با کرم‌های ضد چروک آشنا شوید

معرفی کرم های ضدچروک
استفاده از کرم‌های بهداشتی ضد چروک یکی از بهترین‌ روش‌های از بین بردن چین‌ و چروک‌های پوستی شماست اما به شرطی که در انتخاب آن‌ها دقت لازم را به ‌کار گرفته باشید و محصولی مناسب را برای پوست خود انتخاب کنید. کرم‌های متنوعی در بازار موجود می‌باشد که در این مقاله ما به معرفی و بررسی بهترین‌ها پرداختیم.

با کرم‌های ضد چروک آشنا شوید

کرم‌های ضد چروک را می‌توان یکی از پرفروش‌ترین کرم‌های بازار دانست. این کرم‌ها بسته به نوع و فرمول ساختشان می‌توانند در مدت زمان کوتاهی چروک‌های پوست صورت را تا حد زیادی برطرف کرده و جوانی را به صورت شما برگردانند. در این مقاله سعی می‌کنیم تا شما را با انواع کرم‌های ضد چروک آشنا کنیم و مکانیزم کارکرد این کرم‌ها را برایتان شرح دهیم. پیشنهاد ما این است که تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

بهترین کرم ضد چروک
با کرم‌های ضد چروک آشنا شوید

کرم‌های ضد چروک چگونه عمل می‌کنند؟ 

شاید برایتان این سوال پیش آمده باشد که کرم‌های ضد چروک چگونه عمل می‌کنند؟ چطور یک کرم ساده می‌تواند چروک‌های سطح پوست صورت را از بین ببرد؟ قبل از این که به تشریح مکانیزم این دسته از کرم‌ها بپردازیم، بگذارید سراغ یک موضوع مهم‌تر برویم، چرا پوست صورت چروک می‌شود؟

به صورت کلی می‌توانیم چروک پوست را به عوامل زیر ارتباط دهیم.

  • افزایش سن و چروک پوست صورت

تحقیقات نشان داده است که افراد با افزایش سن، ضخامت چربی پوست صورتشان کمتر شده که همین امر سبب خشک‌ شدن پوست می‌شود. این مسئله باعث شده تا پوست انعطاف اولیه خود را از دست داده و به مرور زمان شکننده شود که در نتیجه سر و کله چروک‌ها در مناطق مختلف صورت پیدا می‌شود. در واقع این مسئله تاحد زیادی اجتناب ناپذیر بوده و صرفا می‌توان آن را کنترل کرد.

بهترین کرم ضد چروک
افزایش سن و چین و چروک پوست
  • تکرار یک حالت خاص در صورت و چروک پوست

شاید باور نکنید، اما یکی از شایع‌ترین دلایل ایجاد چین و چروک در پوست صورت تکرار یک حالت خاص در صورت به طور دائم است. برای مثال، اگر مرتب اخم کنید، بعد از مدتی چروک‌های دائمی اطراف پوست صورتتان ایجاد می‌شود. همچنین افرادی که هنگام خندیدن‌های طولانی فشار زیادی به عضلات صورتشان می‌آورند نیز ممکن است اطراف چشم‌ها و دو طرف لب دچار چروک صورت شوند.

بهترین کرم ضد چروک
عوامل تاثیر گذار در چروک پوست صورت

عوامل کلی و شایع چروک پوست صورت 

دلایل دیگری نیز مانند قرار گیری طولانی مدت در مقابل اشعه فرابنفش آفتاب، بیماری، عدم رسیدگی مناسب به پوست، آسیب دیدگی پوست، مصرف دخانیات و الکل، آرایش بسیار غلیظ به مدت طولانی و..‌. نیز می‌تواند پوست صورت را در مدت زمان کوتاهی دچار چین و چروک کند. تقریبا غیر از چین و چروک بر اثر افزایش سن، سایر موارد را می‌توان به راحتی کنترل کرد که در این مقاله ما کنترل چروک پوست را به روش پیشگیری و درمان با انواع کرم‌های بهداشتی بررسی می‌کنیم.

ترکیبات کرم‌های ضد چروک پوست صورت

تا به اینجای کار تقریبا مهم‌ترین دلایل چروک پوست صورت را شرح دادیم. حال بهتر است به مکانیزم عملکرد کرم‌های ضد چروک پوست صورت بپردازیم. 
کرم‌های ضد چروک در ترکیبات خود موادی دارند که به طور طبیعی چربی پوست را افزایش داده و سبب شادابی آن می‌شوند. این مواد عبارت‌اند از کلاژن، الاستین،آنتی اکسیدان، مواد ضد آفتاب، مواد لایه بردار و انواع مختلف ویتامین‌های مناسب برای پوست.

کرم‌های ضد چروک چگونه عمل می‌کنند؟

گفتیم که یکی از دلایل چروک شدن پوست صورت، از بین رفتن چربی و خشک شدن آن است. این چربی‌ها به صورت محلول در آب هستند، پس اولین چیزی که در کرم‌های ضدچروک لحاظ می‌شود آبرسانی است. آبرسانی باعث می‌شود تا پوست صورت مرطوب‌تر و چرب‌تر شده و در نتیجه شاداب‌تر به نظر برسد.
موادی مانند کلاژن و الاستین در این کرم‌ها، با سفت‌تر کردن پوست باعث می‌شوند تا افتادگی‌ها نیز برطرف و پوست کشیده‌تر شود.
قدم بعدی نیز ترمیم و محافظت از پوست است. وظیفه ترمیم پوست نیز به عهده ویتامین‌ها، آنتی اکسیدان‌ها و سایر فرمول‌های شیمیایی و مواد معدنی است که شرکت‌های سازنده کرم به کار می‌برند. همچنین برخی از این کرم‌ها قابلیت ضد آفتاب را نیز دارند. این مسئله باعث می‌شود تا پوست صورت درمقابل اشعه‌های مضر خورشید در امان باشد. 

بهترین برندهای کرم ضد چروک در بازار

اگر فقط کلمه کرم ضد چروک را در اینترنت جستجو کنید، با انواع و اقسام محصولات متنوع مواجه خواهید شد که از برندهای مختلفی هستند. برخی از این محصولات از برندهایی مطمئن و با کیفیت و برخی دیگر نیز از برندهای نامعتبر هستند. در اینجا سعی می‌کنیم تا تعدادی از بهترین کرم‌های ضد چروک بازار را خدمت شما معرفی کنیم تا در انتخابتان نهایت دقت را داشته باشید و از خریدن کرم‌های بی نام و نشان، نامعتبر و بدون نشان وزارت بهداشت اکیدا خودداری کنید چرا که کرم‌های تقلبی می‌توانند آسیب‌های جبران ناپذیری را به بار بیاورند. 

کرم ضد چروک سینره

شرکت سینره یکی از شرکت‌های معتبر تولید مواد آرایشی بهداشتی در کشور است. کرم‌های ضد چروک این برند از مواد طبیعی، ویتامین‌ها و..‌. برخوردار هستند که علاوه بر درمان چروک، از پوست صورت نیز به خوبی محافظت می‌کنند. این کرم حاوی ویتامین‌های مورد نیاز پوست بوده و یک غذای کامل برای پوست صورت به حساب می‌آید. لازم به ذکر است که کرم ضد چروک سینره تاییدیه‌های لازم بهداشتی را نیز دارد.

کرم ضد چروک سینره
کرم ضد چروک سینره

کرم ضد چروک سی گل

کرم ضد چروک سی گل، با فرمولاسیون دقیق و موثری که دارد به راحتی چین و چروک‌های پوست صورت را از بین برده و شادابی دوباره‌ای به آن می‌بخشد. این کرم حاوی عصاره گیاهانی همچون نیشکر، انگور، لیمو و..‌. است که باعث می‌شود ویتامین‌های بسیاری به پوست برسد. در این کرم از آنتی اکسیدان‌های بسیار موثری برای رفع چین و چروک صورت استفاده شده است. 

کرم ضد چروک سی گل
کرم ضد چروک سی گل

کرم ضد چروک الارو

الارو یک برند فرانسوی معتبر می‌باشد که سالیان سال است محصولات آرایشی بهداشتی خود را سراسر دنیا عرضه کرده است. کرم ضد چروک الارو برای چروک‌های نسبتا عمیق نیز مناسب است. این کرم از پیری زودرس پوست صورت جلوگیری می‌کند و همچنین نرمی و لطافت خوبی را به پوست صورت می‌بخشد.

کرم ضد چروک الارو
کرم ضد چروک الارو

کرم ضد چروک نوکس

کرم ضد چروک نوکس نیز یکی دیگر از گزینه‌های بسیار عالی و با کیفیت بازار است که ساخت کشور فرانسه می‌باشد و تاییدیه‌های بهداشتی لازم را نیز دارد. این کرم از سیستم آبرسانی و لایه برداری برای جوانسازی پوست صورت و برطرف کردن انواع چین‌ و چروک‌ها استفاده می‌کند.

کرم ضد چروک نوکس
کرم ضد چروک نوکس

کرم ضد چروک آردن

هنگامی که صحبت از بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی باشد، نام آردن نیز به گوش می‌خورد. کرم ضد چروک آردن حاوی ویتامین c و مواد معدنی است که می‌تواند درصورت استفاده درست و اصولی چین و چروک‌های پوست را به خوبی از بین ببرد. البته برخی از مدل‌های آردن حاوی ضد آفتاب و برخی دیگر فاقد آن هستند که بنابر دستور پزشک متخصص باید از کرم مناسب استفاده‌ کنید.

کرم ضد چروک آردن
کرم ضد چروک آردن

کرم ضد چروک دکتر ژیلا

برند دکتر ژیلا از برندهایی است که بسیار معروف و محبوب است. این برند از گذشته تا به امروز محصولات آرایشی بهداشتی را در زمینه‌های مختلف تولید کرده‌ است. کرم ضد چروک دکتر ژیلا با نفوذ به عمق چروک‌های صورت آن‌ها را با مرطوب کردن به راحتی از بین می‌برد و میزان چربی پوست را نیز تنظیم می‌کند.

کرم ضد چروک دکتر ژیلا
کرم ضد چروک دکتر ژیلا

 کرم ضد چروک مای

مای یک برند چند ملیتی است که البته اصالت آن مانند بسیاری از برندهای بزرگ آرایشی و بهداشتی به فرانسه برمی‌گردد. کرم ضدچرک مای در فرمولاسیون خود از ویتامین‌ E استفاده کرده است که به همین خاطر چروک‌های سطحی آن به راحتی از بین خواهند رفت. این کرم نقش پیشگیری از چروک شدن صورت را نیز دارد.

کرم ضد چروک مای
کرم ضد چروک مای

کرم ضد چروک پریم

پریم نیز یکی از برندهای داخلی است که چیزی در حدود 40 سال قدمت دارد. کرم ضد چروک پریم خاصیت جوان کنندگی داشته که با قابلیت از بین بردن رادیکال‌های آزاد، ویتامین‌های مورد نیاز پوست را به آن هدیه می‌کند. این کرم‌ها مدل‌های مختفی را دارند که برخی از آن‌ها صرفا برای استفاده در شب تولید شده تا پوست در مقابل نور مستقیم آفتاب قرار نگیرد.

کرم ضد چروک پریم
کرم ضد چروک پریم

کرم ضد چروک هیدرودرم

هیدرودرم یکی از برندهای داروسازی حیان است که یک برند داخلی با کیفیت به حساب می‌آید. کرم ضد چروک هیدرودرم چروک‌های صورت را به خوبی پوشانده و از پیری زودرس جلوگیری می‌کند. این کرم با تنظیم چربی پوست صورت از چروک شدن آن جلوگیری کرده و ویتامین های A ،C و E را به آن می‌رساند. 

کرم ضد چروک هیدرودرم
کرم ضد چروک هیدرودرم

کرم ضد چروک ویشی

ویشی نیز یکی دیگر از کرم‌های ضد چروک بسیار مرغوب در بازار است. این کرم با اثر سفت کنندگی و کشیدگی روی پوست، چروک‌ها را رفع کرده که حتی برای از بین بردن چروک‌های عمیق نیز مناسب است. لازم به ذکر است که کشور مبدا این برند نیز فرانسه می‌باشد.

کرم ضد چروک ویشی
کرم ضد چروک ویشی

کرم ضد چروک لورآل

و اما یکی دیگر از کرم‌های ضد چروک بازار که بسیار پرطرفدار است کرم ضد چروک لورآل می‌باشد. این کرم با داشتن عصاره‌های گیاهی قوی تاثیر خوبی در از بین بردن چروک‌ها داشته و می‌تواند زیبایی و شادابی را مجددا به پوست برگرداند. این کرم پوست را بازسازی کرده و کلاژن‌ را افزایش می‌دهد. 

کرم ضد چروک لورآل
کرم ضد چروک لورآل

در این مقاله در سایت بازارگیت سعی کردیم شما را با نحوه عملکرد کرم‌های ضد چروک آشنا کرده و بهترین کرم‌های ضد چروک بازار را به شما معرفی کنیم. شما برای از بین بردن چروک‌های پوست صورت چه پیشنهاد و یا تجربه‌ای دارید؟ 

ما را از نظرات ارزشمند خود بهره‌مند سازید و در ارائه هر چه بهتر مقالات یاری کنید.

مطلب مفید بود؟
1
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی