیه شده که موجب تقویت مژه‌ها و سیاه شدن رنگ آن‌ها می‌شود. این ریمل برای افرادی که دارای حساسیت هستند نیز مناسب است چرا که هیچ گونه آسیبی برای فرد مصرف کننده ایجاد نخواهد کرد.

ریمل میبلین
ریمل میبلین زرد

ریمل بل

محصولات برند بل جزو ریمل‌هایی با قدرت حجم دهندگی بالا به شمار می‌روند. برس با کیفیت در نظر گرفته شده برای ریمل بل به خوبی مایع ریمل را بر روی مژه‌ها پخش کرده و از ایجاد چسبندگی در آن‌ها جلوگیری می‌کند. از ویژگی‌های بارز ریمل بل می‌توان به بافت سبک، جلوگیری از ریزش مژه‌ها و مواد تقویت کننده داخل آن اشاره کرد.

ریمل بل
ریمل بل

ریمل کالیستا

اگر خواهان ریملی با کیفیت و در عین حال با قیمت مناسب هستید ریمل کالیستا یک انتخاب خوب برای شماست. این ریمل خاصیت حجم دهنده بسیار بالایی داشته و می‌تواند حالت بسیار خوبی به مژه‌ها بدهد.

ریمل کالیستا
ریمل کالیستا صورتی

 

مطلب مفید بود؟
1
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی