بادی اسپلش چیست؟ معرفی خوشبوترین و ماندگارترین بادی اسپلش‌ها

بادی اسپلش چیست
بادی اسپلش‌ها مایع‌های رقیق بسیار خوشبویی هستند که به عنوان خوشبو کننده بدن مورد استفاده قرار می‌گیرند.این محصولات نسبت به عطرها بسیار ملایم‌تر اند و قیمت بسیار مناسبی هم دارند اما ماندگاری کمتری نسبت به عطر و ادکلن‌ها دارند. ماندگارترین و خوشبوترین برندهای بادی اسپلش را در این مقاله معرفی کرده‌ایم.

بادی اسپلش چیست؟ معرفی خوشبوترین و ماندگارترین بادی اسپلش‌ها

بادی اسپلش‌ها خوشبو کننده پوست بدن هستند. این محصولات نسبت به عطرها بسیار ملایم‌تر و سبک‌تر هستند و موجب افزایش اعتماد به نفس نیز می‌شوند. برخی بادی اسپلش‌ها همچنین موجب افزایش جوانی و لطافت پوست بدن می‌شوند.
بادی اسپلش‌ها را علاوه بر روی پوست می‌توانید بر روی ساقه‌های مو نیز اسپری کنید تا موهای‌تان هم خوشبو شوند. در مقاله‌های دیگر مجله بازارگیت درباره ماندگاری عطر و ادکلن، تفاوت عطر با ادکلن و معرفی عطرهای زنانه و عطرهای مردانه صحبت کردیم. در این مقاله علاوه بر توضیح اینکه بادی اسپلش چیست و چه کاربردی دارد، بهترین و خوشبوترین برندهای بادی اسپلش را معرفی خواهیم کرد. همراه ما باشید.

عکس بادی اسپلش
بادی اسپلش چیست

بادی اسپلش چیست و چه کاربردی دارد؟

بادی اسپلش نوعی خوشبو کننده بدن است که به تازگی وارد بازار محصولات آرایشی و بهداشتی شده است و بسیاری از افراد هنوز با کاربرد آن و تفاوت آن با عطرها و سایر خوشبو کننده‌های بدن آشنا نشده‌اند. بادی اسپلش‌ها بسیار شبیه به عطرها و ادکلن‌ها هستند اما بسیار ملایم‌تر و سبک‌تر از آن‌ها می‌باشند و محتوای داخلی آن‌ها شامل مرطوب‌ کننده‌ها، روغن‌های معطر و ترکیبات طبیعی می‌شود. شما این محصولات را بسیار ارزان‌تر از عطرهای اصلی می‌توانید تهیه کنید و دائما خوشبو بمانید.
بادی اسپلش‌ها مایعی رقیق دارند که بر پایه الکل، آب و ترکیبات معطر گیاهی تولید می‌شوند. این محصولات به دلیل رایحه و قیمت پایینی که دارند در میان خانم‌ها و آقایان بسیار پر طرفدار شده‌اند. بادی اسپلش‌ها نسبت به سایر خوشبو کننده‌ها به هیچ عنوان موجب حساسیت و خشکی پوست نمی‌شوند و به دلیل ترکیباتی که دارند موجب جوانی، شادابی و تازگی پوست بدن می‌شوند.
توجه داشته باشید که بادی اسپلش‌ها نسب به عطرها و ادکلن‌ها ماندگاری کمتری دارند به همین علت این محصول را باید مستقیما بر روی پوست اسپری کنید. تنها تفاوتی که میان این محصولات با اسپری‌های بدن وجود دارد این است که برای تولید بادی اسپلش‌ها از هیچگونه گازی استفاده نشده است و آن‌ها تنها حالت رقیق دارند.
در نظر داشته باشید که به هیچ عنوان نمی‌توانید بادی اسپلش‌ها را بعد از تعریق زیاد استفاده کنید زیرا ترکیب شدن این خوشبو کننده با بوی عرق می‌تواند بویی بد تولید کند و موجب آزار شما و اطرافیان‌تان شود.

بادی اسپلش چیست
بادی اسپلش چیست و چه کاربردی دارد؟

روش استفاده از بادی اسپلش و افزایش ماندگاری رایحه آن

  • بهترین زمانی که می‌توانید این محصول را استفاده کنید بعد از بیرون آمدن از حمام است. زیرا این لحظه پوست شما هنوز هم کمی رطوبت دارد و هنگامی که این محصول را بر روی پوست خود اسپری می‌کنید موجب تازگی و شادابی پوست‌تان می‌شود.
  • برای انجام این کار باید بعد از حمام ابتدا پوست خود را به‌ خوبی خشک کنید و نواحی ضربان‌دار مانند روی گلو، مچ دست، پشت زانو و... را در نظر بگیرید
  • پس از آن که نواحی ضربان‌دار خود را انتخاب کردید باید از یک مرطوب کننده استفاده کنید. توجه داشته باشید که مرطوب کنده شما لازم نیست که با رایحه بادی اسپلش هماهنگ باشد تنها شما باید نواحی که گفته شد را مرطوب کنید.
  • پس از انجام مرحله قبل حال باید بادی اسپلش را بر روی آن نواحی اسپری کنید اگر قصد دارید ماندگاری این محصول بیشتر شوند باید در هر نقطه دوباره آن را اسپری کنید. توجه داشته باشید که ابتدا باید صبر کنید تا بادی اسپلش کاملا بر روی پوست بدن خشک شود و بعد لباس بپوشید.
  • شما تنها با در نظر گرفتن روش بالا می‌توانید ماندگاری این محصول را افزایش دهید بنابراین دیگر نیازی نیست که اسپری زیادی بر روی بدن‌تان بپاشید.
عکس بادی اسپلش
روش استفاده از بادی اسپلش و افزایش ماندگاری رایحه آن

مزایای بادی اسپلش

از مهم‌ترین مزایای این محصول می‌توان به ضد حساسیت بودن و خوشبو کنندگی مناسب آن اشاره کرد. علاوه بر این موضوع این خوشبو کننده پوست شما را آبرسانی، مرطوب و شاداب می‌کند. همچنین برخی دیگر بادی اسپلش‌ها به دلیل دارا بودن روغن‌های طبیعی موجب سلامت پوست و همچنین جلوگیری از خشکی پوست می‌شوند.
از دیگر مزایای این محصول می‌توان به قیمت مناسب و پایین آن اشاره کرد. بادی اسپلش‌ها می‌توانند پوست شما را خوشبو نگه دارند و در عین حال موجب نرمی و طراوت پوست شما نیز بشوند.

معایب بادی اسپلش

یکی از معایب بادی اسپلش ماندگاری پایین نسبت به ارزش‌ها و واکنش‌های دیگر خوشبو کننده‌ها مانند عطر است و در طول روز باید آنها را بر روی پوست خود را چندین بار تمدید کنید.
یکی دیگر از معایبی که این محصولات دارند خاصیت روغنی بودن آن‌ها است. این امر موجب می‌شود که اگر اسپری به لباس برخورد کند و ممکن است که رد روغن روی لباس باقی بماند بنابراین افراد باید قبل از لباس پوشیدن کاملاً صبر کنند تا اسپری به خوبی خشک شود.
از دیگر معایب این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان ایجاد واکنش پوستی
  • ایجاد ذرات معلق سنگین بر روی هوا
  • وجود مواد شیمیایی محرک
معایب بادی اسپلش
مزایا و معایب بادی اسپلش

انواع بادی اسپلش

بادی اسپلش‌ها تنوع زیادی دارند اما از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به مدل‌های اکلیلی و عطری اشاره کرد که این محصولات با برندهای متفاوت و قیمت‌های مختلف در بازار موجود هستند.

بادی اسپلش های عطری

این محصولات بسیار شبیه به عطرهای شناخته شده هستند و رایحه‌ای مشابه آن‌ها را دارند. اگر شما قصد دارید عطر مورد علاقه خود را با قیمت پایین‌تری تهیه کنید می‌توانید بادی اسپلش‌هایی که رایحه مشابه آن را دارند با قیمت کمتر تهیه کنید و بر روی بدن خود استفاده کنید.

بادی اسپلش اکلیلی

بادی اسپلش‌های اکلیلی، اکلیل‌های درخشنده‌ای دارند که بر روی پوست ایجاد درخشندگی و زیبایی می‌کنند. این محصولات از ماندگاری خوبی برخوردار هستند و می‌توانند زیبایی شما را دو چندان کنند.

معرفی انواع بادی اسپلش‌ها با برندهای متفاوت

1. بادی اسپلش مای
این محصول توسط برند ایرانی مای تولید شده است که شما می‌توانید از آن برای خوشبو کردن بدن خود استفاده کنید. تمامی بادی اسپلش‌های این برند در یک بطری شیک و زیبا بسته بندی شده‌اند که شما می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید و محلول را بر روی بدن خود اسپری کنید. این محصول حدود 4 الی ۸ ساعت ماندگاری دارد که می‌تواند موجب لطافت و نرمی پوست شما شود. در ترکیبات این محصول کمی اکلیل‌های ریز به کار رفته است اما بعد از استفاده می‌توانید شاهد زیبایی خاص پوست خود باشید.
بادی اسپلش مای ساخته شده توسط برند مای:

  1. بادی اسپلش Endless Fantasy که با رایحه ملایم گل‌های بهاری تولید شده است.
  2. بادی اسپلش magic moments که با رایحه ترکیبی یاس پرتغال تن و نعنای هندی تولید شده است.
  3. بادی اسپلش ANGEL DREAM که با رایحه  ترکیبی از میوه‌های گرم تولید شده است.
  4. بادی اسپلش golden rain که با رایحه ترکیبی چوب صندل و مشک تولید شده است.
بادی اسپلش مای
بادی اسپلش مای

2. بادی اسپلش سی گل
بادی اسپلش سی گل یکی از محبوب‌ترین بادی اسپلش‌ها در میان انواع خوشبو کننده‌ها است که هم خانم‌ها و هم آقایان می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. ترکیبات این محصول کاملا با کیفیت بوده و هیچ ماده مضر و یا شیمیایی در تولید این محصول استفاده نشده است بنابراین بادی اسپلش سی گل هیچگونه آسیبی به پوست وارد نمی‌کند. این محصول با توجه به ترکیبات طبیعی و روغن‌های مرطوب کننده پوستی که دارد می‌تواند انتخابی مناسب برای همه افراد باشد. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به با طراوت کردن پوست بدن اشاره کرد.
علاوه بر موارد بالا این بادی اسپلش باعث آبرسانی پوست شده و از تعریق بیش از حد پوست بدن جلوگیری می کند. همچنین موجب تازگی شفافیت و نرمی پوست نیز میشود.

بادی اسپلش های ساخته شده توسط برند سی گل:

  1. بادی اسپلش seagull charm body splash  که دارای رایحه ملایم و شیرین است.
  2. بادی اسپلش  seagull belle body splash که دارای رایحه ملایم و گرم است.
  3. بادی اسپلش seagull marvel body splash که دارای رایحع شیرین و معتدل است.
عکس بادی اسپلش
بادی اسپلش سی گل

3. بادی اسپلش ویکتوریا سکرت
این محصول که توسط برند ویکتوریا سکرت تولید شده است دارای رایحه‌ای معتدل و شیرین می‌باشد. بادی اسپلش ویکتوریا سکرت از ترکیب رایحه‌های شکوفه‌های بهاری، بابونه، آلوئه‌ورا و هلو تولید شده است. تمامی این رایحه‌ها موجب شدند که بوی این بادی اسپلش کاملاً لوکس، جذاب، آرام و عاشقانه باشد.

بادی اسپلش های خوشبو تولید شده توسط برند ویکتوریا سکرت:

  1. بادی اسپلش Victorias Secret Pure Seduction Splash body splash که با رایحه خنک از گل فریزیا تولید شده است.
  2. بادی اسپلش Victorias Secret Passion Struck body splash که با ترکیب رایحه‌های گل یاسمن و گل رز تولید شده است.
  3. بادی اسپلش Victorias Secret Luscious Kisses Body Splash که با ترکیب رایحه‌های نارگیل و پرتقال تولید شده است.
  4. بادی اسپلش Victorias Secret Mango Temptation body splash که با رایحه میوه‌ای تولید شده است.
  5. بادی اسپلش Victorias Secret Secret Escape body splash که با ترکیب رایحه گل و مشک تولید شده است.
  6. بادی اسپلش که با ترکیب رایحه‌های انگور، روایح گل‌دار و توت فرنگی تولید شده است.
عکس بادی اسپلش
بادی اسپلش ویکتوریا سکرت

4. بادی اسپلش اسکلاره
بادی اسپلش اسکلاره که توسط برند اسکلاره تولید می‌شود دارای رایحه‌ای گرم است. این محصول که شبیه به رایحه عطر ایفوریا از برند کلوین کلاین است به تازگی طرفداران زیادی پیدا کرده است. شما این محصول را می‌توانید با رایحه‌های میوه‌ای نیز تهیه کنید. این بادی اسپلش علاوه بر اینکه رایحه‌ای شیک و لوکس دارد موجب افزایش انرژی و همچنین خنک شدن بدن نیز می‌شود.

بسیاری از خانم‌های خوش سلیقه‌ای که به دنبال خوشبویی خود هستند این محصول را انتخاب می‌کنند. از روایح متفاوت این محصول می‌توان به رایحه چوب ماهون، بنفشه، کهربا و مشک اشاره کرد.

بادی اسپلش های خوشبو تولید شده توسط برند اسکلاره:

  1. بادی اسپلش زنانه Puppet که با رایحه گل و طبعی خنک تولید می‌شود.
  2. بادی اسپلش زنانه SCLAREE love7 که با طبع گل یاس و طبع خنک تولید می‌شود.
  3. بادی اسپلش مردانه SCLAREE  Puppet که با رایحه creed Aventus و طبیعی معتدل تولید می‌شود.
عکس بادی اسپلش
بادی اسپلش اسکلاره

5. بادی اسپلش امپر
بادی اسپلش مدل مموریز که توسط برند امپر تولید می‌شود یکی از خوشبو کننده‌های محبوب آقایان است. این محصول چند مدل دارد و برای استفاده در تمامی فصل‌های سال انتخابی مناسب می‌باشد. در تولید این محصول از رایحه‌هایی مانند نعنا، شمعدانی، عطر بهار نارنج، اسطوخودوس، شکوفه پرتقال، چوب سدر و میوه‌های شیرین استفاده کرده‌اند. در صورت استقاده از این محصول می‌توانید احساس شادمانی و نشاط داشته باشید.

بادی اسپلش‌های خوشبو تولید شده توسط برند امپر:

  1. بادی اسپلش Emper Legend Fragrance Mist که با رایحه گیاه رزماری و چوی تولید شده است.
  2. بادی اسپلش مخصوص آقایان Emper Epic Adventure که با رایحه چرم و گلسنگ تولید شده است.
  3. بادی اسپلش مخصوص بانوان Emper Urban Body Splash For Women که با رایحه شیرین تولید شده است.
عکس بادی اسپلش
بادی اسپلش امپر

6. بادی اسپلش ریچنا
بادی اسپلش ریچنا که توسط شرکتی در کره با نام سوها تولید شده است یکی دیکر از محبوب‌ترین بادی اسپلش‌ها است. این محصول برای افرادی که به دنبال عطر و بوی طبیعی هستند انتخاب مناسبی می‌باشد. 
در رابطه با شرکت تولید کننده این محصول باید به شما بگوییم که این شرکت کره‌ای در 40 سال فعالیت خود توانسته است که طرفداران زیادی در کشورهای اروپای غربی و خاورمیانه به دست آورد.
با توجه به ترکیباتی که در این محصول به کار رفته‌ است بادی اسپلش ریچنا هیچگونه احساس چسبندگی به پوست نمی‌دهد. علاوه بر آن این محصول ماندگاری بالایی نیز دارد.

انواع بادی اسپلش
بادی اسپلش ریچنا

7. بادی اسپلش فیکورس
فیکورس که توسط برند سبزآرا نگار دشتی که در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت می‌کند تولید شده است. این شرکت به تولید دو محصول یعنی بادی اسپلش‌های فیکوس مخصوص خانم‌ها با رایحه مرکبات و بادی اسپلش‌های فیکوس مخصوص مردان می‌پردازد.

انواع بادی اسپلش
بادی اسپلش فیکورس

8. بادی اسپلش رندل
بادی اسپلش مدل اکلات که توسط برند ایرانی رندل که به تولید محصولات لوازم آرایشی می‌پردازد تولید می‌شود. شما انواع محصولات بادی اسپلش مخصوص خانم‌ها، آقایان و مام‌ها را می‌توانید از این شرکت تهیه کنید.

از جمله ویژگی‌های محصولات این برند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ماندگاری بالا
  • درخشندگی و زیبایی پوست
  • تغذیه پوست
  • آبرسانی پوست
  • ضد حساسیت
  • بخش بوی بالا
انواع بادی اسپلش
بادی اسپلش رندل

9. بادی اسپلش پرستیژ
برند پرستیژ یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین برندهای آرایشی و بهداشتی آمریکایی است که به تولید محصولات بادی اسپلش نیز می‌پردازد. تمامی محصولات بادی اسپلش این برند در کارخانه اکسیژن فلوریدا تولید می‌شود.
با توجه به این که در فرمولاسیون این محصولات از روغن‌های گیاهی استفاده می‌شود باید توجه داشته باشید که این محصول نباید با لباس برخوردی داشته باشد. همچنین بسیاری از تولید کنندگان داخلی با استفاده از نام این برند سعی بر شبیه سازی نام این برند دارند که از خرید این محصولات جدا خودداری کنید.

انواع بادی اسپلش
بادی اسپلش پرستیژ

10. بادی اسپلش فرش فیل
فرش فیل که نام یکی از برندهای شرکت بلوچ اسپانیا می‌باشد، به تولید محصولات آرایشی و بهداشتی می‌پردازد. این برند تا به حال توانسته است که محصولات خود را در 42 کشور دنیا به فروش برساند. بادی اسپلش فرش فیل دارای رایحه‌ای تند و خنک است که ماندگاری بالایی دارد. بادی اسپلش فرش فیل علاوه بر خوش بو کردن بدن موجب آبرسانی و شادابی پوست نیز می‌شود.

انواع بادی اسپلش
بادی اسپلش فرش فیل

مطلب مفید بود؟
5
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی