ورزش ایروبیک در خانه

ورزش ایروبیک در خانه را اصولی یاد بگیرید تا حسابی لاغر شوید

حتما تا به حال تمرینات ایروبیک را دیده‌اید و متوجه شده‌اید که چقدر این ورزش مهیج و انرژی بخش است و از مهم‌تر اینکه به راحتی و با آموزش صحیح و اصولی می‌توان تمرینات ایروبیک را در خانه بدون اینکه وسیله خاصی احتیاج باشد انجام داد و از فواید بی‌شمار این ورزش بهره‌شد. با آموزش ایروبیک همراه ما باشید.

رفع غبغب با ورزش صورت

آموزش تصویری از بین بردن غبغب با چند حرکت ساده

غبغب معمولا به خاطر اضافه وزن و یا بالا رفتن سن و شلی پوست زیر چانه به وجود می‌آید که ظاهری ناخوشایند برای همه افراد دارد. روش‌های بسیاری برای از بین بردن غبغب وجود دارد که یکی از این بهترین روش‌ها، روش از بین بردن غبغب با ورزش است. در این مقاله تمرینات ورزشی موثر برای رفع غبغب را آموزش دادیم.

رفع شلی بازو

برای رفع شلی و افتادگی بازوها از این روش استفاده کنید

هنگامی که رژیم غذایی می‌گیرید و وزن کم می‌کنید ممکن است که چربی‌های ناحیه بازو حالت افتاده پیدا کنند و این به خاطر این است که حین رژیم تمرین‌های ورزشی مناسبی را انجام ندادید. برای رفع شلی بازوها روش‌های بسیاری مانند جراحی و یا ورزش وجود دارد که در این مقاله ما روش تمرینات ورزشی را آموزش دادیم.

پیاده روی برای لاغری

تاثیر فوق‌العاده پیاده روی در لاغری و سلامتی

داشتن فعالیت فیزیکی مستمر به وضعیت سلامتی و تناسب اندام کمک بسیاری می‌کند. پیاده روی از جمله فعالیت‌هایی است که احتیاج به امکانات و هزینه خاصی نیست به همین خاطر با یک برنامه ریزی منظم برای پیاده روی می‌توانید به لاغر شدن خود کمک کنید. در این مقاله تاثیر پیاده روی بر سلامتی و لاغری را بررسی می‌کنیم.

تمرینات لاغری شکم در خانه

با این تمرینات به آسانی در منزل شکمی تخت بسازید

امروزه با توجه به تغییر سبک زندگی و بی‌تحرکی، چاقی شکمی در بیشتر افراد دیده می‌شود که علاوه بر ظاهر ناخوشایند، منجر به بیماری‌های گوناگونی مانند دیابت نیز خواهد شد.دو عامل مهم در آب کردن چربی‌های شکمی، تمرینات ورزشی و رعایت یک رژیم غذایی مناسب است. در این مقاله بهترین تمرینات ورزشی را تهیه کرده‌ایم.