خواص برنج قهوه ای

معجزه خواص برنج قهوه‌ای در لاغری و دیابت + دستور پخت عالی

همه ایرانی‌ها علاقه خاص به برنج دارند به طوری که برنج سفید عضو جدا نشدنی از رژیم غذایی افراد محسوب می‌شود.باید بدانید که دانه کامل برنج دارای چندین لایه است که اگر فقط یک لایه خارجی آن را برداریم، آنچه نامیده می‌شود، برنج قهوه‌ای است که خواص و مواد مغذی بسیاری نسبت به برنج سفید دارد. همراه ما باشید.

خواص شکر قهوه ای

خواص شکر قهوه‌ای: تفاوت شکر قهوه‌ای با شکر سفید در چیه؟

ارزش غذایی و خواص شکر قهوه‌ای را در مقابل شکر سفید می‌دانید؟ شکر قهوه‌ای شکری است که در روند تولید آن به علت اینکه به طور کامل پالایش نمی‌شود به این رنگ می‌ماند اما در میزان شیرین کنندگی و کالری تفاوتی با شکر سفید ندارد اما در خواص و ارزش غذایی از شکر سفید پیشی می‌گیرد و بهتر است که انتخاب اول باشد.

خواص عناب

25 خواص عناب به همراه فواید و عوارض عناب خشک و تازه برای بدن

عناب میوه‌ای پر خاصیت و خوشمزه است که احتمالا خواص آن را کمتر شنیده‌اید اما ما قصد داریم در این مقاله از فواید و خواص شگفت انگیز این میوه برای شما بگوییم تا حتما در برنامه غذایی خود بگنجانید. از جمله فواید عناب می‌توان به کاهش قند خون، مشکلات خواب و کمک به تنظیم آنزیم‌های کبدی اشاره کرد.

برای نفخ شکم چی خوبه

عادات و رژیم غذایی که منجر به نفخ شکم و نفخ معده می‌شوند

یکی از اتفاقات ناخوشایندی که ممکن است بعد از غذا خوردن پیش آید،نفخ شکم است که علاوه بر مشکلات جسمی مانند دل درد و جمع شدن گاز زیاد در روده‌ها، بر کیفیت زندگی فرد و اعتماد به نفسش نیز تاثیر می‌گذارد. نفخ شکم و نفخ معده علل بسیار زیادی دارد که به تفضیل در این مقاله به بررسی و درمان این موضوع پرداختیم.

کاهش سایز شکم و پهلو

10 نکته مهم برای داشتن کمر باریک و کاهش سایز دور شکم

چاقی شکمی و افزایش چربی‌های ناحیه پهلو محصول سبک زندگی ماشینی و دیجیتال امروزه است که افراد را کم تحرک کرده و همچنین باعث شده است که بیشتر به سراغ غذاهای چرب و آماده بروند. باید بدانید که چربی و چاقی شکمی عامل بسیاری از بیماری‌هاست. پس هرچه زودتر برای کاهش سایز کمر و کاهش چربی شکم دست به کار شوید.

برای کبد چرب چی بخوریم

مبتلا به کبد چرب هستید؟ لیست بهترین غذاها برای درمان کبد چرب

امروزه با توجه به تغییر سبک زندگی و تغییر در رژیم غذایی مستعد ابتلا به بسیاری از بیماری‌ها هستیم. یکی از بیماری‌های بسیار شایع، بیماری کبد چرب است که با اصلاح تغذیه و اصلاح سبک زندگی به راحتی درمان می‌شود. در این مقاله بهترین رژیم غذایی و مواد غذایی مناسب برای کبد چرب را به طور کامل بررسی کردیم.

خواص مهم چای سبز

12 خواص مهم چای سبز که نمی‌دانید

فواید و خواص چای سبز به قدری زیاد است که اگر تا به حال تصمیم نگرفته‌‌اید که نوشیدن این چای را در برنامه غذایی خود بگنجانید، هرچه سریع‌تر این چای را تهیه کنید و از خواص آن بهره‌مند شوید. از جمله مهم‌ترین خواص چای سبز می‌توان به تنظیم فشار خون، کاهش وزن، جلوگیری از پیری و خواص ضد سرطانی آن اشاره کرد.

رژیم کانادایی

ادعای رژیم کانادایی، لاغری در 15 روز!

رژیم کانادایی ادعا دارد در مدت زمان کوتاهی میتواند منجر به کاهش 13 کیلوگرم وزن شود. رژیم کانادایی تا به حال مورد انتقادات زیادی قرار گرفته است اما متاسفانه ممکن است عوارض جبران ناپذیری را در پی داشته باشد. در این مقاله قصد داریم شما را با رژیم کانادایی بیشتر آشنا کنیم. در ادامه همراه ما باشید.

لاغری سریع با خوراکی

با این 15 خوراکی حسابی لاغر شوید

شاید تا به حال نمی‌دانستید که مصرف برخی غذاها می‌تواند به لاغری و چربی سوزی شما کمک کند به همین خاطر در این مقاله از بازارگیت تعدادی از مواد غذایی که به لاغری شما کمک می‌کنند را بررسی کردیم که در کنار فعالیت فیزیکی، ورزش و رعایت رژیم غذایی می‌توانید به تناسب اندام خود کمک کنید. همراه ما باشید.

رژیم آمریکایی

لاغری هفته به هفته با رژیم آمریکایی

همانطور که می‌دانید رژیم لاغری آمریکایی به خاطر ادعای لاغری سریع در کوتاه مدت بسیار سر و صدا کرده است اما این رژیم قوانینی دارد که در صورت عدم رعایت صحیح قوانین عوارضی را نیز به دنبال خواهد داشت. در این مقاله از بازارگیت به طور مفصل رژیم آمریکایی را بررسی کرده‌ایم. در ادامه همراه ما باشید.

روشهای کاهش اشتها

15 روش علمی کاهش اشتها و پرخوری

روش‌ها و رژیم‌های غذایی بسیاری برای کاهش وزن وجود دارد که گاهی نتیجه دلخواه ما را نمی‌دهند زیرا اشتهای ما تغییری نمی‌کند و نمی‌توانیم میزان کالری دریافتی خود را کم کنیم. یکی از بهترین روش‌های لاغری، کاهش اشتها است. در این مقاله مواد غذایی که باعث کاهش اشتها و در نتیجه لاغری می‌شوند را تهیه کرده‌ایم.

رژیم کتوژنیک

هرآنچه باید درباره رژیم لاغری کتوژنیک بدانید

اگر به غذاهای چرب علاقه دارید و تا به حال به خاطر حذف چربی در رژیم‌های مختلف نتوانسته‌اید به رژیم غذایی خود پایبند باشید باید بدانید که رژیم کتوژنیک مخصوص شماست زیرا در این رژیم باید میزان مصرف چربی‌ها را افزایش دهید تا لاغر شوید. با ادامه این مقاله در بازارگیت همراه باشید تا با این رژیم آشنا شوید.

رژیم مدیترانه ای

رژیم لاغری مدیترانه‌ای بهترین رژیم سال 2020 انتخاب شد

اگر اهل رژیم گرفتن باشید می‌دانید که رژیم مدیترانه‌ای بهترین رژیم لاغری سال 2020 انتخاب شد زیرا منجر به کاهش وزن محسوس و همچنین سلامت عملکرد قلب و عروق می‌شود. در این رژیم بیشتر از غلات کامل، سبزیجات تازه و میوه‌های تازه استفاده می‌شود و استفاده از چربی‌ها باید به حداقل برسد. همراه بازارگیت باشید.

عوارض قرص لاغری

عوارض جبران ناپذیر مصرف قرص‌های لاغری

برای بسیاری از افراد کاهش وزن با رعایت رژیم غذایی و یا ورزش منظم بسیار سخت است. از این رو به روش‌هایی مانند استفاده از قرص‌های لاغری رو می‌آورند و بدون مشورت با پزشک متخصص به صورت خودسرانه از این قرص‌ها استفاده می‌کنند و سلامتی خودشان را به خطر می‌اندازند. با انواع قرص‌های لاغری در بازارگیت باشید.

لاغری شکم و پهلو

برای لاغری سریع شکم و پهلو با ورزش این مقاله را بخوانید

یکی از سخت‌ترین مراحل در وزن کم کردن، آب کردن چربی‌های شکم و پهلو است. چربی‌های این نواحی فقط با رعایت رژیم غذایی آب نمی‌شوند و حتما لازم است که تمرین‌های ورزشی خاصی را به طور مستمر انجام دهید تا بتوانید به فرم دلخواه خود برسید. در این مقاله بهترین تمرین‌های ورزشی برای لاغری شکم را آموزش داده‌ایم.

رژیم لاغری خوب

یک رژیم لاغری خوب چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

احتمالا بعد از شنیدن نام رژیم‌ اولین چیزی که به ذهنتان می‌آید گرسنگی‌های طولانی مدت و حذف مواد غذایی مورد دلخواه است، در صورتی که به هیچ عنوان اینطور نیست. اگر رژیم غذایی شما اینگونه است بدانید که رژیم اشتباه و روش نادرستی را برای کاهش وزن انتخاب کردید. با ویژگی‌های یک رژیم غذایی خوب همراه ما باشید.

آب کردن چربی‌های شکم

10 روش معجزه‌ آسا برای آب کردن چربی‌های شکم

اگر شکم بزرگی دارید این مقاله برای شماست! زیرا چاقی شکمی حتی اگر وزن نرمالی هم داشته باشید منجر به بسیاری از بیماری‌های خطرناک مانند مشکلات قلبی و دیابت می‌شود.در این مقاله 10 روش معجزه آسا برای آب کردن چربی‌های شکمی را تهیه کرده‌ایم تا بتوانید با یک برنامه ریزی دقیق به مرور زمان به فرم طبیعی برسید.

درمان جوش صورت با رژیم غذایی

با این مواد غذایی به جنگ جوش‌ها بروید!

شاید متوجه شده باشید، هنگامی که مواد غذایی خاصی را مصرف می‌کنید جوش‌های صورت کمتر یا بیشتر می‌شوند. اگر در پروسه درمان جوش هستید باید بدانید که بعضی از مواد غذایی را نباید استفاده کنید. در این مقاله میوه‌ها، سبزیجات و مواد غذایی که برای درمان جوش و آکنه مناسبند را بررسی کردیم. همراه ما باشید.