راهنمای خرید بهترین ماسک‌های صورت، شاداب کننده و جوان کننده

راهنمای خرید ماسک صورت
امروزه یکی از روش‌های پاکسازی و جوانسازی پوست صورت استفاده از انواع ماسک‌های پوسو صورت است که به راحتی می‌توانید این ماسک‌ها را خریداری کنید و در منزل استفاده کنید و از پوست خود به بهترین شکل ممکن مراقبت کنید. در این قسمت از مقاله بهترین برندهای ماسک صورا را معرفی کرده‌ایم. در ادامه همراه ما باشید.

راهنمای خرید بهترین ماسک‌های صورت، شاداب کننده و جوان کننده

امروزه دیگر استفاده از ماسک صورت تنها یک امر مدرن و مراقبتی مخصوص سالن‌های زیبایی نیست. این محصولات در مدل‌های مختلف روانه بازار شده‌اند و عموم مردم می‌توانند آن‌ها را تهیه کنند. در این قسمت شما را با این محصولات بیشتر آشنا می‌کنیم و بهترین محصولات ماسک صورت را شما معرفی می‌کنیم.

راهنمای خرید ماسک صورت
راهنمای خرید بهترین ماسک‌های صورت، شاداب کننده و جوان کننده

ماسک صورت چیست؟ 

به طور کلی ماسک ماده‌ای کرمی و صاف است که روی پوست قرار می‌گیرد که برای تاثیر گذاری طولانی مدت برای چند دقیقه روی پوست باقی می‌ماند. هر یک از ماسک‌های صورت دارای خواص مختص به خود است و با توجه به کاربردی که دارد ترکیبات داخل آن فرق پیدا می‌کند.

چرا به ماسک صورت نیاز داریم؟ 

ماسک‌های صورت، کاربردهای زیادی دارند. اما بهترین ماسک صورت ماسکی است که با توجه به نوع پوست تولید شده است. به طور کلی از ماسک می‌توانید به طور روزانه و یا برای درمان برخی از مشکلات پوستی از آن استفاده کنید.

ماسک تقویت کننده صورت
چرا به ماسک صورت نیاز داریم؟

با انتخاب بهترین ماسک صورت در بازار چه انتظاری از آن باید داشت؟ 

همانطور که در ابتدای مقاله گفته شد کاربرد هر ماسک با توجه به محتویات آن متفاوت است. اما به طور کلی عملکرد مفیدترین ماسک به چهار دسته تقسیم می‌شود: 
1. ماسک‌های پاکسازی پوست

بهترین ماسک صورت پاک کننده دارای خاصیت پیلینگ و لایه برداری بوده است. همچنین در کنار پاکسازی می‌تواند لایه برداری و رفع آلودگی سطحی پوست را انجام دهد. 
2. ماسک آبرسان پوست
این ماسک‌ها برای کسانی که پوست خشک و دهیدراته دارند مناسب می‌باشد. ماسک آبرسان، آب از دست رفته پوست را تامین و پوست را شاداب می‌کند. توجه داشته باشید که بعد از استفاده پوست صورت کمی متورم می‌شود اما پس از چند دقیقه چروک‌های ریز پوست از بین می‌روند. 
3. ماسک درمان آکنه
همانطور که از نام این محصول مشخص است از آن برای درمان انواع آکنه استفاده می‌شود و می‌تواند منافذ پوست را باز کند و جوش‌ها را به حداقل برساند. 
4. ماسک‌های شاداب کننده
بهترین ماسک‌ها بعد از ماساژ صورت ماسک‌های شاداب کننده هستند. این ماسک‌ها پوست را پر طراوت و شاداب می‌کنند و حس فوق العاده‌ای به فرد می‌دهند.

ماسک صورت ضد آکنه
با انتخاب بهتربن ماسک صورت در بازار چه انتظاری از آن باید داشت

بهترین محصولات ماسک‌های صورت

  • ماسک زغال پاک کننده مناسب پوست های حساس و خشک بی یلندا

یکی از پر فروش‌ترین و محبوب‌ترین ماسک‌های صورت، ماسک زغال پاک کننده است. این ماسک با توجه به قیمت پایینی که دارد از تاثیر گذاری بالایی برخوردار بوده و همین امر موجب شده طرفداران زیادی به دست بیاورد. شما با استفاده از این ماسک می‌توانید آلایندگی‌ها و آسیب‌های سطحی پوست خود را برطرف کنید و در نهایت پوستی درخشنده و زیبا داشته باشید. باید بدانید که این ماسک برای پوست‌های خشک و حساس هم مناسب است و می‌تواند انواع آکنه و جوش را از بین ببرد.

ماسک آبرسان پوست صورت
ماسک زغال پاک کننده مناسب پوست های حساس و خشک بی یلندا
  • ماسک ورقه‌ای آلوئه ورا دیگنیتی

اگر می‌خواهید هزینه زیادی صرف نکنید و همچنین محصولی عالی با قابلیت‌های فوق‌العاده داشته باشید باید به سراغ ماسک دیگنیتی بروید. این ماسک برای کسانی که دارای التهاب و لک‌های پوستی هستند مناسب می‌باشد و می‌توانید به عنوان محصولی ارگانیک به سریع‌ترین زمان ممکن انواع لکه‌های پوستی را از بین ببرید.

ماسک تقویت کننده صورت
ماسک ورقه‌ای آلوئه ورا دیگنیتی
  • ماسک اکسیژن رسان ژیورل

این محصول برندی فرانسوی و معتبر است که برای تامین اکسیژن پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد و میتواند رطوبت پوست را تامین و کنترل می‌کند. از خواص دیگر این ماسک می‌توان به وجود ویتامین‌های A , E اشاره کرد که به طور طبیعی بدون آسیب رسیدن به پوست موهای زائد را از بین می‌برد و در نهایت موجب شادابی، درخشندگی و شفافیت پوست می‌شود.

ماسک جوان کننده
ماسک اکسیژن رسان ژیورل
  • ماسک صورت کیوی بی ام اس

اگر به دنبال یک ماسک رطوبت رسان و تاثیر گذار هستید باید ماسک صورت کیوی بی ام اس را امتحان کنید. این ماسک دارای ویتامین‌های A و C است و در سریع‌ترین زمان آبرسانی پوست را انجام می‌دهد و موجب شفافیت پوست می‌شود. از خواص دیگر این محصول می‌توان به رفع افتادگی پوست، کنترل چربی و... اشاره کرد.

ماسک صورت کیوی بی ام اس
ماسک صورت کیوی بی ام اس
  • ماسک صورت skin detox نوتوژینا حاوی خاک رس

برند نوتروژینا فرانسوی که محصولات مراقبتی زیادی را تولید و روانه بازار کرده است این بار برای پوست‌های مختلف محصولی را تولید و معرفی کرده است. این محصول حاوی پلیکولیک اسید بوده که برای تولید سلول‌های پوستی جدید و رطوبت پوست مفید است. از فواید دیگر این محصول می‌توان به خاصیت کلاژن سازی آن اشاره کرد و با توجه به بدون چربی بودن آن برای کسانی که پوست چربی دارند بسیار مناسب است.

ماسک صورت skin detox نوتوژینا حاوی خاک رس
ماسک صورت skin detox نوتوژینا حاوی خاک رس
  • ماسک 2/1 آبرسان حاوی چای سیاه بی یلندا

از ویژگی‌های اصلی این محصول می‌توان به قیمت مناسب، تاثیر گذاری بالا و کیفیت فوق‌العاده آن اشاره کرد. بلندا برندی لهستانی است که در تولید محصولات مراقبتی پوست حرف اول را می‌زند و تجربه‌های فراوانی دارد. در حال حاضر این محصول را معرفی کرده است که آن را به عنوان یک اسکراب می‌توانید مورد استفاده قرار دهید.

ماسک 2/1 آبرسان حاوی چای سیاه بی یلندا
ماسک 2/1 آبرسان حاوی چای سیاه بی یلندا
  • ماسک گلی مغذی پوست هیدرودرم

یکی از محبوب‌ترین برندهای ایرانی که دارای تاثیر گذاری فوق‌العاده است ماسک گلی مغذی است. این محصول که تولید برند محبوب هیدرودرم است برای انواع پوست‌های مختلف تولید شده است و پاکسازی و احیای پوست صورت را به بهتربن شکل ممکن انجام می‌دهد. همچنین با استفاده از این ماسک رطوبت رسانی پوست نیز تامین می‌شود.

ماسک گلی مغذی پوست هیدرودرم
ماسک گلی مغذی پوست هیدرودرم
  • ماسک صورت حاوی عصاره آلوئه‌ورا رینوزیت

کلاژن طبیعی، ویتامین‌های مفید و عصاره آلوئه‌ورا ترکیبات فوق‌العاده‌ای هستند که در تولید این محصول به کار رفته‌اند. این ماسک پوست شما را بازسازی کرده و انواع چین و چروک پوست صورت را از بین می‌برد. همچنین این ماسک برای پوست‌های مختلف مناسب است و می‌تواند جوش‌های سر سیاه را از بین ببرد. در نهایت هم می‌توانید شاهد پوستی زیبا و جوان باشید.

مایک صورت حاوی عصارع آلوئه ورا رینوزیت
ماسک صورت حاوی عصارع آلوئه ورا رینوزیت

مطلب مفید بود؟
2
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی