کتاب مثنوی معنوی

با کتاب مثنوی معنوی، گنجوری از اشعار مولانا آشنا شوید

اشعار زیبا و عرفانی مولانا بر هیچ کسی پوشیده نیست. کتاب فاخر "مثنوی معنوی" 6 دفتر و 26000 هزار بیت دارد که تمامی ابیات آن پر از آموزه‌های عرفانی، اخلاقی و روانشناختی است. در این مقاله به معرفی این شاعر گرانقدر و سپس به معرفی کتاب ارزشمند مثنوی معنوی پرداختیم. در ادامه با ما همراه باشید.

کتاب شازده کوچولو

کتاب شازده کوچولو، داستانی فوق العاده که حتما باید بخوانید

حتما تا به حال نام کتاب شازده کوچولو را شنیده‌اید و یا شاید بخش‌هایی از کتاب و یا حتی انیمیشن آن را دیده باشید. این کتاب فوق‌العاده خواندنی و جذاب یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌ها در سرتاسر جهان است که مربوط به فلسفه و معنای زندگی است. در این مقاله به معرفی، نقد و بررسی این اثر ارزشمند پرداخته‌ایم.

کتاب ملت عشق

کتاب ملت عشق درباره چیست؟ آیا این کتاب را باید بخوانیم؟

کتاب " ملت عشق " که پرفروش‌ترین کتاب تاریخ ترکیه است در ایران نیز توانست به سرعت معروف و بارها تجدید چاپ شود. انتشارات مختلفی این کتاب را ترجمه و چاپ کرده‌اند. در این کتاب که دو داستان به صورت موازی جلو می‌رود، داستان شمس و مولانا و دیدارشان از محبوبیت خاصی برخوردار است. در ادامه همراه ما باشید.

کتاب کیمیاگر

کتاب کیمیاگر، رمانی زیبا درباره رسیدن به اهداف و آرزوهای‌تان

یکی از پرطرفدارترین کتاب‌های دنیا، رمان کیمیاگر است. این رمان زیبا که نوشته نویسنده معروف "پائولو کوئلیو" است به بیش از 50 زبان دنیا ترجمه شده است و در حوزه خودشکوفایی و خودشناسی قرار دارد. در این مقاله از بازارگیت خلاصه این کتاب، نقدهایی درباره آن و جملات زیبا و آموزنده متن کتاب را تهیه کرده‌ایم.

معرفی برنامه کتاب باز

معرفی و زمان پخش برنامه فوق‌العاده زیبای کتاب باز سروش صحت

برنامه تلوزیونی کتاب باز به مجری گری سروش صحت که در شبکه نسیم پخش می‌شود مخصوص علاقمندان به کتاب و فرهنگ است که بسیار هم پرطرفدار و محبوب است. این برنامه فعالیت خود را در سال 1395 آغاز کرد و تاکنون که در سال 1400 هستیم نیز با کارشناسان مختلف از این شبکه پخش می‌شود. در ادامه همراه بازارگیت باشید.