معرفی 10 تا از بهترین عطرهای مردانه

بهترین عطر های مردانه
بسیاری از برندهای معروف و معتبر جهانی هر کدام عطری خاص با رایحه‌ای خاص و دلپذیر دارند که مورد پسند عموم مردم قرار دارد. در زمینه تخصصی عطر مردانه نیز بسیاری از همین برندهای معروف عطرهای مخصوص آقایان را به بازار عرضه کردند که بسیار معروف و پرفروش شدند. در ادامه 10 عطر معروف مردانه را معرفی می‌کنیم.

معرفی 10 تا از بهترین عطرهای مردانه

استفاده از عطر و ادکلن برای خوشبو شدن از قدیم تا به امروز وجود داشته است که هر ساله هم برندهای معتبر و مختلفی در این زمینه رایحه‌های جدیدی را به محصولات خود اضافه می‌کنند. اما در حال حاضر نقش ادکلن بسیار پر رنگ‌تر شده و آقایان از انواع عطر و ادکلن برای حضور در بسیاری از محیط‌ها مانند مهمانی، اداره، مجالس و... استفاده می‌کنند. اما با توجه به تنوع عطر و ادکلن‌ها باید در انتخاب خود دقت داشته باشید.
درحال حاضر برندهای معتبری وجود دارد که شناخته شده و پرطرفدار هستند که با توجه به نوع رایحه، تن بو، ماندگاری و... انتخاب می‌شوند. در این مقاله چندین عطر و ادکلن پرطرفدار در بین آقایان را معرفی می‌کنیم تا به راحتی بتوانید رایحه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

بهترین عطر های مردانه
معرفی 10 تا از بهترین عطر های مردانه

عطر مردانه Versace pour home

این ادکلن که ساخت برند ایتالیایی شناخته شده است، یکی از رقیب‌های جدی برند بولگاری آکوا پور شناخته می‌شود. ادکلن ورساچه پورهوم با رایحه‌ای تلخ و عطر دریایی خوش بو، دارای طبیعتی معتدل رو به خنک است که با توجه به این طبع می‌توان آن را در تمامی فصول استفاده کرد. آقایان خوش پوش و جذابی که قصد دارند عطری حرفه‌ای با بویایی تحریک کننده داشته باشند، ورساچه پورهوم انتخاب مناسبی برای‌شان می‌باشد. از نت‌های به کار رفته در این عطر می‌توان به ترنج، لیمو، گل رزمه، گل شمعدانی، رایحه سدر، سنبل، مشک و دانه تونکا اشاره کرد.

بهترین عطر مردانه از نظر خانمها
عطر مردانه Versace pour home

عطر مردانه پارفومز مارلی پگاسوس

عطر پارفومز مارلی پگاسوس با طبعی شیرین و گرم انتخابی لوکس و منحصر به فرد برای آقایان شیک پوش است. این عطر نمایان‌گر و تداعی کننده پگاسوس، قهرمان یونان باستان است که آن را می‌توان به عنوان قهرمانی ماندگار در دنیای عطرهای مردانه شناخت. این ادکلن در حجم 120 میل به فروش می‌رسد اما نسخه‌های تقلبی و غیر رسمی هم از این محصول وجود دارد. بنابراین در زمان انتخاب این محصول بسیار دقت داشته باشید. پگاسوس انتخابی فوق العاده برای فصول سرد سال است و با توجه به رایحه‌ای که دارد یکی از سلطنتی‌ترین عطرها شناخته می‌شود. 
نت‌های پایه این عطر وانیل، رایحه چوب صندل، کهربا، بادام تلخ، اسطوخودوس، پگاسوس، گل گاو زبان و زیره سبز است.

خوشبوترین عطر مردانه
عطر مردانه پارفومز مارلی پگاسوس

ادکلن مردانه آمواج اینترلوده

هنگامی که نام آمواج به گوش می‌خورد، اولین تصویری که به ذهن می‌آید نمایی از اصالت، قدرت، یونیک بودن و سلطنت است. آمواژ اینترلوده یکی از محبوب‌ترین و لوکس‌ترین ادکلن‌های مردانه است که با توجه به رایحه خاصی که دارد طرفداران خاصی را به خود اختصاص داده است. این ادکلن از گروه بویایی چوبی شرقی است که دارای رایحه‌ای شیرین و طبعی گرم است که در کنار ماندگاری فوق العاده‌اش آن را به ادکلنی فوق العاده تبدیل کرده‌اند. اگر شما به دنبال ماندگاری زیاد هستید این ادکلن برای شما می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

عطر و ادکلن های معروف و پرفروش مردانه
ادکلن مردانه آمواج اینترلوده

ادکلن ورساچه اروس (versace Eros pour home)

ادکلن ورساچه اروس یکی دیگر از محصولات برند ورساچه است که از سال 2012 در کشور ایتالیا در اندازه های 100 میل به فروش می‌رسد.این ادکلن با عطر معتدلی که دارد مناسب تمام فصول سال است و تلفیق رنگ طلایی و آبی در شیشه، درب و کارتن این ادکلن موجب ایجاد حس آرامش در فرد می‌شود. 
از نت‌های ورساچه اروس می‌توان به لیمو ترش، سیب، نعناع، سدر، وانیل، خس خس، شمعدانی و تونکا اشاره کرد. 
اگر علاقه به پخش بو و ماندگاری عطر و ادکلن دارید این ادکلن برای شما انتخاب مناسبی می‌باشد.

بهترین عطر مردانه از نظر خانمها
ادکلن ورساچه اروس (versace Eros pour home)

ادکلن مردانه مرسدس بنز INTENSE

یکی از تولیدات برند مرسدس بنز ادکلن INTENSE است که با توجه به شیک و با کلاس بودن، بیشتر آن را به عنوان هدیه تهیه و خریداری می‌کنند. اینتنس مرسدس بنز که در سال 2013 روانه بازار شده است دارای عطری تند و رایحه‌ای معتدل و تلخ است. ادکلن مرسدس بنز در بطری‌هایی زیبا و با حجم 120 میل به فروش می‌رسد که می‌توانید آن را از بازارهای مطمئن خریداری کنید. از نظر رایحه و نت‌های این ادکلن می‌توان به برگ بنفشه، لیمو ترش، نارنگی ماندارین، ترنج، فلفل، جوز، بنفشه، گالبانیوم، نعناع هندی، خس خس و سدر اشاره کرد.
با توجه به قیمت مناسب این ادکلن و برندی که دارد آن را می‌توانید به عنوان هدیه دادن و یا استفاده روزانه خریداری کنید.

عطر و ادکلن های معروف و پرفروش مردانه
ادکلن مردانه مرسدس بنز INTENSE

ادکلن مردانه لالیک مشکی

ادکلن مردانه لالیک مشکی یکی از پرطرفدارترین و جذاب‌ترین ادکلن‌های موجود در بازار است که عطر آن تداعی کننده قدم زدن در جنگل‌های پر از درخت و تاریک است. با توجه به رایحه خوبی که این ادکلن دارد افراد با سنین متفاوت و با سلیقه‌های مختلف جذب آن شده‌اند. 
نام رسمی این ادکلن Lalique Encore Noire است که در سال 2006 روانه بازار شده است اما به علت ویژگی‌های ظاهری که این ادکلن دارد آن را با نام لالیک مشکی می‌شناسند. ادکلن لالیک مشکی با رایحه‌ای تلخ و بویی جذاب توانسته نظر مردان سرسخت را کاملا به خود جلب کند. از رایحه‌ها و نت‌های این ادکلن می‌توان به چوب کشمیر، سرو و خس خس اشاره کرد. اگر قصد دارید این ادکلن را تهیه کنید حتما به اصل بودن آن دقت کنید. ادکلن‌های اصل لالیک دارای دربی چوبی هستند که نام لالیک بر روی آن حک شده است.

خوشبوترین عطر مردانه
ادکلن مردانه لالیک مشکی

عطر مردانه تق هرمس ادوتویلت

یکی دیگر از عطرهای شناخته شده و پرطرفدار دنیای عطر و ادکلن، تق هرمس ادوتویلت است. این عطر توسط برند مارو فرانسوی هرمس در سال 2006 تولید و روانه بازار شده است. با توجه به طبع معتدل این عطر و امکان استفاده در تمام فصول سال موجب شده این عطر یکی از پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین عطرها شود. 
ادکلن هرمس که از دسته بویایی چوبی و از خانواده سرخس‌ها است، با ماندگاری بو بالا و رایحه تلخ تولید شده است و افرادی که طرفدار عطرهای تلخ هستند می‌توانند آن را تهیه و استفاده کنند. همچنین شما می‌توانید این ادکلن را به عنوان یکی از بهترین ادکلن‌های موجود در بازار به عنوان هدیه تهیه کنید و آن را به دوستان خود و کسانی که دوست دارید هدیه دهید. 
از نت‌ها و رایحه این عطر می‌توان به نعناع هندی، خس خس، بنزوئین، رایحه گریپ فروت، سدر، رایحه پرتقال، فلفل و گل شمعدانی اشاره کرد.

بهترین عطر مردانه از نظر خانمها
عطر مردانه تق هرمس ادوتویلت

ادکلن جیوانچی زریوس رژ (Givenchy xerus rouge)

این ادکلن دارای عطری قدرتمند است و از گروه بویایی شرقی سرخی گونه می‌باشد. رایحه آن گرم و رو به تلخی است که تداعی‌گر یونان باستان است. 
ادکلن جیوانچی زریوس رژ که در سال 1996 روانه بازار شد، دارای ظاهر قرمز رنگ و عطری متفاوت است که در همان ابتدا می‌توانید متوجه این تفاوت نسبت به سایر عطرها و ادکلن‌ها شوید. این ادکلن با ماندگاری بالا و پخش بوی فوق العاده مورد توجه آقایان خاص پسند قرار گرفته است. از نت‌های این ادکلن به ترتیب می‌توان به چوب سفید، مشک، سدر، ترخون، کاکتوس، پرتقال، شمعدانی و فلفل شیرین اشاره کرد. 
اگر شما هم مجذوب این ادکلن شده‌اید و قصد تهیه آن را دارید، توجه کنید که استفاده از آن در شب بهتر از روز است.

عطر و ادکلن های معروف و پرفروش مردانه
ادکلن جیوانچی زریوس رژ (Givenchy xerus rouge)

ادکلن DOLCE & GABBANA THE ONE FOR MEN EDP

یکی دیگر از ادکلن‌های مردانه با ماندگاری بوی بالا و پخش بوی خوب، DOLCE & GABBANA است که طرفداران زیادی را نیز به خود اختصاص داده است. برند شناخته شده D&G در سال 2015 تصمیم به تولید محصولی حرفه‌ای و لوکس با غلظت ادوپرفیوم کرد که در این مسیر موفق هم شد و توانست ادکلنی فوق العاده را روانه بازار کند. این ادکلن دارای رایحه‌ای شیرین و گرم است که با نت‌های تنباکو، کهربا، سدر، گریپ فروت، گیشنیز، ریحان، زنجبیل، شکوفه پرتقال و هل تهیه شده است. 
این ادکلن برای آقایان لوکس پسند و کسانی که علاقه مند به طبع گرم هستند مناسب می‌باشد.

بهترین عطر های مردانه
ادکلن DOLCE & GABBANA THE ONE FOR MEN EDP

عطر دیور ساواچ مردانه

ادکلن دیور ساواچ یکی دیگر از ادکلن‌های حرفه‌ای و پرطرفدار است که برای تمامی فصول سال مناسب می‌باشد. عطر این ادکلن بسیار قوی است و با توجه به رایحه تلخی که دارد برای آقایان جذاب و شیک مناسب می‌باشد. 
این ادکلن که در سال 2015 تولید شد با تبلیغات جانی دپ سر و صدای زیادی به پا کرد و بیشتر دیده شد. اگر قصد خرید ادکلنی معتدل با ماندگاری بالا و غلضت ادوتویلت هستید این ادکلن برای شما می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. 
از نت‌های این ادکلن به ترتیب می‌توان به رایحه ترنج و فلفل، خس خس، اسطوخودوس، لامی، لابدانیوم و سدر اشاره کرد.

عطر و ادکلن های معروف و پرفروش مردانه
عطر دیور ساواچ مردانه

ادکلن Dior homme intense

ادکلن مردانه Dior homme intense دارای بویی دلنشین و فراگیر است که در فصول سرد سال نیز می‌توانید از آن استفاده کنید. این عطر ورژن ارتقا یافته دیور هوم است که در سال 2007 روانه بازار شده است. ظاهر این ادکلن بسیار شیک و جذاب است و دارای قاب و درب شیشه‌ای مشکی و مایع طلایی است. با توجه به رایحه شیرین و گرم این ادکلن و ظاهر آن مردان زیادی طرفدار این عطر هستند.
نت‌های این عطر از سه بخش پایه، ابتدایی و میانی تشکیل شده‌اند که عبارت است از اسطوخدوس، گلابی، گل درختی، زنبق، رایحه خس خس و سدر.

عطر و ادکلن های معروف و پرفروش مردانه
ادکلن Dior homme intense

عطر مردانه کرید اونتوس

عطر مردانه کرید اونتوس فرانسوی که در سال 2010 به بازار روانه شد، یکی از لوکس‌ترین و سلطنتی‌ترین عطرهای موجود در بازار است که دارای عطری شیرین و خنک و ظاهری فوق العاده می‌باشد. حجم این محصول 120 میل است و در گروه بویایی مدیترانه‌ای با رایحه گرم قرار گرفته است. از نت‌های تشکیل دهنده این عطر می‌توان به موز، ترنج، سیب، آناناس، گل سنگ، وانیل، گل رز، گل یاس، توس و نعنا اشاره کرد.

بهترین عطر های مردانه
عطر مردانه کرید اونتوس

ادکلن مردانه بولگاری آکوا پور

یکی از ادکلن‌های خنک و تابستانی پرطرفدار، ادکلن مردانه بولگاری آکوا پور است که طرفداران زیادی دارد. این ادکلن که با ظاهری گرد و خاص روانه بازار شده است و طرفداران خاصی پیدا کرده متاسفانه مورد توجه سو استفاده‌گران نیز قرار گرفته است که مدل‌های تقلبی آن را تولید کرده‌اند. بنابراین برای تهیه این عطر خوش بو و اصیل باید بسیار دقت داشته باشید تا مدل اصل آن را تهیه کنید. عطر این ادکلن تلخ است و برای مردان خاص پسند بسیار مناسب است. 
نت‌های تشکیل دهنده این ادکلن به ترتیب درخت نارنج، جلبک دریایی، پرتقال، اسطوخدوس و گل پنبه می‌باشند.

ادکلن مردانه بولگاری آکوا پور
ادکلن مردانه بولگاری آکوا پور

ادکلن مردانه شنل بلو

ادکلن مردانه شنل بو که در ابتدای معرفی خود سر و صدای زیادی به پا کرد، ادکلنی حرفه‌ای و خنک است که در سال 2014 روانه بازار شد و توانست به پر فروش‌ترین عطرهای برند شنل بلو تبدیل شود. از ظاهر این ادکلن می‌توان به ظرف شیشه‌ای آن با رنگ سورمه‌ای و آبی نفتی اشاره کرد که با توجه به ماندگاری آن می‌توان شنل بلو را در دسته ادکلن‌های حرفه‌ای جای داد. برخی از نت‌های تشکیل دهنده این ادکلن فلفل، گریپ فروت، زنجبیل، نعناع، چوب صندل، لیمو و چوب‌های جنگلی می‌باشند.

ادکلن مردانه شنل بلو
ادکلن مردانه شنل بلو

 

مطلب مفید بود؟
12
2
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی