مدل شینیون دخترانه

40 مدل شینیون موی دخترانه جدید 2023 برای انواع مهمانی‌ها

معمولا مدل‌های شینیون دخترانه نسبت به مدل‌های شینیون زنانه ساده‌تر هستند اما همین مدل‌های ساده مدل موی دختران را بسیار زیبا و جذاب می‌کند. امروزه برای تزیین مو از انواع گیره و مروارید نیز استفاده می‌کنند که جدیدترین مدل‌ها را در این مقاله برای شما جمع آوری کرده‌ایم. همراه ما باشید.

بالیاژ مو مشکی

40 مدل بالیاژ مو دخترانه 2023 روی زمینه موی مشکی

یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین متدهای رنگ مو، بالیاژ است. در روش بالیاژ قلم رنگ، روی مو به صورت نامنظم حرکت رفت و برگشتی دارد که در آخر نیز طرح زیبایی روی مو ایجاد می‌کند. در این مقاله جدیدترین مدل‌های بالیاژ روی موی مشکی و طبیعی را تهیه کرده‌ایم تا بتوانید برای تغییر در رنگ موهاتان استفاده کنید.

رنگ موی پوست سبزه

رنگ موی پوست سبزه کدام رنگ‌ است؟ راهنمای انتخاب رنگ مو

اگر پوست سبزه‌ای دارید باید بدانید که هر رنگ مویی مناسب شما نیست زیرا رنگ مو باید با رنگ پوست تناسب داشته باشد تا باعث زیبایی بیشتر چهره بشود. در این مقاله به طور کامل بررسی کردیم که چه رنگ موهایی مناسب پوست تیره و سبزه است و همچنین ترکیب رنگ موهای مناسب را نیز هم آموزش دادیم. همراه ما باشید.

مدل گل سر

نمونه‌های زیبای مدل گل سر نگینی، پارچه‌ای و نمدی برای مهمانی

گل‌سرها و گیره‌سرها جزو اکسسوری‌های مهم و پرطرفدار دختران و خانم‌ها هستند که حتی با استفاده از ساده‌ترین مدل آن‌ها می‌توان موها را آراست.در این مقاله از بازارگیت جدیدترین و زیباترین مدل‌های گل سر مجلسی، ساده، فانتزی و طرح‌دار را برای شما تهیه کرده‌ایم تا با کاربرد هر کدام از مدل‌های گل سر آشنا شوید.

مدل توربان عروس

جدیدترین مدل توربان عروس، توربان مرواریدی، گیپوردار و ساده

این روزها استفاده از توربان‌های عروس حسابی مد شده است. این توربان‌ها که در مدل‌ها و طرح‌های گوناگونی برای سلیقه‌های مختلف عروس خانم‌ها ساخته شده است باعث می‌شود که به زیبایی هرچه تمام‌تر قسمتی یا کل مو پوشانده شود. در این مقاله مدل‌های جدید و متنوعی از توربان عروس را تهیه کرده‌ایم. همراه ما باشید.

مدل کلاه عروس

20 مدل کلاه عروس برای تزیین موی با حجاب و بی‌حجاب عروس

استفاده از توربان‌ عروس و کلاه عروس اگرچه که سلیقه‌ای است اما بسیاری از عروس خانم‌ها علاقه دارند که از این اکسسوری‌ها برای عکاسی و فیلم برداری فرمالیته خود و یا مجلس عقد و عروسی خود استفاده کنند و تیپ و استایل خاصی داشته باشند. در این مقاله عکس نمونه مدل‌های جدید کلاه عروس را تهیه کرده‌ایم.

مدل تل سر پارچه ای

50 مدل تل سر دخترانه، تل سر پارچه‌ای، مرواریدی و ساده

یکی از اکسسوری‌های مو که به راحتی مورد استفاده قرار می‌گیرد و باعث هرچه زیباتر شدن موها می‌شود، انواع تل‌س و تل‌موی سر است. در این مقاله عکس نمونه مدل‌های جدید و جذاب این تل‌ها را جمع آوری کرده‌ایم تا ببینید که به راحتی می‌توانید موهای خود را با تل‌سر آراسته و زیبا کنید. همراه ما باشید.

رنگ موی زیتونی

حرفه‌ای‌ترین فرمول‌های ترکیب رنگ موی زیتونی بدون قرمزی

رنگ موی زیتونی از آن دست رنگ موهایی‌ست که تقریبا برای هر رنگ پوستی هماهنگ و مناسب است. این رنگ مو به علت اینکه تناژ رنگ قرمز و زرد ندارد کاملا مناسب خانم‌هایی است که به رنگ قرمز علاقه‌ای ندارند. یکی از نکات مهم در رنگ مو، ترکیب صحیح رنگ موهاست که باعث هرچه خوش رنگ‌تر شدن موها می‌شود. همراه ما باشید.

رنگ موی عسلی

فرمول محبوب‌ترین ترکیب‌ رنگ‌ موی عسلی + عکس جدیدترین مدل‌ها

رنگ موی عسلی طیف گسترده و متنوعی از رنگ‌های تیره تا روشن را در بر می‌‌گیرد و به همین علت در بین خانم‌ها بسیار پرطرفدار است. با فرمول ترکیب‌های متنوعی که در این مقاله توضیح دادیم می‌توانید به رنگ موی دلخواه خود برسید و تغییری در چهره خود به وجود آورید. همراه بازارگیت باشید.

فرمول رنگ مو نسکافه ای بدون دکلره

فرمول زیباترین رنگ موی نسکافه‌ای،قهوه‌ای و شکلاتی بدون قرمزی

طیف رنگ موی قهوه‌ای و نسکافه‌ای مخصوصا برای زمینه موها بسیار مناسب است. این رنگ موها اگر با ترکیب و فرمول‌های خاص انجام شود بدون قرمزی خواهد بود. در این مقاله فرمول ترکیب‌های متنوع رنگ موی قهوه‌ای و نسکافه‌ای را برای شما تهیه کرده‌ایم. اگر بر طبق این فرمول‌ها پیش بروید رنگ موی خوش رنگی خواهید داشت.

آموزش دکلره در خانه

آموزش حرفه‌ای و کامل دکلره مو به همراه فوت و فن‌های مهم آن

به صورت کلی رنگ کردن موها کار ساده‌ای نیست علی‌الخصوص دکلره کردن مو یا همان بی‌رنگ کردن مو که کاری حرفه‌ای و تخصصی است که اگر تصمیم دارید این کار را خودتان در منزل انجام دهید حتما باید از قبل آموزش دکلره کردن مو را یاد گرفته باشید.در این مقاله قدم به قدم دکلره کردن را آموزش داده‌ایم. همراه ما باشید.

مدل موی چتری برای انواع صورت

برای فرم صورت شما چه مدل موی چتری مناسب‌تر است؟

مدل موی چتری در بین دختر خانم‌ها و خانم‌ها مدلی پرطرفدار است که تغییراتی اساسی در چهره افراد ایجاد می‌کند. اما نکته مهم و قابل توجه این است که چه مدل چتری مناسب فرم صورت ماست؟ مثلا کسانی که صورت گرد، بیضی یا مثلثی دارند باید از مدل‌هایی استفاده کنند که با چهره‌شان مطابقت داشته باشد و هم‌خوان باشد.

مدل موی چتری عروسکی

25 مدل موی چتری عروسکی دخترانه بسیار جذاب و زیبا

مدل موی چتری مدلی‌ است که هیچ گاه از مد نمی‌افتد ولی همیشه در فصل بهار و تابستان طرفدار بیشتری در بین دختران خانم‌ها دارد. چتری چندین مدل مختلف دارد که باید حتما بر طبق فرم صورت و پیشانی خود مدل آن را انتخاب کنید. در این مقاله از بازارگیت انواع مدل‌های مختلف چتری و چتری عروسکی را تهیه کرده‌ایم.

رنگ موی دودی

17 فرمول ساده برای ترکیب انواع رنگ موی دودی از تیره تا روشن

طیف انواع رنگ موی دودی در بین خانم‌ها بسیار طرفدار دارد. مخصوصا خانم‌هایی که تناژ رنگ موی قرمز و نارنجی را دوست ندارند حتما باید از طیف رنگی دودی و خاکستری استفاده کنند. در این مقاله از بازارگیت 17 ترکیب رنگ موی دودی به همراه عکس‌ مدل‌ها را تهیه کرده‌ایم. با ادامه این مطلب همراه بازارگیت باشید.

رنگ مو جدید

برای عید 1402 با این رنگ موها حسابی تغییر کنید

هر ساله رنگ موهای جدیدی مد می‌شوند که معمولا خانم‌های بسیاری علاقه دارند که مطابق مد روز تغییراتی در مو و چهره خود ایجاد کنند.امسال هم برای سال جدید 1402 رنگ موها و مدل موهایی ترند شده‌اند که شاید شما هم علاقمند باشید تا آن‌ها را ببینید تا مدل مورد علاقه خود را پیدا کنید. پس در ادامه همراه ما باشید.

بستن مو با روسری

چگونه موهای خود را با روسری و دستمال سر ببندیم؟

امروزه برای آرایش مو و بستن مو از روش‌هایی مانند استفاده از دستمال سر، باندانا، هدبند و روسری نیز علاوه بر سنجاق‌ها و تاج‌های مخصوص مو بسیار ترند شده است. برای دیدن نمونه‌های بستن مو با این وسایل تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا بتوانید ایده‌های زیبا و جذابی را برای آرایش مو آموزش ببینید.

کراتینه مو

موهای آسیب دیده را با کراتین صاف و احیا کنید

کراتین نوعی پروتئین است که در ساختار پوست و مو به طور طبیعی وجود دارد که میزان طبیعی آن در مو موجب زیبایی، صافی و درخشندگی موها شده و اگر میزان آن کم باشد موجب خشکی و وزی موها می‌شود. امروز با کراتینه کردن مو می‌توان مقدار کراتین موهای آسیب دیده را افزایش داد که همین امر موجب صافی و احیای مو می‌شود.

بوتاکس مو

از بوتاکس مو چیزی می‌دانید؟

یکی از روش‌های درمان وزی مو و خشکی بیش از اندازه آن، استفاده از روش بوتاکس مو است. در این روش کل موها با مواد بوتاکس مو پوشانده و ماساژ داده می‌شود که معمولا هم این کار در سالن‌های زیبایی انجام می‌گیرد. برای آشنایی با عوارض این روش و میزان ماندگاری آن بر روی مو با بازارگیت همراه باشید.

آموزش تصویری بستن مو

آموزش مدل بستن موی ساده در منزل

احتمالا برای شما هم پیش آمده است که به طور اتفاقی به دورهمی دعوت شده‌اید و یا هنگام رفتن به مجالس و مهمانی‌ها به سالن‌های زیبایی دسترسی نداشته‌اید. در این مقاله چندین مدل آموزش بستن مو را به صورت تصویری تهیه کردیم تا بتوانید به راحتی در منزل موهای خود را زیبا کنید. پس در بازارگیت همراه ما باشید.

آموزش تصویری بافت مو

مدل‌های مختلف بافت موی دخترانه

بافت مو جلوه زیبایی به مو می‌دهد که برای دورهمی‌های دوستانه و مجالس بسیار مناسب است. اما گاهی برای بافت مو دسترسی به سالن‌های زیبایی نداریم. اما باید بدانید که با آموزش و تمرین این مدل‌ها به راحتی می‌توانید بافت بزنید. در این مقاله با آموزش تصویری انواع بافت موی ساده و زیبا در خدمت شما خواهیم بود.

جدیدترین مدل موی کوتاه زنانه

جدیدترین مدل‌های موی کوتاه دخترانه 2023

بسیاری از خانم‌ها به موی کوتاه علاقه دارند ولی در انتخاب یک مدل موی زیبایی که به فرم صورتشان بخورد دچار تردید هستند. در این مقاله از بازارگیت انواع مختلفی از مدل موی کوتاه زنانه را جمع آوری کردیم تا بتوانید ایده بگیرید و انتخاب بهتری داشته باشید. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

مراقبت موی کراتینه

چگونه از موهای کراتین شده مراقبت کامل کنیم؟

امروزه کراتین کردن مو هم به عنوان روشی درمانی و هم به عنوان روشی برای زیبایی موها محسوب می‌شود. اما دانستن این نکته که بعد از کراتین کردن موها احتیاج به مراقبت ویژه‌ای دارند بسیار حائز اهمیت است. در این مقاله در بازارگیت به نحوه مراقبت از موهای کراتینه شده و نکات مهم بعد از کراتین می‌پردازیم.

رنگ موی مناسب برای انواع رنگ پوست

چه رنگ مویی به پوست من میاد

دقیقا می‌دونید چه رنگ مویی به شما میاد؟ معمولا خانم‌ها برای تنوع اقدام به رنگ کردن موهایشان می‌کنند. انتخاب رنگ موی مناسب به معیارهای مختلفی مانند رنگ پوست و سلیقه شخصی بستگی دارد. گاهی پیش می‌آید که افراد بعد از رنگ از نتیجه راضی نباشند. برای انتخاب بهترین رنگ مو تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

رنگ موی متناسب با فصل پاییز و زمستان

رنگ موهای مد شده پاییز 2022 برای پوست تیره و روشن

اکثر خانم‌ها سعی می‌کنند استایل خود را با تغییر فصل هماهنگ کنند. رنگ مو نیز یکی از مواردی است که علاقه مندان به مد می‌توانند آن را متناسب با رنگ‌های غالب هر فصل تغییر دهند. فصل پاییز دارای رنگ‌های زیبایی با تناژ قرمز و نارنجی و زرد است. از انواع مدل‌های رنگ موی پاییزی در بازار گیت دیدن کنید.

ترمیم و احیای موهای آسیب دیده با ماسک مو

بهترین ماسک مو برای موهای آسیب دیده و رنگ شده

موها یکی از عناصر مهم در زیبایی افراد محسوب می‌شوند که برای حفظ شادابی به مراقبت نیاز دارند. عوامل مختلفی مانند رنگ کردن مکرر مو می‌تواند سلامت موها را به خطر انداخته و باعث خشکی موها شود. یکی از روش‌های درمانی، استفاده از ماسک موی خانگی است. برای آشنایی با این ماسک‌ها با بازار گیت همراه شوید.

آشنایی با محصولات مراقبت از مو

محصولات مراقب از مو را بشناسید

مراقبت از موها به عنوان یکی از عناصر زیبایی بخش چهره انسان بسیار حائز اهمیت می‌باشد. موها به دلیل بافت ویژه‌ای که دارند بسیار آسیب پذیر می‌باشند. برای نگهداری از موها نیاز به محصولات خاصی مانند شامپوهای مخصوص و ماسک مو داریم. برای آشنایی بشتر با این محصولات مراقبتی با ادامه این مطلب همراه ما شوید.

سشوار خوب چی بخرم

سشوار خوب چی بخرم

امروزه خرید یک سشوار مرغوب که ویژگی‌های مد نظر ما را داشته باشد کاری بسیار سخت است چرا که روزانه شاهد تولید انواع سشوارهای بی‌کیفیت هستیم. در این مطلب شما را با تمام ویژگی‌های یک سشوار خوب آشنا کرده و تعدادی از بهترین برندهای پرفروش را معرفی خواهیم کرد. با ادامه مطلب همراه ما باشید

خرید اتو مو

راهنمای خرید اتو مو

برای خرید اتو مو در ابتدا می‌بایست ویژگی‌های لازم برای یک اتو موی خوب و با کیفیت را بشناسیم. برای آشنایی با این نکات و ویژگی‌ها با ما در ادامه این مطلب همراه شوید.