کتاب مثنوی معنوی
با کتاب مثنوی معنوی، گنجوری از اشعار مولانا آشنا شویداشعار زیبا و عرفانی مولانا بر هیچ کسی پوشیده نیست. کتاب فاخر "مثنوی معنوی" 6 دفتر و 26000 هزار بیت دارد که تمامی ابیات آن پر از آموزه‌های عرفانی، اخلاقی و روانشناختی است. در این مقاله به معرفی این شاعر گرانقدر و سپس به معرفی کتاب ارزشمند مثنوی معنوی پرداختیم. در ادامه با ما همراه باشید.
معرفی ماشین تیبا
معرفی انواع تیبا در بازار خودرو به همراه تیپ و مشخصات فنیشرکت سایپا بعد از متوقف کردن تولید پراید، مدل جدیدی از خودروهای خود را به نام تیبا روانه بازار کرد که در واقع مدل‌ها و تیپ‌های مختلف تیبا ترکیبی از پراید، ال 90 و ریو است. در این بین در کنار مزیت‌های این خودرو، معایبی هم نمایان شد که در این مقاله به معرفی و بررسی تمام مزایا و معایب تیبا می‌پردازیم.
فیلم کودکانه
معرفی 25 انیمیشن دوبله و کارتون فارسی مناسب برای بچه‌ها (1)دیدن کارتون و فیلم‌های انیمیشنی علاوه بر کودکان برای بزرگسالان نیز لذت بخش است. باید بدانید که یکی از روش‌های سرگرمی و تربیتی مهم برای همه کودکان، تماشای به اندازه کارتون و فیلم‌های بچه‌گانه است. این کارتون‌ها نکته‌های آموزنده خوبی دارند که انتخاب مناسب آن‌ها برای فرزندانتان تاثیر مثبتی دارد.
آلبالو پلو مجلسی با مرغ
با این دستور خوشمزه‌ترین آلبالو پلو با مرغ مجلسی را درست کنآلبالو پلو غذای اصیل و خوشمزه ایرانی است که داخل آن مستقیم از آلبالو و شربت آلبالو استقاده می‌شود که با تغییر مقدار شکر این غذا می‌توان در سه طعم شیرین، ملس و ترش همراه با مرغ یا گوشت قلقلی این غذا را تهیه کرد.در برخی شهرهای ایران دستور آلبالو پلو با دیگر جاها متفاوت است که در این مقاله آماده کردیم.
کسب درآمد اینترنتی
15 ایده عالی برای کسب درآمد از اینترنت در منزل بدون سرمایهیکی از پیشنهادات عالی و پول‌ساز برای علاقمندان به حوزه اینترنت و دیجیتال مارکتینگ، استفاده از این بستر برای کسب درآمد است. ایده‌های بسیاری وجود دارد که می‌شود بدون سرمایه و یا با سرمایه‌ای بسیار اندک دست به کار شد. در این مقاله 15 ایده ناب برای درآمدزایی از بستر اینترنت را به شما معرفی می‌کنیم.
معروف ترین صنایع دستی ایران
با معروف‌ترین صنایع دستی ایران در جهان آشنا شویدبا توجه به اینکه کشورمان ایران دارای تمدنی 5000 ساله است، اکثر شهرهای ایران دارای صنایع دستی معروفی می‌باشد که نشانه هنر دست هنرمندان آن شهر و روستا است. گلیم بافی، معرق، بلوچی دوزی، سفالگری و... از جمله نمونه‌های صنایع دستی ایران است که معروف‌ترین آن فرش ایرانی است که در تمام دنیا معروف است.
مدل گوشی جدید
بهترین و جدیدترین گوشی‌های 2022 + دید کاربران و مشخصات فنیگوشی موبایل جزو وسایل واجب و ضروری برای هر فردی محسوب می‌شود ولی به علت اینکه قیمت‌ مدل‌های جدید گوشی از برندهای مختلف بسیار گران شده است قبل از خرید بهتر است که اطلاعات مناسبی درباره هر کدام از مدل‌ها و مشخصات ظاهری و فنی آن‌ها به دست آورید تا بتوانید با توجه به کاربری‌تان بهترین مدل را انتخاب کنید
برند فاکس اولید کننده غذای حیوانات خانگی
غذای حیوانات خانگی - برند فاکس پت فوود Foxفاکس پت فود نام برند متعلق به شرکت پرشیا دام سرویس است که بیش از 13 سال در زمینه واردات خوراک و لوازم حیوانات خانگی فعالیت دارد. فاکس پت فود در تولید غذای حیوانات خانگی از آخرین استانداردهای بین المللی و از مواد اولیه با کیفیت استفاده می نماید و در این زمینه با برترین شرکت های اروپایی همکاری دارد.