آشنایی با برند آرایشی مک و لیست محصولات آرایشی و بهداشتی مک

برند آرایشی مک
احتمالا در بین محصولات آرایشی و بهداشتی نام برند مک به گوشتان خورده و یا لوازم آرایش مک را با بسته بندی‌های زیبا و شکیل دیده‌اید. این برند یکی از بهترین و معتبرترین برندها در زمینه محصولات آرایشی است که در همه جای دنیا بسیار پرطرفدار است و محصولات متنوع و با کیفیتی را برای میکاپ تولید می‌کند.

آشنایی با برند آرایشی مک و لیست محصولات آرایشی و بهداشتی مک

برند مک یکی از برندهای شناخته شده و پرطرفدار در حوزه تولید و عرضه انواع محصولات و لوازم آرایش می‌باشد. این برند محصولاتی مانند کرم پودر، پرایمر، رژلب، محصولات مراقبت از پوست و... را تولید می‌کند. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این برند ظاهر لاکچری و شیک لوازم آرایش آن است که در بسته بندی‌هایی با رنگ‌های مشکی تولید و عرضه می‌شوند که همین امر رضایت خانم‌ها را از محصول افزایش داده است. 
این برند در ابتدا قصد داشت در حوزه تولید لوازم آرایش مورد نیاز برای میکاپ قدم بردارد، اما در حال حاضر تمامی محصولات مورد نیاز آرایشِ و بهداشتی خانم‌ها را تولید می‌کند.

آشنایی با محصولات آرایشی و بهداشتی مک
آشنایی با محصولات آرایشی و بهداشتی مک

تاریخچه برند مک M.A.C

برند مک M.A.C که در واقع مخفف Makeup Art Cosmetics است یکی از حرفه‌ای ترین برندها در عرصه محصولات آرایشی در دنیا است. این برند در ابتدا تنها محصولاتی را برای میکاپ آرتیست‌های حرفه‌ای تولید می‌کرد اما در حال حاضر تمامی محصولات مورد نیاز برای میکاپ معمولی خانم‌ها را تولید می‌کند. 
برند مک با همکاری افراد شناخته شده در حوزه مد و هنر نقش مهمی را در روند تغییرات مد نیز ایجاد کرد. از فعالیت‌های این برند در زمینه‌ کمک‌های خیریه می‌توان به سال ۱۹۹۴ اشاره کرد که در آن سال با راه اندازی خط تولید فعالیت خودش را در زمینه مبارزه با بیماری ‏hiv شروع کرد. همچنین در کمپین مشترک این برند با همکاری افراد شناخته شده مانند "پاملا اندرسون" و "لیدی گاگا"، توانست بیش از ۳۸۰ میلیون دلار برای مبارزه و پیشگیری با این بیماری جمع ‌آوری کند. 
برند مک در سال ۱۹۸۴ توسط یک میکاپ آرتیست به نام "فرانک توسکان" و صاحب یک آرایشگاه به نام "فرانک آنجلو" در تورنتو کانادا راه اندازی شد. در ابتدا این دو به دنبال لوازم آرایشی بودند که در عکاسی‌ها جلوه خوبی داشته باشد به همین علت خودشان دست به کار شدند و در آشپزخانه محل کار خود لوازم آرایشی مرغوبی را برای عکاسی تولید کردند که در ابتدا محصولات خود را در همان سالن زیبایی به مدل‌ها، میکاپ آرتیست‌ها و عکاس‌ها فروختند. اما چیزی نگذشت که متخصصین هم به مشتریان آن‌ها اضافه شدند و پس از مدتی اولین مغازه مک را راه اندازی کردند. 

برند آرایشی مک
لوازم آرایش مک
برند آرایشی بهداشتی مک
تاریخچه برند مک M.A.C

از ویژگی‌های مثبت این برند که در همان ابتدای تولید همواره به آن دقت می‌شد، ظاهر شیک بسته بندی و ظروف آن بود که همین امر موجب شد که این برند به یکی از شناخته شده ترین برندها تبدیل شود. 
ارتباط نزدیک به هنرمندان گریم حرفه‌ای، پیوند این شرکت با مشتریان و دیدگاه‌های جسورانه و به روز این شرکت که برنده جوایز فراوانی می‌شد، از دید صنعت لوازم آرایشی و رقیبان شرکت دور نماند و در سال 1995 شرکت استی لادر بخشی از سهام شرکت مک را خریداری کرد که این پیوند موجب معرفی و گسترش این برند در سراسر جهان شد. در نهایت مک با تجربه مثبتی که داشت در سراسر جهان شروع به فعالیت و تولید محصولات آرایشی کرد.

برند لوازم آرایش
تاریخچه برند مک M.A.C

آشنایی با انواع محصولات برند مک

کرم پودر صورت و بدن مک استودیو (MAC STUDIO FACE & BODY FOUNDATION)
کرم پودر صورت و بدن مک استودیو یکی از کرم پودرهای پرطرفدار و شناخته شده مک است. این محصول یکی از اصلی‌ترین بخش‌های کیف آرایش میکاپ آرتیست‌های معروف در سراسر دنیا می‌باشد. کرم پودر مک استودیو از فاندیشن‌های سبکی برخوردار است و پوششی کامل و ساتنی را بر روی پوست به وجود می‌آورد. در فرمولاسیون این کرم پور از مرطوب کننده استفاده شده است. همچنین این کرم پودر از ماندگاری بالایی برخوردار است و به خوبی بر روی پوست صورت و بدن می‌نشیند و رنگ خوبی را ایجاد می‌کند. این کرم پودر دارای ۱۳ سایه رنگ است که با توجه به رنگ پوست خود می‌توانید مناسب‌ترین کرم پودر مک را انتخاب کنید.

کرم پودر مک
کرم پودر صورت و بدن مک

کرم پودر استودیو اسکالپ مک (MAC STUDIO SCULP FOUNDATION)

کرم پودر مک استودیو اسکالپ، کرم پودری تیوپی است که مبتنی بر ژل ساخته شده. این کرم پودر به طور کامل بر روی پوست می‌نشیند و حالتی طبیعی ایجاد می‌کند. این محصول پوست را هیدراته کرده و خیلی سریع موجب شادابی و احیای پوست‌های بی حال و کمرنگ می‌شود. رنگدانه‌های موجود در این کرم پور با سیلیکون میکرونیزه شده که همین امر موجب توانایی چسبندگی بالای این کرم پودر می‌شود. از ویژگی‌های دیگر این کرم پودر می‌توان به محافظت از پوست در برابر نور خورشید اشاره کرد.

لوازم آرایش مک
کرم پودر استودیو اسکالپ مک

پنکک مینر لایزر اسکین فینیش نچرال MINERALIZE SKINFINISH NATURAL
این پنکک یکی از پنکک‌های تخصصی و چند کاره است که در طیف رنگی متفاوت موجود می‌باشد. بسته بندی محصول حالتی گنبدی شکل دارد که مواد داخل آن از موادی معدنی تولید شده است. همچنین این محصول هماهنگی عالی میان آرایش شما ایجاد می‌کند. اگر قصد دارید آرایش‌‌تان را در طول روز بازسازی کنید این محصول کمک فراوانی به شما می‌کند. از ویژگی‌های دیگر اسکین فینیش می‌توان به برطرف کردن مشکلات پوستی و ایجاد پوستی صاف اشاره کرد.

بهترین مارک لوازم آرایشی
پنکک مینر لایزر اسکین مک

رژگونه مک (MAC MINERALZE BLUSH)
رژگونه‌های تولیدی برند مک به صورت پودری، مایع، کرمی و خمیری در دسترس است. اگر قصد تغییر رنگ گونه‌هایتان را دارید با توجه به نوع پوست خود می‌توانید یکی از این محصولات را انتخاب کنید. همچنین خانم‌هایی که چهره استخوانی دارند می‌توانند با استفاده از این محصول گونه‌های‌شان را برجسته‌تر کنند. 
در تولید این محصول از مواد معدنی استفاده شده است که برای پوست مفید می‌باشد. این محصول با فرمولاسیونی لطیف و سبک تولید شده که گونه‌های شما را به زیبایی تمام برجسته‌تر می‌کنند. همچنین پوستتان را نیز یکنواخت و صاف می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به احساس سنگینی نکردن روی پوست پس از استفاده از آن اشاره کرد. همچنین پوستی بدون عیب و نقص در اختیار شما قرار می‌دهد.

ست کامل لوازم آرایشی مک
رژگونه مک

درخشان کننده مک GLITTER
این محصول برای درخشان کردن پوست کاربرد دارد. اگر شما رنگ بنفش این محصول را با دیگر رنگ‌ها ترکیب کنید به صورت یک آرایشگر حرفه‌ای می‌توانید پوست‌تان را درخشنده کنید. شما این محصول را با توجه به رنگ دلخواه‌تان می‌توانید هم بر روی پوست و هم بر روی مو استفاده کنید. از ویژگی‌های این محصول به بی بو بودن آن می‌توان اشاره کرد.

درخشان کننده مک
درخشان کننده مک

رژلب مک (LIP STICK)
این محصول در 100 طیف رنگی طراحی و تولید می‌شود که برای زیباتر و درخشان‌تر کردن لب کاربرد دارد. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به دوام بالا و پوشش دهی قوی آن نیز اشاره کرد. 
این رژ لب نرمی و یکنواختی را به لب‌های شما هدیه می‌دهد. البته حواستان باشد که تمامی رژلب‌ها تاریخ انقضا دارد و پس از آن مدت نباید استفاده شوند. رژلب‌های استیک مک خاصیت ضد آب، ضد آفتاب و ویتامینه ندارند مگر آنکه بر روی محصول این موارد درج شده باشند. همچنین عملکرد این رژ به صورت استیکی بوده که برای تمامی سنین مناسب گزارش شده است.

رژلب مک
رژلب مک

خط لب کرمی CREMES STICK LINER
خط لب کرمی یا مک کرم استیک لینر یکی دیگر از محصولات این برند است که از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار است. این محصول شما را از هر گونه تراش خلاص می‌کند و برای کشیدن خط دور لب و پر کردن کل لب کاربرد دارد. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به عدم رنگ دهی و عدم لایه لایه شدن آن روی پوست لب اشاره کرد. همچنین پس از استفاده از این محصول می‌توانید از براق کننده لب نیز کمک بگیرید و استفاده کنید.

خط لب کرمی مک
خط لب کرمی

مداد لب مک LIP LENCIL
از دیگر محصولات این برند می‌توان به مداد لب آن اشاره کرد. این محصول در 30 طیف رنگی تولید می‌شود که با توجه به بافت نرم و خامه‌ای که دارد بسیار محصولی با ارزشی است. این مداد لب برای پر کردن و کامل کردن خط دور لب کاربرد دارد. در تولید این محصول از مواد معدنی استفاده شده است. همچنین این مداد لب از ویتامین E نیز برخوردار می‌باشد.

مداد لب مک
مداد لب مک

براق کننده لب مک LUSTRE GLASS
براق کننده لوستر مک، از خاصیت جلا دهندگی و درخشان کنندگی برخوردار بوده و لب‌هایتان را زیباتر می‌کند. این محصول در طیف‌های رنگی مختلفی تولید می‌شود. اگر قصد خرید براق کننده لب ارزان و با کیفیتی هستید این برق لب برای شما توصیه می‌شود.

براق کننده لب مک
براق کننده لب مک

مداد چشم مک EYE PENCIL
مداد چشم یکی دیگر از محصولات برند مک است که در طیف رنگ مشکی تولید می‌شود. در تولید این محصول از مواد مناسب استفاده شده تا با چشم سازگار باشد و حساسیت ایجاد نکند. 
استفاده از این مداد آسان بوده که با تراشیدن نوک آن می‌توانید یک خط چشم باریک و صاف با رنگ دودی را بر روی چشم‌هایتان بکشید. این محصول هم همانند دیگر محصولات مک از دوام بالایی برخوردار است و یکنواختی و زیبایی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

مداد چشم مک
مداد چشم مک

پودر رنگی مک PIGMENT
مک پیگمنت پودر رنگی است که در طیف‌های رنگی 4 گانه تولید شده است. این محصول کمی غلیظ است و از ماندگاری و چسبندگی بالایی برخوردار است. اگر قصد درخشان کردن پوست پشت چشم خود را دارید این محصول با پوشش بالا می‌تواند به شما کمک کند. نمای نهایی این محصول براق، پیگمنت، متالیک و ساتین بوده و پایداری زیادی دارد.

پودر رنگی مک
پودر رنگی مک

سایه چشم مک
سایه چشم مک حالتی معدنی یا مینرل ایجاد می‌کند و مواد مغذی را به پوست می‌رساند. این محصول با فرمولاسیونی جدید تولید شده است که بسیار سبک و نرم است. این سایه چشم با ترکیب بندی لایه لایه و یکنواختی که دارد چشم‌های شما را زیباتر و جذاب‌تر می‌کند. تنوع رنگی این محصول زیاد است و شما با توجه به رنگ پوست خود می‌توانید یکی از این محصولات را انتخاب کنید.

سایه چشم مک
سایه چشم مک

ریمل مک درخشنده و پر زرق و برق
این ریمل برای حجیم کردن مژه‌ها کاربرد دارد. ریمل مک علاوه بر حجم دهی مژه‌ها موجب نرم شدن آن هم می‌شود. با توجه به ماندگاری و دوام خوب این محصول خانم‌ها علاقه زیادی به استفاده از آن پیدا کردند. اگر قصد پاک کردن این ریمل را دارید با استفاده از محصولات حلال می‌توانید این کار را به راحتی انجام دهید.

ریمل مک
ریمل مک

ریمل مژه مک و زیرساز PREP+PRIME LASH
این محصول و فیلد دو کاره پوشانندگی سفید رنگی دارد که پس از گذشت چند ساعت رنگ خود را از دست می‌دهد. کاربرد این محصول نرم کردن و فرم دهی به مژه‌ها می‌باشد. در تولید این محصول از فرمولاسیون خاصی استفاده شده است که اگر قصد دارید مژه‌های ضخیم و حجیمی داشته باشید استفاده از این محصول به شدت به شما پیشنهاد می‌شود.

ریمل مژه مک
ریمل مژه مک

از دیگر محصولات مک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کرم پودر مک پرو لانگویر
  • کرم پودر مک مینرالایز
  • کرم پودر مک استودیو واتر ویت
  • کرم پودر مک استودیو فیکس
  • کرم پودر مک منچستر
  • پنکک مک شییر لوز
  • رژلب مک لیپ استیک
  • رژلب مایع پرولانگور مک
  • رژ لب ویوا گلام
  • برق لب کلیپر مک 
  • برق لب تینتد لیپ گلاس
  • رژگونه مک
  • روغن پاک کننده آرایش
  • موطوب کننده مک
  • لاک ناخن مک
  • لوسیون مک 
  • کرم چشم مک
برند آرایشی بهداشتی مک
محصولات متنوع برند آرایشی و بهداشتی مک

در زمان خرید محصولات لوازم آرایشی مک به موارد زیر دقت کنید:

  • حتما این محصول را با توجه به رنگ پوست خود و با ویژگی‌های پوستی خود انتخاب کنید.
  • در هنگام خرید به سایت مک مراجعه کنید و اطلاعات درج شده بر روی جعبه را با آن تطبیق دهید.
  • حتماً از فروشگاه‌های معتبر و مجاز خرید کنید
  • حتماً از مشاوران مجرب و متخصص کمک بگیرید.
مطلب مفید بود؟
5
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی