با کرم‌های درمانی خشکی و ترک پا آشنا شوید

کرم های درمان ترک پا
ترک پا یکی از مشکلات شایع پوستی در بین افراد است که روش‌های درمانی متفاوتی دارد اما در بین تمامی آن‌ها استفاده از کرم‌های درمان ترک پا در اولویت هستند چرا که خاصیت درمان کنندگی قوی‌تری دارند. در این مقاله تعدادی از بهترین کرم‌های ترک پا موجود در بازار را معرفی کرده‌ایم. در بازار گیت همراه ما باشید.

با کرم‌های درمانی خشکی و ترک پا آشنا شوید

خشکی و ترک کف پا یکی از مشکلات شایع در بین افراد است. درمان‌های مختلفی برای ترک پا وجود دارد که می‌توان گفت بهترین آن‌ها استفاده از کرم‌های ضد ترک پا است. در این بخش مجموعه‌ای از بهترین کرم‌های از بین برنده ترک پا را معرفی کردیم تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

ا
عنوان

کرم ترک پا جی

کرم جی یکی از قدیمی‌ترین برندهای موجود در بین کرم‌های حال حاضر است. کرم جی قابلیت خوبی در درمان خشکی و ترک پا داشته و می‌تواند در مدت زمان کوتاهی خشکی پوست را در نقاط مختلف بدن درمان کند. این کرم خاصیت مرطوب کنندگی دارد و می‌تواند ترمیم کننده پوست پا، آرنج و دست باشد.

کرم ترک پا جی
کرم ترک پا جی

کرم ضد ترک پا لافارر

کرم ضد ترک پا لافارر یک پیشنهاد خوب و مناسب برای درمان ترک پای عمیق است. این کرم با قدرت مرطوب کنندگی بالای خود می‌تواند زبری کف پا را به سرعت از بین برده و روند درمان ترک پا به سرعت طی کند. کرم لافارر حاوی عصاره اوره، آلوئه‌ورا، روغن زیتون و روغن کرچک است که تمامی آن‌ها از مواد غنی و مفید برای پوست به شمار می‌روند. این کرم دارای ویتامین E است که از جمله ویتامین‌های ضروری برای سلامت پوست می‌باشد.

کرم ضدترک پا لافارر
کرم ضد ترک پا لافارر

کرم ضد ترک پا شون

یکی از محبوب‌ترین کرم‌های درمان کننده ترک پا، کرم ضد ترک پا شون است. این کرم به دلیل داشتن ویتامین‌های لازم برای پوست همانند ویتامین E و A یک ترمیم کننده بی نظیر برای ترک پا و خشکی پوست به شمار می‌رود. در تولید کرم ضد ترک پا شون از عصاره‌های طبیعی همانند عصاره اسطوخودوس و همچنین موم عسل استفاده شده که موجب حفظی نرمی و لطافت پوست فرد خواهد شد. از کرم شون برای درمان زخم‌های پوستی نیز می‌توان بهره برد چرا که در خود خاصیت آنتی باکتریالی دارد.

کرم ضدترک پا شون
کرم ضد ترک پا شون

کرم ترک پا سینره

یکی دیگر از کرم‌های پر فروش برای درمان ترک پا کرم ترک پا سینره است. این کرم دارای عصاره‌های گیاهی فراوانی‌ است که خاصیت درمانی آن را تا حد زیادی بالا برده است. کرم سینره به خوبی چربی لایه‌های پوست را حفظ کرده و آن‌ها را آبرسانی می‌کند. مدت زمان لازم برای درمان ترک پا با کرم سینره معمولا دو هفته پس از آغاز مصرف آن است.

کرم ضدترک پا سینره
کرم ترک پا سینره

کرم ترک دست و پا دکتر ژیلا

این کرم بر گرفته از روغن آووکادو و پروتئین گندم است که خواص بی‌نظیری به آن بخشیده‌ است. کرم دکتر ژیلا می‌تواند بافت پوست آسیب دیده را ترمیم و آبرسانی مناسبی انجام دهد. معمولا از این کرم برای درمان ترک پا، زبری پوست آرنج و قوزک پا استفاده می‌شود.

کرم ترک دست و پا دکتر ژیلا
کرم ترک دست و پا دکتر ژیلا

کرم ضد ترک پا اوریاژ

کرم ضد ترک پا اوریاژ یک درمان کننده حرفه‌ای برای خشکی پوست و ترک‌های سطحی آن به شمار می‌رود. حتما تا به حال با تیرگی پوست پس از درمان ترک‌های آن مواجه شده‌اید. این تیرگی آسیبی است که ترک‌ها و خشکی پوست بر روی آن از خود به جای می‌گذارند. کرم اوریاژ این قابلیت را دارد که علاوه بر درمان ترک‌ها و خشکی پوست تمامی آثار آن همانند تیرگی را از بین برده و پوست فرد را به حالت اولیه خود باز گردانند. از دیگر ویژگی‌های بسیار خوب کرم ضد ترک پا اوریاژ سازگاری آن با انواع پوست است. بسیاری از کرم‌های ضد ترک پا محدودیت مصرف دارند و نمی‌توان از آن‌ها برای تمامی انواع پوست استفاده کرد اما در مورد کرم اوریاژ این گونه نیست و می‌توان از این کرم با خیالی آسوده استفاده کرد.

کرم ضدترک پا اوریاژ
کرم ضد ترک پا اوریاژ

کرم ضد ترک پا کلینیک

کرم ضد ترک پا کلینیک یکی از کرم‌های توصیه شده توسط مختصصان پوست است. این کرم به دلیل داشتن ترکیبات غنی و لازم برای پوست می‌تواند مشکلات پوستی همانند ترک پا را به صورت ریشه‌ای درمان کند. این محصول برای درمان ترک پا، خشکی و زبری نقاط مختلف بدن همانند آرنج و قوزک پا مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین از آن برای درمان التهاب‌های پوستی نیز می‌توان بهره گرفت. کرم کلینیک می‌تواند پوست را به خوبی آبرسانی کرده و باعث نرمی و لطافت آن شود.

کرم ضد ترک پا کلینیک
کرم ضد ترک پا کلینیک

کرم ضد ترک پا QV

اگر به دنبال یک کرم ترمیم کننده و در عین حال بازسازی کننده پوست هستید، کرم ضد ترک پا QV یک انتخاب مناسب برای شما خواهد بود. دلیل این پیشنهاد آن است که این کرم با خاصیت نرم کنندگی و درمانی که در خود دارد می‌تواند پاهای زبر، خشک و ترک‌دار را در مدت زمان قابل قبولی درمان کرده و لطافت و نرمی پوست را به آن‌ها هدیه دهد. یکی از موادی که در تهیه این کرم مورد استفاده قرار گرفته شده پوست سیب سبز است که به گفته محققان بسیار برای پوست و ترمیم آن مفید و موثر است.

کرم ضدترک پا QV
کرم ضد ترک پا QV

کرم ضد ترک پا کامان

این محصول با فرمولاسیون غنی و خوب خود می‌تواند یک درمان کننده قوی برای عارضه‌های پوستی به خصوص ترک پا باشد. کرم ضد ترک پا کامان توانسته در بسیاری از افراد ترک پا و زبری سطح زیرین پا را از بین ببرد و به جای آن نرمی و لطافت را در پوست ایجاد کند. در تهیه این کرم از موم زنبور عسل استفاده شده که بسیار برای درمان مشکلات پوستی مفید و موثر است.

کرم ضدترک پا کامان
کرم ضد ترک پا کامان

 

مطلب مفید بود؟
1
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی