بهترین مارک های کرم پودر خوب

معرفی مارک خوب برای کرم پودر
کرم پودر را شاید بتوان بیس اصلی آرایش صورت دانست. کرم پودر با پوشاندن عیوب صورت باعث زیباتر شدن آرایش می شود و یکی از اساسی ترین لوازم آرایشی محسوب می گردد. کرم پودرها توسط برندهای مختلفی تولید و عرضه می شوند. در این مطلب قصد داریم شما را با برخی از مارکهای خوب کرم پودر آشنا کنیم.

بهترین مارک های کرم پودر خوب

کرم پودر یکی از مهم ترین ارکان آرایش است که برای یکنواختی پوست صورت به کار می رود. زیر سازی مناسب پوست با کرم پودر تاثیر به سزایی در زیبا تر شدن آرایش دارد و بالعکس استفاده از کرم پودر نامناسب، آرایشی تصنعی و بد رنگ بوجود می آورد. کرم پودر نه تنها باید کاوری مناسب برای پوشاندن عیوب چهره مثل جوش، جای جوش و کک و مک داشته باشد، بلکه باید مناسب با نوع  نیازهای پوست انتخاب شود تا مانع آسیب های جبران ناپذیر پوستی شود. ازاین رو خرید کرم پودری با برند مناسب که هم سلامت و هم زیبایی پوست را تضمین کند، از اهمیت زیادی برخوردار است. قبل از خرید کرم بهتر است بدانیم چه مدلهایی از آن وجود دارد این آشنایی به انتخاب بهتر کمک می کند. در این مقاله قصد داریم تا ویژگیهای چند نوع از کرم پودرهای برند های پرطرفدار و محبوب را بررسی کنیم و با انواع مدلهای آن آشنا شویم، تا از این طریق بتوانیم شما را برای خرید کرم پودر مناسب با پوستتان یاری کنیم.

معرفی کرم پودر خوب
معرفی کرم پودرهای برند


کرم پودربرند مکMAC

انواع مختلفی از این کرم پودر وجود دارد. این کرم پودر برای پوستهای چرب و معمولی مناسب است. حالت مات داشته و از براق شدن پوست جلوگیری می کند. چربی پوست را کنترل می کند. لکه ها ومنافذ پوست را تا حد زیادی پوشش می دهد. دارای SPF15 است. اکثر مدلهای این برند ماندگاری 8 ساعته دارند.
چنانچه به دنبال یک کرم پودر با ماندگاری بسیار زیاد هستید،کرم پودر مک پرلانگ با ماندگاری15 ساعته (دو برابر ماندگاری سایر کرمهای مک)به شما پیشنهاد می شود. این کرم پودر از مک به دلیل پوشش زیاد و ماندگاری بالا در سالنهای آرایشی کاربرد دارد. این مدل از برند مک برای پوستهای با چربی بسیار زیاد توصیه نمی شود.

کرم پودر مک
کرم پودر برند مک

 

کرم پودر برند لانکوم LANCOME

کرم پودر لانکوم محصولی از برند فرانسوی لانکوم است. این کرم پودر خاصیت پوشانندگی بالایی دارد. با ایجاد سطحی یکنواخت، مات و مخملی بستر مناسبی برای انجام آرایش روی صورت فراهم می آورد. ماندگاری بالای 24ساعته دارد. با کیفیت بالای خود و عدم ایجاد حساسیت از آسیب به پوست جلوگیری می کند. برای زمانهایی که نمی خواهید آرایشتان را تمدید کنید کرم پودر Teint Idole Ultra Wear لانکوم به شما پیشنهاد می شود. دارای SPF15 است. اگر پوست خشکی دارید از زیر کرم پودر حتما از مرطوب کننده استفاده کنید.

کرم پودر لانکوم
کرم پودر برند لانکوم

 

کرم پودر برند رمی رز REMY ROOS

این کرم پودر پوشش دهی عالی و یکدستی دارد. ظاهر مات و مخملی به پوست می دهد. کرم پودری سبک با ماندگاری طولانی تقریبا 24 ساعته است. با گذشت زمان بر روی پوست تغییر رنگ نمی دهد. فاقد چربی است. باعث مسدود شدن منافذ پوست نشده و در نتیجه کرم پودری ضد جوش و ضد آکنه است. فاقد مواد معطر بوده و باعث بروز حساسیتهای پوستی نمی شود. ضد آب و ضد تعریق است.

کرم پودر رمی رز
کرم پودر رمی رز

 

کرم پودر برند دیور DIOR

کرم پودر دیور یکی از بهترین کرم پودرهای دنیا به شمار می آید. این کرم پودر با فرمولاسیون منحصر به فرد خود برای تمامی پوستها حتی پوستهای حساس مناسب است. دارای ماندگاری طولانی مدت 16 ساعته است. پس از استفاده حالت مات و مخملی  زیبایی به پوست می دهد. دارای خاصیت نرم کنندگی و مرطوب کنندگی است. با تنظیم چربی پوست از براقیت پوست جلوگیری می کند. با فرمولاسیون خاص خود بر طبق ادعای شرکت سازنده 18 درصد از منافذ باز پوست و چین و چروک ریز پوست را از بین می برد. دارای SPF 35 برای محافظت از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید است.

کرم پودر دیور
کرم پودر مارک دیور


کرم پودر برند نارس NARS

نارس یکی از بهترین کرم پودرهای آرایشی است. پوشانندگی بسیار خوبی دارد و دارای مرطوب کنندگی فوق العاده ای است. ماندگاری طولانی و 16 ساعته دارد. دارای  SPF بوده و خاصیت ضد آفتابی دارد. سنگین بودن بافت این کرم از معایب آن به شمار می رود.

کرم پودر نارس
کرم پودر برند نارس


کرم پودر برند وت ان وایلد WET N WILD

این کرم پودر بافتی نرم و سبک دارد. بخاطر فرمول آبرسان آن حالت کیکی به پوست نمی دهد. پوششی کامل، طبیعی و مات در پوست ایجاد می کند. لکه ها، نقاط قرمز پوست ومنافذ را پوشش می دهد. فرمولاسیون فوتو فوکوس آن باعث می شود تا پوست در عکس سفید به نظر نرسد. بسته به چربی پوست تا 8 ساعت ماندگاری دارد. فاقد مواد معطر بوده از همین رو برای پوستهای حساس مناسب است.

کرم پودر وت ان وایلد WET N WILD
کرم پودر مارک وت اند وایلد


کرم پودر برند کاپرا KAPRA

این کرم پودر دارای بافتی نرم، سبک و پوشانندگی فوق العاده ای دارد (منافذ باز پوست، جوش، جای جوش و لکه های پوستی). فاقد چربی است وظاهر ماتی به پوست می دهد. حاوی ترکیبات ضد چروک و مرطوب کننده است. برای پوستهای چرب و مستعد آکنه مناسب است. دارای تنوع رنگی بالایی بوده و در 8 رنگ در دسترس است. 

کرم پودر کاپرا KAPRA
کرم پودر کاپرا


کرم پودر برند مکسی بل MAXI BELL

این کرم پودر برند کره ای به دلیل داشتن کیفیت خوب و قیمت مناسب طرفداران زیادی دارد. پوشانندگی خوب و یکنواختی را داراست و ظاهر طبیعی به پوست می دهد. دارای مواد مرطوب کننده است که چربی پوست را تنظیم می کند. فاقد چربی است، حالت مات به پوست می دهد. دارای ماندگاری24 ساعته است. بافت نرم و سبک دارد. تنوع رنگی بسیاری برای انواع رنگهای پوستی دارد. فاقد مواد حساسیت زا است. مغذی و مرطوب کننده پوست می باشد. دارای spf30 برای حفاظت از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید است. با توجه به خواص مرطوب کنندگی و درمانی و آرایشی و ضد آفتاب بودنش، کرم پودری چند منظوره است.

کرم پودر مکسی بل
کرم پودر برند مکسی بل


کرم پودر برند میبلین MAYBALLINE

این کرم پودر مایعی سبک و نرم است که پوشش دهی بسیار خوبی دارد و بعد از استفاده حالت مات پیدا می کند. اما بعد از استفاده با گذشت زمان با چربی پوست مخلوط شده وحالت براقی پیدا می کند(که از معایب این کرم پودر به شمار می آید). فاقد مواد معطر است. برای تمامی پوستها مناسب بوده اما برای پوستهای خیلی چرب یا خیلی خشک توصیه نمی شود. تناژ های رنگی متنوعی دارد.

کرم پودر مارک میبلین
کرم پودر مارک میبلین


کرم پودر برند لورال LOREAL

لورال یکی از برند های با کیفیت و قدیمی است. کرم پودرهای آن دارای ماندگاری 24 ساعته است. ظاهر مخملی زیبایی دارند. بافت سبک و نرمی برای انواع پوستها دارد. دارای پوشش دهی بسیار خوبی است. این کرم پودر ها در حین داشتن کیفیت بالا از قیمت های مناسبی برخوردارند، فاقد چربی هستد. تامین کننده رطوبت پوست بوده و از خشکی پوست جلوگیری می کند. مدلInfaillible 24H از کرم پودر های پر طرفدار برند لورال می باشد.

کرم پودر لورآل
کرم پودر برند لورآل


کرم پودر برند استی لودر ESTEE LAUDER

نام این محصول در 100 کشور بعنوان محصولی باکیفیت و معتبر شناخته شده است. چنانچه به دنبال کرم پودری با پوشش مناسب و سبک هستید کرم پودر استی لودر بهترین گزینه محسوب می شود. ماندگاری 15 ساعته دارد و برای کسانی که تحرک و تعریق زیاد دارند مناسب است. این کرم برای افرادی که پوست چرب، نیمه چرب و نرمال و حساس دارند گزینه مناسبی است. فاقد هر گونه مواد معطر وحساسیت زا می باشد. حالت مات و مخملی به پوست می دهد. پوشانندگی بسیار بالایی دارد. فاقد چربی است. برای استفاده در پوستهای خشک نیاز به استفاده از مرطوب کننده یا پرایمر است. حاوی مواد ضد آکنه است. برای جلوگیری از چین و چروک پوست مناسب بوده و  دارای SPF 25 برای محافظت از پوست در برابر اثرات مخرب اشعه های خورشید می باشد.

کرم پودر مارک استی لودر
کرم پودر مارک استی لودر


کرم پودر برند کالیستا کامفورت Callista Comfort

این کرم پودر دارای پوشانندگی بالایی است و ظاهر یکنواختی به پوست می دهد. در شش طیف رنگی در دسترس است. بافت سبک و مات دارد. مناسب برای پوستهای چرب تا مختلط است. ماندگاری خوبی دارد و در طول روز نیاز به تمدید ندارد.

کرم پودر مارک کالیستا
کرم پودر مارک کالیستا


کرم پودر برند گاش GOSH

این کرم پودر دارای بافتی نرم و سبک بوده و فاقد چربی می باشد. پس از استفاده  پوست را مات و مخملی می کند. مدت ماندگاری آن ٢۴ساعت است.
دارای Spf 10 برای حفاظت از پوست دربرابر اشعه های مضر خورشید است. دارای رنگ بندی متنوعی است و با توجه به اینکه رنگهای آن با پوست ما ایرانیان متناسب است بسیار پر طرفدار است.

کرم پودر برند گاش
کرم پودر برند گاش


کرم پودر برند درماکول DERMACOL

این کرم پودر دارای پوشانندگی فوق العاده (برای جوش،جای جوش،،سیاهی دورچشم)است. برای انواع پوستها بخصوص پوستهای حساس مناسب است. خاصیت ضد آب و ضد تعریق دارد. دارای ماندگاری طولانی مدت است. دارای spf30 برای محافظت از پوست در برابر انواع اشعه های خورشیدی است. دارای رنگ بندی متنوع است. فاقد چربی است.

کرم پودر برند درماکول
کرم پودر برند درماکول


کرم پودر برند اکتی پور اACTIPUR NOREVA

کرم پودر اکتی پور کرم پودری ضد جوش است و برای پوستهای آکنه دار مناسب است و باعث ایجاد حساسیت نمی شود با چند بار استفاده باعث از بین رفتن جوش ها و جوش های سر سیاه می شود. فاقد مواد کومدوژن می باشد. ترشح چربی پوست را تنظیم می کند. فاقد AHA است. فاقد چربی می باشد و مانع براقیت پوست می شود. در سه رنگ، بی رنگ، بژ روشن و بژ تیره موجود می باشد. این کرم پودر از پوشانندگی یکنواختی برخوردار نیست.

کرم پودر مارک اکتی پور
کرم پودر مارک اکتی پور

 

مطلب مفید بود؟
3
3
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی