با بهترین برندهای لوسیون بدن آشنا شوید

بهترین لوسیون های بدن
امروزه شاهد تعداد زیادی از انواع لوسیون‌های بدن در بازار هستیم که هر کدام ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند و محصول برندی خاص هستند. این تنوع باعث شده تا انتخاب یک لوسیون مناسب و کار آمد کمی سخت باشد. در این مقاله شما را با بهترین لوسیون‌های بدن و خواص هر کدام از آنها آشنا خواهیم کرد. همراه ما باشید.

با بهترین برندهای لوسیون بدن آشنا شوید

لوسیون بدن یکی از محصولات بهداشتی پر مصرف است که استفاده از آن نتایج بسیار مثبتی برای پوست افراد دارد. لوسیون بدن موجب نرم‌تر شدن پوست و حفظ طراوت و شادابی آن می‌شود. همچنین از لوسیون می‌توان به عنوان یک سفید کننده و ترمیم کننده پوست نام برد. 
همانند بسیاری از محصولات دیگر لوسیون‌ها نیز دارای انواع مختلفی هستند و روزانه تعداد زیادی از آن‌ها با ویژگی‌های متفاوت تولید شده و روانه بازار می‌شوند. این طیف گسترده در بین لوسیون‌ها سبب شده تا انتخاب یک لوسیون مناسب و استاندارد سخت شود چرا که محصولات نامرغوب افزایش پیدا کرده‌اند.

در این مقاله تعدادی از بهترین لوسیون‌های موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم تا با اطلاعات کافی بهترین خرید را تجربه کنید و نتیجه مورد نظر خود را از مصرف لوسیون داشته باشید.

لوسیون بدن آروماتیک

لوسیون بدن آروماتیک با رایحه اسطوخودوس مناسب برای رفع خشکی پوست بدن همراه با مواد نرم کننده و مرطوب کننده است. این لوسیون با رایحه اسطوخودوس باعث آرام بخشی و حس خنکی به پوست می‌شود. در استفاده طولانی مدت تغذیه پوست را تامین کرده و رطوبت پوست را تامین می‌کند. همچنین باعث شادابی پوست بدن نیز خواهد شد.

 روش مصرف این لوسیون به این صورت است که بعد از حمام کردن به مقدار کافی لوسیون بدن را بر روی نواحی خشک و زبر بدن بمالید و به آهستگی ماساژ دهید تا کاملا جذب شود.

لوسیون بدن آروماتیک
لوسیون بدن آروماتیک

لوسیون بدن سی گل 

لوسیون بدن سی گل خواص بسیار خوبی دارد که موجب جلب توجه مصرف کنندگان شده است. این محصول که یک نرم کننده عمیق و کارآمد است از عصاره مواد مختلف گیاهی و مفید برای پوست تهیه شده است. این لوسیون حاوی کراتین هیدرولیز شده، شی باتر و عصاره کره کاکائو بوده که باعث جذب هرچه بهتر این لوسیون خواهند شد. نکته مهم در مورد لوسیون سی گل عدم استفاده از مواد نگهدارنده نظیر پارابن در ساختار آن است. مواد نگهدارنده در گذر زمان به عاملی سرطان زا تبدیل خواهند شد و بهتر آن است که از این مواد تا حد امکان دوری کنید. 

لوسیون بدن سی گل
لوسیون بدن سی گل

لوسیون بدن سینره 

برند سینره یکی از برندهای مطرح در کشور ماست که محصولات پر فروش و با کیفیتی را در زمینه‌های مختلف تولید کرده و در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهد. یکی از محصولات پر فروش این برند، لوسیون بدن سینره است. این لوسیون خواص فوق العاده‌ای برای پوست دارد به همین دلیل می‌تواند انتخابی مناسب برای مراقبت از پوست باشد. این لوسیون از موادی غنی برای پوست همانند عصاره آووکادو تولید شده و در ساختار خود دارای ویتامین‌هایی همانند ویتامین B و E می‌باشد. لوسیون سینره از پوست در برابر نفوذ آلودگی‌ها محافظت کرده و موجب نرمی و لطافت پوست خواهد شد. اگر دچار خشکی پوست شده‌اید استفاده از لوسیون بدن سینره یک پیشنهاد موثر برای شماست چرا که این لوسیون سرشار از امگا 3 بوده و خشکی پوست را در مدت زمان کوتاهی پس از مصرف از بین خواهد برد. 

لوسیون بدن سینره
لوسیون بدن سینره 

لوسیون بدن QV 

این لوسیون یکی دیگر از لوسیون‌های مطرح است. دلیل محبوبیت این محصول ترکیبات شگفت انگیز آن است که می‌تواند هر گونه آسیب پوستی را درمان کرده و در انتها پوست را لطیف و زیبا کند. لوسیون بدن QV از موادی همانند لانونین و روپلین گلیکول ساخته شده‌اند که تاثیر بسیار ویژه‌ای بر حفظ سلامتی پوست دارند. اگر دچار خشکی پوست، اگزما و حتی آفتاب سوختگی شده‌اید این لوسیون می‌تواند انتخابی مناسبی باشد.

لوسیون بدن QV
لوسیون بدن QV

لوسیون بدن مدلین 

لوسیون مدلین یک مرطوب کننده قوی برای پوست است. این لوسیون حاوی عصاره آلوئه ورا و اوره بوده که لطافت خاصی را به پوست هدیه می‌دهد. در ساختار این لوسیون از کوآنزیم استفاده شده است که این ماده یک ضد چروک حرفه‌ایست و به خوبی می‌تواند از افتادگی پوست جلوگیری کند. 

لوسیون بدن مدلین
لوسیون بدن مدلین 

لوسیون بدن نیوآ 

لوسیون بدن نیوآ یکی از محبوب‌ترین لوسیون‌های موجود در بازار است. این محصول برند نیوآ خواص بسیار خوبی داشته و می‌تواند یک محافظ خوب برای پوست به شمار آید. لوسیون بدن نیوآ از شی باتر و شیر غنی شده تشکیل شده است. یکی از نکات مثبت این لوسیون عدم وجود هیچگونه رنگدانه و مواد شیمیایی مضر در آن است. کیفیت بالا و خواص نرم کنندگی خوب لوسیون نیوآ موجب فروش زیاد و محبوبیت این محصول شده است. 

لوسیون بدن نیوآ
لوسیون بدن نیوآ

لوسیون بدن هیدرودرم 

لوسیون هیدرودرم حاوی مواد مفیدی همچون لاکتات سدیم، اوره و گلیسرین است. این مواد سعی در حفظ توازن چربی پوست و کنترل میزان آن بر روی پوست خواهند شد. از جمله ویژگی‌های مثبت این لوسیون خواص التیام دهندگی، قدرت نفوذ بالا، کمک به انعطاف پذیری پوست و آبرسانی آن می‌باشد.

لوسیون بدن هیدرودرم
لوسیون بدن هیدرودرم

لوسیون بدن داو 

لوسیون بدن داو یک نرم کننده و خوشبو کننده بدن است. این لوسیون از انواع ویتامین‌های لازم برای پوست تشکیل شده است که از آن به عنوان یک منبغ غذایی غنی برای پوست نام برده می‌شود. پوست برای حفظ طراوت و سلامتی خود به کلاژن نیاز دارد. لوسیون داو با ترکیبات خوب خود می‌تواند به تولید کلاژن در پوست کمک کرده و درنتیجه باعث جوان سازی پوست فرد مصرف کننده شود.

لوسیون بدن داو
لوسیون بدن داو 

لوسیون بدن اولای 

این لوسیون رطوبت سطح پوست را به حد زیادی ارتقا می‌دهد و باعث آبرسانی خوب پوست فرد مصرف کننده می‌شود. لوسیون اولای می‌تواند پوست‌های خشک را بعد از دوره‌ای مصرف منظم به حالت نرم و شاداب اولیه خود باز گرداند. از جمله عناصر موجود در ترکیبات این لوسیون انواع ویتامین‌های لازم برای پوست و عصاره‌های گیاهی است. 
این لوسیون از پیری زودرس پوست جلوگیری کرده و چین و چروک‌ها را برطرف می‌کند.  

لوسیون بدن اولای
لوسیون بدن اولای 

 

مطلب مفید بود؟
1
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی