تاتو خط چشم

جدیدترین مدل تاتو خط چشم طبیعی 2022

تاتو خط چشم در واقع نوعی آرایش دائم چشم است که البته باید حتما با توجه به فرم چشم‌ها تاتو زده شود تا زیبایی فرم چشم‌ها دوچندان شود. امروزه دستگاه‌های جدیدی برای تاتو به بازار آمده که متخصصان مدل‌های بهتر و طبیعی‌تری را می‌توانند تاتو کنند. در این مقاله جدیدترین مدل‌های تاتو خط چشم را تهیه کرده‌ایم.

آرایش صورت لاغر و کشیده

جدیدترین ترفندهای آموزشی برای آرایش صورت‌های لاغر

خانم‌هایی که فرم صورت لاغر و کشیده‌ای دارند در نحوه آرایش خود باید دقت بیشتری داشته باشند زیرا بعضی ترفندهای آرایشی باعث می‌شود فرم صورت از حالت لاغری و کشیدگی بیش از اندازه خارج شود و جلوه زیباتری داشته باشد. در این مقاله نحوه صحیح آموزش و ترفندهای آرایشی را برای صورت‌های لاغر آموزش دادیم.

آرایش صورت گرد و تپل

با این آموزش آرایش، صورت گرد و تپل را لاغر کنید

فرم صورت در افراد مختلف متفاوت است. برخی صورت کشیده و برخی دیگر صورت گرد و تپلی دارند که با لوازم آرایش و نحوه خاصی از آرایش می‌توانند صورت خود را کشیده‌تر کنند. در این مقاله نحوه آموزش آرایش صحیح صورت‌های گرد را مرحله به مرحله آموزش دادیم. همراه بازارگیت باشید تا زیباتر شوید.

کرم اتو برنز

معرفی خوش‌ رنگ‌ترین و معروف‌ترین محصولات اتو برنزه پوست

محصولات اتو برنزه محصولاتی هستند که بدون نیاز به آفتاب گرفتن، برای مدتی کوتاه پوست را برنزه و خوش رنگ می‌کنند. این محصولات در قالب کرم، ژل و اسپری وجود دارند که شرکت‌های معتبری این محصول را تولید کردند که ما در این مقاله معروف‌ترین و باکیفیت‌ترین آن‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد. همراه ما باشید.

معرفی برند لدورا

معرفی کامل برند لدورا و لیست محصولات آرایشی بهداشتی لدورا

اولین و مهم‌ترین نکته در انتخاب و خرید محصولات آرایشی و بهداشتی، انتخاب یک برند معتبر و مرغوب است زیرا باعث می‌شود با خیال راحت روی پوست خود استفاده کنید. برند لدورا یک برند معتبر و با کیفیت ایرانی است که در تولید محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت می‌کند و در بین خانم‌ها هم بسیار پرطرفدار است.

برند های معتبر لوازم آرایشی

آشنایی با 10 برند معتبر و برتر آرایشی و بهداشتی دنیا

همه خانم‌ها می‌دانند و دوست دارند که برای خرید لوازم آرایشی و بهداشتی خود باید از برندهای معتبر و با کیفیت استفاده کنند زیرا لوازم آرایش مستقیما با پوست صورت و چشم‌ها در تماس است و اگر از برندهای متفرقه که مواد استفاده شده آن‌ها بی‌کیفیت باشد استفاده شود عواقب جبران ناپذیری را در پی خواهد داشت.

برند آرایشی مک

آشنایی با برند آرایشی مک و لیست محصولات آرایشی و بهداشتی مک

احتمالا در بین محصولات آرایشی و بهداشتی نام برند مک به گوشتان خورده و یا لوازم آرایش مک را با بسته بندی‌های زیبا و شکیل دیده‌اید. این برند یکی از بهترین و معتبرترین برندها در زمینه محصولات آرایشی است که در همه جای دنیا بسیار پرطرفدار است و محصولات متنوع و با کیفیتی را برای میکاپ تولید می‌کند.

لیست لوازم آرایشی مورد نیاز

لیست لوازم آرایشی که هر خانمی باید داشته باشد

امروزه در بازار آنقدر تنوع لوازم آرایشی زیاد شده است که باید در انتخاب مناسب‌ترین نوع لوازم آرایشی دقت کنید. به هر حال اگر اهل آرایش باشید باید لوازم آرایش مورد نیاز را حتما در کیف آرایشی خود داشته باشید. در این مقاله لیست این لوازم آرایش ضروری را تهیه کرده‌ایم. در ادامه همراه بازارگیت باشید.

نکات مهم کاشت مژه

تصمیم به کاشت مژه دارید؟ این نکات مهم را فراموش نکنید

مژه‌های بلند و پر پشت در زیبایی چشم‌ها و چهره تاثیر زیادی دارد. به مرور زمان به خاطر استفاده زیاد از لوازم آرایشی، مشکلات چشمی و برخی از بیماری‌ها، مژه‌ها کم پشت می‌شود و حالت خود را از دست می‌دهند. یکی از روش‌هایی که باعث می‌شود مژه‌های بلند، خوش حالت و پر پشتی داشته باشیم، روش کاشت مژه است.

کشیدن ابرو با مداد

آموزش کشیدن ابرو با مداد و سایه + تصاویر

اگر دوست دارید ابروهای پهن‌تر و خوش فرم‌تری داشته باشید می‌توانید از مداد مخصوص آرایش ابرو استفاده کنید اما این به این نکته توجه داشته باشید که این کار باید به صورت حرفه‌ای و کاملا طبیعی انجام شود زیرا در غیر این صورت زیبایی چهره را از بین می‌برد. با آموزش کشیدن صحیح ابرو با مداد در بازارگیت باشید.

مدل ابرو متناسب با فرم صورت

برای فرم صورت شما چه مدل ابرویی مناسب است؟

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در برداشتن و آرایش ابرو مهم است، فرم صورت شماست. به هر فرم صورتی مدل خاصی از ابرو متناسب است. مثلا اگر صورت گردی دارید بهتر است سعی کنید که مدل ابروهایتان بیشتر شبیه مدل هشتی باشد. در این مقاله از بازارگیت ابروی متناسب با انواع فرم صورت را بررسی کردیم. همراه ما باشید.

میکروبلیدینگ

برای آشنایی کامل با میکروبلیدینگ ابرو اینجا را بخوانید

احتمالا این روزها نام میکروبلیدینگ ابرو را زیاد شنیده‌اید. در روش میکروبلیدینگ که روشی نیمه دائمی‌ست، رنگ مورد نظر به لایه زیرین پوست منتقل می‌شود و فرم طبیعی به ابروها می‌بخشد. البته مانند هر روش دیگر زیبایی این روش نیز مزایا و معایبی دارد که در این مقاله به بررسی کامل این روش پرداخته‌ایم.

مدل جدید فیبروز ابرو

23 مدل جدید و زیبای فیبروز ابرو را اینجا ببینید

اگر قسمتی از ابروهای شما ریزش پیدا کرده و یا دچار بد فرمی شده است می‌توانید با استفاده از روش فیبروز ابرو قسمت‌های خالی ابرو را پر کرده و مدل جدیدی به ابروها بدهید. در این مقاله 23 مدل جدید از فیبروز ابروی کاملا طبیعی را برای شما تهیه کرده‌ایم تا بتوانید مدل دلخواه خود را به راحتی انتخاب کنید.

پاک کردن آرایش صورت

مرحله به مرحله پاک کردن صحیح آرایش صورت

پاک کردن آرایش صورت بسیار مهم است زیرا اگر مواد آرایشی و یا آلودگی‌ها روی پوست باقی بماند منجر به جوش، آکنه و چین و چروک پوست خواهد شد و به مرور زمان پوست شادابی خود را از دست خواهد داد. در این مقاله از بازارگیت تصمیم گرفتیم قدم به قدم نحوه صحیح پاک کردن آرایش صورت را آموزش دهیم. همراه ما باشید.

آرایش دخترانه ساده

مدل‌های زیبای آرایش لایت دخترانه را اینجا ببینید + تصاویر

آرایش صورت هنری است که می‌توان در آن خلاقیت زیادی به کار برد و مدل‌های مختلفی را تجربه کرد. اما مدل آرایش ساده، طبیعی و لایت مدلی است که در بین بیشتر خانم‌ها مخصوصا دختر خانم‌ها طرفدار زیادی دارد. در این مقاله عکس‌های مختلفی از مدل آرایش ساده و طبیعی را تهیه کرده‌ایم تا با دیدن آن‌ها ایده بگیرید.

آرایش لایت دخترانه

چگونه آرایش لایت و طبیعی دخترانه انجام دهیم؟

بسیاری از خانم‌ها مخصوصا در سنین نوجوانی و جوانی به آرایش صورت علاقه بسیاری دارند، اما دوست ندارند چهره طبیعی خود را از دست بدهند به همین خاطر به آرایش طبیعی و لایت رو می‌آورند. در این مقاله قدم به قدم نحوه آرایش لایت و ساده را آموزش دادیم تا هنگام آرایش صورت چهره زیبا و طبیعی خود را حفظ کنید.

عینک آفتابی مردانه

شیک‌ترین نمونه مدل‌های عینک آفتابی مردانه اینجاست + عکس

آقایان برای شیک پوشی هر چه تمام‌تر به دنبال عینک‌های آفتابی متفاوت می‌گردند تا بتوانند با انواع تیپ‌های مختلف آن‌ها را ست کنند. در این مقاله عکس‌های متنوعی از جدیدترین عینک‌های آفتابی مردانه را تهیه کرده‌ایم تا بتوانید برای انتخاب یک عینک آفتابی مناسب چهره خود ایده بگیرید.

عینک آفتابی زنانه جدید

جدیدترین مدل‌های عینک آفتابی زنانه + عکس

اگر اهل استفاده از عینک آفتابی باشید می‌دانید که علاوه بر محافظت چشم‌ها از آفتاب، زیبایی خاصی را در چهره، تیپ و استایل نیز ایجاد می‌کنند. در این مقاله عکس‌های متنوع و زیبایی از انواع عینک آفتابی زنانه و دخترانه را تهیه کرده‌ایم تا با مدل‌های جدید و مختلف آشنا شوید و انتخاب بهتری داشته باشید.

خرید عینک آفتابی

راهنمای خرید عینک آفتابی برای فرم صورت شما

شاید برای شما هم سوال پیش آمده باشد که برای خرید عینک آفتاب به چه نکاتی باید دقت کرد؟ برای انتخاب عینک آفتابی مناسب بعد از مسائل محافظت از چشم، مهم‌ترین نکته توجه به فریم عینک است که باید متناسب با فرم صورت باشد. در این مقاله انواع فریم مناسب برای مدل‌های مختلف صورت مانند صورت گرد را بررسی کرده‌ایم.

انتخاب لنز رنگی

نکاتی که در انتخاب لنز رنگی باید دقت کنید

لنزهای رنگی چشم همیشه طرفداران خود را داشته‌اند اما جدای از اینکه باید نکات بهداشتی را در استفاده از لنزها رعایت کرد، در انتخاب رنگ مناسب لنز نیز باید کاملا دقت کرد زیرا هر رنگی مناسب هر چهره‌ای نیست. با نکات مهم برای انتخاب رنگ مناسب لنز با بازارگیت همراه شوید تا انتخاب مناسبی داشته باشید.

مزایا و معایب فر دائمی مژه

مزایا و معایب فر دائمی مژه را بدانید

لیفت مژه یا همان فر دائمی مژه روشی دائمی برای فر کردن و حالت دادن به مژه‌ها است که توسط یک متخصص ماهر و معمولا در سالن‌های زیبایی انجام می‌شود. در این روش با استفاده از مواد مخصوصی که روی مژه‌ها قرار می‌گیرد، مژه‌ها فر شده که حدود 3 هفته تا 1 ماه بسته به نوع مژه‌ها و رشد آن‌ها ماندگاری دارد.

ساخت پرایمر سایه چشم

آموزش ساخت پرایمر پلک و زیرساز آرایش چشم خانگی

حتما از معجزه پرایمر به عنوان زیرساز آرایش با خبر هستید. دانستن این نکته هم خالی از لطف نیست که پلک‌ها هم قبل از آرایش چشم به پرایمر مخصوص پلک و سایه احتیاج دارند. بدین منظور در این مقاله طرز تهیه چندین پرایمر خانگی پلک را آموزش دادیم. استفاده از پرایمر پلک باعث ماندگاری بیشتر آرایش چشم می‌شود.

آرایش صورت‌های جوش‌دار

نحوه آرایش صورت‌های جوش‌دار

اگر پوست چرب و جوش‌دار دارید حتما می‌دانید که می‌توان با آرایش این جوش‌ها را محو کرد اما باید بدانید که آرایش پوست جوش‌دار نکات خاص و ظریفی دارد که اگر رعایت نشود ممکن است جلوه بدی به چهره بدهد. در این مقاله در بازارگیت قدم به قدم همراه با عکس، نحوه آرایش پوست‌های چرب و جوش‌دار را توضیح داده‌ایم.

ترند آرایشی پاییز 2020

با این آموزش یک آرایش پاییزی بی‌نقص انجام بده

همانطور که در فصل پاییز تیپ و ظاهر خود را تغییر می‌دهیم برای تنوع و جذابیت بیشتر می‌توانیم مدل آرایش خود را نیز تغییر دهیم. برخی از این تغییرات شامل تغییر رنگ رژ لب، تغییر رنگ سایه چشم و تغییر رنگ مو است. در این مقاله در بازارگیت نمونه‌های مختلف و متنوعی از ترند آرایش پاییزی 2020 را تهیه کردیم.

زاویه سازی صورت با کانتورینگ

صورت خود را به روش کانتورینگ زاویه سازی کنید

استفاده از روش آرایشی کانتورینگ صورت که به معنای متعادل سازی چهره می‌باشد، روشی است که از آن برای فرم دادن و از بین بردن عیوب صورت استفاده می‌شود. اما هر فرم صورتی نحوه کانتورینگ کردن خاص خود را دارد. در این مقاله به صورت تصویری قدم به قدن نحوه صحیح کانتور کردن را آموزش دادیم. همراه ما باشید.

چگونه کرم پودر بزنیم

به روش حرفه‌ای کرم پودر بزنید

برای داشتن پوستی صاف و زیبا می‌توان از کرم پودر استفاده کرد اما باید بدانید که اگر نحوه صحیح کرم پودر زدن را بلد نباشید به جای پوستی صاف و زیبا، پوستی غیر طبیعی خواهید داشت که همین امر باعث می‌شود از زیبایی آرایش کاسته شود. قدم اول در تهیه کرم پودر، انتخاب رنگ مناسب آن و سپس نحوه استفاده از آن است.

مدل خط چشم برای فرم های مختلف چشم

مدل خط چشم مناسب برای فرم چشم شما کدام است

یکی از سخت‌ترین قسمت‌های آرایش صورت خانم‌ها، کشیدن خط چشم است. زیرا باید با توجه به فرم و مدل چشم‌ها کشیده شود که البته مدل‌ چشم هر شخصی متفاوت با دیگری است. در این مقاله به طور مفصل توضیح دادیم که هر مدل خط چشمی برای کدام فرم چشم مناسب است. پس تا انتها همراه بازارگیت باشید.

انتخاب رنگ موی مناسب برای ابرو

انتخاب رنگ ابروی مناسب رنگ مو

رنگ ابرو اغلب به طور طبیعی با رنگ پوست و رنگ طبیعی مو همخوانی دارد. گاهی رنگ مو باعث بهم خوردن این هماهنگی می‌شود بنابراین در هنگام رنگ کردن موها باید رنگ ابرویی مناسب و تا حدودی نزدیک به رنگ موها انتخاب کنید. انتخاب مناسب رنگ ابرو علاوه بر تاثیر پذیری از رنگ موها به رنگ پوست افراد نیز بستگی دارد.

معرفی بهترین ریمل های بازار

معرفی بهترین و محبوب‌ترین برندهای ریمل در بازار

برندهای بسیار زیادی همه روزه درحال تولید و عرضه انواع لوازم آرایشی از جمله ریمل هستند. به دلیل تنوع بالای این محصول، انتخاب یک ریمل مناسب و مطمئن بسیار سخت شده است. در این بخش شما را با برندهای مطرح و فعال در زمینه ساخت ریمل آشنا خواهیم کرد. پس همراه بازار گیت باشید.

رژ گونه زدن به روش صحیح

چجوری باید رژگونه بزنیم؟

رژگونه زدن به روش صحیح نیاز به مهارت دارد. استفاده درست از رژ گونه تاثیر زیادی در زیبایی و جلوه طبیعی آرایش داشته و همچنین استفاد از آن باعث برجستگی و نمود بیشتر گونه‌ها می‌شود. اما باید بدانید که رژ گونه همانند دیگر محصولات آرایشی با توجه به فرم صورت استفاده می‌شود. پس همراه بازار گیت باشید.

انتخاب رژ گونه متناسب با رنگ پوست

رژ گونه مناسب رنگ پوست شما

رژ گونه آرایش چهره را تکمیل می‌کند و علاوه بر شادابی و زیبایی باعث برجسته‌تر شدن گونه‌ها می‌شود. اما همه این‌ها زمانی اتفاق می‌افتد که رنگ رژ گونه به درستی انتخاب شود و متناسب با رنگ پوست صورت باشد. برای اینکه بدانید برای هر پوست چه مدل و چه رنگی از رژ گونه‌ها را باید انتخاب کنید همراه ما باشید.

مراقبت از پوست در فصل پاییز

11 نکته خیلی مهم برای مراقبت از پوست در فصل پاییز

مراقبت از پوست در تمام روز‌های سال لازم و ضروریست اما این روتین مراقبتی با شروع فصل پاییز پر اهمیت‌تر می‌شود که دلیل آن نیز هوای سرد و خشک است که می‌تواند تاثیرات مخربی بر روی پوست فرد داشته باشد. در این مقاله به روش‌های جلوگیری از خشکی پوست و مراقبت از پوست در فصل پاییز پرداختیم. همراه ما باشید.

آشنایی با انواع مختلف ریمل

مدل‌های مختلف ریمل را می‌شناسید؟

ریمل یکی از لوازم آرایش‌های پرکاربرد است که اغلب در آرایش‌های روزانه نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از ریمل تاثیر زیادی در زیبایی چشم‌ها دارد. اما باید بدانید که ریمل‌ها دارای مدل‌های مختلفی هستند که هر کدام برای کاربردهای خاصی در نظر گرفته شده‌اند. برای آشنایی با این مدل‌ها همراه ما باشید.

مدل های مختلف رژ لب های موجود در بازار

چند مدل رژلب در بازار موجود است؟

رژ لب‌ها یکی از لوازم آرایشی پرکاربردی هستند که انواع مختلفی از آنها در بازار وجود دارد. انواع مختلف رژ لب‌ها علاوه بر رنگ بندی متنوع، از کیفیت و کاربردهای خاصی نیز برخوردارند. هر کدام از انواع رژ لب‌ها بسته به موقعیتی خاص مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای آشنایی کامل با انواع رژ لب‌ همراه ما باشید.

کدام رژ لب ها محبوبیت بیشتری دارند

رژلب‌های محبوب بین خانم‌ها کدامند؟

در بین انواع مختلف رژ لب‌ها بعضی از مدل‌ها و برخی از رنگ‌ها از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند و بیشتر استفاده می‌شوند. برای آشنایی با جدیدترین ترند رنگ و مدل رژلب‌ با ادامه این مطلب همراه باشید.

پرایمر صورت

معرفی بهترین برند‌های پرایمر صورت

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که به جشنی دعوت شده‌اید و دوست دارید بدون اینکه پوست صورتتان چرب شود با برق بیوفتد آرایش مات با ماندگاری طولانی داشته باشید. در اینجا پرایمرها به عنوان زیرساز آرایش به کمک شما می‌آیند. برای آشنایی با انواع برندهای پرایمر در بازار با ادامه این مطلب همراه بازارگیت باشید.

آشنایی با انواع رژ لب

با انواع رژ لب آشنا شوید

رژ لب‌ها یکی از لوازم آرایشی پر مصرف در میان بانوان است که در انواع مدل‌های مختلف و رنگ‌های مختلف موجود است. انتخاب رژلب مناسب زیبایی چهره را دوچندان کرده و جلوه خاصی به آرایش صورت می‌بخشد. برای آشنایی با انواع متنوع رژلب‌های موجود در بازار با ادامه این مطلب همراه شوید.

سایه چشم و انواع آن

انواع سایه چشم و آموزش نحوه سایه زدن

سایه چشم یکی از مراحل حساس در آرایش چشم و آرایش کلی صورت است. آرایش چشم و زیبایی آن به تنهایی می تواند سهم عمده ای در زیبایی نمای کلی و نهایی آرایش داشته باشد. سایه ها انواع مختلفی دارند که از هر کدام برای سبک های آرایشی مختلفی استفاده می شود.

آشنایی با بهترین مارک های پرایمر

معرفی بهترین برند های پرایمر

پرایمر یکی از لوازم آرایشی است که به منظور آماده سازی و زیرسازی آرایش مورد استفاده قرار می گیرد و استفاده از آن می تواند باعث افزایش دوام آرایش بر روی پوست گردد. پرایمر به تنهایی کاربردی ندارد و بهترین زمان برای کاربرد پرایمر زمانی است که بخواهیم از روی آن از کرم پودر یا پنکیک استفاده کنیم.

پرایمر چیست و چه کاربردی دارد

پرایمر چیست و چه کاربردی دارد

پرایمر یکی از لوازم آرایشی است که اغلب برای زیرسازی آرایش و به منظور افزایش ماندگاری آن و پوشش دادن به عیوب پوست مورد استفاده قرار می گیرد. پرایمرها انواع مختلف و کاربردهای متنوعی دارند. از شما دعوت می کنم در ادامه با ما همراه باشید تا با انواع، کاربردها و ویژگیهای یک پرایمر خوب بیشتر آشنا شویم.

چگونه از کانسیلر برای جوانتر شدن استفاده نماییم؟

چگونه با استفاده از کانسیلر جوانتر شویم

کانسیلر در واقع محصولی آرایشی برای پوشاندن عیوب صورت است که جایگاه ویژه ای در آرایش صورت بویژه آرایش های حرفه ای دارد. کانسیلرها از انواع مختلف و تنوع رنگی متفاوتی برخوردارند. اینکه چگونه از انواع و رنگهای مختلف کانسیلرها برای جوانتر کردن صورت استفاده کنیم موضوعی است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

برندهای کرم ضد آفتاب محبوب

معرفی و بررسی محبوب‌ترین کرم‌های ضدآفتاب دنیا از نظر کاربران

کرم ضد آفتاب یکی از لوازم مراقبتی مهم پوست محسوب می شود. با استفاده از کرم ضد آفتاب خوب می توان تا حد زیادی از پوست در مقابل اشعه های مضر خورشید محافظت کرد. امروزه برندهای مختلفی در تولید و عرضه کرم های ضد آفتاب فعالیت می کنند که برخی از محبوبترین ضد آفتاب ها را در ادامه خواهیم آورد.

معرفی مارک خوب برای کرم پودر

بهترین مارک های کرم پودر خوب

کرم پودر را شاید بتوان بیس اصلی آرایش صورت دانست. کرم پودر با پوشاندن عیوب صورت باعث زیباتر شدن آرایش می شود و یکی از اساسی ترین لوازم آرایشی محسوب می گردد. کرم پودرها توسط برندهای مختلفی تولید و عرضه می شوند. در این مطلب قصد داریم شما را با برخی از مارکهای خوب کرم پودر آشنا کنیم.

آشنایی با انواع مختلف کرم دور چشم

انواع کرم دور چشم را بهتر بشناسید

چشم‌ها تاثیرگذارترین بخش صورت هستند که نقش بسیاری در زیبایی چهره دارند. به مرور زمان و با افزایش سن، تحت تاثیر برخی عوامل، پوست اطراف چشم‌ها دچار مشکلاتی همچون کبودی و چین و چروک می‌شوند. برای رفع این مشکلات می‌توان از کرم دور چشم استفاده کرد. برای آشنایی با انواع کرم‌های دور چشم با ما همراه شوید.

چگونه لنز چشم را با لباس و رنگ پوست ست کنیم؟

ست کردن لنز چشم با رنگ لباس و پوست + تصویر

امروزه لنزها جزئی از لوازم آرایشی و زیبایی چشم محسوب می‌شوند که در انواع و رنگ های مختلفی وجود دارند. یکی از نکات مهم در رابطه با تهیه لنز توانایی انتخاب رنگ مناسب آن با توجه به رنگ پوست صورت است تا زیبایی چهره دو چندان شود. در ادامه مطلب با نحوه انتخاب لنز و نگهداری آن با بازار گیت همراه شوید.

آشنایی با انواع مختلف خط چشم

انواع خط چشم و آموزش نحوه استفاده از آنها

در آرایش صورت خط چشم جایگاه ویژه ای دارد زیرا باعث زیباتر شدن چشم‌ها و در نتیجه زیباتر شدن چهره می‌شود. با معرفی انواع مدل‌های مختلف خط چشم و نحوه صحیح کشیدن آن‌ها با ما همراه باشید.

نکات مهم در خرید کرم ضد آفتاب

برای خرید کرم ضد آفتاب به چه نکاتی دقت کنیم

کرم ضد آفتاب یکی از محصولات مهم مراقبت از پوست با مصرف روزانه است. کرم های ضد آفتاب امروزه با برند های مختلفی به بازار عرضه می شوند و این تنوع ممکن است در هنگام خرید تا حدودی سردرگم کننده باشد. ما در این مقاله به نکات مهمی که در خرید کرم ضد آفتاب باید مورد توجه قرار گیرند خواهیم پرداخت.

آشنایی با برخی از کرم های معروف مرطوب کننده

معرفی برخی کرمهای مرطوب کننده معروف

کرم های مرطوب کننده به عنوان یکی از لوازم آرایشی-بهداشتی و مراقبتی پوست محسوب می شوند که استفاده از آنها برای مراقبت و آبرسانی پوست هم در آقایان و در بانوان ضروری است و می تواند از بروز بسیاری از آسیب های پوستی مثل خشکی و ایجاد چین و چروک در پوست جلوگیری کند.

ویژگی های یک کرم مرطوب کننده خوب؟

کرم مرطوب کننده چی خوبه؟

کرم های مرطوب کننده جزء کرم های آرایشی-بهداشتی پر مصرف محسوب می شوند که برای همه انواع پوست باید استفاده شوند و هر نوع پوستی کرم مرطوب کننده مخصوص به خود را دارد. برای اینکه بدونید چه کرم مرطوب کننده ای برای پوست شما خوبه و یک کرم مرطوب کننده خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد با ما همراه باشید.