شلوار جین مناسب فرم بدن شما کدام است؟

شلوار جین مناسب فرم بدن
شلوار جین شلوار محبوب همه افراد در هر سن و سال و هر فرم بدنی است. نکته مهم در خرید این جین‌ها این است که اگر شلوار جین مناسب فرم بدن خود را خریداری کنیم باعث می‌شود که تیپ و استایل جذاب‌تر و زیباتری داشته باشیم. در این مقاله توضیح داده‌ایم که هر مدل از شلوار جین مناسب چه فرم از بدن است.

شلوار جین مناسب فرم بدن شما کدام است؟

اولین و مهم‌ترین نکته‌ای که در زمان خرید پوشاک باید دقت کنید اندازه بودن آن‌ها است. انتخاب شلوار مناسب می‌تواند اندام و استایل شما را جذاب‌تر کند. به طور کلی جین ها در انواع مختلفی تولید شده‌اند. به عنوان مثال برخی از شلوار جین‌ها مناسب اندام‌های لاغر هستند و برخی دیگر مناسب کسانی که اضافه وزن دارند.
در ادامه این مقاله برای شما شلوار جین‌های متناسب با انواع فرم بدن را تهیه کرده‌ایم تا به راحتی با توجه به فرم بدن خود، شلوار جین مناسب را خریداری کنید.

شلوار جین مناسب فرم بدن شما کدام است؟
شلوار جین مناسب فرم بدن شما کدام است؟

1. کسانی که لاغر هستند

  • مدل جین چسبان: 

این مدل شلوارها در قسمت پاها، کمر و باسن به طور دقیق دوخته شده‌اند تا شما در آن احساس راحتی کنید.

جین مام استایل
شلوار جین مدل مدل چسبان مناسب کسانی که لاغر هستند
  • مدل چسبان کشی مشکی رنگ:

این مدل شلوارها مناسب افرادی است که علاقه به شلوار چسبان دارند اما در آن‌ها راحت نیستند. اما این شلوارها در قسمت فاق بسیار راحت است و شما می‌توانید در آن احساس راحتی کنید.

شلوار جین جذب
شلوار جین مدل چسبان کشی مشکی رنگ مناسب کسانی که لاغر هستند

2. کسانی که کوتاه قد هستند

  • مدل چسبان: 

این مدل شلوارها به گونه‌ای هستند که زمانی که می‌پوشید مانند پوست به شما می‌چسبند و در آن‌ها احساس راحتی می‌کنید. شلوارهای مدل چسبان آویزان نمی‌شوند و برای بلندتر دیده شدن مناسب هستند اما توجه داشته باشید که پایه‌های آن را بلندتر انتخاب کنید. 

  • مدل چسبان کشی مشکی رنگ: 

این مدل شلوارها را می‌توان به صورت روزانه استفاده کرد و با انواع کفش‌ها سوئیشرت‌ها و تیپ‌های غیر رسمی و رسمی ست کرد. توجه داشته باشید اگر قدتان کوتاه است به سراغ شلوار‌هایی با قد بلند بروید. 

شلوار جین مناسب دختران قد کوتاه
شلوار جین مدل چسبان کشی مشکی رنگ مناسب خانم های قد کوتاه
  • مدل روسی شلوار جین:

این نوع شلوارها یکی از مقاوم ترین شلوارهای جین هستند که در بازار موجود می‌باشند. بر روی این شلوارها اسپری رزین زده شده و در کوره حرارت دیده‌اند و همچنین در نهایت با دست دوخته شده‌اند. مدل شلوارهای روسی تا چندین سال دوام می‌آورند.

شلوار جین مدل روسی شلوار جین مناسب دختران کوتاه قد
شلوار جین مدل روسی شلوار جین مناسب دختران کوتاه قد

3. کسانی که هیکل معمولی دارند

  • مدل چسبان: 

مدل خاصی از شلوارهای چسبان برای این اندام‌ها وجود دارد که با توجه به مقاومت بالا و درصد کشسانی مناسب، گزینه خوبی برای افرادی که هیکل معمولی دارند است. با توجه به وزن سبک این شلوارها شما در آن احساس راحتی می‌کنید. 

  • شلوار جین راسته: 

این شلوارها از فاق متوسطی برخوردارند و اگر آن را متناسب با بدن خود انتخاب کنید، تا مدت‌ها به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید.

شلوار جین راسته
شلوار جین راسته مناسب کسانی که هیکل معمولی دارند
  • شلوار جین Thompson: 

این شلوارها توسط برندی مشهور تولید شده است که به گونه‌ای به پا میچسبند که شما در آن‌ها احساس راحتی می‌کنید. یکی از مزیت‌های این شلوارها این است که فشاری بر روی قسمت‌های مختلف پا مانند کشاله ران وارد نمی‌شود.

شلوار جین دمپا زنانه thompson
شلوار جین Thompson مناسب کسانی که هیکل معمولی دارند

4. کسانی که هیکل ورزشی دارند:

  • شلوار جین راسته: 

شلوار جین راسته انتخابی مناسب برای کسانی است که هیکل ورزشی دارند. این شلوارها وزن سبکی دارند و حداقل 1% اسپندکس در آن‌ها به کار رفته تا قابلیت کشسانی بالایی داشته باشند. 

  • شلوار جین ورزشکاری:

این نوع شلوار جین‌ها 541 نام دارند که قابلیت کشسانی بالایی در قسمت کشاله ران دارند. افرادی که درشت هیکل هستند می‌توانند این شلوارها را پا کنند.

  • شلوار جین سبک کشی:

این نوع شلوار جین‌ها در قسمت کشاله ران و باسن آزاد هستند و می‌توانند یکی از مناسب‌ترین شلوارها برای افراد هیکلی باشند. همچنین به دلیل به کار بردن الیاف ضخیم این شلوارها را در فصول سرد سال هم می‌توانید پا کنید و به هیچ وجه پای شما عرق سوز هم نخواهد شد. 

شلوار جین جذب
شلوار جین سبک کشی مناسب کسانی که هیکل ورزشی دارند

5. کسانی که سنگین وزن هستند:

  • مدل‌های راحت شلوار جین:

برند محبوب Levis برای آقایان درشت اندام شلوارهایی طراحی کرده که در آن بتوانند راحت باشند و اذیت نشوند. از مزیت‌های این شلوارها راحتی آن‌ها است و همین امر این شلوارها را در میان افرادی که سنگین وزن هستند محبوب کرده است. 

  • مدل های چسبان پاچه گشاد:

این مدل‌ها در قسمت فاق و کمر، کشی و چسبان هستند و هر چه به پاچه نزدیک می‌شوند گشادتر می‌شوند. این شلوارها مناسب افرادی است که پاهای درشتی دارند.

شلوار جین مناسب خانم های چاق
شلوار لی مدل های چسبان پاچه گشاد مناسب کسانی که سنگین وزن هستند

6. کسانی که قد بلند دارند

  • شلوار چسبان پاچه بلند:

این مدل شلوارها را به دلیل طرح زیبایی که دارند می‌توانید در مراسم‌های رسمی و غیر رسمی پا کنید. طرح این شلوارها نسبت به شلوارهای کلاسیک کاملا متفاوت است و موجب می‌شود قد افراد به چشم بیاید. 

  • شلوار جین چسبان: 

چسبان بودن شلوار موجب می‌شود قد شما کاملا مشخص شود. به طور کلی این شلوار برای افراد قد بلند و درشت هیکل مناسب است. قسمت پاچه این شلوارها تنگ هستند و موجب می‌شوند قد شما مشخص شود و به چشم بیاید.

شلوار جین مناسب خانم های قد بلند
شلوار جین چسبان مناسب کسانی که قد بلند دارند

7. کسانی که فرم بدن منحنی دارند
در اندام منحنی بالای پاها نسبت به قسمت زیر زانو چاق‌تر است. برای این افراد شلوار دمپا گشاد انتخاب مناسبی می‌باشد. البته شلوار دم پا گشادهایی که از بالای زانو شروع شوند مناسب این افراد است زیرا در پای اشخاص تناسب را ایجاد می‌کند. گزینه دیگری که می‌توانید انتخاب کنید شلوارهای فاق بلند هستند. این شلوارها شکم فرد را تخت نشان می‌دهند. اگر قصد دارید شلوار دمپا گشاد بپوشید بهتر است همراه آن کفش پاشنه بلند را امتحان کنید تا ببینید چقدر خوش اندام‌تر می‌شوید.

شلوار جین دمپا زنانه
شلوار جین مناسب کسانی که فرم بدن منحنی دارند

8. کسانی که فرم بدن ساعت شنی دارند
افرادی که کمر باریکی دارند اما بالا تنه و پایین تنه‌شان توپر است را فرم بدن ساعت شنی می‌گویند. اینگونه افراد باید به قسمت کمر باریک خود دقت کنند و شلوار جین متناسب با آن را تهیه کنند. خانم‌هایی که فرم بدن ساعت شنی دارند باید شلوار جین‌هایی را انتخاب کنند که کشی باشد همچنین رنگ این شلوارها بهتر است سایه روشن باشد.

شلوار جین جذب
شلوار جین مناسب کسانی که فرم بدن ساعت شنی دارند

9. کسانی که بدن گلابی شکل دارند:
خانم‌هایی که بالا تنه آن‌ها از بخش تحتانی بدنشان کوچک‌تر است را گلابی شکل می‌نامند. این خانم‌ها باید شلوار دم پا گشادی که در قسمت بالای زانو فیت است را انتخاب کنند. این امر موجب می‌شود تناسب بین بدن ایجاد شود.

شلوار جین مناسب بدن گلابی
شلوار جین مناسب کسانی که کسانی که بدن گلابی شکل دارند

10. کسانی که بدن تخت دارند
خانم‌هایی که بدن‌شان لاغر و تخت است و اصطلاحا بدنی یکدست دارند باید به دنبال شلواری باشند که از این یکدستی خارج شوند. بهترین گزینه برای این دسته از خانم‌ها شلوار جین راسته است. البته این شلوارها کمی باید راحت و آزاد باشند.

شلوار جین راسته زنانه
شلوار جین مناسب کسانی که بدن تخت دارند

11. شلوار جین مام استایل
رنگ شلوار جین مام استایل می‌تواند روی دیده شدن پاهای شما اثر بگذارد بنابراین اگر پاهای لاغری دارید باید به سراغ شلوار جین مام استایل با رنگ روشن بروید. اما اگر پاهای پری دارید و قصد دارید پاهایتان لاغرتر به نظر برسد باید به سراغ رنگ تیره مام بروید. برای آنکه خوش استایل‌تر دیده شوید بهتر است به سراغ مام استایل مشکی بروید تا پاهایتان زیباتر به نظر برسند. اگر پاهایی کوتاه دارید و می‌خواهید بلندتر به نظر برسند قد شلوار را کمی کوتاه کنید.

مطلب مفید بود؟
14
4
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی