کلاه بافتنی بچه گانه

20 مدل کلاه بافتنی بچه‌گانه راحت و پرکاربرد

شال و کلاه بافتنی بچه‌گانه یکی از لباس‌های بسیار مهم بچه‌ها در فصل پاییز و زمستان است اما به شرطی که این مدل کلاه بافت‌ها برای بچه‌ها کلافه کننده نباشد و فقط هم جنبه زیبایی آن در نظر گرفته نشود و در عین گرما بخشی بسیار راحت باشد.با جدیدترین مدل‌های کلاه بافت بچه‌گانه دخترانه و پسرانه همراه ما باشید.

مدل مانتو کتی

انواع مدل‌ مانتو کتی 2022 کوتاه، اسپرت و مجلسی

مدل مانتو کتی از آن دست مدل‌هایی است که هم با تیپ و استایل اسپرت به راحتی ست می‌شود و هم با تیپ مجلسی و کلاسیک. خوبی این مدل مانتوها در این است که ست کردن ان‌ها با شال و شلوار بسیار ساده است ولی در عوض شما تیپی خاص، متفاوت و زیبا خواهید داشت. در این مقاله جدیدترین مدل‌هاب مانتو کتی را تهیه کرده‌ایم.

مانتو وست

30 مدل جدید مانتو وست 1401 مخصوص فصل پاییز در رنگ‌های متنوع

مانتو وست به مانتوهای بدون آستین جلو باز گشادی گفته می‌شود که با توجه به جنس آن مناسب فصل پاییز و تابستان است. این مدل مانتو برای هر سایز و هیکلی مناسب است زیرا هم مدل کمری و تنگ آن زیباست و هم مدل گشاد و بلند و آزاد. در این مقاله از بازارگیت جدیدترین مدل‌های ست وست و شومیز و شلوار را تهیه کرده‌ایم.

دامن بلند مجلسی

مدل‌های مد شده دامن بلند مجلسی 1401 با طرح‌ ایرانی و اروپایی

دامن‌های بلند زنانه و دخترانه در مدل‌های ساده، روزانه، مینیمال و مجلسی طرفدار زیادی پیدا کرده است و خانم‌های زیادی برای خرید این سبک دامن‌ها به بازار مراجعه می‌کنند. در این مقاله در بازارگیت انواع مدل‌های جدید دامن بلند 2021 را تهیه کرده‌ایم. همراه ما باشید.

مدل شومیز دامن

جدیدترین مدل‌های شومیز و دامن مجلسی 2023 + دامن کوتاه و بلند

شومیز‌ها از آن دسته مدل لباس‌های بسیار پرطرفدار در بین خانم‌ها است زیرا به علت مدل‌های متنوع شومیزها برای تمامی سلیقه‌ها و استایل‌ها یک مدل مناسب وجود دارد. از دورهمی معمولی تا مراسم‌های خاص می‌توان از این مدل‌ها استفاده کرد. در این مقاله جدیدترین مدل‌های شومیز دامن مجلسی و اسپرت را تهیه کرده‌ایم.

کت دامن مجلسی

35 مدل کت دامن زنانه مجلسی 2023 فوق‌العاده زیبا و شیک

کت و دامن از جمله لباس‌هایی است که اکثر خانم‌ها در کمد لباس خود یک دست دارند و در مجالس خاص از تیپ و استایل کلاسیک کت و دامن استفاده می‌کنند. کت و دامن زنانه در مدل‌های اسپرت، دامن بلند و دامن کوتاه وجود دارد که در مقاله جدیدترین و زیباترین مدل‌های کت و دامن را تهیه کرده‌ایم. همراه ما باشید.

دامن کوتاه دخترانه

40 مدل دامن کوتاه دخترانه و زنانه در طرح‌های اسپرت و کلاسیک

دامن کوتاه از آن دست لباس‌هایی است که با انواع تیپ‌ها ست می‌شود. مثلا می‌شود به راحتی دامن کوتاه را با کفش پاشنه یا کفش کالج پوشید و یا اگر دامن جین داشته باشید به راحتی می‌توانید با کفش اسپرت آن را ست کنید. در این مقاله جدیدترین مدل‌های داکن کوتاه دخترانه را تهیه کرده‌ایم. پس همراه ما باشید.

هودی دخترانه

30 مدل هودی دخترانه در استایل‌های جدید 2023

مدل لباس هودی در واقع همان سویشرت‌های جلو بسته با سایزهای آزادتر هستند که در مدل‌های مختلف ساده، فانتزی، جیب‌دار، بلند و کوتاه برای فصل پاییز و زمستان ترند می‌شوند که بیشترین متقاضی این هودی‌ها نوجوانان هستند. در این مقاله جدیدترین و شیک‌ترین هودی‌های ترند روز را تهیه کرده‌ایم. همراه ما باشید.

تیشرت لانگ دخترانه

انواع مدل‌های تیشرت لانگ دخترانه + نکات ست کردن تیشرت لانگ

تیشرت‌های لانگ به لحاظ سایزی بزرگ‌تر، گشاد‌تر و بلندتر از حد معمول باقی تیشرت‌ها است و به لحاظ طراحی نیز طرح‌های مفهومی، خاص و فانتزی روی این مدل تیشرت‌ها بیشتر به چشم می‌خورد.این تیشرت‌ها را معمولا با شلوار جین و یا شلوار اسلش ست می‌کنند که در این مقاله جدیدترین مدل‌های تیشرت لانگ را تهیه کرده‌ایم.

سارافون دخترانه

مدل‌های سارافون دخترانه و زنانه پاییز 1401 در طرح‌های متنوع

سارافون‌ یکی از پرطرفدارترین مدل لباس‌ در میان خانم‌ها و دختر خانم است. این مدل لباس موجب خاص شدن تیپ و استایل شما می‌شود که می‌تواند جزو انتخاب‌های بسیار خوب برای استفاده روزمره در تمامی فصول به ویژه فصل پاییز باشد. به همین جهت در این مقاله جدیدترین و زیباترین مدل‌های سارافون 1400 را تهیه کرده‌ایم.

خرید لباس راحتی دخترانه

مدل لباس راحتی دخترانه برای دختر کوچولوهای شیک پوش

انتخاب یک لباس راحتی مناسب برای فرزندان بسیار اهمیت دارد چون بخشی از آرامش و آسایش کودکان در منزل مربوط به نحوه لباس پوشیدن آن‌هاست که حتما باید جنس مرغوب و مدل راحتی برای بچه‌ها داشته باشد. به همین علت در این مقاله از تیجور عکس بهترین مدل‌های لباس راحتی دخترانه را برای ایده گرفتن شما تهیه کردیم.

لباس پاییزی دختر بچه

مدل لباس پاییزی دخترانه 1401 برای دختر کوچولوهای خوش تیپ

با توجه به فرا رسیدن فصل پاییز والدین برای فرزندان خود به دنبال لباس‌های پاییزی مناسب می‌گردند، اما باید بدانید که انتخاب لباس برای دختر بچه‌ها نیاز به مهارت دارد. در این مقاله برای شما بهترین مدل‌های لباس پاییزی دخترانه را تهیه کرده‌ایم تا بتوانید برای انتخاب لباس فرزندان‌تان بهتر تصمیم بگیرید.

خرید لباس راحتی پسرانه

30 مدل لباس راحتی پسرانه برای آقا پسرهای خوشتیپ

انتخاب لباس راحتی برای بچه‌ها بسیار مهم است و برای خرید لباس راحتی پسرانه ، جنس لباس خیلی اهمیت دارد تا بچه‌ها باید احساس راحتی داشته باشند و به پوست آنها آسیبی وارد نکند. در این مطلب برخی مدل‌های لباس راحتی پسرانه را نمایش داده ایم که علاوه بر جنس، نظر مدل نیز بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید.

راهنمای خرید لباس راحتی

10 نکته مهم و ضروری که برای خرید لباس راحتی خانه باید بدانید

احتمالا به نظر شما انتخاب و خرید لباس راحتی خانه بسیار راحت است اما در این مقاله قصد داریم که به شما بگوییم که اگر چندین نکته مهم را هنگام انتخاب لباس راحتی خود در نظر نگیرید در آن لباس احساس راحتی و آرامش نخواهید کرد. پس همراه ما باشید تا نکات خرید لباس راحتی کودکان و بزرگسالان را با هم بررسی کنیم.

لباس راحتی مردانه

جدیدترین مدل لباس راحتی مردانه شیک و راحت 2022

انتخاب یک مدل مناسب و شیک لباس راحتی مردانه یکی از بهترین انتخاب‌ها برای آرامش و راحتی هرچه بیشتر در فضای خانه است. ست لباس راحتی مردانه مدل‌های متنوع با جنس‌های مختلف دارد که می‌توانید با توجه به سلیقه شخصی خود طرح و رنگ مورد نظر را انتخاب و در خانه و موقع خواب از این ست لباس استفاده کنید.

خرید لباس راحتی زنانه

40 مدل جدید لباس راحتی زنانه نخی برای سایزهای مختلف بانوان

لباس راحتی زنانه از آن دست لباس‌هایی است که همه خانم‌ها برای احساس راحتی و آرامش هرچه بیشتر در خانه از آن‌ها استفاده می‌کنند. ست لباس راحتی معمولا با بهترین کیفیت و جنس که معمولا هم نخی هستند دوخته می‌شوند که امروزه در مدل‌های متنوع و زیباتری طراحی و آماده می‌شوند.

شال و کلاه بافتنی دخترانه

30 مدل شال و کلاه بافتنی دخترانه جدید 2023 که مد شده‌اند

در فصل زمستان بسیاری از دختر خانم‌ها و خانم‌ها برای آن که سر و صورت خود را گرم نگه دارند از کلاه بافتنی و شال گردن استفاده می‌کنند. در این مقاله جدیدترین مدل‌های شال و کلاه بافتنی دخترانه و زنانه شیک و زیبایی را تهیه کرده‌ایم تا بتوانید ایده بگیرید و برای تهیه کلاه زمستانی خود دست به کار شوید.

مدل کاپشن زنانه جدید

کالکشن جدید مدل کاپشن دخترانه و زنانه برای زمستان 1401

انتخاب مدل کاپشن مناسب برای فصل زمستان نه تنها شما را از سرما محافظت می‌کند، بلکه استایل زیبایی نیز به تیپ زمستانی شما می‌دهد. در ابتدا باید بدانید که سلیقه شما برای انتخاب جنس، رنگ و مدل کاپشن چگونه است. برای اینکه بیشتر با مدل‌های جدید و مد روز کاپشن آشنا شوید پیشنهاد می‌کنیم همراه ما باشید.

مدل پالتو دخترانه

جدیدترین مدل پالتو دخترانه 2023 زیبا در طرح‌های کوتاه و بلند

هنگام انتخاب پالتوی دخترانه علاوه بر طرح و مدل آن، به جنس و گرم بودن آن در زمستان نیز توجه ویژه‌ای داشته باشید زیرا برخی مدل‌ها با اینکه بسیار زیبا هستند اما گرمای لازم را ندارند و یا جنس‌شان برای بچه‌ها مناسب نیست. در این مقاله نمونه مدل‌های جدید و زیبا با بهترین جنس پالتو دخترانه را تهیه کردیم.

مدل کاپشن مردانه

جدیدترین مدل‌های کاپشن مردانه 2023 برای آقایان خوش تیپ

کاپشن یک عضو جدا نشدنی و مهم از لباس‌های زمستانی است. کاپشن‌های مردانه در زمان گذشته بیشتر از جنس چرم بود اما امروزه در جنس‌ها و مدل‌های مختلفی همچون کاپشن کتان، کاپشن مخمل، کاپشن جین، کاپشن ساده و... برای آقایان تولید می‌شود. در این مقاله انواع مدل‌های جدید کاپشن مردانه را برای شما تهیه کرده‌ایم.

مدل پالتو زنانه

به روزترین مدل پالتو زنانه 2023 برای خانم‌های خوش پوش و شیک

پالتو زنانه یکی از مهم‌ترین لباس‌های فصل پاییز و زمستان است که جلوه زیبایی به تیپ و استایل خانم‌ها می‌دهد. جدا از جنس پالتو و میزان گرم بودن پالتو، انتخاب رنگ و طرح مناسب آن نیز اهمیت ویژه‌ای دارد. در این مقاله از بازارگیت نمونه مدل‌های جدید پالتو زنانه 2023 را تهیه کرده‌ایم تا بتوانید ایده بگیرید.

مدل بارانی دخترانه

شیک‌ترین مدل‌های ترنچ کت و بارانی دخترانه برای پاییز 1401

فصل پاییز، فصل باران‌های زیبا با ریزش برگ‌های چند رنگ از درختان است. با توجه به اینکه جنس بارانی‌های دخترانه و زنانه طوری است که برای باران‌های یهویی فصل پاییز کاملا مناسب است و کاملا خیس نمی‌شود، از این رو در این مقاله جدیدترین مدل‌های بارانی دخترانه و زنانه را در طرح‌های گوناگون تهیه کرده‌ایم.

استایل کژوال چیست

همه چیز درباره استایل کژوال، استایل پرطرفدار دختران و پسران

در دنیای مد و فشن استایل‌های متفاوتی وجود دارد و هر فردی با توجه به نوع شخصیتی و علاقه شخصیتی خود استایلی خاص را برای بیشتر اوقات انتخاب می‌کند. یکی از استایل‌های پرطرفدار دختران و پسران، استایل کژوال است. در استایل کژوال ساده‌ترین مدل لباس‌ها با قوانینی خاص انتخاب می‌شوند. همراه بازارگیت باشید.

استایل بوهو چیست

استایل بوهو چیست؟ استایل لباس‌های راحت، گشاد، جذاب و رنگی

استایل بوهو استایل جذاب و خاصی است که به پوشیدن لباس‌های راحت با رنگ شاد معروف است. در این استایل معمولا از لباس‌های رنگی طرح‌دار و شکل‌دار که مدل‌های گشاد و راحتی دارند استفاده می‌‌شوند. اگر فکر می‌کنید که شما هم به این مدل لباس‌ها علاقه دارید حتما درباره این استایل اطلاعات کسب کنید. همراه ما باشید

رنگ های مناسب ست لباس

این رنگ‌ها را در کنار هم نپوشید + راهنمای ترکیب رنگ ست لباس

اصولا در ست کردن رنگ لباس‌ها در تیپ و استایل، نمی‌توان از همه رنگ‌ها طبق سلیقه شخصی‌مان در کنار یکدیگر استفاده کنیم زیرا بر طبق علم زیبایی شناسی و رنگ شناسی بسیاری از ترکیب رنگ‌ها در کنار هم جلوه‌ی خوبی ندارند. در این مقاله به طور کامل توضیح می‌دهیم که چه رنگ‌هایی را نباید در کنار هم بپوشید.

استایل گرانج چیست

استایل گرانج چیست؟ لباس پوشیدن به سبک راحت‌ترین استایل دنیا

دوست دارید راحت و بدون دردسر لباس بوشید بدون اینکه لازم باشد وسواس خاصی در رنگ و شکل لباس‌ها به خرج دهید دیپ بزنید؟ پس حتما استایل گرانج را انتخاب کنیدو استایل گرانج به استایل دهه 90 برمی‌گردد که در عین راحتی اما قوانین خاص خود را نیز دارد که در یان مقاله به طور مفصل به این استایل پرداختیم.

مدل شال جدید

40 مدل شال و روسری جدید که برای تابستان 1400 مد شده است

در فصل تابستان علاوه بر اینکه خانم‌ها دنبال شال و روسری‌های نخی هستند، دنبال طرح و رنگ‌های شاد نیز هستند. در این مقاله مدل‌های مختلف و متنوعی از طرح و رنگ‌های جدید شال و روسری برای فصل تابستان را تهیه کرده‌ایم. سعی کنید با تغییر رنگ و طرح شال و روسری خود، در تیپ و استایل خود نیز تنوع ایجاد کنید.

مدل لباس مجلسی جدید

جدیدترین عکس‌های طراحی مدل لباس مجلسی 2022 برای همه سلیقه‌ها

همه ساله با مدل‌های جدیدی از طراحی لباس مجلسی روبرو می‌شویم که در طراحی آن‌ها از لحاظ مدل و رنگ نسبت به سال گذشته شاهد تغییراتی هستیم. اما بابت اینکه این طراحی‌ها همه سلیقه‌ها را پوشش دهند طراحان مدل‌های متنوعی را طراحی می‌کنند. در این مقاله از جدیدترین مدل لباس مجلسی زنانه و دخترانه دیدن کنید.

مدل مانتو سفید تابستانی

20 مدل مانتوی سفید مد شده برای تابستان 1401

در فصل تابستان به علت گرمای زیاد هوا بهتر است که از مدل مانتوهایی استفاده شود که جنس خنک‌تر و لطیف‌تر در رنگ‌های روشن‌تر مانند سفید و کرم دارند. هر ساله در فصل‌های مختلف مدل‌ها و رنگ‌های جدید ترند می‌شوند که امسال برای تابستان 1401 مدل مانتوی سفید عروسکی، طرح‌دار، خامه دوزی شده و مینیمال مد شده‌است.

شلوار تابستانی دخترانه جدید

تابستون شلوار چی بپوشیم؟مدل شلوار ترند ۲۰۲۱ برای فصل تابستان

در فصل تابستان معمولا از رنگ‌های شاد و مدل‌های نخی و خنک برای لباس‌ها استفاده می‌شود مخصوص مدل شلوار دخترانه که برای تابستان 1400 مدل گشاد با رنگ‌های جذاب و شاد ترند شده است. این مدل شلوارها معمولا برای همه خانم‌ها با هر استایل و هیکلی مناسب است. برای دیدن این مدل‌های جذاب همراه بازارگیت باشید.

شومیز مشکی طلایی

جدیدترین مدل‌های تونیک، بلوز و شومیز مشکی شیک برای محرم

شومیز و بلوز مشکی همیشه و همه جا پرطرفدار بوده است. مخصوصا زمانی که ماه محرم است و یا می‌خواهید در مجلسی شرکت کنید، شومیز مشکی انتخاب زیبا و شیکی است. در این مقاله جدیدترین مدل‌های شومیز ساده، حریر و مجلسی مشکی رنگ را تهیه کرده‌ایم. با ما همراه باشید تا بتوانید از این مدل‌ها ایده بگیرید.

مدل لباس مشکی بچه گانه

شیک‌ترین پیراهن‌ها و مدل لباس مشکی بچه‌گانه دخترانه و پسرانه

بعضی از والدین ترجیح می‌دهند که برای موقعیت‌های خاصی مانند برخی مجالس و یا مثلا محرم، برای کودکان خود لباس مشکی بچه‌گانه تهیه کنند. مهم‌ترین نکته در تهیه این لباس‌ها جنس آن است زیرا بچه‌ها باید در لباس مشکی کاملا راحت باشند. در این مقاله بهترین و شیک‌ترین مدل‌های لباس مشکی بچه‌گانه را تهیه کرده‌ایم.

مدل لباس دخترانه بچه گانه تابستانی

جدیدترین مدل لباس دخترانه بچه گانه و پیراهن دخترانه تابستانی

هنگام خرید لباس تابستانی برای فرزندان‌تان به جنس و مدل لباس بسیار دقت کنید زیرا حتما باید جنس لباس‌های بچه‌گانه نخی و خنک باشد تا گرما را به خود جذب نکند و منجر به کلافگی کودک و حساسیت پوستی او نشود. در این مقاله بهترین و جدیدترین مدل لباس‌های دخترانه بچه‌گانه مناسب فصل تابستان را تهیه کرده‌ایم.

لباس مشکی دخترانه

با این مدل‌های لباس مشکی دخترانه و زنانه شیک پوش باشید

ست لباس مشکی همیشه شیک و خاص بوده و در بین خانم‌ها بسیار طرفدار دارد و هیچ وقت تیپ و ست مشکی از مد نمی‌افتد و قدیمی نمی‌شود.همچنین با توجه به فرا رسیدن ایام محرم، خانم‌ها به دنبال ست لباس مشکی می‌گردند تا بتوانند مطابق با سلیقه خود تیپ و استایلی زیبا داشته باشند. با مدل لباس‌های مشکی همراه ما باشید.

شلوار جین مناسب فرم بدن

شلوار جین مناسب فرم بدن شما کدام است؟

شلوار جین شلوار محبوب همه افراد در هر سن و سال و هر فرم بدنی است. نکته مهم در خرید این جین‌ها این است که اگر شلوار جین مناسب فرم بدن خود را خریداری کنیم باعث می‌شود که تیپ و استایل جذاب‌تر و زیباتری داشته باشیم. در این مقاله توضیح داده‌ایم که هر مدل از شلوار جین مناسب چه فرم از بدن است.

لباس مناسب خانم های قد کوتاه

قوانین طلایی برای ست کردن لباس خانم‌های قد کوتاه و تپل

یکی از روش‌های عالی برای زیباتر به نظر رسیدن فرم اندام خانم‌های قد کوتاه یا چاق این است که لباس‌هایی با مدل‌های مخصوص بپوشند. مثلا طرح راه‌راه‌های عمودی روی لباس مخصوص خانم‌هایی است که اضافه وزن دارند. در این مقاله از بازارگیت قوانین ست کردن لباس برای این دسته از خانم‌ها را کامل بررسی کردیم.

انواع شومیز زنانه

26 مدل از بهترین مدل‌های شومیز زنانه مجلسی، اسپرت و کلاسیک

شومیزها آن دسته از لباس‌هایی هستند که در کمد هر خانمی حداقل یک مدل از آن پیدا می‌شود زیرا بسیار پرکاربرد است و برای هر موقعیتی در مدل‌های مختلف مناسب است. حتی می‌توان شومیز را زیر مانتو نیز پوشید. در این مقاله انواع متنوع و مختلفی از شومیزهای زنانه و دخترانه را تهیه کرده‌ایم. در ادامه همراه باشید.

لباس مناسب خانم قد بلند

معرفی ست لباس مناسب برای خوش پوشی خانم‌های قد بلند

اگر قد بلندی دارید، حتما می‌دانید که پیدا کردن لباس مناسب برای دخترهای قد بلند دشوار است. گاهی اوقات آستین لباس‌ها، قد شلوار و دامن‌تان کوتاه‌تر از قد شما است که باعث ظاهری ناخوشایند در تیپ شما می‌شود. خانم‌های قد بلند باید طبق قوانین خاصی لباس بپوشند که در ادامه به طور مفصل به این موضوع پرداختیم.

لباس مناسب خانمهای چاق

با انتخاب این مدل لباس‌ها لاغرتر به نظر میاید

اگر اضافه وزن دارید به یاد داشته باشید که انتخاب مدل، رنگ، طرح و سایز مناسب لباس برای شما بسیار مهم است زیرا بعضی مدل‌ها و بعضی رنگ‌ها شما را چاق‌تر از چیزی که واقعا هستید نشان خواهد داد. در این مقاله به بررسی مدل لباس‌های مناسب برای خانم‌هایی که اضافه وزن دارند پرداختیم. در ادامه همراه ما باشید.

مدل جدید روسری امسال

جدیدترین مدل‌های جدید روسری برای خانم‌های خاص پسند و شیک

بسیاری از خانم‌ها علاقه دارند که مانتوی خود را با روسری ست کنند. مخصوصا هنگامی که در موقعیت رسمی قرار می‌گیرند حتما از مدل روسری‌های رسمی در استایل خود استفاده می‌کنند. در این مقاله از بازارگیت انواع مدل‌های جدید و مد روز روسری را تهیه کرده‌ایم. در ادامه این مطلب با این طرح‌ها همراه ما باشید.

رنگ سال ۱۴۰۰

رنگ زرد، رنگ اول مد و زیبایی سال 1400 انتخاب شد

رنگ‌هایی که به عنوان رنگ سال معرفی می‌شوند هر کدام داستانی دارند. امسال نیز دو رنگ زرد و طوسی به عنوان رنگ سال انتخاب شدند. رنگ طوسی بابت سردی و ناامیدی از بابت ویروس کرونا و رنگ زرد بابت نور امید برای درمان این ویروس است. در این مقاله تیپ و استایل مخصوص سال جدید را با این رنگ‌ها بررسی کرده‌ایم.

مدل مانتو جدید بهاره

با این مدل مانتوهای جدید به استقبال بهار 1401 بروید

یکی از لباس‌های مهم همه خانم‌ها مانتو است که معمولا با تغییر فصل مدل‌های جدیدی مد می‌شوند که اگر علاقمند به مد روز باشید می‌‎توانید با ست کردن آن‌ها استایل شیکی داشته باشید. در این مقاله با توجه به نزدیک شدن به فصل بهار و تابستان انواع مدل‌های جدید مانتو را که مطابق با مد روز هستند تهیه کرده‌ایم.

مدل جدید شال زنانه

مدل گل‌دار، مدل محبوب و جدید شال زنانه برای سال جدید

استفاده از شال سر برای اکثر خانم‌ها راحت‌تر و بهتر است به همین خاطر هر خانم و دختر خانمی انواع مختلف آن را در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف در کمد خود دارد. شال‌ هم همانند روسری در انواع مختلفی از مدل‌ها از اسپرت تا کلاسیک موجود است که می‌توان با توجه به مد روز و همچنین سلیقه شخصی، آن‌ها را خریداری کرد.

عکس لباس عروس

50 مدل عکس لباس عروس از جدیدترین طراحی‌های روز دنیا 2023

امروزه خانم‌ها بر خلاف گذشته نه تنها طبق الگویی خاص لباس عروس انتخاب نمی‌کنند بلکه در انتخاب رنگ و مدل کاملا سلیقه شخصی را دخیل کرده و سعی می‌کنند از مدل‌های متنوع‌تری استفاده کنند. در این مقاله جدیدترین مدل‌های لباس عروس برای سلیقه‌های مختلف را تهیه کرده‌ایم تا لباس مورد علاقه خود را پیدا کنید.

انواع استایل مد و پوشاک

آشنایی با انواع استایل مد و پوشاک

هر فردی در زندگی خود سبک مشخصی برای لباس پوشیدن دارد. این سبک ممکن است برگرفته از استایل‌های مختلفی باشد که در دنیای طراحی و مد وجود دارد زیرا هر کدام از این استایل‌ها ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند. در ادامه مطلب انواع استایل مد و پوشاک با بازار گیت همراه باشید.

استایل ویمسیکال

استایل ویمسیکال چیست و چه ویژگی هایی دارد

در دنیای طراحی لباس و مد و فشن یکی از سبک‌های بسیار معروف و محبوب استایل ویمسیکال است که ویژگی های خاصی دارد. مهم ترین ویژگی در این سبک استفاده از رنگ‌های روشن و شاد با طرح‌های متنوع است که باعث شده این استایل را متمایز و جذاب کند. برای آشنایی بیشتر با این استایل تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

استایل مینیمال چیست

استایل مینیمال چیست و چه ویژگی هایی دارد

پوشیدن لباس‌های ساده و در عین‌حال متناسب و همرنگ باهم در نهایت سادگی به وجود آورنده استایلی شیک و خاص ایجاد می‌کند. این استایل که به استایل مینیمال معروف است با نظر بسیاری از افراد در جهان متناسب است. در این بخش به معرفی استایل مینیمال و ویژگی‌های آن خواهیم پرداخت. تا انتها باما همراه باشید.

استایل ماکسیمال

استایل ماکسیمال چیست

استایل ماکسیمال یکی از استایل‌های جذاب و محبوب در جهان است. این استایل متشکل از رنگ های تند و ترکیبات شلوغ است. استایل ماکسیمال نقطه مقابل استایل مینیمال است.

نکات مهم در خرید لباس عروس

نکات حیاتی برای خرید لباس عروس

بی شک مراسم عروسی یک تاریخ ماندگار در زندگی هر کسی است. انتخاب و خرید لباس عروس هم یکی از مهیج ترین مقدمات برگزاری این مراسم است. چگونه با داشتن یک انتخاب ایده آل در خرید لباس عروس می توانیم مراسم عروسی را ماندگارتر کنیم؛ در ادامه مطلب با ذکر نکات مهم در خرید و انتخاب لباس عروس همراه شما هستیم.

مدل های کلاه بافتنی مردانه

مدلهای مختلف کلاه بافتنی مردانه + عکس

کلاه های بافت مردانه دارای مدل های متنوعی هستند که در انواع مختلفی از جمله نقاب دار، مدل شل و ست کلاه و شال گردن موجود می باشند و در زمستان همراه با پوشش های زمستانی می توانند استایلی شیک و زیبا ایجاد نمایند.

ست کردن مانتو چهارخونه

مانتو چهار خونه رو با چی ست کنم

در این مطلب به روش های مختلف برای ست کردن مانتو چهارخونه با پوشش های دیگر مانند کفش، روسری، شال، شلوار و کیف خواهیم پرداخت.





برای خرید لباس بچه گانه چه نکاتی باید رعایت شود

برای خرید لباس بچه چه نکاتی مهمه

خرید را شاید بتوان به عنوان یک تفریح هیجان انگیز دانست. بویژه برای خانم ها خرید یک کار روحیه بخش و مفرح محسوب می شود. ولی زمانی که خرید برای بچه ها و به منظور خرید لباس بچه گانه صورت می گیرد شاید تا حدودی دشوار به نظر برسد و به عنوان یک دغدغه مطرح شود.