آلبالو پلو مجلسی با مرغ

با این دستور خوشمزه‌ترین آلبالو پلو با مرغ مجلسی را درست کن

آلبالو پلو غذای اصیل و خوشمزه ایرانی است که داخل آن مستقیم از آلبالو و شربت آلبالو استقاده می‌شود که با تغییر مقدار شکر این غذا می‌توان در سه طعم شیرین، ملس و ترش همراه با مرغ یا گوشت قلقلی این غذا را تهیه کرد.در برخی شهرهای ایران دستور آلبالو پلو با دیگر جاها متفاوت است که در این مقاله آماده کردیم.

طرز تهیه مربا آلبالو و شربت آلبالو

دستور تهیه مربا آلبالوی خوش رنگ و غلیظ به همراه شربت آلبالو

با فرا رسیدن فصل تابستان و آلبالوهای خوش رنگ و خوشمزه کسانی که به مربا و شربت علاقه دارند دست به کار می‌شوند و مربای آلبالو را تهیه می‌کنند و در کنار آن شربت هم نیز تهیه می‌کنند تا بتوانند در تمام تابستان از شربت آلبالوی خنک بنوشند و مربای خوشمزه آلبالو را در وعده صبحانه در کنار کره و خامه سرو کنند.

طرز تهیه آش رشته

آموزش طرز تهیه آش رشته با مهم‌ترین نکات آماده سازی حبوبات آش

آش رشته غذای اصیل ایرانی بسیار خوشمزه‌ای است که در همه جای ایران پخته می‌شود اما ممکن است دستور پخت‌های متفاوتی در شهرهای مختلف داشته باشد. در این مقاله طرز تهیه آش رشته اصیل و قدیمی را آموزش دادیم و همچنین نکات مهم درباره آماده کردن حبوبات آش رشته که بسیار مهم هستند را نیز تهیه کردیم.

شربت تابستانی

8 نوشیدنی مفید و سالم برای شربت تابستانی که رفع عطش می‌کند

در فصل تابستان و گرمای طاقت‌فرسا، یک نوشیدنی خنک که سالم و طبیعی باشد و منجر به رفع تشنگی شود، شبیه یک معجزه است. استفاده از نوشیدنی‌های سالم در این فصل به حفظ خنکی بدن شما نیز کمک بسیاری می‌کند. در این مقاله طرز تهیه 8 نوشیدنی مفید مخصوص فصل تابستان را تهیه کرده‌ایم. همراه بازارگیت باشید.

آب دوغ خیار

آموزش طرز تهیه آب دوغ خیار ترش و شیرین و خنک برای تابستان

با فرا رسیدن فصل گرما و تابستان به یاد آب دوغ خیار، غذای سالم و اصیل ایرانی می‌افتیم که برای رفع عطش و گرمای تابستان بسیار مفید است و با طعم خوبی هم که دارد مورد علاقه اکثر افراد حتی کودکان نیز است.افراد در شهرهای مختلف ایران با توجه به سلیقه و ذائقه غذایی‌شان آب دوغ خیار را متفاوت تهیه می‌کنند.

تهیه آش دوغ

آموزش قدم به قدم تهیه آش دوغ اردبیل، تبریز و سرعین

آش دوغ یکی از غذاهای اصیل ایران است که اصل آن در شهرهای ترک نشین ایران تهیه می‌شود اما در بسیاری از استان‌ها مانند اردبیل، اصفهان، کردستان، استان فارس، قزوین و چهارمحال و بختیاری با طرز تهیه مخصوص به همان منطقه نیز ان آش خوشمزه را می‌پزند. در این مقاله دستور پخت فوق‌العاده این آش را آموزش دادیم.

طرز تهیه سوپ جو

طرز تهیه سوپ جوی سفید و قرمز خوشمزه در مدل‌های مختلف

سوپ جو یکی از محبوب‌ترین و سبک‌ترین پیش غذاهاست که تقریبا اکثر افراد آن را دوست دارند. این سوپ نیز در موقع ابتلا به سرماخوردگی و یا رژیم غذایی نیز بسیار کاربرد دارد و مقوی است. در این مقاله از بازارگیت طرز تهیه مدل‌های مختلف سوپ جو را چه با شیر و چه با رب آموزش داده‌ایم. در ادامه با ما همراه باشید.