اصول ست کردن لباس با کفش مجلسی در تیپ و استایل

ست لباس با کفش مجلسی
انتخاب کفش مجلسی مناسبی که با لباس شما هماهنگی داشته باشد کار دشواری است زیرا هر مدل لباس مجلسی با هر مدل کفش مجلسی ست نمی‌شود و به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. در این مقاله نکات انتخاب مناسب لباس و کفش برای داشتن تیپ و استایلی زیبا را به شما آموزش می‌دهیم. تا انتهای این مقاله همراه بازارگیت باشید.

اصول ست کردن لباس با کفش مجلسی در تیپ و استایل

استایل شما زمانی خاص و کامل می‌شود که شما بدانید چه مدل و رنگ کفشی را با چه مدل لباسی باید ست کنید، به طور کلی مدل و رنگ کفش باید متناسب با مدل لباس‌تان انتخاب شود تا شما استایلی زیبا و بی‌عیب و نقص داشته باشید. به طور کلی هر مدل کفش باید با مدل لباس خاصی ست شود.

همچنین اگر شما علاقه به پوشیدن کفش‌های مجلسی در مدل‌ها و رنگ‌های مختلف را دارید باید اصول ست کردن لباس مجلسی را با کفش خود بدانید. 
در این مقاله قصد داریم شما را با اصول ست کردن لباس با کفش مجلسی در تیپ و استایل‌های مختلف آشنا کنیم.

ست کردن کفش با لباس
اصول ست کردن لباس با کفش مجلسی 

اصول ست کردت لباس با کفش مجلسی در تیپ و استایل مختلف

شاید برای شما هم سوال پیش آید که چه رنگ‌هایی با یکدیگر ست می‌شوند تا بتوانید با ست کردن لباس و کفش مجلسی در مهمانی‌های خود بدرخشید. 

چه رنگ هایی با هم ست می شوند
اصول ست کردت لباس با کفش مجلسی در تیپ و استایل مختلف

۱. ست کردن کفش مجلسی با لباس مجلسی طلایی
اگر لباس مجلسی زنانه را به رنگ طلایی انتخاب کرده‌اید باید حساسیت بیشتری برای انتخاب کفش مجلسی زنانه به خرج دهید تا استایلی جذاب و زیبا در مهمانی خود داشته باشید. باید بدانید که رنگ کفش مجلسی زنانه بستگی به تناژ رنگ طلایی و براق بودن لباس شما دارد. به عنوان مثال اگر لباس مجلسی پولک‌دار به رنگ طلایی انتخاب کرده‌اید باید به سراغ کفش پاشنه‌دار به رنگ طلایی، مشکی، نقره‌ای، سفید و قرمز بروید زیرا شما با این ست استایلی جذاب خواهید داشت.

ست لباس مجلسی با کفش مجلسی
ست کردن کفش مجلسی با لباس مجلسی طلایی

۲. ست کردن کفش مجلسی با لباس مجلسی سفید
اگر رنگ پوست شما برنزه و یا تیره است بهتر است که به سراغ لباس مجلسی زنانه به رنگ سفید بروید. اگر لباس مجلسی کوتاه را به عنوان لباس مهمانی انتخاب کرده‌اید بهتر است به سراغ کفش‌های پاشنه بلند یا نیم بوت به رنگ‌های طوسی، سفید، کرم، طلایی، مشکی، قرمز و یا قهوه‌ای بروید. اما اگر لباس مجلسی بلندی را برای مهمانی انتخاب کرده‌اید به هیچ عنوان به سراغ کفش‌ مجلسی زنانه ساق بلند مانند انواع بوت نروید زیرا این کفش‌ها از زیبایی لباس شما میکاهند. بهتر است که به سراغ کفش‌ها و صندل‌های پاشنه بلند جذاب بروید تا استایلی خاص و زیبا داشته باشید‌.

مدل کفش مجلسی
ست کردن کفش مجلسی با لباس مجلسی سفید

۳. ست کردن کفش مجلسی با لباس مجلسی مشکی
اگر قصد ست کردن کفش با لباس مجلسی برای حضور در دورهمی و یا مهمانی دوستانه را دارید و لباس مجلسی زنانه مشکی را به عنوان لباس مهمانی انتخاب کرده‌اید بهتر است که به سراغ کفش‌هایی با رنگ صورتی، قرمز، سبز، زرد، آبی کاربنی و بنفش بروید. اگر شما جوان هستید محدودیتی در انتخاب رنگ کفش برای شما وجود ندارد و با لباس مجلسی دخترانه خود می‌توانید هر رنگ کفشی را انتخاب کنید. حتی اگر شما مسن هستید و لباس مجلسی مشکی را به عنوان لباس مهمانی انتخاب کرده‌اید می‌توانید از کفش رنگی استفاده کنید زیرا این کفش‌های رنگی حس نشاط و طراوت را به شما می‌دهند.

ست کردن کفش با لباس
ست کردن کفش مجلسی با لباس مجلسی مشکی

4. ست کردن کفش مجلسی با لباس مجلسی صورتی
اگر علاقه زیادی به رنگ صورتی دارید و یا لباس مجلسی دخترانه صورتی را به عنوان لباس مجلسی خود انتخاب کرده‌اید باید به سراغ کفش‌های مجلسی به رنگ کرم، طوسی، نقره‌ای، مشکی و طلایی بروید. این ترکیب رنگ‌ها موجب زیباتر دیده شدن شما در مهمانی‌ها می‌شود.

کفش پاشنه بلند
ست کردن کفش مجلسی با لباس مجلسی صورتی

5. ست کردن کفش مجلسی با لباس مجلسی بنفش
اگر لباس مجلسی با رنگ بنفش را به عنوان لباس مهمانی انتخاب کرده‌اید باید کفش‌هایی به رنگ سفید، مشکی، کرم، طلایی، نقره‌ای و قرمز انتخاب کنید. این ست لباس برای مهمانی‌ها و مراسم‌های رسمی بسیار مناسب است.

البته اگر لباس مجلسی خودتان را به رنگ بنفش بادمجانی انتخاب کرده‌اید برای ست کردن کفش با لباس بهتر است که از رنگ آبی استفاده کنید. اگر رنگ لباس مجلسی بنفش نه تیره و نه روشن بود می‌توانید کفش نارنجی و زرد انتخاب کنید. اما به طور کلی لباس مجلسی بنفش را با هر رنگ کفشی که بخواهید می‌توانید ست کنید.

ست کردن کفش با لباس
ست کردن کفش مجلسی با لباس مجلسی بنفش

6. ست کردن کفش مجلسی با لباس مجلسی قرمز
بسیاری از خانم‌ها به دلیل اینکه رنگ قرمز احساس خوب و انرژی مثبتی می‌دهد به سراغ این رنگ می‌روند. بنابراین اگر لباس مجلسی قرمز را به عنوان لباس مهمانی خود انتخاب کرده‌اید بهتر است به سراغ کفش‌های پاشنه بلند لژدار به رنگ‌های کالباسی، مشکی، طلایی، کرمی، نقره‌ای و قهوه‌ای بروید.

مدل کفش مجلسی
ست کردن کفش مجلسی با لباس مجلسی قرمز

7. ست کردن کفش مجلسی با لباس مجلسی آبی
سال پیش رنگ آبی به عنوان رنگ سال انتخاب و بیشتر مدل‌های لباس مجلسی به رنگ آبی طراحی شده بودند. اگر دوست دارید لباس مجلسی خود را به رنگ آبی انتخاب کنید برای ست کردن لباس مجلسی با کفش مجلسی باید به سراغ کفش‌هایی با رنگ طلایی، مشکی، سفید، نقره‌ای و یا قهوه‌ای بروید.

لباس مجلسی با کفش مجلسی
ست کردن کفش مجلسی با لباس مجلسی آبی

اصول ست کردن لباس مجلسی کوتاه با کفش مجلسی

ست کردن لباس مجلسی کوتاه با کفش پاشنه‌دار
یکی از سوال‌های همیشگی خانم‌‌ها این است که با لباس مجلسی کوتاه چه کفشی بپوشیم. در اینجا ابتدا باید به شما بگوییم که برای انتخاب رنگ کفش باید به سراغ رنگ‌هایی بروید که نزدیک به رنگ پوست شما باشد زیرا این مدل کفش قد شما را بلندتر نشان می‌دهد و اگر قد شما کوتاه است بهتر است که به دنبال انواع مدل لباس مجلسی پولک‌دار بروید و آن را با کفش پاشنه بلند سوزنی ست کنید تا زیباتر شوید. البته اگر با کفش‌های پاشنه‌دار نازک راحت نیستید می‌توانید به سراغ کفش‌های پاشنه‌دار پهن بروید.

مدل کفش مجلسی
ست کردن لباس مجلسی کوتاه با کفش پاشنه‌دار

ست کردن لباس مجلسی کوتاه با کفش اسپرت و اسنیکرز
اگر قصد دارید به یک مهمانی دوستانه و یا دورهمی بروید و لازم نیست که لباس مجلسی خاصی بپوشید می‌توانید به سراغ این استایل بروید. اگر لباس مجلسی کوتاه و چین‌دار دارید بهتر است که به سراغ کفش‌های اسپرت یا اسنیکرزهای سفید بروید.

ست کردن کفش با لباس
ست کردن لباس مجلسی کوتاه با کفش اسپرت و اسنیکرز

ست کردن لباس مجلسی کوتاه با کفش لژ دار
اگر قصد دارید که کفش‌های پاشنه بلند بپوشید اما در آن‌ها احساس راحتی نمی‌کنید و نمی‌توانید به خوبی راه بروید بهتر است که به سراغ کفش‌های لژدار بروید زیرا این کفش‌ها بسیار راحت‌تر از کفش‌های مجلسی پاشنه بلند هستند و پاهای شما را اذیت نمی‌کنند. این کفش‌ها را می توانید با انواع مدل‌های لباس مجلسی بپوشید.

ست کردن کفش با لباس
ست کردن لباس مجلسی کوتاه با کفش لژ دار

ست کردن لباس مجلسی کوتاه با کفش تخت
همانطور که بیشتر خانم‌های قد بلند به سراغ کفش‌های تخت می‌روند، اگر شما هم قصد دارید که استایل شیک و ساده‌ای داشته باشید و در کفش‌تان احساس راحتی کنید بهتر است که به سراغ کفش‌های تخت بروید. این کفش‌ها با انواع مدل لباس مجلسی جدید و پیراهن‌های کوتاه ست می‌شوند. البته این کفش‌ها تنها مختص خانم‌های قد بلند نیست بلکه خانم‌هایی با قد متوسط یا کوتاه هم می‌توانند این کفش را انتخاب کنند.

مدل کفش مجلسی
ست کردن لباس مجلسی کوتاه با کفش تخت

ست کردن لباس مجلسی کوتاه با بوت
بوت‌های بلند مناسب لباس‌های مجلسی دخترانه کوتاه می‌باشند. این کفش‌ها علاوه بر زیبایی که به شما می‌دهند موجب گرم شدن پاهای شما در فصل زمستان نیز می‌شوند. بوت‌ها در انواع چسبان، گشاد، پاشنه بلند یا تخت موجود هستند اما اگر قصد دارید کفش خود را در هر مکانی بپوشید بهتر است که به سراغ بوت‌های ساده با رنگ مشکی و یا قهوه‌ای بروید.

ست کردن کفش با لباس
ست کردن لباس مجلسی کوتاه با بوت

اصول ست کردن لباس مجلسی بلند با کفش مجلسی

  • ست کردن لباس مجلسی بلند با کفش پاشنه بلند

اگر قصد دارید ظاهری رسمی با لباس‌ مجلسی‌ بلند داشته باشید باید به سراغ کفش‌های مجلسی پاشنه بلند بروید. کفش‌های پاشنه بلند علاوه بر بلندتر نشان دادن شما موجب زیباتر دیده شدن لباس‌تان نیز می‌شوند.

لباس مجلسی با کفش مجلسی
ست کردن لباس مجلسی بلند با کفش پاشنه بلند
  • ست کردن لباس مجلسی بلند با کفش اسپرت

اگر قصد دارید به یک دورهمی و یا تولد بروید و لباس مجلسی دخترانه بلندی مانند لباس‌های تابستانه را به عنوان لباس خود انتخاب کرده‌اید بهتر است که به سراغ کفش‌های اسپرت با رنگ سیاه و یا سفید بروید. مطمئن باشید که این ست موجب زیبایی شما می‌شود. زیرا کفش‌های اسپرت علاوه بر زیبایی موجب به روز شدن استایل شما نیز می‌شوند.

ست کردن کفش با لباس
ست کردن لباس مجلسی بلند با کفش اسپرت
  • ست کردن لباس مجلسی بلند با کفش لژدار یا پاشنه مبلی

اگر قصد دارید ظاهرتان در کنار رسمی بودن زیبا هم باشد و در طول مراسم احساس پا درد و یا کمر درد نکنید بهتر است که به سراغ کفش‌های لژدار بروید. همچنین کفش‌های پاشنه مبلی به دلیل پاشنه سراسری که دارند بدون هیچگونه پا دردی موجب زیبایی تیپ شما می‌شوند.

ست کردن کفش با لباس
ست کردن لباس مجلسی بلند با کفش لژدار یا پاشنه مبلی
  • ست کردن لباس مجلسی بلند با کفش تخت و فلت

اگر می‌خواهید که سن شما کمتر به نظر برسد و از دردهای کفش‌های پاشنه بلند خسته شده‌اید بهتر است که به سراغ کفش‌های تخت و فلت بروید. این کفش‌ها را می‌توانید با پیراهن گشاد و بلند ست کنید.

کفش مجلسی دخترانه
ست کردن لباس مجلسی بلند با کفش تخت و فلت
  • ست کردن لباس مجلسی بلند با بوت و چکمه

اگر در مهمانی می‌خواهید شرکت کنید که در فصل زمستان برگذار می‌شود و لباس مجلسی بلند و چاک‌دار را به عنوان لباس خود انتخاب کرده‌اید بهترین انتخاب برای شما بوت و چکمه‌های زیبا در طرح‌های مختلف می‌باشد. باید بدانید که این استایل در مد و فشن بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرد.

ست کردن لباس مجلسی بلند با کفش تخت و فلت
ست کردن لباس مجلسی بلند با بوت و چکمه

 

مطلب مفید بود؟
9
4
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی