آشنایی با انواع کرم‌های ضد لک و روشن کننده پوست

انواع کرم ضدلک و روشن کننده
کرم‌های ضدلک و روشن کننده پوست تاثیر به سزایی در از بین بردن لک‌های روی صورت دارند. این لک‌ها می‌تواند بر اثر عوامل متعددی بر روی صورت افراد ایجاد شوند. اما یکی از راه‌های درمان آن‌ها استفاده از کرم‌های ضد لک است. در این بخش به معرفی انواع برندهای مختلف کرم‌های ضد لک پرداخته‌ایم. همراه ما باشید.

آشنایی با انواع کرم‌های ضد لک و روشن کننده پوست

کرم های ضد لک یکی از بهترین راه‌ها برای از بین بردن لک‌های روی پوست هستند. بسیاری از افراد درحال حاضر از کرم‌های ضدلک استفاده می‌کنند تا علاوه بر از بین بردن لک‌های صورت خود بتوانند یک پوست شاداب و روشن‌ داشته باشند.
کرم‌های ضد لک که به صورت استاندار تولید شده‌اند این قابلیت را دارند که در مدت زمان مشخصی هر گونه لک اعم از لک‌‌های هورمونی، لک بارداری، لک جا مانده از جای جوش و لک‌‌های ناشی از آفتاب سوختگی را محو کنند. همانطور که اشاره کردیم اثر ناشی از استفاده از کرم‌های ضد لک یک شبه ظاهر نخواهد شد بلکه نیاز به استفاده منظم در مدت زمانی چند هفته‌ای دارد اما در این مدت به مرور زمان فرد شاهد بهتر شدن رنگ پوست و از بین رفتن لک‌های موجود روی پوست خود می‌شود. معمولا توصیه بر این است که از یک کرم ضد لک حداقل دو الی سه ماه به صورت مداوم استفاده شود تا نتیجه مطلوب آن را بر روی پوست مشاهده کرد.

انتخاب کرن ضد لک مناسب

کارایی کرم‌های ضد لک برای هر فرد متفاوت است پس باید توجه داشته باشید چه نوع کرمی را برای از بین بردن لک‌‌های خود استفاده می‌کنید. در انتخاب یک کرم ضد لک ابتدا باید نوع جنس پوست خود را مشخص کنید که آیا پوست شما خشک، معمولی و یا ترکیبی از آن‌هاست. پس از تعیین جنس پوست خود باید بدانید که لک‌های شما سطحی هستند یا در لایه‌های زیرین پوست شما هم اثر گذاشته و باعث تغییر رنگ در این لایه‌ها هم شده‌اند. در آخر باید علت بروز لک‌های پوستی را مشخص کنید به عنوان مثال: این لک‌های ناشی از بارداریست یا بر اثر آفتاب سوختگی بر روی پوست شما ظاهر شده است. البته گروهی از افراد بر اثر مشکلات دفاعی بدن و اختلال‌های سیستم دفاعی دچار بروز لک‌های پوستی می‌شوند.
پس از تعیین موارد فوق باید یک کرم ضد لک متناسب با شرایط پوستی خود تهیه کنید. کرم‌های ضدلک بسیاری تا به حال ساخته شده‌اند که هر یک برای یک نوع پوست و لک‌های ناشی از یک نوع عارضه مناسب هستند.
در خرید کرم ضد لک می‌بایست به نشان استاندارد آن توجه ویژه داشته باشید چرا که استفاده از کرم نامناسب و غیر استاندارد نه تنها مشکل پوستی شما را برطرف نمی‌کند بلکه موجب تشدید این لک‌ها خواهد شد.

کرم ضدلک قوی

کرم ضدلک قوی

تا به حال کرم‌های ضد لک بسیاری تولید شده‌اند که قابلیت‌های متفاوتی دارند. کرم‌های ضد لک براساس ترکیبات استاندارد جهانی و به کمک عصاره‌های گیاهی ساخته می‌شوند به همین دلیل کرم‌های استادارد آثار مخرب نداشته و پس از مدتی از مصرف آن‌ها فرد مجددا دچار لک‌های پوستی نمی‌شود. گروهی از افراد که از کرم ضدلک استفاده می‌کنند هیچگونه لکی روی صورت خود ندارند بلکه از این کرم برای روشن‌تر شدن پوست و ترمیم بافت‌های آسیب دیده آن استفاده می‌کنند. مصرف هر یک از این کرم‌ها دستور العمل مشخصی دارد اما نکته قابل توجه که باید در مصرف کرم ضدلک رعایت کرد این است که در هنگام مصرف کرم ضدلک نباید در معرض برخورد نور آفتاب قرار بگیرید. اگر نیاز به خروج منزل بود بهتر است کرم ضد آفتاب خود را هر چهار ساعت یک بار تمدید کنید تا اثر مطلوب را بر روی پوست صورت داشته باشد.
سعی کنید از یک فروشگاه معتبر کرم ضد لک خود را تهیه کنید. همچنین از خرید کرم‌های خیلی ارزان نیز خودداری کنید چرا که گاها استفاده از یک کرم نامناسب و غیراستاندار باعث بروز مشکلاتی غیرقابل جبران برای افراد می‌شود.

فواید استفاده از کرم ضد لک

  • کرم ضدلک علاوه بر از بین بردن لک‌های پوست صورت باعث می‌شود تا پوستی شاداب و جوان‌تر داشته باشید و به نوعی پوست خود را ترمیم کنید.
  • کرم ضدلک استاندارد هیچگونه عوارض جانبی نداشته و هیچ گونه برگشتی نخواهد داشت.
  • بسیاری از کرم‌ها پس از مصرف فرد را دچار التهاب و حساسیت‌های پوستی می‌کند. اما کرم ضدلک استاندارد هیچ گونه از این عوارض را نخواهد داشت.
  • کرم های ضدلک علاوه بر این که لک‌های پوستی را از بین می‌برند از بروز لک‌های جدید در آینده نیز جلوگیری خواهد کرد.

معرفی بهترین کرم‌های ضدلک

  • کرم ضد لک اریکه

یکی از بهترین کرم‌های ضدلک موجود در حال حاضر سرم ضد لک اریکه است. این محصول علاوه بر از بین بردن لک‌های پوستی باعث شاداب شدن پوست شما خواهد شد. این کرم حاوی عصاره‌های گیاهی مانند عصاره شیرین بیان، نعنا و شاه توت است که موجب بالاتر رفتن سطح کیفیت این کرم شده است.

کرم ضدلک اریکه

  • کرم ضدلک ام کیو

این کرم یک ضد لک قوی است که قابلیت از بین بردن لک‌های ناشی از جای جوش، لیزر و بارداری را دارد. علاوه بر این با استفاده از این کرم پوست در برابر برخورد نور آفتاب نیز مقاوم خواهد بود.

کرم ضدلک ام کیو
کرم ضدلک ام کیو
  • کرم ضد لک و روشن کننده سینره

یکی از کرم‌های پرطرفدار کرم ضد لک سینره است. این کرم حاوی مواد روشن کننده است که از عصاره‌های گیاهی نیز تهیه شده است.

کرم ضدلک سینره
کرم ضدلک و روشن کننده سینره
  • کرم روشن کننده و ضدلک اسکین کد

این کرم بر رنگ دانه‌های پوستی اثر داشته و باعث از بین رفتن لک‌های روی پوست می‌‌شود. از دیگر ویژگی‌های کرم ضد لک اسکین کد ایجاد بافتی نرم و سبک بر روی پوست و محافظت از آن در برابر عوامل مضر خارجی است.

کرم ضدلک اسکین کد
کرم ضدلک اسکین کد
  • کرم روشن کننده و ضد لک ناندل

این کرم یک ضد لک و آبرسان خوب برای پوست می‌باشد. قیمت مناسب و عملکرد قابل قبول این کرم باعث شده تا بسیاری از افراد از آن استفاده کنند.

کرم ضد لک ناندل
کرم ضد لک ناندل
  • کرم روشن کننده و ضد لک سی گل

کرم روشن کننده سی گل حاوی مواد موثری همچون هیدروکینون، آلفا هیدروکسی اسیدها و ویتامین C است این کرم به دلیل وجود عناصر خوب می‌تواند به خوبی لک‌های عمیق پوستی را از بین ببرد.

ضد لک سی گل
کرم ضد لک سی گل
  • کرم روشن کننده و ضد لک دکتر ژیلا

این کرم با داشتن چند ماده فعال روشن کننده عملکرد بسیار خوبی در از بین بردن لک‌های صورت و جلوگیری از بروز مجدد آن دارد. همچنین این کرم روشن کننده مناسبی نیز هست.

ضدلک دکتر ژیلا
کرم ضدلک دکتر ژیلا

 

مطلب مفید بود؟
1
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی