مدل نیم بوت مردانه

20 مدل جدید نیم بوت مردانه چرم، اسپرت و کلاسیک 2023

امروزه مدل‌های نیم بوت‌های مردانه بسیار متنوع‌تر شده و مدل‌های مختلفی از آن‌ها در بازار هستند که می‌توانید با توجه به سبک تیپ و استایل خود از این مدل‌ها برای فصل پاییز و زمستان استفاده کنید. در این مقاله عکس جدیدترین مدل‌های نیم بوت مردانه 2021 را تهیه کرده‌ایم. همراه ما باشید.

مدل بوت بلند زنانه جدید

مدل‌‌های بوت بلند زنانه جدید 2023 - 1401

بوت‌های بلند زنانه علاوه بر گرم نگه داشتن پاها در فصل زمستان به علت تنوع در مدل‌ها و رنگ‌هایی که دارد، استایل شیکی نیز به تیپ زنانه می‌دهد. این مدل بوت‌ها امروزه در مدل‌های مجلسی، اسپرت و کلاسیک تولید می‌شوند که به راحتی با توجه به سلیقه شخصی و مدل تیپ‌تان می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید.

مدل نیم بوت دخترانه

جدیدترین مدل‌های نیم بوت دخترانه 1401 برای پاییز و زمستان

نیم بوت‌های دخترانه یکی از مناسب‌ترین مدل‌های کفش دخترانه برای فصل پاییز و زمستان است که به راحتی برای مدرسه، دانشگاه، دورهمی‌ها و استفاده معمول کاربرد دارد. در این مقاله جدیدترین مدل‌های نیم بوت دخترانه 2021 را تهیه کرده‌ایم تا انتخاب بهتری داشته باشید. همراه بازارگیت باشید.

مدل نیم بوت زنانه

30 مدل کفش نیم بوت زنانه 2023 اسپرت و مجلسی

مدل‌های جدید نیم بوت زنانه 2023 را برای فصل پاییز و زمستان دیده‌اید؟ امسال مدل‌های نیم پاشنه پهن و پاشنه مربعی در ترند این نیم بوت‌ها در جنس‌ چرم و جیر به چشم می‌خورد که بسیار هم زیبا هستند و می‌توانید یک استایل پاییزی بسیار شیک برای خود بسازید. همراه ما باشید با جدیدترین مدل نیم بوت زنانه.

صندل دخترانه جدید

جدیدترین مدل‌های صندل دخترانه برای تابستان 1400

با شروع فصل تابستان و فصل گرما، خیلی از دختر خانم‌ها و خانم‌ها ترجیح می‌دهند که تمام کفش‌های خود را جمع کنند و فقط از صندل استفاده کنند تا گرما پای‌شان را اذیت نکند. در این بین در بین صندل‌های دخترانه مدل‌های مختلفی مانند پارچه‌ای، حصیری و چرم وجود دارد که در این مقاله عکس تمام مدل‌ها را تهیه کردیم.

ست لباس با کفش مجلسی

اصول ست کردن لباس با کفش مجلسی در تیپ و استایل

انتخاب کفش مجلسی مناسبی که با لباس شما هماهنگی داشته باشد کار دشواری است زیرا هر مدل لباس مجلسی با هر مدل کفش مجلسی ست نمی‌شود و به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. در این مقاله نکات انتخاب مناسب لباس و کفش برای داشتن تیپ و استایلی زیبا را به شما آموزش می‌دهیم. تا انتهای این مقاله همراه بازارگیت باشید.

کفش زنانه اسپرت

40 مدل کفش زنانه اسپرت برای ورزش و پیاده روی خانم‌ها

برای پیاده روی یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید در نظر داشته باشید، انتخاب کفش اسپرت مناسب و بادوام است. اگر قصد دارید کتانی انتخاب کنید که بتوانید پیاده روی کنید و ورزش کنید این مقاله می‌تواند برای شما مفید باشد زیرا انواع مختلف از مدل‌های گوناگون کفش اسپرت مناسب پیاده روی و ورزش را تهیه کرده‌ایم.

کفش مجلسی زنانه

از جدیدترین مدل‌های کفش مجلسی زنانه دیدن کنید

کفش مجلسی یکی از مهم‌ترین اکسسوری‌هایی است که هر خانمی به دنبال زیباترین آن می‌گردد. این اکسسوری یکی از مهم‌ترین چیزهایی است که بعد از انتخاب لباس مجلسی باید انتخاب شود زیرا لباس و کفش مجلسی شما باید به یکدیگر بیایند. در این مقاله انواع مدل‌های کفش پاشنه‌دار مجلسی را برای شما تهیه کرده‌ایم.

کیف چرم زنانه شیک

مدل‌های جدید کیف چرم زنانه برای خانم‌های علاقمند به چرم

خانم‌های علاقمند به چرم همیشه دوست دارند که از بین محصولات چرمی حتما چندین مدل از کیف‌های چرمی را نیز برای خود داشته باشند زیرا علاوه بر ظاهر زیبای آن، از مقاومت و کیفیت بهتری نیز برخوردارند و ماندگاری بیشتری دارند. در این مقاله نمونه‌های مختلفی از جدیدترین کیف‌های چرم زنانه را تهیه کرده‌ایم.

کفش مجلسی زنانه

برای انتخاب و خرید کفش مجلسی زنانه این نکات را فراموش نکنید

کفش پاشنه بلند، مدل محبوب اکثر خانم‌ها و دختر خانم‌هاست. در کنار زیبایی که این مدل کفش به تیپ و استایل شما می‌دهد، خطراتی هم برای پا و زانوی شما خواهد داشت، به همین خاطر قبل از خرید این مدل کفش نکاتی که در این مقاله برای شما تهیه شده است را به دقت بخوانید. با راهنمای انتخاب کفش مجلسی همراه ما باشید.

نکات خرید کفش

نکاتی که در هنگام خرید کفش به آن دقت نمی‌کنید

پا قلب دوم هر انسانی است و همه افراد در طول روز برای انجام فعالیت‌های خود، کل وزن بدنشان را به روی پا می‌اندازند به همین علت انتخاب مناسب کفش بسیار اهمیت دارد. در این مقاله در بازارگیت نکات مهمی که هنگام خرید کفش باید رعایت کنید را بررسی کرده‌ایم. با ادامه این مقاله همراه ما باشید.

مدلهای کفش زنانه و دخترانه شیک

امسال این مدل کفش زنانه را امتحان کنید، کفش مجلسی و کالج

اگر شما هم طرفدار مد و استایل هستید می‌دانید که هر ساله مدل‌های جدید از کفش زنانه ترند می‌شوند. باید بدانید که کفش‌ها یکی از مهم‌ترین بخش‌های شیک پوشی در تیپ و استایل است که باید به آن دقت کنید. در ادامه این مقاله انواع مدل‌های کفش‌ زنانه مد شده را تهیه کرده‌ایم. پس تا انتها همراه بازارگیت باشید.

مدل کیف زنانه جدید

5 مدل کیف زنانه که هر خانمی باید داشته باشد

مدل کیفی که خانم‌ها در موقعیت‌های مختلفی استفاده می‌کنند فقط برای جابجایی وسایل شخصیشان نیست بلکه این کیف تکمیل کننده تیپ و استایل خانم‌ها محسوب می‌شود که برای هر موقعیتی یکی از مدل‌های مخصوص از آن کیف را استفاده می‌کنند. در ادامه با 5 مدل از کیف ضروری که همه خانم‌ها باید داشته باشند، آشنا می‌شوید.