آموزش کشیدن ابرو با مداد و سایه + تصاویر

کشیدن ابرو با مداد
اگر دوست دارید ابروهای پهن‌تر و خوش فرم‌تری داشته باشید می‌توانید از مداد مخصوص آرایش ابرو استفاده کنید اما این به این نکته توجه داشته باشید که این کار باید به صورت حرفه‌ای و کاملا طبیعی انجام شود زیرا در غیر این صورت زیبایی چهره را از بین می‌برد. با آموزش کشیدن صحیح ابرو با مداد در بازارگیت باشید.

آموزش کشیدن ابرو با مداد و سایه + تصاویر

بسیاری از خانم‌ها علاقه دارند ابروهای خود را پهن‌تر و پر تر نشان دهند. کشیدن و پر کردن ابرو با مداد مخصوص ابرو یکی از روش‌هایی است که شما می‌توانید ابروهای خود را پر پشت‌تر و زیباتر کرده و به آن‌ها فرم دهید.

در این مقاله به شما آموزش می‌دهیم که چگونه ابروهای خود را با مداد مخصوص ابرو به طور کاملا طبیعی پر کنید.

کشیدن ابرو با مداد
آموزش کشیدن ابرو با مداد و سایه + تصاویر

مشخص کردن قسمت‌های ابرو

در ابتدا قبل از کشیدن و پر کردن باید قسمت‌های مختلف ابرو را مشخص کنید. برای انجام این کار مراحل زیر را دنبال کنید:

  • مشخص کردن محل تاج ابرو:

برای مشخص کردن تاج ابرو یک مداد یا براش را مماس با پره بینی قرار دهید به طوری که امتداد آن روی ابروی‌تان قرار گیرد. سپس می‌توانید یک خط مستقیم که بالای گوشه چشم و پره بینی عبور می‌کند را با انتهای براش تا محل تاج ابرو مشخص کنید. 

  • مشخص کردن محل خط شکست ابرو: 

براش را در کنار پره بینی بگذارید و در حالی که روبرو را مشاهده می‌کنید، برای باید از وسط مردمک چشم عبور کند و در بالای ابرو تمام شود. 

  • مشخص کردن محل دم ابرو:

براش را گوشه پره بینی بگذارید و مماس با گوشه چشم عبور دهید. انتهای براش محل دم ابرو را نشان می‌دهد.

کشیدن ابرو با مداد
مشخص کردن قسمت های ابرو

روش صحیح کشیدن ابرو با مداد

داشتن ابروهایی پر و زیبا تاثیر زیادی در زیبایی چهره دارد، به صورتی که اگر چهره‌ای زیبا داشته باشد اما ابروهای‌تان نامرتب و تو خالی باشد، با پر کردن ابروهای‌تان این زیبایی دو چندان می‌شود. 
بسیاری از خانم‌ها وقت کافی برای رفتن به آرایشگاه را ندارند و یا نمی‌خواهند که هزینه زیادی برای مدل دادن به ابرو‌های‌شان صرف کنند. در این باره بهترین کار استفاده از روش آسان و کارآمد طراحی ابرو در خانه است که در ادامه قصد داریم شیوه صحیح کشیدن ابرو با مداد را به شما آموزش دهیم. 

پر کردن جاهای خالی ابرو با مداد،
روش صحیح کشیدن ابرو با مداد

آموزش کشیدن ابرو با مداد

انتخاب مدل ابروی صحیح می‌تواند تاثیر زیادی بر چهره شما بگذارد و موجب کمتر و یا بیشتر نشان داده شدن سن شما شود. به عنوان مثال قوس ابروی صحیح می‌تواند سن شما را کمتر نشان دهد و فاصله میان ابروها می‌تواند ترکیب صورت شما را به طور کلی عوض کند. 
برای انجام این کار ابتدا باید محصولات آرایشی ابرو را تهیه کنید. سپس نوبت انتخاب رنگ می‌رسد، این مرحله ممکن است برای شما کمی سخت باشد زیرا پیدا کردن رنگی که بتواند ابروهای شما را طبیعی جلوه دهد کمی دشوار است. 
بهتر است رنگی را انتخاب کنید که هم رنگ ابروهای‌تان است. همچنین یکی از کارسازترین روش‌ها این است که مدادی انتخاب کنید که کمی روشن‌تر از رنگ موهایتان باشد.

به عنوان مثال اگر موهای‌تان قهوه‌ای روشن است باید مدادی انتخاب کنید که یک درجه روشن‌تر باشد و یا اگر موهایتان بلوند است یک درجه تیره‌تر از رنگ موهایتان انتخاب کنید تا بتواند روی ابروها بهتر خود را نشان دهد. 
نکته: اگر نمی‌توانید رنگ مورد نظر خود را به خوبی انتخاب کنید تستر رنگ ابرو را بر روی یکی از ابروهای‌تان امتحان کنید و از خودتان عکس بگیرید و با توجه به عکس ببینید که کدام رنگ بهتر است و همان را انتخاب کنید.

آموزش طراحی ابرو با مداد
آموزش کشیدن ابرو با مداد
  • مرحله اول - شانه زدن ابرو به سمت بالا

در ابتدا ابروهای‌تان را با کمک شانه ابرو، رو به بالا شانه بزنید. شما با این کار می‌توانید مشاهده کنید که کدام قسمت از ابروهای‌تان خالی است و فضاهای کم پشت ابرو کجاها هستند که باید آن‌ها را پر کنید. اگر ابروهایتان بلند است، با کمک قیچی ابروهایتان را مرتب و کوتاه کنید.

  • مرحله دوم - پر کردن ابروها

با توجه به حالت ابروی خود، با استفاده از محصولی که خریداری کرده‌اید، داخل ابروهای خود را پر کنید. توجه کنید که این کار را آرام انجام دهید تا ابروهایتان طبیعی‌تر جلوه کنند و همچنین خیلی پر رنگ هم نشود. 
البته قبل از شروع این کار می‌توانید شکل کلی ابرو را با مداد بکشید و خط بالا را با کمی فاصله از ابرو کشیده و خط پایین را با کمی فاصله از ابتدای ابرو بکشید تا طبیعی‌تر جلوه کنند. 

آرایش ابرو با مداد
پر کردن ابروها
  • مرحله سوم - مرتب کردن خطوط

برای آنکه خط‌هایی که کشیده‌اید کم رنگ‌تر شوند با استفاده از قلم موی کوچک یا پد آرایشی خطوطی که کشیده‌اید را کمی محو کنید. 

  • مرحله چهارم - شانه زدن و اصلاح کار انجام شده

پس از آنکه ابروهای‌تان را پر کردید، می‌توانید متوجه اشتباهاتی که کرده‌اید بشوید. برای آنکه مطمئن شوید جای خالی باقی نمانده ابروها را دوباره بالا بزنید و اگر جای خالی مشاهده کردید آن را پر کنید. در نهایت ابروها را به حالت اول بازگردانید.

برای مشاهده نهایی کار خود چند قدم از آینه فاصله بگیرید تا اگر ایرادی وجود داشت بتوانید مشاهده کنید. البته توجه داشته باشید که مشکلی نیست اگر ابروها دقیقا عین هم نباشد تنها کافی است به اندازه کافی شبیه به هم باشند.

  • مرحله پنجم - مرحله آخر

در پایان کار مقداری کانسیلر به استخوان زیر ابرو بزنید تا موهای ریزی که در زیر ابرویتان قرار گرفته‌اند و ابروها را نامنظم نشان می‌دهند، مرتب شوند.

آرایش ابرو با سایه
آموزش کشیدن ابرو با مداد و سایه

نکات مهم در کشیدن ابرو

  • ابروها را زیاد زاویه‌دار نکنید، زیرا حالتی غیر طبیعی و بد فرم ایجاد می‌شود. 
  • حتما مداد ابرویی با کیفیت و استاندارد تهیه کنید. 
  • پس از اتمام آرایش ابرو اگر نقاطی خالی در ابروی خود مشاهده کردید با استفاده از براش کوچک، مقداری سایه ابروی ملایم در میان ابروها پخش کنید. 
  • در پایان آرایش ابرو برای زیباتر شدن ابروها با استفاده از یک مداد یا سایه چشم سفید رنگ زیر ابروها را حالت دهید.
مطلب مفید بود؟
11
1
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی