لیست کامل وسایل کاشت ناخن

وسایل کاشت ناخن می‌خوای؟ لیست کامل با معرفی بهترین مارک‌ها

اگر به کاشت ناخن علاقه‌مند هستید و به دنبال آشنایی با وسایل مورد نیاز کاشت ناخن می‌گردید، کاملا به صفحه مناسبی رجوع کرده‌اید چرا که این صفحه از تیجور به معرفی وسایل کاشت ناخن اختصاص دارد و همچنین شما را با بهترین مارک وسایل کاشت ناخن نیز آشنا می‌کند. پس تا انتهای مقاله ما را دنبال کنید.

ژلیش ناخن بچه گانه

30 مدل ژلیش ناخن بچه گانه عروسکی و فانتزی

طراحی شکل برای ناخن خصوصا ناخن بچه‌ها نیازمند خلاقیت و ابتکار است. اگر به دنبال طرح ژیلش ناخن بچه‌گانه می‌گردید، ما برای شما 30 مدل طرح ژلیش ناخن بچه گانه را تهیه کرده‌ایم. مدل ژلیش فانتزی، مدل ژلیش عروسکی و مدل ژلیش کارتونی از جمله طرح‌هایی است که می‌توانید در این مقاله در بازارگیت ببینید.

طرح ناخن مشکی

30 مدل طرح ناخن مشکی + دیزاین ناخن مشکی طلایی و فرنچ مشکی

رنگ مشکی روی ناخن چه به صورت مات و یا براق، بسیار جذاب است. مخصوصا مدل‌های جدید طراحی ناخن با رنگ لاک مشکی، فرنچ مشکی و یا تلفیق رنگ مشکی با طلایی و نقره‌ای بسیار پرطرفدار است. در این مقاله عکس این مدل‌های جدید را تهیه کرده‌ایم تا بتوانید برای ناخن‌های خود از این طرح‌ها ایده بگیرید.

طرح ناخن فانتزی

جذاب‌ترین طرح ناخن فانتزی 2022 با ایده‌های بامزه و خلاقانه

مدل‌های مختلفی برای طرح ناخن خانم‌ها وجود دارد مانند ساده، کلاسیک و فانتزی. در این بین طرح‌های خاص، فانتزی و مفهومی گاهی تنوع زیبایی به ناخن‌ها می‌دهد مخصوصا این طرح‌ها برای نوجوان‌ها و خانم‌های جوان انتخاب مناسبی است. در این مقاله نمونه‌هایی از این مدل طرح‌های فانتزی را برای شما جمع آوری کرده‌ایم.

ژلیش ناخن طبیعی

نحوه ژلیش ناخن طبیعی و میزان ماندگاری آن + مدل ژلیش ناخن

وقتی لاک معمولی می‌زنید به علت فعالیت‌های روزانه بعد از چند روز رنگ لاک از روی ناخن می‌پرد و جلوه بدی روی ناخن ایجاد می‌کند. ژلیش ناخن روشی است که ماندگاری بیشتری نسبت به لاک معمولی دارد و حدود 1 تا 2 ماه به خوبی روی ناخن می‌ماند.در این مقاله نحوه ژلیش ناخن و عکس نمونه‌های جدیدی از آن را تهیه کردیم.

پلاسما جت بینی

با پلاسما جت بینی، بدون عمل جراحی، بینی زیبایی داشته باشید

پلاسما جت بینی روشی است که بدون هیچ گونه عمل جراحی، با روشی خاص و دستگاهی خاص باعث کوچک شدن بینی و تغییر فرم بینی می‌شود. در این روش با سوزاندن نقاط کوچک توسط پلاسمای گرم پوست بینی جمع شده و باعث کوچک‌تر شدن بینی گوشتی می‌شود. از مزیت این روش می‌توان به عوارض کمتر و دوره نقاهت کوتاه‌تر اشاره کرد.

عمل بینی بدون جراحی

رفع قوز و نواقص بینی بدون هیچ گونه عمل جراحی

عمل زیبایی بینی جزو عمل‌های رایجی است که بسیاری از افراد مخصوصا خانم‌ها متقاضی انجام آن هستند اما با توجه به این نکته که این عمل‌ها عوارض مخصوص به خود را دارند به برخی از زیباجویان پیشنهاد می‌شود که از روش‌های غیر جراحی باز برای زیبایی بینی استفاده کنند.در این مقاله روش‌های غیر جراحی را معرفی کردیم.

مراقبت بعد از عمل بینی

12 راه‌کار مهم برای مراقبت‌های بعد از عمل بینی

عمل بینی یا رینوپلاستی عملی است که استرس‌ زیادی دارد و بخشی از این استرس مربوط به مراقبت های بعد از عمل بینی می‌شود که در صورتی که به خوبی دوران پس از عمل را طی نکنید دوره بهبودی کامل به طول می‌انجامد. در این مقاله مهم‌ترین راه‌کارهای مراقبت پس از جراحی بینی را بررسی کرده‌ایم. همراه ما باشید.

مدل ناخن عروس

شیک‌ترین طرح‌های به روز مدل ناخن عروس 2023

مدل ناخن عروس با توجه به مدل لباس عروس و مدل میکاپ عروس انتخاب می‌شود و معمولا هم به خاطر تم سفیدی که عروس خانم‌ها دارند مدل ناخن‌هایشان هم برای مراسم عروسی تم سفید و یا فرنچ‌های مدل‌دار است. در این مقاله از بازارگیت جدیدترین مدل‌ها و طرح‌های ناخن عروس را تهیه کرده‌ایم تا بتوانید استفاده کنید.

پدیکور ناخن

آموزش ساده و کاربردی پدیکور در خانه به همراه مهم‌ترین نکات

احتمالا خشکی کف پا و ناهمواری‌هایی در سطح ناخن پاهای‌تان را تجربه کردید. این خشکی که بر اثر اصطکاک پوست کف پا با فرش، کفش نامناسب و سطوح نامناسب است را می‌توان با پدیکور درمان کرد. پدیکور روشی است که در آن خشکی کف پا درمان وناخن‌های پا زیباتر خواهد شد. در ادامه به آموزش پدیکور در منزل می‌پردازیم.

مانیکور ناخن در منزل

همین حالا صفر تا صد مانیکور ناخن در خانه را یاد بگیرید

مانیکور ناخن روشی است که به راحتی می‌تواند ناخن‌های شما را زیبا و براق کند. این روش معمولا در سالن‌های زیبایی توسط متخصصین ناخن انجام می‌شود ولی در این مقاله ما نحوه مانیکور کردن را قدم به قدم آموزش دادیم تا بتوانید در خانه با چند وسیله ساده خودتان این کار را به راحتی انجام دهید. همراه ما باشید.

مدل فرنچ ناخن

شیک‌ترین مدل‌های ناخن فرنچ 2023 برای انگشتان دست و پا

یکی از زیباترین طرح‌های ناخن، طرح فرنچ است که در عین سادگی، زیبایی بسیاری برای ناخن انگشتان دست و پا ایجاد می‌کند و بسیار هم در بین دختر خانم‌ها و خانم‌ها طرفدار دارد. اما بدانید که طرح فرنچ مدل‌های مختلف در رنگ‌های مختلف دارد که در این مقاله بهترین طرح‌ها را گلچین کرده‌ایم تا بتوانید ایده بگیرید.

طرح لاک ناخن جدید

جدیدترین طرح لاک ناخن با رنگ‌های شاد تابستانی

گر اهل لاک ناخن، طرح ناخن و یا کاشت ناخن باشید احتمالا دوست دارید که در فصل تابستان و گرما مدل ناخن‌ها و رنگ آن‌ها را تغییر دهید و به سمت تم رنگ‌های شاد و طرح‌های فانتزی‌تر بروید. اگر به این مدل‌های ساده اما شاد و تابستانه علاقه دارید دعوت می‌کنیم از مدل‌های این مقاله دیدن کنید. پس همراه ما باشید.

لاک ناخن پا

45 طرح لاک ناخن پا که بسیار پرطرفدار است

زیبایی و سلامتی ناخن‌های پا نیز به اندازه ناخن‌های دست مهم است به همین دلیل انواع کاشت ناخن پا، ژلیش ناخن پا، طرح ناخن پا و لاک ناخن پا در مدل‌ها و رنگ‌های مختلف در سالن‌های زیبایی انجام می‌شود. در این مقاله نمونه‌های مختلفی از طرح لاک ناخن پا را تهیه کرده‎‌ایم تا بتوانید خودتان دست به کار شوید.

خوراکی برای پیشگیری از چین و چروک صورت

با این 15 خوراکی از چین و چروک پوست پیشگیری کنید

همانطور که می‌دانید کلاژن سازی پوست با افزایش سن کاهش میابد اما برخی عوامل مانند تغذیه خوب، روند کاهش کلاژن سازی پوست و چین و چروک پوست را کاهش داده و منجر به جوانسازی پوست می‌شود. در این مقاله از بازارگیت مواد غذایی که به پیشگیری از چین و چروک کمک می‌کند را معرفی می‌کنیم. در ادامه همراه ما باشید.

راهنمای خرید ماسک صورت

راهنمای خرید بهترین ماسک‌های صورت، شاداب کننده و جوان کننده

امروزه یکی از روش‌های پاکسازی و جوانسازی پوست صورت استفاده از انواع ماسک‌های پوسو صورت است که به راحتی می‌توانید این ماسک‌ها را خریداری کنید و در منزل استفاده کنید و از پوست خود به بهترین شکل ممکن مراقبت کنید. در این قسمت از مقاله بهترین برندهای ماسک صورا را معرفی کرده‌ایم. در ادامه همراه ما باشید.

ماسک خانگی ضد لک

انواع لک‌های پوستی را به سرعت با ماسک‌ خانگی درمان کنید

تهیه ماسک صورت خانگی برای درمان انواع لک صورت و جوان‌سازی پوست صورت روشی بسیار تاثیر گذار است. زیرا ماسک‌های خانگی از مواد طبیعی و بعضا ارگانیک تهیه می‌شود که هیچ عوارضی برای پوست ندارد. در این مقاله از بازارگیت طرز تهیه چندین ماسک خانگی برای درمان لک صورت را آموزش داده‌ایم. در ادامه همراه ما باشید.

ماسک صورت جوان کننده

طرز تهیه 10 ماسک صورت خانگی عالی که پوست را جوان می‌کند!

روش‌های بسیاری برای جوان‌سازی پوست صورت وجود دارد که در این قسمت از مقاله بازارگیت ما به روش استفاده از ماسک خانگی برای شادابی و زیبایی پوست صورت می‌پردازیم که بسیار هم در دسترس و آسان هستند و همچنین 10 نوع از بهترین ماسک‌های خانگی صورت را آموزش می‌دهیم. با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

فواید یخ برای صورت

از معجزه یخ برای پوست صورت غافل نشوید

احتمالا نمی‌دانید که یک قالب کوچک و ساده یخ می‌تواند معجزه کند و فواید بی‌شماری برای درمان انواع مشکلات پوستی مانند جوش، چین و چروک و شادابی پوست دارد. بعد از خواندن این مقاله در بازارگیت دست به کار شوید و با آموز‌ش‌های ما با یک قالب یخ به مراقبت از پوست خود بپردازید و معجزه یخ برای پوست را ببینید.

مراقبت از کاشت ناخن

10 نکته طلایی و مهم برای مراقبت و نگهداری از ناخن‌های کاشت

اگر شما هم دائما کاشت ناخن یا ژلیش ناخن انجام می‌دهید باید بدانید که نحوه مراقبت و نگهداری از ناخن‌های کاشته شده و یا ژلیش شده بسیار اهمیت دارد زیرا عدم رعایت نکات بهداشتی و یا عدم رسیدگی به ناخن‌های کاشته شده منجر به بروز بیماری‌هایی برای ناخن و پوست اطراف ناخن خواهد شد. در ادامه همراه ما باشید.

مدل طرح کاشت ناخن

60 مدل زیبای طرح کاشت ناخن 2023 که بسیار مد شده‌اند

روش کاشت ناخن روش مورد علاقه بسیاری از خانم‌هاست که امروزه در مدل‌ها و طرح‌های مختلفی انجام می‌شود. مدل‌های کاشت ناخن هم به سلیقه شخصی و هم به ترند روز بستگی دارد. در این مقاله از بازارگیت جدیدترین و زیباترین مدل‌های کاشت ناخن را برای تمامی سلیقه‌ها تهیه کردیم. همراه ما باشید.

درباره فیبروز ابرو

فیبروز ابرو چیست؟ مزایا و عوارض فیبروز ابرو

امروزه روش‌های جدیدی برای فرم دهی به ابروها استفاده می‌شود که از جدیدترین آن‌ها فیبروز ابرو است. فیبروز ابرو بدین صورت است که یک متخصص ماهر با رنگ‌های طبیعی و با استفاده از دستگاه مخصوص به ابروها فرم می‌دهد که می‌تواند ظاهری زیباتر به چهره شما ببخشد. با روش فیبروز ابرو همراه ما باشید.

نکات کاشت ابرو

اگر تصمیم به کاشت ابرو دارید، این مقاله برای شماست

بسیاری از خانم‌ها کم پشتی و یا بد فرمی ابروهایشان را با مداد ابرو و یا روش‌هایی مانند تاتو ابرو برطرف می‌کنند. اما روش کاشت ابرو روشی دائمی و طبیعی است که با این روش تمام مشکلات ابروها برطرف خواهد شد. سیر تا پیاز کاشت ابرو به همراه مزایا و عوارض این روش را در این مقاله تهیه کرده‌ایم. همراه ما باشید.

نکات کاشت ناخن

کاشت ناخن به همراه بررسی مزایا و معایب آن

کاشت ناخن روشی برای زیبایی ناخن‌هاست که در بین خانم‌ها بسیار طرفدار دارد. کاشت ناخن به روش‌های مختلفی انجام می‌شود که هر کدام از این روش‌ها مزایا و معایب مخصوص به خود را دارند. در این مقاله تمام روش‌های کاشت ناخن را به همراه مزایا و معایب آن‌ها بررسی کردیم. با بازارگیت همراه ما باشید.

کاشت موی آقایان

هرآنچه که آقایان درباره کاشت مو باید بدانند

اگر نگران ریزش موی خود هستید و یا حجم زیادی از موهای خود را از دست داده‌اید اصلا نگران نباشید زیرا امروزه کاشت مو روشی نوین در رویش مجدد موها محسوب می‌شود که می‌توانید با مشورت با یک پزشک متخصص و حاذق بهترین روش کاشت را انتخاب کرده و دوباره صاحب موهایی جذاب شوید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

لیفت ابرو

قبل از لیفت ابرو اینجا را بخوانید

لیفت ابرو یا همان بالا بردن ابرو روشی برای جوانسازی چهره و تغییر در فرم چشم‌هاست که امروزه با روش‌های مختلفی مانند لیفت ابرو با جراحی یا لیفت ابرو با لیزر انجام می‌شود. در این مقاله انواع روش‌های لیفت ابرو به همراه مزایا و معایب آن‌ها را بررسی کردیم. تا انتها همراه بازارگیت باشید.

نکات ارتودنسی دندان

نکات مهم درباره ارتودنسی دندان‌ها

یکی از بهترین روش‌های درمان بد فرمی دندان‌ها و مشکلات فک، ارتودنسی است. ارتودنسی انواع مختلفی مانند ثابت و متحرک دارد که بنا به صلاحدید پزشک انتخاب می‌شود.درمان با ارتودنسی درمانی طولانی مدت اما ماندگار است که دندان‌های طبیعی حفظ می‌شوند و نیازی به تراش آن‌ها نیست. با ادامه این مقاله همراه ما باشید.

روکش دندان

درباره روکش‌های دندانی بیشتر بدانید

به صورت کلی و ساده اگر بخواهیم روکش‌های دندانی را تعریف کنیم بدین صورت است که روکش‌ها همان دندان مصنوعی هستند که در انواع مختلف و جنس‌های مختلف وجود دارند. تشخیص دندان پزشک برای استفاده از این روکش‌ها هم می‌تواند درمانی باشد و هم زیبایی. با بازارگیت همراه باشید تا با انواع این روکش‌ها آشنا شوید.

مژه‌های پر پشت

چگونه مژه‌های پرپشت و خیره کننده داشته باشیم؟

مژه‌ها بخشی از زیبایی صورت، مخصوصا زیبایی چشم‌ها هستند. اما امروزه به دلایل مختلفی مانند برخی بیماری‌ها یا عدم رعایت صحیح بهداشت چشم‌ها و پلک‌ها ممکن است دچار ریزش و یا کاهش مقدار مژه‌هاتان شده باشید. در این مقاله به بررسی علل ریزش مژه‌ها و روش‌های تقویت آن می‌پردازیم. همراه بازارگیت باشید.

تفاوت کامپوزیت و لمینت

تفاوت کامپوزیت دندان با لمینت دندان در چیست؟

امروزه به غیر از ارتودنسی، استفاده از لمینت و کامپوزیت دندانی برای رفع بد فرمی و بدشکلی دندان‌ها استفاده می‌شود که بسیار هم مورد استقبال قرار گرفته است. اما باید بدانید که بین کامپوزیت و لمینت‌های سرامیکی تفاوت‌هایی وجود دارد که برای انتخاب روش مناسب حتما باید به دندانپزشک متخصص زیبایی مراجعه کنید.

کامپوزیت لمینت دندان

بد فرمی دندان‌ها را با کامپوزیت رفع کنید

امروزه طرفداران اصلاح طرح لبخند با روش لمینت کامپوزیت بسیار زیاد شده است زیرا علاوه بر زیبایی به اعتماد به نفس افراد نیز کمک بسیاری می‌کند. انجام این روش و انتخاب اینکه از کدام مدل لمینت‌ها باید استفاده کرد به عهده پزشک است. در این مقاله شما را با انواع لمینت‌های دندان و روش‌های زیبایی آشنا می‌کنیم.

درباره بوتاکس

هر آنچه درباره بوتاکس باید بدانید

امروزه یکی از روش‌های متداول و آسان برای زیبایی و رفع چین و چروک صورت استفاده از سم بوتولینوم یا همان بوتاکس است. تزریق بوتاکس در نواحی مختلفی مانند پیشانی، اطراف چشم و خط خنده تزریق می‌شود که عوارض کمی هم دارد ولی همین امر مستلزم این است که این تزریق نزد یک پزشک متخصص انجام شود. همراه ما باشید.

درمان لک صورت

آسان‌ترین و ساده‌ترین روش‌های خانگی درمان لک صورت از متخصصان

لک‌های صورت علل مختلفی دارد اما یکی از شایع‌ترین علت‌ها، قرار گرفتن زیر نور خورشید بدون استفاده از ضدآفتاب است. همچنین برخی جوش‌های صورت نیز به مرور زمان ایجاد لک روی پوست صورت می‌کنند. در این مقاله ارزان‌ترین و ساده‌ترین روش‌های تهیه ماسک خانگی برای درمان لک صورت را تهیه کرده‌ایم. همراه ما باشید.

لک صورت

دلیل لک صورت چیست

لک‌های صورت به دلایل مختلفی ایجاد می‌شوند که مهم‌ترین آن‌ها عدم استفاده از کرم‌های ضد آفتاب و استفاده زیاد از مواد آرایشی نامرغوب است.اولین نکته در درمان این است که هنگامی که متوجه این لک‌ها شدید سریعا به درمان اقدام کنید زیرا به مرور زمان این لک‌ها مقاوم شده و درمانشان سخت خواهد شد. همراه ما باشید.

تونر پوست خشک

بهترین تونر خانگی برای پوست خشک

همانطور که می‌دانید تونرها باعث پاکسازی عمقی پوست صورت می‌شوند که استفاده از آن‌ها بسیار مهم است. اما دانستن این نکته هم ضروری است که اگر پوست خشکی دارید حتما باید از تونرهای مخصوص پوست خشک استفاده کنید. در این مقاله ساخت انواع تونرهای خانگی مخصوص پوست خشک را آموزش داده‌ایم. همراه بازارگیت باشید.

طرز تهیه تونر خانگی

اگر پوست چربی دارید، تونر خانگی بسازید

همانطور که می‌دانید تونرها باعث رطوبت رسانی و پاک شدن پوست صورت از آلودگی‌ها می‌شوند و استفاده از آن‌ها برای پوست ضروری است. در این مقاله در بازارگیت طرز تهیه تونر خانگی برای پوست چرب را تهیه کرده‌ایم تا بتوانید به راحتی در منزل تونر تهیه کنید. پس پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

درمان جوش صورت با گلاب

گلاب، معجزه‌ای در درمان جوش و شادابی صورت!

گلاب فواید بسیار زیادی برای زیبایی و شادابی پوست صورت دارد که هم به عنوان تونر و هم به عنوان ماسک صورت می‌توان از آن استفاده کرد. همچنین گلاب در درمان جوش و آکنه صورت نیز بسیار موثر است. در این مقاله از بازارگیت روش‌های درمان جوش و شادابی صورت را با گلاب بررسی کردیم. پس تا انتها همراه ما باشید.

درمان جای جوش

جدیدترین روش‌های درمانی رفع جای جوش

احتمالا شما هم جوش صورت را تجربه کرده‌اید و می‌دانید که علاوه بر درمان جوش و آکنه، درمان جای جوش هم دغدغه بسیاری از افرادی است که به ظاهر پوست خود اهمیت می‌دهند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی روش‌های مختلفی برای درمان جای جوش وجود دارد که در این مقاله به بررسی کامل این روش‌ها پرداختیم. همراه ما باشید.

معرفی کرم های ضدچروک

با کرم‌های ضد چروک آشنا شوید

استفاده از کرم‌های بهداشتی ضد چروک یکی از بهترین‌ روش‌های از بین بردن چین‌ و چروک‌های پوستی شماست اما به شرطی که در انتخاب آن‌ها دقت لازم را به ‌کار گرفته باشید و محصولی مناسب را برای پوست خود انتخاب کنید. کرم‌های متنوعی در بازار موجود می‌باشد که در این مقاله ما به معرفی و بررسی بهترین‌ها پرداختیم.

روش های درمان چین و چروک صورت

بررسی کامل انواع روش های درمان چین و چروک صورت

شاید شما هم فکر کنید که چین و چروک صورت فقط به علت افزایش سن روی صورت ایجاد می‌شود، اما باید بدانید که فاکتورهای مختلفی در بروز این چین و چروک‌ها سهیم هستند که در این مقاله به تفضیل درباره هر کدام از آن‌ها پرداختیم و روش‌های نوین درمانی را هم بررسی کردیم. پس با بازارگیت همراه باشید.

درمان چروک دور چشم

درمان قطعی چروک دور چشم

عوامل بسیاری در ایجاد چروک دور چشم موثر هستند، مانند بالا رفتن سن و انقباضات غیر ارادی صورت هنگام لبخند و اخم. همچنین عوامل محیطی مانند آلودگی هوا و در معرض نور خورشید قرار گرفتن نیز بسیار در چروک اطراف چشم‌ها تاثیر گذار هستند. در این مقاله در بازارگیت به بررسی روش‌های درمان چروک دور چشم می‌پردازیم.

درمان خانگی چین و چروک صورت

رفع چین و چروک صورت با روش های خانگی

امروزه روش‌های بسیاری برای درمان چین و چروک پوست استفاده می‌شود. از درمان‌های کلینیکی گرفته تا طب سنتی و انواع ماسک‌ خانگی. استفاده از روش‌های خانگی به دلیل بی‌ضرر بودن و مقرون به صرفه بودن بسیار مورد توجه است. در این مقاله آموزش تهیه و استفاده از بهترین ماسک‌های ضد چروک خانگی را تهیه کرده‌ایم.

کرم های آبرسان

معرفی بهترین کرم‌های آبرسان پوست صورت

آبرسانی به پوست صورت در شادابی و زیبایی آن تاثیر بسیاری دارد. کرم‌های آبرسان زیادی تا به حال برای حفظ رطوبت پوست افراد ساخته شده است که هر یک دارای ویژگی‌های مختص به خود هستند. در این مقاله بهترین کرم‌های آبرسان موجود در بازار را معرفی کردیم تا انتخاب بهتری داشته باشید. با بازارگیت همراه باشید.

علت چین و چروک پوست

چرا روی پوست چین و چروک ایجاد می‌شود؟

با ظاهر شدن اولین چین و چروک‌ها روی پوست نگرانی‌ از بابت افزایش این خطوط و از دست رفتن جوانی و شادابی هم برای فرد ایجاد می‌شود. با بازار گیت همراه باشید تا با عوامل مختلف بروز این چین و چروک‌ها در صورت آشنا شوید تا بتوانید روش‌های پیشگیری و درمان را برای این چروک‌ها انجام دهید.

جدیدترین نمونه های طراحی و کاشت ناخن

جدیدترین نمونه های طراحی و کاشت ناخن را اینجا ببینید

آراستگی، پاکیزگی و مدل ناخن‌ها در زیبایی دست‌ها بسیار اهمیت دارد به همین خاطر خانم‌ها معمولا هر ماه برای تغییر رنگ لاک و یا اگر کاشت ناخن داشته باشند، برای ترمیم کاشت خود به سالن‌های زیبایی می‌روند. در این مقاله انواع گوناگونی از مدل‌های مختلف طراحی و رنگ لاک را آماده کردیم تا بتوانید ایده بگیرید.

بهترین برندهای تونر

با بهترین برندهای تونر آشنا شوید

تونرها پاک کننده‌های عمقی پوست می‌باشند که می‌توانند پوست را از هر گونه آلودگی به جا مانده از محیط یا مواد آرایشی پاک کنند که در نتیجه این پاک کنندگی، پوست شاداب و شفاف خواهد ماند. در بازار انواع مختلفی از برندهای ایرانی و خارجی تونر موجود است. برای آشنایی با بهترین برندها در بازارگیت باشید.

طراحی ناخن برای فصل پاییز

طرح ناخن پاییزی 1401 رو از بین این مدل‌های مد شده انتخاب کن

در فصل پاییز می‌توانید با الهام گرفتن از تغییر رنگ و شکل طبیعت، استایل و رنگ ناخن خود را نیز به تم پاییزی تغییر دهید. رنگ‌های پاییزی پر از تضاد است که همین تضاد جلوه خاصی به ناخن‌ها و دستان شما می‌بخشد. در ادامه این مقاله طرح‌های متنوعی از رنگ ناخن به سبک فصل پاییز را برای شما جمع آوری کرده‌ایم.

بهترین لوسیون های بدن

با بهترین برندهای لوسیون بدن آشنا شوید

امروزه شاهد تعداد زیادی از انواع لوسیون‌های بدن در بازار هستیم که هر کدام ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند و محصول برندی خاص هستند. این تنوع باعث شده تا انتخاب یک لوسیون مناسب و کار آمد کمی سخت باشد. در این مقاله شما را با بهترین لوسیون‌های بدن و خواص هر کدام از آنها آشنا خواهیم کرد. همراه ما باشید.

کرم های درمان ترک پا

با کرم‌های درمانی خشکی و ترک پا آشنا شوید

ترک پا یکی از مشکلات شایع پوستی در بین افراد است که روش‌های درمانی متفاوتی دارد اما در بین تمامی آن‌ها استفاده از کرم‌های درمان ترک پا در اولویت هستند چرا که خاصیت درمان کنندگی قوی‌تری دارند. در این مقاله تعدادی از بهترین کرم‌های ترک پا موجود در بازار را معرفی کرده‌ایم. در بازار گیت همراه ما باشید.

لزوم استفاده از لوسیون

لزوم استفاده از لوسیون بدن

خشکی و زبری پوست از مشکلات شایع پوستی هستند که اغلب افراد با آن رو به رو می‌شوند. یکی از روش‌های درمان و پیشگیری از این خشکی، استفاده از لوسیون بدن است. لوسیون‌ها انواع مختلفی دارند که باید متناسب با نوع پوست و نیازهای آن از لوسیون‌ها استفاده کرد. با ادامه این مطلب در بازار گیت همراه ما باشید.

لایه برداری پوست

آشنایی با 6 روش تخصصی لایه برداری پوست

لایه برداری پوست صورت در واقع به معنای از بین بردن سلول‌های مرده پوست و به دنبال آن شادابی و زیبایی پوست است. علاوه بر آن لایه برداری پوست صورت کمک بسیاری به از بین بردن لک صورت و جای جوش‌ها می‌کند که به روش‌های مختلفی مانند استفاده از دستگاه‌های خاص، محصولات بهداشتی و ماسک‌‌های خانگی انجام می‌شود.

بهترین تونر برای پوست صورت

انتخاب یک تونر مناسب برای پوست صورت

پوست به ویژه پوست صورت یکی از اجزای مهمی است که همه روزه در معرض انواع آلودگی‌های محیطی و شیمیایی قرار می‌گیرد که نیازمند مراقبت‌های روزانه است. تونرها یکی از محصولات مراقبت از پوست هستند که منجر به پاکسازی عمیق پوست می‌شوند. برای آشنایی با انواع تونرها و کاربرد آن‌ها با ما همراه شوید:

انواع کرم ضدلک و روشن کننده

آشنایی با انواع کرم‌های ضد لک و روشن کننده پوست

کرم‌های ضدلک و روشن کننده پوست تاثیر به سزایی در از بین بردن لک‌های روی صورت دارند. این لک‌ها می‌تواند بر اثر عوامل متعددی بر روی صورت افراد ایجاد شوند. اما یکی از راه‌های درمان آن‌ها استفاده از کرم‌های ضد لک است. در این بخش به معرفی انواع برندهای مختلف کرم‌های ضد لک پرداخته‌ایم. همراه ما باشید.

معرفی کرم ضد جوش

بهترین کرم‌های ضد جوش کدامند؟

جوش و آکنه یکی از عارضه‌های پوستی است که به دلایل مختلفی بروز می‌کند. یکی از روش‌های درمان سریع این جوش‌ها استفاده از کرم‌های ضد جوش است که امروزه بسیاری از برندهای آرایشی و بهداشتی اقدام به تولید این کرم‌های ضد جوش کرده‌اند. در این مطلب در بازار گیت به معرفی بهترین برندهای محصولات ضد جوش پرداختیم.