معرفی برندهای ژل شستشوی صورت

برندهای ژل شست و شوی صورت
برای داشتن پوستی سالم و درخشان باید روزانه پوست صورت را از انواع آلودگی‌های محیطی و شیمیایی پاک کنیم. برای این منظور استفاده از ژل‌های شست و شو دهنده صورت مناسب ترین گزینه می‌باشد. ژل‌های شست و شوی صورت برندهای مختلفی دارند که در ادامه با برخی از آنها آشنا می‌شوید. با بازار گیت همراه باشید.

معرفی برندهای ژل شستشوی صورت

شستشوی روزانه صورت و پاک کردن آلودگی‌ها و مواد آرایشی از روی پوست، از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا در صورت عدم رعایت بهداشت پوست به مرور زمان پوست صورت دچار جوش، چین و چروک و لک‌ می‌شود.

انتخاب ژل‌های شستشوی صورت یکی از گزینه‌های مناسب برای بهداشت پوست می‌باشد. اما تنوع بالای این محصولات و وجود برندهای مختلف در بازار، انتخاب را سخت‌تر کرده است.

برای سهولت در انتخاب، در این مقاله شما را با انواع ژل‌های شستشو صورت آشنا می‌کنیم.

ژل شستشوی صورت
انواع ژل شستشوی صورت

ژل شستشوی صورت کامان

برند ایرانی کامان (Come’on) تحت لیسانس سوئیس در ایران تهیه و تولید می‌شود. ژل شستشوی صورت کامان به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب، از محبوبیت زیادی برخوردار است.

ژل شستشوی صورت کامان
ژل شستشوی صورت کامان

ژل شست و شو کامان مخصوص پوست خشک مدل DRY

این ژل شستشو برای پوست‌های خشک مناسب می‌باشد. مواد آرایشی و آلودگی‌ها را به طور کامل از روی پوست پاک کرده و فاقد مواد صابونی است. همچنین دارای هیالورونیک اسید برای مرطوب کنندگی پوست است. با تنظیم PH پوست، از خشک شدن پوست جلوگیری می‌کند. این ژل حاوی مواد شاداب کننده و جوان کننده پوست در ترکیبات خود نیز می‌باشد. 

ژل شستشوی صورت کامان
ژل شست و شوی کامان مخصوص پوست خشک

ژل شستشو صورت کامان مدل Normal

ژل شستشوی پوست‌های نرمال کامان، دارای خاصیت آنتی اکسیدانی بوده و از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند و دارای خاصیت پاک کنندگی بالایی می‌باشد و منافذ پوست را به طور کامل پاکسازی می‌کند. هیالورونیک اسید موجود در آن باعث حفظ رطوبت پوست و جوان‌سازی می‌شود.

ژل شستشوی صورت کامان
ژل شست و شوی صورت مخصوص پوست‌های نرمال

ژل شست و شو صورت کامان مدل Oily

این مدل ژل شستشو مناسب پوست‌های چرب می‌باشد. با کنترل چربی پوست و کوچک کردن منافذ باز پوست سبب از بین رفتن جوش‌های صورت می‌شود. دارای خاصیت پاک کنندگی بالایی بوده و دارای ترکیباتی در فرمولاسیون خود است که به مرور زمان باعث از بین بردن لک‌های ناشی از جای جوش می‌شود.

ژل شستشوی صورت کامان
ژل شست و شوی کامان برای پوست‌های چرب

ژل شستشو صورت مدل M500 کامان

این مدل از ژل شستشو برای آقایان با هر نوع پوستی طراحی شده است. دارای قدرت پاک کنندگی بالایی بوده و برای پوست صورت و بدن مناسب است. هیالورونیک اسید موجود در این ژل شستشو باعث تامین رطوبت مورد نیاز پوست می‌شود.

ژل شستشوی صورت کامان
ژل شست و شوی صورت کامان مردانه

ژل شستشوی صورت سینره (Cinere) 

ژل شستشوی صورت سینره با داشتن فرمولاسیونی قوی حاوی شوینده‌های بسیار ملایم می‌باشد که بدون تحریک پوست باعث زدودن کامل آلودگی‌ها از روی پوست می‌شود. عصاره مورینگای موجود در این ژل شستشو یک محافظ طبیعی برای پوست بوده و از جذب آلودگی به پوست جلوگیری می‌کند همچنین pH پوست را تنظیم کرده و دارای مواد آنتی باکتریال و تنظیم کننده چربی پوست است که برای شستشوی پوست‌های چرب و آکنه‌دار گزینه مناسبی است. حاوی مواد مرطوب کننده پوست بوده که مانع از احساس خشکی و کشیدگی در پوست می‌شود. ژل شستشوی سینره به دلیل کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه از محبوبیت بالایی برخوردار است.

ژل شستشوی صورت سینره
ژل شست و شوی صورت سینره

ژل شستوی صورت هیدرودرم

ژل شستشوی صورت هیدرودرم (Hydroderm) که توسط لابراتوار پارس حیان تولید می‌شود برای پوست‌های چرب مناسب است. این ژل شستشو از مواد گیاهی و طبیعی تولید شده است که با خاصیت پاک کنندگی قوی خود، سطح پوست و منافذ را از چربی و آلودگی‌ها پاک نموده و باعث پاکسازی کامل و مهار تکثیر باکتری‌ها می‌شود. ژل شستشوی هیدرودرم با تنظیم چربی پوست از بروز آکنه و جوش جلوگیری می‌کند. این نوع از ژل شستشو برای افراد با پوست مختلط نیز مناسب می‌باشد.
این محصول دارای pH  متناسب با پوست است.

ژل شستشوی صورت هیدرودرم
ژل شست و شوی هیدرودرم

ژل شستشوی صورت سروینا

ژل شستشوی صورت سروینا توسط شرکت سروش طراوت طبیعت (سروینا) بر پایه عصاره‌های گیاهی تولید شده است. این ژل حاوی عصاره‌های گیاهی گل‌های گرویلئا اسپکیوسا، روغن درخت چایی، عصاره آنیگوزانتوس مانگلسی و عصاره بانکسیا سرات است. شوینده‌ای ملایم که برای پوست‌های چرب و مختلط و مستعد آکنه مناسب است. دارای خواص ضد‌عفونی کننده، ضد التهاب، تنظیم کننده چربی پوست و pH سازگار با پوست می‌باشد. ژل شستشوی سروینا آلودگی‌ها و چربی پوست را به صورت عمقی پاک می‌کند.

ژل شستشوی صورت سروینا
ژل شست و شوی صورت برند سروینا

ژل شستشوی صورت آی پلاس

ژل شستشوی صورت آی پلاس شوینده‌ای ملایم بوده و فاقد مواد صابونی است که برای پوست‌های چرب و جوش‌دار گزینه مناسبی می‌باشد. این ژل با داشتن خاصیت پاک کنندگی بالا و خواص آنتی باکتریال خود باعث از بین رفتن جوش‌های سر سفید و سر سیاه می‌شود و از خشکی پوست جلوگیری کرده و با استفاده طولانی مدت از این ژل شستشو به درمان جوش‌ها کمک می‌کند.

ژل شستشوی صورت آی پلاس
ژل شست و شوی صورت آی پلاس

ژل شستشوی صورت الارو

ژل شستشوی آکنه واش الارو برندی فرانسوی است. این ژل شستشو داری خاصیت پاک کنندگی قوی است که منافذ پوست را پاکسازی کرده و سبب بسته شدن منافذ باز پوست می‌شود. با کنترل چربی پوست به پیشگیری و بهبود جوش‌ها کمک می‌کند و با دارا بودن خاصیت لایه برداری سلول‌های مرده پوست را پاکسازی کرده و باعث نرمی و لطافت پوست می‌گردد. همچنین حاوی موادی در ترکیبات خود می‌باشد که مانع ایجاد حساسیت و خشکی پوست می‌شود. دارای اسید سالسیلیک (Salicylic Acid) است که با تنظیم ترشح چربی پوست سبب بهبود و پیشگیری از ایجاد آکنه می‌شود. اسید اولینولیک (Oleanolic Acid) موجود در این ژل شستشو دارای خاصیت آنتی باکتریال و ضد التهابی بوده و باعث بسته شدن منافذ باز پوست می‌شود. دارای خاصیت آنتی باکتریال و ضد التهابی بوده و فاقد الکل و پارابن می‌باشد.

ژل شستشوی صورت الارو
ژل شست و شوی صورت الارو

 ژل شستشوی صورت بیوتی آردن

این ژل شستشوی صورت برای انواع پوست‌ها مناسب می‌باشد. آلودگی‌ها و مواد آرایشی را به طور کامل از سطح پوست پاک کرده و حاوی انواع عصاره‌ها و روغن‌های گیاهی است. این ژل سبب التهاب و خشکی پوست نمی‌شود زیرا فاقد مواد صابونی می‌باشد. ژل شستشوی صورت پوست‌های چرب آردن بدون ایجاد خشکی پوست باعث کاهش چربی اضافه پوست و در نتیجه باعث کاهش آکنه در پوست می‌شود.

ژل شستشوی صورت آردن
ژل شست و شوی صورت آردن بیوتی

ژل شستشوی صورت لافارر

ژل شستشوی صورت لافارر برای انواع پوست‌ها دارای محصولات مختلفی است. ژل شستشوی صورت لافارر مخصوص پوستهای چرب و آکنه دار حاوی اسکراب (دانه‌های ریز لایه برداری) می‌‌باشد. این ژل شستشو سبب پاکسازی سلول‌های مرده و آلودگی‌ها از سطح پوست می‌شود. با تنظیم چربی پوست و بستن منافذ باز پوست سبب رفع آکنه می‌شود. پوست را مات کرده و از براق شدن آن می‌کاهد همچنین باعث لطافت و شادابی پوست نیز می‌گردد. خاصیت مرطوب کنندگی بالایی دارد و از ایجاد چین و چروک پوست جلوگیری می‌کند.
ژل شستشوی صورت لافارر مخصوص پوست‌های معمولی هم حاوی اسکراب (دانه‌های ریز لایه بردار) می‌باشد. این ژل با لایه برداری پوست باعث از بین رفتن سلول‌های مرده، جوش‌های سر سیاه و باز کردن منافذ مسدود پوست می‌شود. از ایجاد آکنه جلوگیری کرده و باعث روشن شدن و رفع لک‌های تیره پوست می‌شود. با داشتن خاصیت جوان‌سازی باعث از بین بردن چین و چروک پوست شده و دارای خاصیت مرطوب کنندگی بالایی می‌باشد. 

ژل شستشوی صورت لافارر
ژل شست و شوی صورت لافارر

ژل شستشو صورت فیس دوکس مدل Acnosome

ژل شستشوی آکنه زوم فیس دوکس مناسب پوست‌های چرب و آکنه‌دار می‌باشد. این ژل دارای فرمولاسیون غیر صابونی و بسیار ملایم برای پوست‌های چرب و آکنه‌دار است. این ژل دارای خاصیت پاک کنندگی فوق العاده‌ای می‌باشد که آلودگی‌ها، چربی اضافی پوست و باکتری‌های مولد جوش را پاکسازی می‌کند. همچنین باعث کنترل چربی پوست شده و باعث بسته شدن منافذ باز پوست می‌شود. این ژل شستشو برای رفع جوش‌های التهابی، کومدون‌های سر سیاه و سر سفید بسیار موثر است که باعث حفظ باکتری‌های مفید پوست نیز می‌شود.

ژل شستشوی صورت فیس دوکس
ژل شستشو صورت فیس دوکس مدل Acnosome

ژل شستشو صورت فیس دوکس مدل PIGMASOME 

این مدل از ژل شستشوی فیس دوکس برای پوست‌های دارای لک مناسب می‌باشد. این شوینده غیر صابونی با پاکسازی عمیق پوست باعث روشن‌تر شدن پوست و از بین رفتن لک‌های پوستی می‌شود و با حفظ شادابی پوست انواع لک‌های روی پوست را بهبود می‌بخشد. این محصول نه تنها دارای قدرت روشن کنندگی بلکه دارای خاصیت تقویت کنندگی، بازسازی و مرطوب کنندگی نیز می‌باشد.

ژل شستشوی صورت فیس دوکس
ژل شستشو صورت فیس دوکس مدل PIGMASOME 

ژل شستشوی صورت دکتر ژیلا

ژل شستشوی صورت دکتر ژیلا برای پوست‌های چرب و مستعد آکنه بسیار مناسب است. این ژل حاوی عصاره‌های گیاهی ضد التهاب و آنتی باکتریال است که با کنترل چربی پوست از ایجاد آکنه جلوگیری کرده و باعث درمان آن می‌شود. همچنین دارای خاصیت مرطوب کنندگی نیز می‌باشد.

ژل شستشوی صورت دکتر ژیلا
ژل شست و شوی صورت دکتر ژیلا

ژل پاک کننده پوست چرب نیوآ مدل Purifying Wash Gel 

این ژل شستشو حاوی میکرو اسکراب برای پاکسازی عمیق سطح پوست از آلودگی‌ها است. این ژل شستشو مدل Purifying Wash Gel برق طبیعی پوست را از بین می‌برد. حاوی عصاره لیمو بعنوان روشن کننده پوست است. عصاره برنج موجود در این ژل سبب کوچک کردن منافذ پوست شده و از ورود آلودگی‌ها و ایجاد مجدد آکنه جلوگیری می‌کند. 

ژل شستشوی صورت نیوآ
ژل پاک کننده پوست چرب نیوآ مدل Purifying Wash Gel 

ژل شستشوی صورت نیوآ مدل AQUA SENSATION 

این ژل شستشو برای پوست‌های معمولی و مختلط مناسب است. دارای خاصیت پاک کنندگی عمقی پوست بوده و مانع از دست دادن رطوبت طبیعی پوست می‌شود. در ترکیبات این محصول از عصاره خیار جهت شادابی و شفافیت پوست استفاده شده است. 

ژل شستشوی صورت نیوآ
ژل شستشوی صورت نیوآ مدل AQUA SENSATION 

 

مطلب مفید بود؟
2
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی