معرفی بهترین برند های پرایمر

آشنایی با بهترین مارک های پرایمر
پرایمر یکی از لوازم آرایشی است که به منظور آماده سازی و زیرسازی آرایش مورد استفاده قرار می گیرد و استفاده از آن می تواند باعث افزایش دوام آرایش بر روی پوست گردد. پرایمر به تنهایی کاربردی ندارد و بهترین زمان برای کاربرد پرایمر زمانی است که بخواهیم از روی آن از کرم پودر یا پنکیک استفاده کنیم.

معرفی بهترین برند های پرایمر

داشتن یک آرایش صورت خیلی خوب مستلزم داشتن پوستی صاف و یکدست است. مطمئنا همه افراد دارای پوست بی نقصی نیستند، بنابراین به ترفندهایی برای پوشاندن عیوب چهره شان نیاز دارند. یکی از ترفندهای به کار رفته در آرایش برای پوشاندن عیوب چهره استفاده از پرایمر است. پرایمر محصول مراقبتی و آرایشی است که به عنوان زیر ساز پوست برای انجام آرایش استفاده می شود. در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین برند های پرایمر بپردازیم. اما قبل از آشنایی با این محصولات، به معرفی خود پرایمر و کاربردها و ویژگیهایش خواهیم پرداخت.

بهترین مارکهای پرایمر

 

کاربردهای پرایمر

پرایمر محصول مراقبتی مایع یا کرمی است که با تنگ کردن منافذ باز پوست و پوشاندن لک ها و تیرگی ها و تنظیم چربی پوست، نه تنها باعث صاف و یکدست شدن  پوست می شوند بلکه ماندگاری آرایش را نیز افزایش می دهند. پرایمر بعد از مرطوب کننده و قبل از کرم پودر استفاده می شود. همچنین پرایمر ها چین و چروک های ریز و سطحی پوست را کاهش می دهند، و قرمزی جوشها، تیرگی های پوست توسط پرایمرهای رنگی پوشش داده می شود.
پرایمرها دارای ترکیبات نرم کننده و مرطوب کننده هم هستند تا پوست را زمانی که در طولانی مدت با کرم پودر کاور شده مرطوب نگهدارند.
پرایمرها دارای انواع و کاربرد های مختلف هستند. شرکتهای مختلف مراقبتی و آرایشی  انواع مختلفی از پرایمرها را ارائه کرده اند که برای انواع پوستها در دسترس می باشند. همچنین علاوه بر پرایمر پوست، برای مژه، چشم و لب پرایمر های جداگانه ای ارائه کرده اند. اولین قدم در انتخاب پرایمر مانند تمام محصولات آرایشی و مراقبتی، شناخت نوع و جنس پوست و معایب پوست است. پس از آنکه با معایب و نوع پوست خود اعم از پوست چرب، خشک، حساس، نرمال آشنا شدید، نیاز به راهنمایی برای انتخاب بهترین برند پرایمر دارید، که با مطالعه این مقاله به هدف مورد نظر دست خواهید یافت.
همانطور که در بالا اشاره شد بهترین پرایمر ها به منظورآماده سازی پوست برای آرایش، از بین برنده چربی و مات کننده پوست، از بین برنده چین و چروک ریز پوست و پوشاندن انواع لکه ها و تیرگی ها ارائه شده اند. هر پرایمر دارای کاربرد و انواع مختلفی است که در ادامه چند نمونه از  پرایمر های مارک خوب ر ابررسی می کنیم.

بهترین مارک پرایمر
کاربردهای پرایمر


 پرایمر مارک کلینیک (Clinique)

یکی از برند های معروف زیبایی در جهان، برند کلینیک است که توسط ایولین لودر در سال ۱۹۶۸ در آمریکا پایه گذاری شده است. 
این برند خوب محصولات مختلف زیبایی و مراقبتی با کیفیتی را تولید می کند. 
پرایمر های برند کلینیک، از آن دسته از محصولات این شرکت است که طرفداران زیادی دارد. پرایمرهای کلینیک در 6 سری و برای انواع پوست ها جهت پوشاندن عیوب و عارضه های پوستی عرضه شده است.
کرم سوپر پرایمر رنگی کلینیک (Superprimer color corrects) و کرم کوچک کننده فوری منافذ (pore refining solutions) دو نوع از بهترین پرایمر های این برند هستند که برای انواع پوستها و انواع کاربردها تولید شده اند. 
کرم سوپر پرایمر رنگی کلینیک (Superprimer color corrects) برای پوشاندن تمام نقاط قرمز رنگ پوست مناسب است.
کرم کوچک کننده فوری منافذ (pore refining solutions) با تنگ کردن فوری منافذ پوست بافتی ابریشمی به پوست می دهد.
پرایمر های این برند همگی بدون عطر هستند بنابر این ایجاد حساسیت نمی کنند. بسیار سبک هستند و آرایش بر روی آن بسیار آسان است. دوام و ماندگاری اثر آن توسط شرکت سازنده 8 ساعت عنوان شده اما بیشتر از 2 ساعت ماندگاری ندارد که  به همراه قیمت بالای محصول از معایب این برند به شمار می آید. 

پرایمر مارک کلینیک
پرایمر مارک کلینیک


 پرایمر برند مک (Mac)

پرایمر مک از محصولات شرکت آرایشی و بهداشتی آمریکایی است که در تولید  لوازم آرایش حرفه ای حرف اول را در دنیا می زند.
پرایمر های مک جزو بهترین و محبوب ترین محصولات این برند هستند که از کیفیت بالایی برخوردارند که برای زیر ساز آرایش به کار می روند. پرایمر های این برند خوب هم برای انواع مختلف پوست تولید و عرضه شده اند. یکی از بهترین پرایمرهای برند مک، پرایمر زیر ساز آرایش مک 30 میل (Mac Macke up Primer) است که برای تمامی پوست ها مناسب بوده و از ماندگاری بسیار بالایی برخوردار است. این نوع پرایمر مک کاملا بدون چربی بوده به همین دلیل برای پوستهای حساس مناسب است. چربی اضافی پوست را جذب می کند و حالت مات به پوست می بخشد. برای مدت طولانی پوست را مرطوب نگه می دارد. تناژ پوست را تنظیم کرده و حالت یکنواخت به پوست می دهد. حالت قرمزی پوست را کاهش می دهد و ضد جوش و آکنه می باشد. حاوی سیلیکون است. در کل پرایمری حرفه ای است.

پرایمر چه مارکی خوبه؟
پرایمر مارک مک

لوسیون کنترل کننده چربی پوست مک (Mac Oil Control Face Lotion) نوعی دیگر از پرایمربرند مک است که نه تنها چربی پوست را کنترل کرده، بلکه  باعث انتقال رطوبت به پوست شده و ظاهر پوست را مات و نرم می کند. کسانی که پوست روشن صورتی دارند بعد از استفاده از این پرایمر پوستشان براق می شود. 

مزایای پرایمر 


پرایمر برند میبلین  (Maybeline)

برند میبلین که از زیر مجموعه های شرکت لورال است دارای محصولات آرایشی با کیفیتی است. یکی از مهم ترین ویژگیهای محصولات میبلین این است که تست حیوانی ندارند و در محصولاتشان از مواد شیمیایی مضر استفاده نمی شود.
پرایمر میبلین از محصولاتی است که برند میبلین برای زیر ساز آرایش برای انواع پوستها و کاربرد ها تولید و عرضه کرده است.
 پرایمر آرایش ضد قرمزی Master Prime شماره ۳۰ میبلین  (Maybeline Anti Redness Primer Makeup Base)، یکی از بهترین پرایمرهای این برند  است. این پرایمر برای یکدست کردن رنگ پوست افرادی که پوست آنها قرمز رنگ است به کار برده می شود. پرایمری فاقد چربی و با بافتی سبک است که باعث بسته شدن منافذ نمی شود و ایجاد آکنه نمی کند. برای پوستهای حساس هم مناسب است (توسط متخصصان درماتولوژیست آزمایش شده است). خاصیت آبرسانی برای پوست داشته و برپایه آب است.

پرایمر مارک میبلین (ضد قرمزی)
پرایمر مارک میبلین (ضد قرمزی)

پرایمر آرایشی آبرسان  Master Prime میبلین یا (Maybeline Master Prime Hydrating Primer) نوع دیگری از پرایمر های پر کاربرد برند میبلین است که برای پوستهای خشک مناسب تر بوده و علاوه بر خاصیت آبرسانی، پوشانندگی مناسبی دارد. پرایمر Master Prime  میبلین چین و چروکها را پوشش می دهد. به دلیل عصاره افسنطین موجود در آن خاصیت بازسازی، التیام‌بخش و تغذیه پوست و ضدالتهاب، درخشان کننده و مرطوب‌کننده، دارد. فاقد پارابن است. 

پرایمر آرایشی آبرسان میبلین
پرایمر آرایشی آبرسان میبلین


 پرایمر برند لورال (L’Oreal)

برند لورال یک شرکت لوازم آرایشی و بهداشتی فرانسوی است. محصولات این برند اکثرا ارگانیک بوده و فاقد مواد مضر شیمیایی هستند. پرایمر های این شرکت هم مثل تمام محصولات آن از کیفیت بالایی برخوردارند و برای زیر سازی پوست گزینه مناسبی به شمار می روند. پرایمر های این برند برای انواع پوستها و کاربردها تولید و عرضه شده است. پرایمر مات کننده آرایش Infallible لورال (Loreal Infallible Mattifying Makeup Primer) یکی از بهترین پرایمر های برند لورآل به شمار می رود. این پرایمر با بافت ژل مانند خود تمام نواقص و عیوب پوست راپوشانده، پوستی صاف ویکدست را پدید می آورد. این پرایمر فاقد چربی است و برای پوستهای چرب مناسب می باشد. با تنظیم چربی پوست ظاهر مات به پوست می بخشد. خاصیت نرم کنندگی داشته و منافذ پوست را تنگ می کند. 

پرایمر برند لورآل
پرایمر برند لورآل
مزایای استفاده از پرایمر
مزایای استفاده از پرایمر


 پرایمر برند اسمش باکس  (Smash Box)

برند اسمش باکس توسط کمپانی استی لادر برای جبران کم و کاستی محصولات مک در آمریکا تاسیس شد.
این شرکت انواع محصولات آرایشی را برای انواع پوستها تهیه کرده است. پرایمر های این برند هم برای انواع پوستها و کاربردها تهیه و عرضه شده است.
پرایمر فوتو فینیش فاندیشن (Photo Finish Foundation Primer) یکی از بهترین و پر طرفدار ترین پرایمر های برند اسمش باکس است. بافت بی رنگ و ژله ای این پرایمر برای انواع پوستها کاربرد دارد. منافذ پوست را تنگ کرده و چروکهای ریز پوست را از بین می برد. زیر ساز مناسبی برای آرایش بوده و دوام آرایش را افزایش می دهد. ظاهر زیبا و بی نقصی بر روی پوست پدید آورده و جلوه مات و ابریشمی به پوست می دهد. از چرب شدن پوست جلوگیری می کند. برای پوستهای چرب و آکنه دار و حساس مناسب است. 
در کل این پرایمر به پرایمر عکاسی شهره است، چرا که با به کار بردن این پرایمر پوستتان به قدری صاف و یکدست می شود که نیازی به روتوش عکاسی نخواهید داشت.
 

پرایمر برند اسمش باکس
پرایمر برند اسمش باکس


پرایمر برند فلورمار (Flormar)

برند فلورمار در میلان ایتالیا ثبت شده و بعد ها در ترکیه تولید محصولات خود را شروع کرد. امروزه محصولات برند فلورمار توسط کمپانی فلورمار ترکیه تهیه و عرضه می شود. برند فلورمار در محصولات خود از انواع روغن های گیاهی استفاده کرده است. این برند دارای محصولات متنوع پوست و مو است. یکی از این محصولات که برای انواع پوستها و برای انواع کاربردها تهیه و عرضه شده پرایمر برند فلورمار است. پرایمر ها به عنوان زیر ساز آرایش برطرف کننده عیوب چهره کاربرد دارند.

پرایمر مارک فلورمار
پرایمر مارک فلورمار

پرایمر درخشان کننده آرایش ۳۰ میل  (Flormar Illuminating  Makeup Primer 30 ml) یکی از بهترین  پرایمر های این شرکت است که برای پوستهای خشک تهیه شده است. بافت این پرایمر نه مایع و نه کرمی است. دارای دوام و ماندگاری بالایی است.  بافت سبک و نرم دارد و ظاهر ماتی به پوست می دهد. تنگ کننده منافذ باز پوست است. ظاهر صاف و یکدستی به پوست می دهد. با داشتن ترکیبات گیاهی در خود باعث حفظ رطوبت پوست شده و  از خشکی آن جلوگیری می کند.

پرایمر فلور مار درخشان کننده آرایش
پرایمر فلور مار درخشان کننده آرایش

 

مطلب مفید بود؟
3
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی