معرفی خوش‌ رنگ‌ترین و معروف‌ترین محصولات اتو برنزه پوست

کرم اتو برنز
محصولات اتو برنزه محصولاتی هستند که بدون نیاز به آفتاب گرفتن، برای مدتی کوتاه پوست را برنزه و خوش رنگ می‌کنند. این محصولات در قالب کرم، ژل و اسپری وجود دارند که شرکت‌های معتبری این محصول را تولید کردند که ما در این مقاله معروف‌ترین و باکیفیت‌ترین آن‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد. همراه ما باشید.

معرفی خوش‌ رنگ‌ترین و معروف‌ترین محصولات اتو برنزه پوست

اتو برنزها مانند اتو برنزهای برند کلارنس، اتو برنز گارنی، اتو برنز پریم و اتو برنز لورآل مانند: ضد آفتاب‌ها، فونداسیون‌ها، پرایمرها و مرطوب کننده‌‌ها به عنوان یک محصول آرایشی و بهداشتی توسط خانم‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول بیشتر در فصل تابستان و برای خوش رنگ شدن و برنزه شدن پوست صورت و بدن بدون آفتاب گرفتن استفاده می‌شود.
با توجه به اینکه متخصصان بر این باورند که برنزه کردن با نور آفتاب در مدت طولانی می‌تواند موجب بروز مشکلاتی همچون سرطان و سوختگی پوست شود بنابراین این محصول می‌تواند کمک کند که بدون آفتاب سوختگی پوست شما برنزه شود.

در این مقاله به طور کامل این محصولات اتو برنزها به همراه طریقه استفاده آن‌ها را توضیح خواهیم داد، همراه ما باشید.

بهترین اتو برنز
معرفی خوش‌ رنگ‌ترین و معروف‌ترین محصولات اتو برنزه پوست

کرم برنزه کننده چیست؟

اتوبرنز یا کرم‌های برنزه کننده محصولات آرایشی و بهداشتی هستند که پوست شما را برای مدت کمی برنزه نگه می‌دارند. اتو برنزهای متفاوتی مانند اسپری و کرم وجود دارد که شما می‌توانید آن‌ها را برای برنزه کردن پوست خود استفاده کنید در ادامه شما را با محبوب‌ترین برندهای اتو برنز آشنا می‌کنیم.

کرم برنزه کننده چیست
کرم برنزه کننده چیست؟

نحوه استفاده از کرم برنزه کننده

ابتدا شما باید اتو‌برنز مختص به خود را انتخاب کنید پس از آن که اتوبرنز خود را انتخاب کردید باید مراحل زیر را طی کنید.

  1. ابتدا باید دوش بگیرید و پوست‌تان را با استفاده از لیف و یا اسکراب کاملا تمیز کنید. این امر موجب می‌شود که سلول‌های مرده‌ای که بر روی سطح پوست‌تان قرار گرفته‌اند از بین بروند و پس از استفاده از اتو برنز چهره‌ای کاملا طبیعی داشته باشید. پس از آن که دوش گرفتید باید پوست‌تان را کاملا خشک کنید.
  2. توجه داشته باشید که اگر  قبل از استفاده از اتو برنز از کرم‌های مرطوب کننده استفاده کنید این کار موجب می‌شود که پوست‌تان به خوبی رنگ نگیرد بنابراین باید این کار را چند ساعت بعد انجام دهید.
  3. دست‌های‌تان را باید بعد از آن انجام اتو برنز به خوبی بشویید تا رنگی نباشند. برای انجام این کار می‌توانید از دستکش مخصوص استفاده کنید. 
  4. آرنج‌ها، قوزک پا، زانو، انگشتان و مچ دست و پا به دلیل آن که خشک‌تر از نواحی دیگر بدن هستند به سرعت رنگ می‌گیرند بنابراین می‌توانید از کرم مرطوب کننده در این نواحی استفاده کنید تا پوست‌تان زیاد از حد رنگ نگیرند.
  5. بهتر است که بر روی ناخن‌های‌تان هم از مرطوب کننده استفاده کنید.
  6. بلافاصله بعد از استفاده از اتو برنز از اپیلاسیون، تیغ و موم استفاده نکنید مخصوصا اگر پوست حساسی دارید زیرا این کار موجب لک شدن و یا سوزش پوست می‌شود.

نکته مهم

شما می‌توانید از یک سالن برنزه کننده وقت بگیرید تا در آن جا پوست‌تان را در عرض چند دقیقه برنزه کنند. البته قبل از انجام این کار بهتر است که محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس این کار را انجام دهید.

نحوه استفاده از کرم برنزه کننده
نحوه استفاده از کرم برنزه کننده

معرفی بهترین اتوبرنزها

1. اسپری برنزه کننده اوریاژ
اسپری برنزه کننده فوری اوریاژ مدل bariesun یکی از برنزه کننده‌هایی است که ماندگاری بالایی دارد و همچنین نیازی به نور خورشید هم ندارد. به دلیل وجود ترکیباتی همچون دی هیدروکسی استون و گلی سرون در این برنزه کننده، پوست‌تان پس از گذشت یک ساعت از استفاده به صورت یک دست طلایی براق می‌شود. این اسپری برنز کننده حساسیت‌زا نمی‌باشد و برای خانم‌هایی که قصد دارند پوست‌شان فوری برنده شود انتخاب بسیار مناسبی است. 
از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جذب سریع و آسان
  • درخخش طلایی رنگ بر روی پوست
  • محافظت از پوست در برابر اشعه uv
  • تقویت کننده پوست
معرفی اتو برنز خوب
اسپری برنزه کننده اوریاژ

2. کرم برنزه کننده آردن
کرم برنزه کننده بدن بدون نیاز به آفتاب آردن یکی دیگر از بهترین اتو برنزهای محبوب در میان خانم‌‌ها است. این کرم برنزه کننده به شما این امکان را می‌دهد تا ظاهری طبیعی و پوستی برنزه، لطیف و زیبا داشته باشید. این کرم با ماده دی هیدروکسی استون تولید شده است. این ماده موجب تشکیل پلیمرهای قهوه‌ای رنگ بر روی پوست می‌شود و پوست‌تان را برنزه می‌کند بنابراین شما با استفاده از این کرم دیگر نیازی به استفاده از روش‌هایی همچون قرار گرفتن در معرض نور آفتاب و یا سولاریوم را ندارید.
البته توجه داشته باشید که قبل از این که از این محصول استفاده کنید باید پوست‌تان را به خوبی تمیز کنید و سپس کرم برنزه کننده را به آرامی بر روی پوست‌تان ماساژ دهید تا کرم جذب پوست‌تان شود.
پس از آن که تمامی نواحی بدن خود را با کرم پوشاندید نیازی به استفاده مجدد از این کرم نیست تنها باید حدود ۳ الی ۴ ساعت صبر کنید تا تاثیر گذاری کرم نمایان شود. اگر قصد دارید ماندگاری کرم بیشتر شود باید کرم را هر ۱۲ ساعت یک بار به مدت ۲ الی ۴ روز مجددا استفاده کنید.
با توجه به استفاده از گلیسیرین در ترکیبات این کرم برنزه کننده آردن خاصیت نرم کنندگی و مرطوب کنندگی دارد و موجب می‌شود که پوست‌تان همیشه نرم و خوش حالت باقی بماند.
از دیگر ویژگی های این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:ِ

  • ماندگاری بسیار بالا
  • قابل استفاده برای پوست‌های خشک، چرب و عادی
  • شاداب سازی پوست
  • مرطوب کنندگی پوست
  • دسترسی آسان
  • برنزه کردن پوست بدون نیاز به آفتاب
  • ایجاد رنگ برنزه طبیعی بر روی پوست
بهترین کرم برنزه کننده صورت
کرم برنزه کننده آردن

3.کرم برنزه کننده هانادی
کرم برنزه کننده نارگیل هانادی یکی از بهترین برنز کننده‌ها در نوع خود می‌باشد که نیازی به نور آفتاب ندارد با توجه به اینکه نور آفتاب می‌تواند برای پوست مضر باشد ترکیبات به کار رفته در این کرم پوست شما را در برابر اشعه‌های مضر خورشید محافظت می‌کند. علاوه بر این موضوع در داخل برنزه کننده هانادی ترکیباتی همچون روغن جوجوبا به کار رفته است که موجب شده این کرم باعث نرمی و لطافت پوست شود. 
دیگر ترکیبات به کار رفته در این روغن ویتامین A و E است که موجب شده روغن برنز کننده از خشک شدن پوست جلوگیری کند و پوست دائما زیبا و درخشنده باشد. برای استفاده از این محصول ابتدا باید دوش بگیرید و پوست‌تان را به خوبی تمیز کنید. سپس باید پوستتان را به این روغن آغشته کنید.

اسپری برنزه کننده فوری
روغن برنزه کننده هانادی

4. اسپری برنز کننده گارنی
خانم‌ها باید توجه داشته باشند که سلامتی پوست بسیار مهم است و باید به آن دقت شود. برای این موضوع شما باید محصولات آرایشی و بهداشتی مناسبی تهیه کنید که در اینجا قصد داریم شما را با بهترین اتو برنز یعنی اتو‌ برنز گاردنی آشنا کنیم. ویتامین‌های موجود در این کرم موجب نرمی و لطافت پوست شما می‌شوند. گفتنی است که این کرم در نهایت به شما پوستی زیبا، شفاف و طبیعی هدیه می‌دهد. باید بدانید که کرم و یا اسپری برنز کننده گارنی بر روی پوست شما یک هاله طلایی ایجاد می‌کند که این امر موجب هرچه زیباتر دیده شدن پوست شما خواهد شد.
از دیگر ویژگی های این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. مناسب برای انواع پوست
  2. مناسب برای پوست بدن و پوست صورت
  3. دارنده محفظه نگهدارنده پمپی
اسپری برنزه کننده فوری
روغن برنز کننده گارنی

5. ژل و کرم برنز کننده پریم

در ادامه معرفی اتو برنزهای خوب به ژل و کرم برنزه کننده پریم می‌رسیم. این کرم از ماندگاری و دوام بالایی برخوردار است و ترکیبات به کار رفته در آن مانند ویتامین A موجب جلوگیری از بروز چین و چروک و همچنین لک‌های پوستی در صورت می‌شوند. همچنین این کرم حاوی دی هیدروکسید و ویتامین E نیز است، این دو ترکیب از پیری پوست جلوگیری می‌کنند و موجب جوان‌تر دیده شدن پوست می‌شوند. شما ژل کرم اتو برنز پریم را می‌توانید بدون نیاز به نور آفتاب به پوست خود بزنید. این کرم به سرعت جذب پوست شما می‌شود و رنگ برنزه خوش رنگی روی پوست ایجاد می‌کند. 
از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ایجاد پوستی طبیعی، برنزه و زیبا
  • رسیدن به نتیجه دلخواه مصرف کننده
  • دوام و ماندگاری بالا
  • ایجاد رنگ یکدست و طبیعی
  • کیفیت رنگ بالا
کرم برنزه کننده بدن بدون نیاز به آفتاب
ژل و کرم برنز کننده پریم

6. کرم برنز کننده باباریا

کرم برنز کننده هویج و نارگیل باباریا یکی از محصولات اتو برنزه پوست است که پوست‌تان را به طور طبیعی بدون نیاز به آفتاب برنزه می‌کند. این محصول را می‌توانید برای بدن و صورت خود در تمامی فصول سال استفاده کنید. شما با یک بار استفاده از این محصول می‌توانید مشاهده کنید که پوست‌تان در مدت زمان زیادی برنزه باقی مانده است که همین امر یکی از ویژگی‌های خوب این محصول است.
از ویژگی‌های دیگر این محصول می‌توان به خاصیت نرم کنندگی پوست اشاره کرد. عصاره هویج به کار رفته در این محصول باعث می‌شود کمی پوست‌تان به تناژ نارنجی رنگ تبدیل شود.

بهترین اتو برنز
روغن برنز کننده باباریا

7. کرم اتوبرنز Guinot

اگر قصد دارید در تمام فصول سال پوست‌تان برنزه بماند این محصول کاملا برای شما مناسب است. کرم اتو برنزه GUINOT محصولی با دوام است که می‌تواند بدون نیاز به حمام آفتاب پوست شما را برای مدت زمان زیادی برنزه نگه دارد. این اتو برنزه یک ژل کرم سبک است که هر نوع پوستی می‌تواند از آن استفاده کند. خانم‌ها چه با پوست روشن و چه با پوست تیره می‌توانند رنگ پوست خود را با این محصول برنزه و زیبا کنند. 

معرفی اتو برنز خوب
کرم اتو برنز guinot

8. کرم پودر برنز کننده نوت

برخی از خانم‌ها علاوه بر این که به دنبال روش‌هایی برای خوش رنگ شدن پوست خود هستند، می‌خواهند تنوعی هم ایجاد کنند تا پوستی زیبا‌تر داشته باشند. کرم پودر برنز کننده نوت یکی از این محصولاتی است که می‌تواند خواسته این دسته از خانم‌ها را برطرف کند.
از مهم‌ترین خواص کرم پودر برنز کننده نوت می‌توان به براقیت و درخشنده کردن پوست اشاره کرد. این کرم حاوی SPF15 است که قابلیت این را دارد که پوست شما را در برابر اشعه‌های مضر نور خورشید محافظت کند. علاوه بر این موضوع کرم پودر برنز کننده نوت حاوی ویتامین E نیز است بنابراین این کرم موجب براقی و همچنین شادابی و سلامت پوست‌تان می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ایجاد ظاهری زیبا
  • ایجاد چهره‌ای طبیعی و خاص
  • مورد تایید متخصیص پوست
  • فاقد پارابن
  • ایجاد رنگ برنزه تیره روی پوست
بهترین اتو برنز
کرم پودر برنز کننده نوت

9. کرم برنز کننده avene

اگر پوست خشکی دارید و به دنبال محصولی هستید که بدون نیاز به آفتاب و یا سولاریوم پوست‌تان را برنزه کنند، کرم برنزه کننده Aven محصول مناسبی است. در ترکیبات آن موادی مانند روغن هویج بدون پارابن و آب آون به کار رفته است. بنابراین، این محصول می‌تواند پوست شما را برای مدت 48 تا 72 ساعت برنزه نگه دارد. همچنین رایحه خاص این محصول موجب شده که در طول استفاده از انرژی و احساس خوبی برخوردار باشید. 

بهترین اتو برنز
کرم برنز کننده avene

10. اسپری برنز کننده دالگون

اسپری برنز کننده دالگون محصول کشور آلمان است که یک برنز کننده بادوام و قوی است که برای تمامی پوست‌ها و برای تمامی نواحی بدن کاربرد دارد. اسپری روغن برنز کننده دالگون قابلیت محافظت از پوست در برابر اشعه‌های مضر خورشید را دارا می‌باشد و می‌تواند از آسیب‌های بعد آن یعنی آفتاب سوختگی پوست نیز جلوگیری کند. 
یکی دیگر از بهترین خواص این کرم خاصیت ضد آب بودن آن است یعنی این کرم را می‌توانید قبل از شنا استفاده کنید و دیگر نیازی به تمدید آن نداشته باشید.

از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دوام بالا
  • خاصیت ضد آب
  • حاوی روغن جوجوبا
  • نرم کنندگی پوست
  • محافظت از پوست در برابر اشعه UVA و UVB
اسپری برنزه کننده فوری
اسپری برنز کننده دالگون

مطلب مفید بود؟
5
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی