رژلب‌های محبوب بین خانم‌ها کدامند؟

کدام رژ لب ها محبوبیت بیشتری دارند
در بین انواع مختلف رژ لب‌ها بعضی از مدل‌ها و برخی از رنگ‌ها از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند و بیشتر استفاده می‌شوند. برای آشنایی با جدیدترین ترند رنگ و مدل رژلب‌ با ادامه این مطلب همراه باشید.

رژلب‌های محبوب بین خانم‌ها

رژ لب محصولی آرایشی است که برای خوش فرم شدن و خوشرنگ شدن لب‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. رژ لب (ماتیک) حاوی مواد رنگی، موم و مواد نرم کننده بوده و برای رنگ‌دار کردن لب‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. رژ لب‌ها برای استفاده نیاز به مهارت خاصی نداشته و در تمام سنین و موقعیت‌ها قابل استفاه می‌باشد.

رژ لب‌ها دارای رنگ‌های متنوع و مدل‌های مختلف هستند. همچنین جزو محصولات آرایشی پر طرفدار به شمار می‌آیند. استفاده از رژ لب زیبایی لب‌ها و چهره را دو چندان می‌کند مخصوصا اگر رژ لبی مناسب با چهره و متناسب با موقعیتی که قرار دارید استفاده شده باشد. تقریبا اکثر خانم‌ها با هر سبک آرایشی از رژ لب استفاده می‌کنند. برخی از رژ لب ها  از محبوبیت بیشتری در بین خانم‌ها برخوردار هستند. اگر می‌خواهید بدانید رژ لب‌های محبوب بین خانم‌ها کدام هستند و به دنبال رنگ رژ لب ترند شده در بین خانم ها هستید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

انواع رژلب
رژ لب های پرطرفدار

 

رژلب خوشرنگ
رژ لب های محبوب

انواع مدل‌های مختلف رژ لب 

  • رژ لب جامد

  1. رژ لب پیچی 
  2. رژ لب جامد مدادی 
  3. رژ لب جامد کاسه‌ای یا پالتی

رژ لب‌های جامد جزو رژ لب‌های محبوب در بین خانم‌ها می‌باشد. این رژلب ها به دلیل نحوه استفاده و حمل و نقل آسان خود در بین خانم‌ها از محبوبیت زیادی برخوردارند. این رژ لب‌ها دارای تنوع رنگی بسیار زیادی هستند. رژ لب های جامد مات به دلیل ظاهر مخملی خود از محبوبیت بیشتری برخوردارند. مدل مدادی رژ لب‌های جامد به دلیل استفاده آسان، ظرافت و دقت بیشتر در حین استفاده بسیار کاربردی‌تر برای انواع سبک‌های آرایش هستند.

رژ لب جامد
رژ لب جامد
  • رژ لب مایع

  1. رژ لب مایع مات
  2. رژ لب براق
  3. برق لب

رژ لب‌های مایع که جدیدترین نوع رژ لب ها هستند، طرفداران زیادی دارد. رژ لب های مایع در دو نوع مات و مخملی و براق موجود می‌باشند.

1.رژ لب مایع مات از محبوب ترین رژ لب‌ها بین دختران جوان به شمار می‌آید. رژ لب‌های مات هیچ گونه درخششی نداشته و پوشش رنگی بالایی دارند. در ترکیبات آن‌ها فقط از رنگ معمولی استفاده شده است. بعد از استفاده بر روی لب ها خشک شده و رنگ آن‌ها ثابت می‌شود. به همین دلیل ماندگاری بسیار بالایی دارند.
 تنها نقطه ضعف رژ لب‌های مات، خشک کردن لب‌ها بعد از  استفاده می‌باشد. استفاده از رژ لب‌های مات برای افرادی با لب‌های خشک توصیه نمی‌شود. چرا که خشکی لب ها را بیشتر کرده و ظاهر نامطلوبی روی لب‌ها پدید می آورد.
امروزه رژ لب‌های مات و مخملی بیشترین محبوبیت را در بین دختر‌ها و خانم‌ها دارند. رژ لب های مات به دلیل ویژگی‌های زیر از رژ لب های محبوب بین خانمها محسوب می شوند:

  • پوشش رنگی بالا
  • ماندگاری زیاد بر روی لب و عدم نیاز به تجدید آرایش در مراسم و مهمانی‌ها
  • برجسته کردن لب 
  • تنوع رنگی بسیار زیاد
  • بعد از استفاده ماسیدگی ندارند
رژلب مایع
رژ مایع مات

2. به رژ لب های مایع براق به دلیل رنگ ملایم آنها رژ لب دخترانه گفته می‌شود. رژ لب‌های مایع براق پوشش رنگ ضعیفی دارند به همین دلیل برای آرایش‌های بسیار ملایم مناسب هستند. این رژ لب‌ها نه تنها لب را براق می‌کنند بلکه رنگ بسیار کمی هم به لب‌ها می‌دهند. رژ لب‌های براق بیشتر برای آرایش‌های لایت دخترانه مورد استفاده قرار می‌گیرند. ماندگاری زیادی ندارد و با مرطوب نگهداشتن لب از خشک شدن آن جلوگیری می‌کنند.

رژلب مایع براق
برق لب

3. برق لب‌ها فاقد رنگ هستند که بر روی رژها برای براق کردن لب‌ها کاربرد دارند. به خاطر برق زیبایی که دارند بر روی رژ لب‌های مخملی استفاده می‌شوند.

  • تینت لب (لاک لب)

لاک لب‌ها نوع دیگری از رژ لب‌های مایع و مات هستند که عمدتا برای آرایش‌های ماندگار و طولانی مدت استفاده می‌شوند و دارای ماندگاری فوق العاده‌ای بر روی لب‌ها هستند.

ماندگاری و رنگ رژ لب

ماندگاری رنگ رژ لب بر روی لب‌ها یکی از مهم ترین گزینه‌هایی است که مورد توجه قرار می‌گیرد. عمدتا رژ لب‌های با ماندگاری زیاد در بین خانم‌ها از محبوبیت زیادی برخوردار است. همانگونه که قبلا نیز اشاره شد، رژلب‌های مایع ماندگاری رنگ بیشتری نسبت به رژ لب‌های جامد دارند. رژ لب‌هایی با ماندگاری بیش از 24 ساعت به جهت اینکه در ترکیب آن‌ها از مواد مضر استفاده شده برای پوست لب مناسب نمی‌باشند. رژ لب‌های با ماندگاری 8 الی 12 ساعت گزینه مناسب‌تری برای استفاده هستند و آسیب کمتری به پوست لب‌ها می‌رسانند.

رژلب مخملی
رژ لب با ماندگاری بیشتر و رنگ زیبا

رنگ ترند شده رژ لب بین خانم‌ها

  • رژ لب کالباسی

مدتی‌ است که رنگ رژ لب کالباسی در بین خانم‌ها ترند شده و طرفداران دارد. رژ لب رنگ کالباسی برای خانم‌هایی که علاقمند به استفاده از رنگ‌های خنثی هستند گزینه مناسبی است.
انواع رنگ رژلب کالباسی عبارتند از:

  • کالباسی تیره
  • کالباسی روشن
  • کالباسی مات

زمانی که قصد انتخاب رنگ خنثی یا رنگ کالباسی را دارید، باید یک درجه تیره تر از رنگ پوست طبیعی خود انتخاب کنید. رنگ‌های روشن‌تر از پوست، چهره را رنگ پریده نشان می‌دهند. بهترین راه انتخاب رنگ کالباسی مناسب و خوب برای پوست، تست کردن آن است.
بهتر است برای موقعیت‌ها و مکان‌های مختلف از رژ لب‌های مناسب با همان موقعیت و مکان استفاده کنید.

رژلب کالباسی
رژ لب کالباسی
  • رژ لب های قرمز

رژ لب قرمز، رنگی محبوب و کلاسیک است. رنگ‌های قرمز، آلبالویی، شرابی و زرشکی باعث شادابی و جوان‌تر نشان دادن چهره می‌شود. این رنگ‌ها برای عروسی، مهمانی‌ها و دورهمی‌ها مناسب است.

رژ لب قرمز
رژ لب قرمز
  • رژ لب هایی با تناژ نارنجی

رنگ‌های آجری، مسی، نارنجی و سایر رنگ‌های تناژ نارنجی دندان‌ها و سفیدی آنها را برجسته‌تر می‌کنند. این رژها برای استفاده روزمره مناسب است.

رژلب پرطرفدار
رژ لب نارنجی
  • رژ لب های رنگ صورتی

این رنگ‌ها برای آرایش‌های لایت، مهمانی‌ها، آرایش‌های روزانه و استفاده در محیط‌های کاری و اداری مناسب هستند. همچنین جزو رژ لب‌های دخترانه محسوب می‌شوند و چهره را دخترانه نشان می‌دهند و با آرایش تیره چشم نیز ست می‌شوند. 

رژ لب محبوب
رژ لب رنگ صورتی
  • رژ لب رنگ بنفش 

رژلب بنفش استایلی شیک و خاص را پدید می‌آورد. البته استفاده از این رنگ برای هر جایی مناسب نیست. می‌توانید برای مثال در جشن تولد از این رنگ رژ لب استفاده کنید.

رژ لب محبوب
رژ لب رنگ بنفش
  • رژ لب های رنگ خنثی

اگر علاقه‌مند به آرایش‌های اسموکی هستید. رنگ‌های خنثی مثل گلبهی، کرم و کالباسی را انتخاب کنید.

رژلب 24 ساعته
رژ لب خنثی
  • رنگ شاه توتی

برای بیرون رفتن با دوستان از رژلب شاهتوتی استفاده کنید زیرا که شادابی خاصی به چهره شما می‌بخشد.

رژلب خوشرنگ
رژ لب شاه توتی

رنگ رژ لب مناسب برای موقعیت‌های مختلف

  • برای محل کاررژ لب صورتی روشن مناسب است.
  • برای محل کار حتما باید اسایلتان مودبانه و رسمی باشد. رنگ صورتی روشن رنگی کاملا مناسب برای محل کار است. این رنگ نه زیادی بولد و نه خیلی بی رنگ است. و برای تمام تناژ های پوستی مناسب است.
  • برای تفریح با خانواده رژ لب هلویی استفاده کنید.
  • برای مصاحبه شغلی با رژ لب قهوه ای حضور پیدا کنید.
مطلب مفید بود؟
20
1
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی