با بهترین برندهای تونر آشنا شوید

بهترین برندهای تونر
تونرها پاک کننده‌های عمقی پوست می‌باشند که می‌توانند پوست را از هر گونه آلودگی به جا مانده از محیط یا مواد آرایشی پاک کنند که در نتیجه این پاک کنندگی، پوست شاداب و شفاف خواهد ماند. در بازار انواع مختلفی از برندهای ایرانی و خارجی تونر موجود است. برای آشنایی با بهترین برندها در بازارگیت باشید.

با بهترین برندهای تونر آشنا شوید

تونرها در دنیای امروز ما یکی از محصولات بسیار مهم آرایشی و بهداشتی محسوب می‌شوند. تصور کنید در یک روز آلوده به بیرون از خانه رفته‌اید. مسلماً در این صورت آلودگی هوا روی صورت شما نشسته و آن را کثیف می‌کند. در این صورت می‌توانید با استفاده از بهترین برندهای تونر آلودگی‌ها را از روی صورت خود پاک کنید. 
تونرها با فرمولاسیون پیشرفته‌ای که دارند پوست صورت را از آلودگی در امان نگه‌ داشته و از وقوع بسیاری از بیماری‌های پوستی مانند جوش و آکنه جلوگیری می‌کنند. در این مقاله سعی می‌کنیم تا شما را با برخی از بهترین برندهای تونر در بازار آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

تونر صورت اوریفلیم

اوریفلیم یکی از برندهای معتبر در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی است که یکی از محصولات بسیار با کیفیت این برند تونرهای گیاهی آن است. این تونرها با داشتن عصاره گیاهانی مانند چای، پوست صورت را از آلودگی‌ها پاک کرده و پاکیزگی و نشاط را به پوست باز می‌گرداند. عصاره چای یکی از بهترین پاک کننده‌های طبیعی پوست است که توانسته در این تونر اوریفلیم بسیار مؤثر واقع شود. 

بهترین مارک تونر
تونر صورت اوریفلیم

تونر صورت گارنیه

تونرهای صورت گارنیه نیز درست مانند سایر محصولات آرایشی بهداشتی این برند توانسته است تاحد زیادی رضایت مشتریان را جلب کند. این تونر به راحتی خشکی پوست را از بین برده و اثر نرم کنندگی فراوانی نیز دارد. می‌توانید برای استفاده روزانه از تونر گارنیه استفاده کنید تا همواره پوستی تمیز شاداب و خوشبو داشته باشید. 

تونر صورت گارنیه
تونر صورت گارنیه

تونر صورت ایوروشه

ایوروشه یکی از چندین برند فرانسوی در بازار است که توانسته محصولات زیادی را تولید و عرضه کند. محصولات این برند معمولا با تکیه بر پشتوانه کارخانه فرانسوی، توانسته‌ تا سهم زیادی از بازارهای مختلف را از آن خود کند.
یکی از محصولات این برند تونر صورت است. تونرهای صورت این برند با عصاره‌های گیاهی ترکیب شده‌اند تا بتوانند نرمی و لطافت را به پوست هدیه کنند.

تونیک صورت چیست
تونر صورت ایوروشه

تونر صورت لورآل

محال است که بخواهیم درباره برند‌های مطرح لوازم آرایشی حرف بزنیم و نام لورآل در این بین نباشد. این برند فرانسوی محصولات بسیار با کیفیتی را تولید کرده است که تا حد زیادی مورد توجه خانم‌های ایرانی قرار گرفته است.
یکی از محصولات پرطرفدار این برند، تونر نرم کننده صورت آن است. تونر نرم کننده صورت لورآل همانطور که از نام آن نیز پیداست در کنار اثر پاک کنندگی می‌تواند اثر نرم کنندگی خوبی را نیز روی پوست باقی بگذارد.

تونر صورت لورآل
تونر صورت لورآل

تونر صورت نیوا

تونر صورت نیوا به عنوان یک محصول از برند آلمانی، بازخورد بسیار مثبتی را در بازار دریافت کرده است. این تونر صورت با اثر از بین بردن چربی‌ها و آلودگی‌ها، نرمی و لطافت را به پوست صورت باز می‌گرداند. همچنین عطر دلنشین و زیبای این تونر می‌تواند پوست صورت را بسیار خوشبو کند. 

تونر صورت نیوا
تونر صورت نیوا

تونر صورت سینره

برند معروف سینره یکی از بهترین برندهای ایرانی تونر صورت و سایر لوازم آرایشی و بهداشتی است. این برند که سالیان سال است در این زمینه فعالیت می‌کند همواره توانسته طیف بسیار وسیعی از مشتریان خود را راضی نگه دارد. 
تونر صورت سینره از ترکیب گیاهی برخوردار بوده، به همین خاطر روی پوست بسیار سبک است. این سبکی باعث می‌شود تا حتی اگر پوست حساسی نیز دارید بتوانید از این تونر استفاده کنید. تونر صورت سینره همچنین دارای اثر درخشندگی روی پوست نیز هست و می‌تواند پوست را بسیار زیباتر جلوه دهد.

تونر صورت سینره
تونر صورت سینره

تونر صورت هیدرودرم

هیدرودرم نیز یک برند ایرانی بوده که محصولات بسیار با کیفیتی را در بازار عرضه کرده است. یکی از ویژگی‌های مثبت انواع تونرهای صورت ایرانی، قیمت بسیار مناسب آن‌هاست. به خاطر تولید در داخل کشور معمولاً قیمت این تونرها پایین‌تر از تونرهای صورت خارجی تمام می‌شود.
تونر هیدرودرم حاوی ویتامین‌های مورد نیاز برای پوست صورت بوده و می‌تواند پوست را به خوبی صاف کند. عصاره‌های طبیعی مانند عصاره عسل نیز باعث می‌شوند تا این تونر خاصیت نرم کنندگی نیز داشته باشد.

تونر صورت هیدرودرم
تونر صورت هیدرودرم

 تونر صورت سی گل

اگر به دنبال یک تونر صورت ارزان، مناسب و باکیفیت می‌گردید تونر صورت سی‌گل می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. این تونر دارای نرم کننده و ویتامین‌های طبیعی برای پوست است که می‌تواند با بستن منافذ پوست از ورود آلودگی‌ها و میکروب‌ها به زیر سطح پوست جلوگیری کند. 
می‌توانید از این تونر در استفاده روزمره خود استفاده کنید تا همواره پوستی زیبا شاداب و لطیف داشته باشید. اثر نرم کنندگی این تونر معمولا حتی روی پوست‌های خشک نیز جواب می‌دهد. اگر پوست خشکی دارید می‌توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید. 

تونر صورت سی گل
 تونر صورت سی گل

تونر صورت عارضی

در ادامه تونرهای صورت ایرانی می‌رسیم به برند عارضی. تونرهای برند عارضی دارای مواد طبیعی سرشار و غنی هستند که برای پوست صورت بسیار مفید می‌باشد. یکی از این مواد مغذی در این تونر عصاره گلاب خالص است. گلاب خالص از گذشته تا به امروز برای نرمی و خوشبویی پوست استفاده می‌شده که اثر بخشی بسیار قابل ملاحظه‌ای دارد. این تونر پوست را آبرسانی کرده و برای انواع پوست مناسب است. 

هترین تونر قابض منافذ
تونر صورت عارضی

در این مقاله سعی کردیم شما را با انواع تونرهای صورت ایرانی و تونرهای صورت خارجی آشنا کنیم. این برندها از بهترین برندهای موجود در بازار هستند که توانسته‌اند نظرات مثبتی را از استفاده کنندگان دریافت کنند.

اما پیشنهاد ما ایین است که قبل از خرید تونر صورت حتما با پزشک متخصص خود مشورت کرده و همچنین از نوع پوست صورت خود ( چرب یا خشک) مطمئن شوید. 

در انتها ما را از نظرات ارزشمند خود بهرمند سازید تا در ارائه هرچه بهتر مقالات آموزشی بکوشیم.

مطلب مفید بود؟
1
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی