معرفی برخی کرمهای مرطوب کننده معروف

آشنایی با برخی از کرم های معروف مرطوب کننده
کرم های مرطوب کننده به عنوان یکی از لوازم آرایشی-بهداشتی و مراقبتی پوست محسوب می شوند که استفاده از آنها برای مراقبت و آبرسانی پوست هم در آقایان و در بانوان ضروری است و می تواند از بروز بسیاری از آسیب های پوستی مثل خشکی و ایجاد چین و چروک در پوست جلوگیری کند.

معرفی برخی کرمهای مرطوب کننده معروف

کرم مرطوب کننده یکی از مهم ترین محصولات مراقبتی پوست است که با حفظ رطوبت پوست تاثیر بسزایی در سلامت و شادابی پوست دارد. استفاده از کرم مرطوب کننده شاید چند ثانیه زمان ببرد اما اثرات آن بر روی پوست غیر قابل انکار است. با توجه به اهمیت کرم مرطوب کننده و تنوع برند های مختلف در بازار در این  مقاله برآنیم تا برخی کرم های مرطوب کننده برند های معروف را معرفی کنیم.

معرفی کرم های مرطوب کننده معروف
معرفی برندهای معروف کرم مرطوب کننده

 

کرم مرطوب کننده برند سینره

کرم مرطوب کننده برند سینره حاوی فاکتور مرطوب کننده طبیعی جهت رطوبت رسانی و بازسازی پوست و رفع خشکی آن است. این کرم دارای مواد جاذب رطوبت با تاثیر طولانی مدت است. قدرت آبرسانی فوق العاده ای دارد. به دلیل وجود مواد پوشاننده سیلیکونی روی پوست حالت چرب نداشته و از ایجاد جوش یا کومدون جلوگیری می کند. دارای فرمولاسیون قوی برای مقابله با اثرات مخرب رادیکالهای آزاد است. کرم مرطوب کننده مناسب انواع پوستها در این برند موجود می باشد. 
یکی از بهترین مرطوب کننده های این برند کرم مرطوب کننده صورت مخصوص پوست های معمولی تا خشک است که برای تمام انواع پوستها بخصوص پوستهای مختلط قابل استفاده است.

معرفی کرم های مرطوب کننده معروف
کرم مرطوب کننده برند سینره


کرم مرطوب کننده برند کامان

برند کامان با همکاری با لابراتوار جنوا کازمتیکس (Geneva Cosmetics)سوئیس محصولات خود را با مواد اولیه سوئیسی تولید و به بازار عرضه می کند. این برند انواع کرمهای مرطوب کننده را برای انواع پوستها تولید و عرضه می کند. 
دارای کرمهای مختلف برای انواع پوستها از نرمال تا خشک است.
پوست را چرب و سنگین نمی کند. ویتامین‌های B1-B3 و B5 موجود در آن لایه محافظتی روی پوست ایجاد می کند. با جذب سریع خود موجب نرمی و لطافت پوست می شود. تا 24 ساعت اثر مرطوب کنندگی آن پایدار است. مانع ایجاد جوش شده و تغذیه کننده پوست است.
کرم مرطوب کننده مناسب پوست آقایان از محصولات دیگر این برند است، که برای انواع پوستها مناسب بوده و مناسب استفاده روزانه و حاوی مواد ضد آفتاب و فیلتر محافظتی UVA و UVB است.

معرفی کرم های مرطوب کننده معروف
کرم مرطوب کننده کامان

کرم مرطوب کننده برند اوریاژ (Uriage)

کرم مرطوب کننده اوریاژ ازمحصولات برند فرانسوی (Uriage) است. کرم های مرطوب کننده این برند در سری های مختلف و برای انواع سنین و پوستها تهیه و عرضه شده است.
کرم اوریاژ سری «Hyseac» مدل «Mat» برای پوستهای چرب و خشک مناسب است. چربی اضافه پوست را جذب کرده حالتی مات و طبیعی به پوست می بخشد اثر مرطوب کنندگی آن تا 24 ساعت ماندگار است. سبب بسته شدن منافذ باز پوست می شود. بعنوان زیر ساز آرایش هم قابل استفاده است. مناسب برای استفاده روزانه در تمامی سنین است.
کرم مرطوب کننده و ترمیم کننده‌ی اوریاژ سری «Xemose»، برای افراد با پوستهای خشک و بسیار خشک مناسب است. ساختار سبک و جذب سریعی دارد. پوست را چرب نمی کند اما چربی پوست را تنظیم می کند. التهابات و خارش پوست و احساس کشیدگی در پوست را درمان کرده از پوست در برابر رادیکالهای آزاد محافظت می کند. برای استفاده روزانه در تمامی سنین مناسب است. به دلیل استفاده از فرمول انحصاری سراسترول 2F سبب ترمیم آسیبهای پوستی شده و از بازگشت خشکی پوست جلوگیری می کند. قیمت بالایی نسبت به سایر کرم های مرطوب کننده دارد.

معرفی کرم های مرطوب کننده معروف
کرم مرطوب کننده اوریاژ

 

کرم مرطوب کننده برند نیوا

کرم مرطوب کننده سافت نیوا یکی از مرطوب کننده های با کیفیت و پر طرفدار می باشد، که متعلق به برند قدیمی نیوا (Nivea) است. کرم مرطوب کننده نیوا فاقد چربی است. ترکیبات آن حاوی روغن جوجوبا و ویتامین E است که سبب محافظت از پوست می شود.
جذب سریعی دارد. چربی اضافی پوست را گرفته و حالت مات به پوست می دهد. کرمی است که با هزینه منطقی و کیفیت بالا در دسترس است.
مرطوب کننده پوستهای خشک آن بسیار چرب است. تمام محصولات آن دارای رایحه هستند.

کرم مرطوب کننده نیوا
کرم مرطوب کننده پوست نیوا


کرم مرطوب کننده برند مای (MY)

کرم مرطوب کننده مای به دلیل داشتن هیالورونیک اسید مرطوب کنندگی و آبرسانی قوی دارد. حاوی ویتامین E است که باعث کاهش اثر رادیکالهای آزاد می شود. با فرمولاسیون قوی خود باعث حفظ رطوبت و جوانسازی پوست شده و برای پوستهای خشک و خیلی خشک مناسب است. این کرم جزو کرمهای با قیمت مناسب است. 
افرادی که مشکلات پوستی خاصی ندارند و صرفا قصد رطوبت رسانی به پوست  را دارند برای استفاده روزانه آنها این کرم مرطوب کننده توصیه می شود.

کرم مرطوب کننده مای
کرم مرطوب کننده مای


کرم مرطوب کننده برند کیووی QV

کرم مرطوب کننده برند کیووی محصولی از برند خوشنام QV درعرصه مراقبت و زیبایی است. این کرم برای تمام قسمتهای بدن قابل استفاده است. مانند تمام محصولات این برند فاقد رایحه، عطر و رنگ و لانولین است به همین دلیل ایجاد حساسیت نمی کند. بهترین کرم برای از بین بردن خارش ناشی از خشکی پوست است. چنانچه از کرمهای مورد استفاده نتیجه نگرفتید حتما این کرم را برای درمان امتحان کنید. این کرم بر ای پوستهای خشک و حساس فرموله شده است. کرمی سبک است که جذب سریع دارد. پوست را تا 24 ساعت مرطوب نگه می دارد. 

معرفی کرم های مرطوب کننده معروف
کرم مرطوب کننده برند QV


کرم مرطوب کننده سی گل (Seagull)

برند سی گل برای تمام انواع پوست اعم از چرب، خشک، معمولی و حساس کرمهای مرطوب کننده متفاوتی را تهیه و عرضه کرده است. کرمهای این برند با قیمت مناسب در دسترس است. حاوی ویتامین E، روغن جوجوبا و نارگیل، کره آووکادو برای جوانسازی و محافظت از پوست در برابر رادیکالهای آزاد است. از مهم ترین ویژگیهای آن این است که فاقد پارابن و لانولین است.

کرم مرطوب کننده برند سی گل
کرم مرطوب کننده برند سی گل


کرم مرطوب کننده بایودرما  Bioderma

بایودرما Bioderma  یک برند فرانسوی است که دارای لاین درمانی قوی محصولات بهداشتی و مراقبتی پوست است. برند بایودرما در سری های مختلفی برای انواع پوستها کرم مرطوب کننده تولید کرده است. کرم مرطوب کننده بایودرما لایه ای محافظتی برای پوست ایجاد می کند که مانع از دست دادن رطوبت پوست و دهیدراته شدن آن می گردد. چنانچه پوست حساسی دارید و از بقیه محصولات درمانی نتیجه موثر نگرفته اید پیشنهاد ما به شما استفاده از کرم مرطوب کننده برند بایودرما است. پس از یک دوره مصرف مداوم از این کرم دیگر هرگز شاهد پوست خشک نخواهید بود. برای تمام سنین مناسب بوده و فاقد عطر و پارابن است. 

 

معرفی کرم های مرطوب کننده معروف
کرم مرطوب کننده برند بیودرما


کرم مرطوب کننده مدلین

برند کرمهای مرطوب کننده مدلین برای انواع پوستها کرم مرطوب کننده تهیه و عرضه کرده است. کرم مرطوب کننده این برند مرطوبت کننده قوی دست و صورت است، التیام بخش و استحکام دهنده پوست است. با نفوذ به عمق لایه شاخی پوست سبب جذب رطوبت و ایجاد طراوت و شادابی در پوست می گردد. این برند مرطوب کننده قوی آمونیوم لاکتات دارد که  مرطوب کننده بسیار قوی است .این محصول در درمان برخی بیماریها مثل، ایکتیوز، کراتوزپیلاریس، پسوریازیس و درمان پوسته ریزی کف دست و پا، درمان خشکی و خارش و قرمزی پوست آرنج، قوزک پا، زانو و کوتیکول ناخن مورد استفاده قرار می گیرد.

کرم مرطوب کننده برند مدیلن
کرم مرطوب کننده برند مدیلن


کرم مرطوب کننده  شون

محصولات آرایشی و بهداشتی شون محصول مشترک ایران و آلمان است. تنوع کرم مرطوب کننده شون نسبتا زیاد است. این کرمها حاوی آنتی اکسیدان های قوی برای از بین بردن اثرات مخرب رادیکالهای آزاد هستند. فاقد پارابن و مواد نگهدارنده می باشند. معطر هستند اما عطر ملایمی دارند. حاوی ویتامین B5 است که باعث آبرسانی زیاد پوست شده و خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می دهد. پوست را چرب می کند، کرم زود جذبی نیست و حاوی آنتی باکتریال است.

کرم مرطوب کننده شون
کرم مرطوب کننده برند شون


کرم مرطوب کننده فیس دوکس

کرم های مرطوب کننده فیس دوکس هم دارای تنوع زیاد برای انواع پوستها و مشکلات پوستی هستند. در مدلها و سری های مختلف به بازار عرضه شده اند.
کرمهای مناسب پوستهای چرب علاوه بر حفظ رطوبت پوست، چربی پوست را کنترل می کند. باعث بسته شدن منافذ باز پوست می شود.
یکی از انواع کرم مرطوب کننده فیس دوکس، کرم مرطوب‎ کننده آکنه زوم هیدرا فیس دوکس است. این کرم برای پوستهای مختلط، پوست های چرب، و پوستهای تحت درمان با داروهای ضد آکنه استفاده می شود. برای استفاده در زیر آرایش مناسب است. پوست را چرب و براق نمی کند، به تنظیم چربی پوست کمک می کند، برای پوستهای چرب و آکنه دار مناسب است و باعث جمع شدن منافذ باز پوست می شود.

کرم مرطوب کننده فیس دوکس
برند کرم مرطوب کننده فیس دوکس


 

مطلب مفید بود؟
1
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی