انواع مدل‌های تیشرت لانگ دخترانه + نکات ست کردن تیشرت لانگ

تیشرت لانگ دخترانه
تیشرت‌های لانگ به لحاظ سایزی بزرگ‌تر، گشاد‌تر و بلندتر از حد معمول باقی تیشرت‌ها است و به لحاظ طراحی نیز طرح‌های مفهومی، خاص و فانتزی روی این مدل تیشرت‌ها بیشتر به چشم می‌خورد.این تیشرت‌ها را معمولا با شلوار جین و یا شلوار اسلش ست می‌کنند که در این مقاله جدیدترین مدل‌های تیشرت لانگ را تهیه کرده‌ایم.

انواع مدل‌های تیشرت لانگ دخترانه + نکات ست کردن تیشرت لانگ

در حال حاضر تیشرت لانگ یکی از پرطرفدارترین لباس‌ها در میان آقایان و خانم‌هایی است که به تیپ اسپرت علاقمندند. تشرت لانگ به تیشرت‌های گشاد و بلندی گفته می‌شود که برای تیپ و استایل اسپرت مورد استفاده قرار می‌گیرند.

این نوع تیشرت‌ها تنوع رنگی و مدل‌های مختلفی دارند که می‌توانید آن‌ها را با شلوارهای متفاوتی بپوشید و با استفاده از آن‌ها استایلی خاص برای خود ست کنید. اما قبل از هر چیز شما باید با جدیدترین و به روز ترین مدل‌های استایل تیشرت لانگ آشنا شوید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. با ادامه این مقاله همراه ما باشد.

تیشرت لانگ دخترانه
تیشرت لانگ دخترانه
مدل تیشرت لانگ دخترانه
مدل تیشرت لانگ دخترانه اسپرت
تیشرت لشی دخترانه
تیشرت لشی دخترانه با طرح خاص
تیشرت بلند دخترانه
تیشرت بلند دخترانه ساده و زیبا
تیشرت لانگ گشاد
تیشرت لانگ گشاد دخترانه 
تیشرت لانگ اسپرت
تیشرت لانگ اسپرت دخترانه
تیشرت لانگ دخترانه
تیشرت لانگ دخترانه
تیشرت لانگ گشاد
تیشرت لانگ گشاد
تیشرت لانگ بلند
تیشرت لانگ بلند

تیشرت لانگ دخترانه

در سال‌های گذشته دختر خانم‌ها مانتوهای جلو باز را بیشتر در استایل خود به کار می‌برند. اما در حال حاضر تیشرت‌های لانگ در میان خانم‌‌ها بسیار پرطرفدار شده است. این نوع تیشرت‌ها را می‌توانید در فصل تابستان که هوا گرم‌تر است مورد استفاده قرار دهید. از جمله مزایای تیشرت لانگ می‌توان به ست کردن آن با شلوار جین و یا شلوار بگی اشاره کرد. شما می‌توانید این تیشرت‌ها را در طرح‌های مختلف و با سایز بندی‌های متفاوت انتخاب کنید.

مدل تیشرت لانگ دخترانه
تیشرت لانگ چیست؟

طرح‌های تیشرت لانگ دخترانه

خانم‌ها می‌توانند برای حضور در مکان‌های ورزشی و حتی دورهمی‌های خودمانی از تیشرت لانگ استفاده کنند. اما توجه داشته باشید که این تیشرت‌ها را با اکسسوری و لباس‌های مناسب بپوشید تا استایلی امروزی و زیبا داشته باشید. این نوع تیشرت‌ها در انواع طرح‌ها و مدل‌های ساده و زیبایی وجود دارند که شما می‌توانید با توجه به سبک و علاقه خود انتخاب کنید و همچنین اگر علاقه به تیشرت‌های طرح‌دار دارید می‌توانید آن‌ها را هم با استایل خود ست کنید.

تیشرت لانگ و شلوار بگی
طرح های تیشرت لانگ دخترانه

مطلب مفید بود؟
16
4
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی