معرفی بهترین برند‌های پرایمر صورت

پرایمر صورت
شاید برای شما هم پیش آمده باشد که به جشنی دعوت شده‌اید و دوست دارید بدون اینکه پوست صورتتان چرب شود با برق بیوفتد آرایش مات با ماندگاری طولانی داشته باشید. در اینجا پرایمرها به عنوان زیرساز آرایش به کمک شما می‌آیند. برای آشنایی با انواع برندهای پرایمر در بازار با ادامه این مطلب همراه بازارگیت باشید.

کاربرد پرایمر

اکثر خانم‌ها پرایمر را به عنوان یک زیر ساز مناسب آرایش صورت می‌شناسند. به صورت کلی پرایمرها منافذ پوست را به صورت موقتی کاور کرده و تا حدودی باعث صاف و یک دست شدن پوست صورت برای آرایش می‌شوند. همچنین می‌توانند تا حدودی رطوبت لازم پوست را برای آرایش ایجاد کنند.
باید دقت داشته باشید که هر نوع پوستی باید پرایمر مخصوص به همان پوست را داشته باشد. اگر پوست چرب و براق دارید استفاده از پرایمر مخصوص پوست چرب باعث می‌شود تا بعد از آرایش پوست شما تا چندین ساعت مات و یکدست باقی بماند و به خاطر چربی بیش از حد پوست صورت برق نیوفتد و ماندگاری طولانی‌تری باشد و همچنین اگر پوست خشکی دارید استفاده از پرایمر مخصوص پوست خشک باعث می‌شود احساس کشیدگی و خشکی در پوست صورت نکنید.
در ادامه این مطلب بهترین برندهای پرایمر در بازار را معرفی می‌کنیم تا با توجه به نوع پوستی که دارید بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید:

کاربرد پرایمر
قبل و بعد از استفاده از پرایمر

پرایمر مای مدل Matt touch 

مای یک برند کاملا ایرانی است که بر اساس ادعای شرکت سازنده پرایمر مای دارای ویتامین D ,B ,E ,A، آنتی اکسیدان و همچنین هیالورونیک اسید است که باعث می‌شود پوست در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت شده و جوان‌تر و شاداب‌تر شود. 

پرایمر مای بافت ابریشمی و سبک دارد که همین خصوصیت به عنوان زیرساز آرایش، باعث ماندگاری و جلوه بیشتر کرم پودر می‌شود. 

این پرایمر برای انواع پوست مناسب است.

پرایمر مای
پرایمر مای مدل Matt touch 

پرایمر مات کننده گلدن رز

GOLDEN ROSE MAKE-UP PRIMER MATTIFYING & PORE MINIMISING FINISH

برند گلدن رز محصول کشور ترکیه است که در زمینه تولید محصولات آرایشی بسیار محبوب و با کیفیت است. پرایمر گلدن رز برای داشتن یک آرایش طبیعی و مات بسیار مناسب است و باعث می‌شود که ماندگاری آرایش صورت بیشتر شود. این پرایمر با بافت نرم و ابریشمی خود باعث کاهش منافذ باز پوست شده و چین و چروک‌ها را تعدیل می‌کند. همچنین برای کسانی که پوستی چرب دارند بسیار مناسب است زیرا باعث می‌شود چربی اضافی پوست جذب شده و پوست مات و یکدست شود. 

پرایمر گلدن رز
پرایمر مات کننده گلدن رز

پرایمر میبلین مدل بیبی اسکین (Maybelline Baby Skin Primer)

جدیدترین محصول برند "میبلین" پرایمر ژله‌ای بیبی اسکین می‌باشد که مانند اسمش پوست را مانند پوست بچه نرم و لطیف می‌کند و منافذ باز را کاهش داده و باعث ماندگاری آرایش می‌شود.

این پرایمر بیشتر برای پوست‌های حساس و معمولی کاربرد دارد.

پرایمر بیبی اسکین
پرایمر میبلین مدل بیبی اسکین

پرایمر صورت پرفکت شون

Schon Perfect Face Primer

این پرایمر دارای روغن جوانه گندم، آلوئه‌ورا و روغن کنجد است که این ترکیبات باعث می‌شود رطوبت پوست حفظ شده و جوان، زیبا و شاداب بماند. عصاره جوانه گندم به دلیل داشتن ویتامین‌های C و E از ایجاد لک جلوگیری می‌کند. بافت این پرایمر نرم و مخملی است و به عنوان زیرساز آرایش بسیار مناسب است. استفاده از این پرایمر باعث بهبود چین و چروک‌های صورت شده و پوست را صاف و یکدست می‌کند.

پرایمر شون
پرایمر صورت پرفکت شون

پرایمر صورت آی فیس مدل photoready 

پرایمر آی فیس با حفظ رطوبت پوست موجب نرمی و لطافت پوست صورت شده و محافظت کننده‌ی خوبی برای منافذ صورت در برابر لوازم آرایش محسوب می‌شود و همچنین باعث ماندگاری انواع کرم پودر بر روی صورت و زیباتر شدن پوست می‌شود.

پرایمر آی فیس مدل
پرایمر صورت آی فیس مدل photoready 

پرایمر مات کننده اینفالیبل لورآل

Loreal Infallible Mattifying Base Prime 35ml

جدیدترین محصول برند لورآل، پرایمر آرایش مات آن است که با داشتن بافت بسیار نرم و سبک موجب بسته شدن منافذ پوست می‌شود و چین و چروک پوست را کمتر کرده و برای انجام یک آرایش ماندگار پوست را آماده می‌کند. محصولات این برند ، کاملا ارگانیک بوده و فاقد هر گونه مواد شیمیایی مضر برای پوست می باشد.

این پرایمر مناسب خانم‌هایی است که دارای پوست چرب و مختلط هستند زیرا باعث می‌شود در طول آرایش پوستی مات و یکدست داشته باشند.

پرایمر لورآل
پرایمر مات کننده اینفالیبل لورآل

پرایمر لانکوم مدل La Base Pro

برند آرایشی لانکوم با قدمت بیش از هشتاد سال در حوزه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی بسیار موفق بوده است. یکی از بهترین محصولات این شرکت، پرایمر لا بیس آن است. استفاده از این پرایمر باعث ماندگاری آرایش پوست شده و با کاهش چین و چروک‌ها پوست را صاف و یکدست می‌کند. پرایمر لانکوم فاقد چربی بوده و برای پوست‌های چرب بسیار مناسب است.

پرایمر لانکوم
پرایمر لانکوم مدل La Base Pro

پرایمر فلورمار مدل Tinted

Flormar Illuminating Primer Make Up Base

برند فلورمار یک برند ایتالیایی است که دو سال بعد از ثبت آن در کشور ترکیه تولید و روانه بازار شد. محصولات آرایشی و بهداشتی فلورمار دارای روغن نارگیل، روغن بادام، روغن زیتون و روغن سبزیجات است. یکی از محصولات پرطرفدار این برند، پرایمر آن است. استفاده از این پرایمر باعث رفع چین و چروک پوست و یکدست شدن آن می‌شود. این پرایمر آرایش درخشان کننده (Flormar Illuminating) مناسب پوست خشک می‌باشد که بسیار بادوام بوده و رطوبت پوست را برای مدت طولانی حفظ می‌کند.

پرایمر فلورمار
پرایمر فلورمار مدل Tinted

پرایمر حرفه ای مک (MAC Prep Plus Prime Fix)

برند مک برندی کانادایی است که محصولات آرایشی بسیار با کیفیتی را تولید می‌کند و از همه جای دنیا طرفدار دارد. یکی از بهترین محصولات این برند، پرایمر مک است که برای هر نوع پوستی مناسب بوده و ماندگاری بالایی دارد. این زیرساز برای پخش یکدست کرم پودر روی صورت فوق‌العاده‌ست و جلوه‌ی خاصی به آرایش می‌بخشد. همچنین این محصول ضد جوش بوده و قرمزی پوست را از بین می‌برد.

پرایمر مک
پرایمر حرفه ای مک

پرایمر کلینیک Pore Refining Solutions

برند کلینیک یک برند آمریکایی است که بسیار طرفدار دارد. پرایمرهای این برند در 6 دسته برای انواع پوست‌های مختلف مانند پرایمر کلینیک مخصوص پوست چرب، معمولی و خشک تولید شده است. به طور کلی پرایمرهای این برند باعث بسته شدن منافذ پوست صورت شده و پوست را برای آرایشی زیبا و ماندگار آماده می‌کند. بافت این پرایمر سبک و مخملی می‌باشد که بعد از استفاده حس خوبی به پوست صورت می‌بخشد.

پرایمر کلینیک
پرایمر کلینیک

پرایمر کاتریس Prime & Fine

کاتریس برندی آلمانی و با کیفیت است که محصولات آرایشی متنوعی دارد. یکی از بهترین محصولات کاتریس پرایمر کاتریس است که بافت بسیار سبکی دارد. همچنین این پرایمر فاقد چربی بوده و درخشش و براقی پوست را که به علت چربی بیش از اندازه است جذب کرده و پوست مات و یکدست می‌شود.

پرایمر کاتریس
پرایمر کاتریس

مستر پرایم میبلین

Maybelline Master Prime Pore Minimizing Primer١٠

برند محصولات میبلین محصول کشور آمریکا است که امروزه زیر مجموعه‌ی برند لورآل فرانسه می‌باشد.میبلین برای انواع پوست‌ها پرایمرهای متنوعی تولید کرده که برای نمونه می‌توان به پرایمر ضد قرمزی و پرایمر آبرسان آن اشاره کرد.

پرایمر ضد قرمزی برای از بین بردن نقاط قرمز رنگ پوست استفاده می‌شود که باعث یکدست و یکرنگ شدن پوست صورت می‌شود. 

پرایمر آبرسان میبلین برای پوست های خشک مناسب است زیرا رطوبت پوست را حفظ کرده و با داشتن ویتامین A به محو شدن چین و چروک های پوست کمک کرده و یک زیرساز مناسب آرایشی محسوب می‌شود. 

مستر پرایم میبلین
مستر پرایم میبلین

پرایمر بنفیت مدل PORE FESSIONAL 

پرایمر بنفید دارای ویتامین E است و به دلیل رنگ طبیعی آن هم به عنوان زیرساز آرایشی و هم به عنوان کرم پودر استفاده می‌شود. این پرایمر پوست را یکدست کرده و بافت بسیار سبکی دارد. همچنین فاقد چربی می‌باشد که به همین دلیل برای پوست‌های بسیار چرب کاملا مناسب است. با استفاده از این پرایمر خطوط و چین و چروک تصحیح شده و پوست صورت را برای یک آرایش ماندگار و طولانی آماده می‌کند.

پرایمر بنفیت
پرایمر بنفیت مدل PORE FESSIONAL 

 

مطلب مفید بود؟
11
1
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی