با برند اکسسوری‌های زیبای نیمانی آشنا شوید

برند نیمانی
برند نیمانی برندی ایرانی و بسیار زیبا در دل نیویورک است.صاحب این برند نیز یک ایرانی به نام نیما بهنود می‌باشد که با الهام از نقش و نگار ایرانی و حرف ه که از کلمه هیچ گرفته شده است طراحی می‌شود. این برند به مرور زمان شروع به تولید اکسسوری‌های متنوع مانند انگشتر، کیف و روسری نمود که بسیار هم معروف شد.

با برند اکسسوری‌های زیبای نیمانی آشنا شوید

نیما بهنود، طراحی ایرانی است که در دنیای مد و لباس بسیار شناخته شده و معروف است. نیما پسر مسعود بهنود متولد بیست و هفتم مرداد ماه سال 1355 در تهران است. نیما بهنود یکی از شناخته شده ترین طراحان مد ایرانی است که قصد دارد همانند برند بیژن، بار دیگر افتخاری برای ایرانیان در دنیای مد و لباس ایجاد کند. 
نیما بهنود همانند بسیاری از طراحان مد و لباس ایران و جهان، در پایتخت مد یعنی نیویورک زندگی می‌کند و محصولات خود از کیف و کفش گرفته تا لباس و ژاکت مردانه و زنانه را با مدل و طراحی خاص تولید می‌کند.

او را باید طراح فوق العاده و عاشق فرهنگ و هنر ایرانی دانست زیرا توانسته است ظرافت خط نستعلیق ایران را بر روی پارچه‌های خود به کار ببرد و همین امر موجب شد محصولاتش بیشتر دیده شود و بازتاب گسترده‌ای در جهان داشته باشد.

در این مقاله قصد داریم شما را با محصولات برند نیمانی بیشتر آشنا کنیم.

برند نیمانی
با برند اکسسوری‌های زیبای نیمانی آشنا شوید

تاریخچه برند نیمانی

تاریخچه برند نیمانی را باید از آنجایی شروع کنیم که نیما بهنود با هدف معرفی فرهنگ ایرانی این برند را شکل داد. این برداشت را می‌توان از محصولات برند نیمانی به خوبی مشاهده کرد زیرا در تمام محصولات این برند اثرات خوش نویسی و طرح‌های ایرانی بسیار دیده می‌شود. آغاز فعالیت برند نیمانی به سال 2004 میلادی باز می‌گردد و اولین محصولی که برند نیمانی شروع به تولید آن کرد تی‌شرت‌های ساده بود که روی آن‌ها شعرهایی از مولانا و حافظ نوشته شده بود. این‌ مدل تیشرت‌ها در آن زمان برای مردم آمریکایی، کاری آنتیک و قابل تحسین به حساب می‌آمد. 

نام برند: نیمانی 
تاریخ تاسیس: سال 2004
موسس: نیما بهنود
محل تاسیس: نیویورک
حوزه فعالیت: تولید اکسسوری، پوشاک، تی‌شرت، شلوار، اکسسوری، کمربند، کلاه، روسری ابریشم، کیف‌های دستی، جواهرات، انگشتر و...  

در سال 2011، نیمانی همکاری خود را با برند Jacob & co شروع کرد. این برند در این مدت چندین لباس با طرح‌های زیبایی را طراحی کرد که مدل تبلیغاتی طرح‌های او کریسیانو رونالدو بود.

تاریخچه برند نیمانی
تاریخچه برند نیمانی

ویژگی خاص محصولات نیمانی

در کنار به کار بردن نقش و نگار ایرانی، برند نیمانی از ویژگی خاصی برخوردار است و آن هم یونیک بودن محصولات این برند است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این برند این است که تنها یک نمونه از طرح‌هایش وجود دارند و نمونه دومی از هیچ طرح او را نمی‌توانید پیدا کنید. همین امر موجب شده محصولات نیمانی به عنوان محصولاتی ویژه و منحصر به فرد در جهان شناخته شود.

کیف‌های دستی برند نیمانی

همانطور که مشخص است یکی از طراحی‌های فوق‌ العاده و جذاب این برند، کیف‌های دستی آن می‌باشد که در قسمت دسته آن‌ها از کلمه " ه " دو چشم الهام گرفته شده است که نشان از کلمه " هیچ " است و نقوش روی کیف آن از نقش‌های اسلیمی و ایرانی استفاده شده است. این اکسسوری یکی از محبوب‌ترین محصولات این برند است که مورد توجه سلبریتی‌های شناخته شده قرار گرفته است. فرهنگ و هنر ایرانی ابزاری قدرتمند برای تولید و پخش محصولات در دنیای مد و پوشاک است و کارآفرینان و جوانان در این پروسه می‌توانند فرصت‌های شغلی فوق العاده‌ای داشته باشند.

کیف‌های دستی برند نیمانی
کیف‌های دستی برند نیمانی

روسری برند نیمانی

  • روسری‌های رنگی یکی از محصولات فوق العاده در کالکشن برند نیمانی است که 100 درصد کتان ویسکوز هستند.
  • روسری‌های دیگری که این برند تولید می‌کند الهام گرفته شده از اسکناس‌های عصر پهلوی و قجر است که در حال حاضر با تلفیق روسری‌های کتان تولید می‌شود. بر روی این روسری‌ها طرح‌های گرافیکی و نمادهایی به کار می‌رود که همگی این طرح‌ها نشان دهنده تاریخ معاصر ایران می‌باشند.
  • روسری دیگری که این برند طراحی می‌کند روسری‌های ابریشمی فاخر و گران قیمت است که این محصول یکی از گران قیمت‌ترین محصولات این برند محسوب می‌شود. این روسری‌ها در اندازه 90 در 90 سانتی متر مربع تولید می‌شود.
روسری برند نیمانی
روسری برند نیمانی

گردنبند نیمانی

گردنبندهای برند نیمانی که با  طرح " ه " دو چشم تولید می‌شود از جنس استیل طلایی رنگ است که دارای قیمت حدود 100 دلار می‌باشد.

اکسسوری های برند نیمانی
گردنبند نیمانی

تی‌شرت‌های برند نیمانی

از محصولات برند نیمانی می‌توان به تی‌شرت‌های آن اشاره کرد که از ابتدای شروع فعالیت خود ابتدا شروع به تولید این محصول کرد. این تی‌شرت‌ها با طرح " ه " دو چشم با الهام از کلمه هیچ ایرانی تولید می‌شود.

دستبند نیمانی

از محصولات دیگری که این برند تولید می‌کند دستبندهایی زیبا و شیک مردانه و زنانه هستند که با طرح ه دو چشم تولید می‌شوند. 
دستبند هایی با طرح صورتی و ه دو چشم از جذاب‌ترین دستبند ها در میان انواع دستبندها هستند. 
تمامی دستبندها یادآور مجسمه‌ها و تندیس‌های "هیچ" استاد پرویز تناولی است.

دستبند برند نیمانی
دستبند برند نیمانی

انگشتر نیمانی

برند نیمانی انگشترهای خاص و زیبای مردانه و زنانه استیل را تولید می‌کند. این انگشترهای خاص به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بسیار راحت هستند. جنس انگشترهای نیمانی از استیل مرغوب است و فاقد نیکل و آلیاژ می‌باشند به همین دلیل رنگ انگشترها همیشه ثابت هستند و ایجاد حساسیت نمی‌کنند. 
این انگشتر در دو رنگ نقره‌ای و طلایی تولید می‌شود که هر کدام زیبایی مختص به خود را دارند و می‌توانید هر یک آن‌ها را که دوست داشتید خریداری کنید.

انگشتر زیبای نیمانی
انگشتر زیبای نیمانی

نکات جالب در رابطه با برند نیمانی

  • اگر به محصولاتی که برند نیمانی تولید می‌کند دقت کنید نه تنها این محصولات در کشور خودمان بسیار خاص هستند بلکه در سطح جهانی مد و پوشاک هم شناخته شده و معروف هستند. 
  • برند نیمانی به خوبی خواسته است فرهنگ و هنر ایرانی را با دنیای فشن و مد ترکیب کند و زیبایی را به ارمغان بیاورد. 
  • نیمانی نقوش تاریخی و سنتی ایرانی را به راحتی بر روی پارچه‌های خود به کار می‌برد و آن‌ها را به بازار ارائه می‌کند. 
  • لباس‌هایی یونیک و خاص را به صورت محدود ارائه می‌کند. البته این کاری پر ریسک است که نیمانی این کار را به خوبی انجام داده است. 
  • نیمانی تمامی محصولات خود را با توجه به سلیقه و نیاز مشتریان تولید می‌کند و در اختیارشان قرار می‌دهد.
مطلب مفید بود؟
3
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی