با انتخاب این مدل لباس‌ها لاغرتر به نظر میاید

لباس مناسب خانمهای چاق
اگر اضافه وزن دارید به یاد داشته باشید که انتخاب مدل، رنگ، طرح و سایز مناسب لباس برای شما بسیار مهم است زیرا بعضی مدل‌ها و بعضی رنگ‌ها شما را چاق‌تر از چیزی که واقعا هستید نشان خواهد داد. در این مقاله به بررسی مدل لباس‌های مناسب برای خانم‌هایی که اضافه وزن دارند پرداختیم. در ادامه همراه ما باشید.

با انتخاب این مدل لباس‌ها لاغرتر به نظر میاید

اگر قصد دارید بدون رژیم گرفتن بدن خود را لاغرتر نشان دهید باید لباسی مناسب انتخاب کنید. زیرا به جز طرح گاهی وقت‌ها رنگی که انتخاب می‌کنید هم می‌تواند در چاق یا لاغر نشان دادن شما نقش داشته باشد. به طور کلی چاق بودن یا لاغر بودن به لحاظ ظاهری تاثیری در زیبایی و خوب بودن شما ندارد ولی به لحاظ سلامتی می‌تواند برای شما مشکل ساز شود. پس ابتدا بهتر است طی هر شرایطی به فکر سلامتی خود باشید.

در این مطلب به شما آموزش می‌دهیم که چه مدل لباس‌هایی موجب لاغر نشان دادن شما می‌شوند.

مدل لباس مناسب خانم های چاق
با انتخاب این مدل لباس‌ها لاغرتر به نظر می‌رسید

لباس مناسب خانم‌های چاق

  • از این رنگ‌ها دوری کنید

برای لاغرتر نشان دادن فرم بدن خود باید به سراغ رنگ‌های تیره بروید زیرا لباس‌های رنگ روشن شکل واقعی اندام را نشان می‌دهند که این امر موجب چاق نشان داده شدن بدن می‌شود. به طور کلی سعی کنید که داخل کمد خود بیشتر لباس‌هایی با تم بنفش، آبی نیلی، زرشکی، سبز تیره و مشکی...  داشته باشید. ولی به صورت کلی رنگ لباس به سلیقه شما بستگی دارد. اگر اضافه وزن دارید و رنگ‌های سفید و روشن را نیز دوست دارید هیچ ممانعتی وجود ندارد و شما می‌توانید لباس‌های رنگ روشن بپوشید و شاد باشید.

مدل لباس مناسب خانم های چاق
رنگ مناسب لباس
  • انتخاب جنس پارچه برای خانم‌هایی که اضافه وزن دارند

اگر اضافه وزن دارید، جنس پارچه نقش مهمی در لاغر دیده شدن شما دارد. بنابراین اگر قصد دارید لاغرتر دیده شوید باید به جای پارچه‌هایی که بافت درشت و تار و پود برجسته دارند به سراغ پارچه‌هایی که لطیف و ظریف هستند بروید. در رابطه با انتخاب پارچه هم باید بدانید که بهتر است به سراغ پارچه‌هایی که ساده هستند و یا دارای خطوط عمودی هستند بروید.

انتخاب پارچه مناسب برای خانم های چاق
مدل لباس مناسب برای خانم‌های چاق
طرح مناسب لباس برای خانم های چاق
طرح مناسب لباس
انتخاب پارچه مناسب برای خانم های چاق
انتخاب پارچه مناسب برای خانم‌های چاق
  • لباس‌های راه راه برای خانم‌هایی که اضافه وزن دارند

لباس‌های راه راه بهترین و ساده‌ترین راه برای لاغر و کشیده دیده شدن فرم بدن است. شما با پوشیدن لباس‌های راه راه عمودی می‌توانید خود را لاغر و قد بلند نشان دهید بنابراین یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما لباس‌های راه راه هستند.

طرح مناسب لباس برای خانم های چاق
لباس راه راه
  • ست لباس مشکی برای خانم‌هایی که اضافه وزن دارند

به طور کلی لباس‌های تیره مناسب افرادی است که اضافه وزن دارند زیرا موجب لاغر نشان داده شدن آن‌ها می‌شوند. بنابراین یکی از بهترین استایل‌ها برای خانم‌هایی که اضافه وزن دارند، تیپ مشکی است. 

استایل لباس مناسب خانم های چاق
استایل مناسب خانم‌هایی که اضافه وزن دارند
  • لباس‌های ماکسی برای خانم‌هایی که اضافه وزن دارند

شاید تصور کنید که لباس‌ ماکسی تنها مناسب افرادی است که اندام خوب و لاغری دارند. اما باید بدانید که این تصور اشتباه است و خانم‌های چاق هم می‌توانند این لباس‌ها را به تن کنند. زیرا ماکسی‌ها موجب لاغر و بلندتر دیده شدن خانم‌های می‌شود که اضافه وزن دارند.

لباس مناسب خانمهای چاق
مدل ماکسی مناسب
  • دامن‌های مدادی برای خانم‌هایی که اضافه وزن دارند

دامن‌های تنگی که تا زانو کشیده می‌شوند را دامن‌های مدادی می‌گویند. این دامن‌ها خانم‌های چاق را لاغرتر نشان می‌دهند. البته برای انتخاب رنگ باید به سراغ رنگ‌های تیره بروید.

مدل لباس مناسب خانم های چاق
فرم دامن مناسب خانم‌هایی که اضافه وزن دارند
  • شلوار بلند بپوشید

برای انتخاب شلوار به جای پوشیدن شلوارهای لطیف و زیبا باید به سراغ شلوارهایی بروید که بافتی منسجم، محکم و در عین حال زیبایی دارند. این شلوارها موجب لاغر و صاف نشان داده شدن ران‌ها می‌شود البته باید حواستان باشد که بلندی شلوارها باید تا روی کفش‌تان باشد. اگر هم شلواری انتخاب کنید که خط اتو داشته باشد خیلی بهتر است. توجه داشته باشید که شلوار باید زیر ناحیه کمر قرار گیرد نه بالاتر و نه پایین‌تر.

مدل لباس مناسب برای لاعر دیده شدن
شلوار بلند بپوشید
  • یقه هفت بپوشید

بله درست است، حتی یقه لباس هم می‌تواند شما را چاق یا لاغر نشان دهد. بنابراین برای لاغر دیده شدن باید به سراغ لباس‌های یقه هفت و قلبی شکل بروید. این مدل‌ها موجب کشیده‌تر نشان داده شدن فرم بدن می‌شوند و شما را در قسمت بالا تنه لاغرتر نشان می‌دهند. 

  • لباس‌هایی با مدل ساعت شنی بپوشید

لباس‌هایی که در قسمت کمر تنگ‌تر هستند موجب لاغر نشان داده شدن شما می‌شوند. بنابراین بهتر است لباس‌هایی که شبیه ساعت شنی هستند بپوشید. این مدل لباس‌ کمرتان را هم باریک‌تر نشان می‌دهند. البته به همراه این لباس‌ها می‌توانید یک کمربند ظریف هم بپوشید تا خودتان را شیک و زیباتر کنید و در عین حال لاغرتر هم به نظر برسید.

  • پاشنه بلند بپوشید

اگر قصد دارید لاغرتر به نظر برسید کفش‌های پاشنه بلند برای شما انتخاب مناسبی می‌باشد. البته ارتفاع پاشنه این کفش‌ها باید حداقل 6 سانتی‌متر باشد تا بتواند شما را لاغر نشان دهد.

استایل لباس مناسب خانم های درشت اندام
پاشنه بلند بپوشید
  • پیراهن بپوشید

هنگامی که اضافه وزن دارید، لباس‌های تک رنگ از مدل کت شلوار و یا کت و دامن شما را لاغرتر نشان می‌دهد. به طور کلی لباس‌های تک رنگ و حتی لباس‌های راه راه عمودی بلند نیز می‌توانند شما را لاغر نشان دهند. این لباس‌ها با خطای دیدی که ایجاد می‌کنند موجب لاغر نشان داده شدن فرم بدن شما می‌شوند. 

استایل لباس مناسب خانم های چاق
پیراهن مناسب خانم‌هایی که اضافه وزن دارند

توجه: 
برای لاغر نشان دادن خود، کمدتان را پر از لباس‌های بلند و گشاد نکنید و یا به سراغ لباس‌هایی که بسیار تنگ هستند نروید این کار کاملا اشتباه است زیرا هر دو این مدل لباس‌ها شما را چاق‌تر نشان می‌دهند. اتفاقا شما باید به سراغ لباس‌هایی بروید که دقیقا اندازه شما باشند. 

طرح مناسب لباس برای خانم های چاق
لباس اندازه خود را بپوشید
  • استفاده از گردنبند بلند برای خانم‌هایی که اضافه وزن دارند

زمانی که قصد دارید با استایل خود وزن‌تان را کمتر نشان دهید باید حواستان به اکسسوری‌هایی که انتخاب می‌کنید هم باشد به عنوان مثال شال، روسری، گردنبند، گوشواره و... همگی در لاغر به نظر رسیدن شما نقش دارند. برای انتخاب گردنبند باید به سراغ گردنبندهایی بروید که بلند و ظریف باشد. همچنین می‌توانید بر روی شانه‌های خود یک دستمال گردن بلند بندازید تا این دستمال گردن اندام شما را بلندتر از آنچه که هستید نشان دهد.

شاید برای شما هم سوال باشد

  1. اضافه وزن دارم، شلوار مناسب‌تر است یا دامن؟

    دامن یا شلوار بستگی به لباسی دارد که می‌پوشید. برای برخی از لباس‌های مجلسی نیاز است که به سراغ کت و دامن بروید و آن‌ها را با کفش پاشنه بلند ست کنید تا قد بلندتری داشته باشید و همچنین لاغرتر هم به نظر برسید.
  2. خانم‌هایی که اضافه وزن دارند می‌توانند تاپ بپوشند؟

    اگر شما بالا تنه چاقی دارید بهتر است از پوشیدن تاپ‌هایی که شانه‌هایتان را کاملا نشان می‌دهد دوری کنید و به سراغ لباس‌هایی بروید که ترجیحا بالا تنه‌تان را بپوشانند.
  3. خانم‌هایی که اضافه وزن دارند چه مدل کیف‌هایی انتخاب کنند؟

    بهتر است از کیف‌های بزرگ استفاده کنید.
مطلب مفید بود؟
4
1
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی