شستشوی معکوس چیست

شستشوی معکوس مو روشی برای زیبایی بیشتر موهای شما

یکی از روش های رایج در میان روش‌های موجود برای مراقبت از مو و سلامت موها، شستشوی معکوس مو است که شامل شستشوی موی سر ابتدا با یک نرم کننده مناسب و سپس ساقه مو با شامپوی معمولی است. احتمالا تعجب کرده‌اید! برای آشنایی کامل با این روش شستشو و مراقبت از موها در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

آفتاب گرفتن

راه و روش صحیح آفتاب گرفتن و خوش رنگ شدن پوست بدون آسیب

برخی از خانم‌ها و دختر خانم‌ها علاقه دارند که رنگ پوست‌شان برنزه باشد به همین علت با شروع فصل تابستان به سراغ آفتاب گرفتن می‌روند تا رنگ ‌شان تیره شود. اما باید بدانید که برای حمام آفتاب حتما باید نکات مهمی را رعایت کنید تا پوست بدن و صورت‌تان دچار آسیب و سوختگی نشود. همراه بازارگیت باشید.

ماسک صورت خانگی برای جوش

13 مدل ماسک صورت خانگی برای جوش که معجزه می‌کند

روش‌های درمان جوش صورت بسیار متنوع هستند اما استفاده از روش‌های خانگی و طبیعی مطمئن‌تر از باقی روش‌هاست زیرا مواد شیمیایی در تهیه آن‌ها استفاده نمی‌شود که در نتیجه ضرری برای پوست نخواهد داشت. در این مقاله از بازارگیت طرز تهیه 13 ماسک ضد جوش خانگی را آموزش دادیم تا بتوانید برای درمان کمک بگیرید.

کرم اسکراب صورت

معرفی 15 محصول فوق‌العاده برای اسکراب و لایه برداری پوست

لایه برداری پوست صورت به قدری واجب است که اگر تاخیری در انجام آن صورت بگیرد منجر به مشکلات بسیاری مانند جوش و آکنه، لک صورت و مانعی برای عدم رطوبت رسانی صحیح به پوست می‌شود. لایه برداری باعث از بین رفتن سلول‌ها و لایه‌های اضافی پوست که بر اثر آلودگی و لوازم آرایش ایجاد شده می‌شود.

پاکسازی پوست چرب و جوش دار

آموزش قدم به قدم پاکسازی پوست چرب و جوش‌دار در خانه

درست است که پوست‌های چرب دیرتر چروک می‌شود اما نیاز به مراقبت بیشتری دارد زیرا مستعد جوش و آکنه است و اگر لایه برداری و پاکسازی پوست چرب را به خوبی انجام ندهید درگیر مشکلات پوستی خواهید شد. در این مقاله در بازارگیت انواع روش‌های پاکسازی پوست چرب با استفاده از روش‌های خانگی را تهیه کردیم.

پاکسازی پوست صورت

10 روش معجزه‌آسا برای پاکسازی پوست صورت

پوست صورت در اثر آلودگی هوا و استفاده مکرر از لوازم آرایش به مرور شادابی و طراوت خود را از دست می‌دهد. یکی از روش‌های بسیار عالی برای زیبایی و شادابی پوست، لایه برداری و پاکسازی آن است که در این مقاله با استفاده از ماسک‌های خانگی آموزش داده‌ایم که چگونه پوست خود را پاکسازی کنید. همراه ما باشید.

درمان جوش سرسیاه بینی

10 روش تضمینی برای درمان جوش‌های سرسیاه بینی و صورت

جوش‌های سرسیاه صورت و بینی جوش‌هایی هستند که اگر درمان نشوند مدت زمان بسیاری روی صورت باقی می‌مانند و باعث می‌شوند که ظاهری ناخوشایند روی صورت ایجاد شود. روش‌های بسیاری برای درمان جوش‌های سرسیاه وجود دارد که در این مقاله 10 روش درمان جوش سرسیاه با ماسک خانگی را بررسی می‌کنیم.در ادامه همراه ما باشید.

پاک کردن آرایش چشم

نکات بسیار مهمی که هنگام پاک کردن آرایش چشم نمی‌دانید

خیلی از خانم‌ها آرایش چشم خود را با انواع شوینده‌های صورت پاک می‌کنند و شستشو می‌دهند در صورتی که این کار کاملا اشتباه است زیرا پاک کردن آرایش چشم و شستشوی آن باید با پاک کننده‌های مخصوص انجام شود تا آسیبی به چشم نرسد. در این مقاله از بازارگیت قدم به قدم نحوه پاک کردن آرایش چشم را بررسی کرده‌ایم.

نکاتی شستشوی صورت

12 اشتباه رایجی که هنگام شستشوی صورت انجام می‌دهید

اگر پوست صورت خود را تنها با یک صابون معمولی شستشو می‌دهید و یا وسواس دارید و در طول روز بارها صورت خود را می‌شویید، بدانید که هر دو روش اشتباه است. در این مقاله سعی کردیم ضمن توضیح نحوه صحیح شستشوی صورت، اشتباهات معمول و رایجی که خانم‌ها در هنگام شستشوی پوست صورت خود انجام می‌دهند را بررسی کنیم.

شامپوی ضد شوره

معرفی 10 شامپوی برتر ضد شوره سر با اثرگذاری عالی

شوره سر می‌تواند موجب دردسرهای زیادی شود و حالت ناخوشایندی برای مو و پوست به وجود آورد. اگر به دنبال راه حلی برای درمان شوره سر نباشید به مرور زمان دچار مشکلات فراوانی مانند ریزش مو، خارش و التهابات کف سر می‌شوید. درمان شوره سر با استفاده از شامپوی ضد شوره یکی از روش‌های درمانی خوب محسوب می‌شود

درمان شپش سر

علائم شپش سر و درمان سریع شپش سر

وقتی دچار خارش شدید کف سر می‌شوید که آزار دهنده است، احتمال وجود شپش را در سر می‌پرورانید و موهای خود را برای دیدن این حشرات ریز چک می‌کنید. شپش‌ها حشرات ریز آزار دهنده‌ای هستند که انگل محسوب می‌شوند. در این مقاله به بررسی راه‌های ابتلا به شپش و روش‌های درمان آن می‌پردازیم. با بازارگیت همراه باشید.

شستن مو

نحوه شستن صحیح موها را با این روش انجام دهید

برای اینکه موهایی تمیز و در عین حال سالم و درخشانی داشته باشید باید علاوه بر استفاده از شامپوی مناسب جنس مو و محصولات مراقبت از مو، نحوه صحیح شستشوی مو را نیز بلد باشید تا به مو آسیبی نرسد و روند رشد طبیعی خود را طی کند. افراد زیادی فکر می‌کنند که شستشوی روزانه مو مفید است اما اصلا اینطور نیست.

درمان و مراقبت از پوست خشک

درمان و مراقبت از پوست خشک را با این روش‌ها انجام دهید

خشک شدن پوست و به دنبال آن پوسته پوسته شدن و قرمزی از مشکلات شایع پوستی است که برخی افراد به آن مبتلا می‌شوند. گاهی مواقع هم ممکن است این خشکی پوست به علت بیماری‌های مختلفی از جمله تیروئید یا دیابت باشد که در هر صورت باید این خشکی پوست را با روش‌های مختلفی مانند کرم‌های بهداشتی و ماسک درمان کرد.

مراقبت از پوست چرب و جوش‌دار

روتین مراقبت از پوست چرب و جوش‌دار را یاد بگیرید

به طور معمول مقابله با پوست های چرب و جوش، کاری دشوار است. هنگامی که پوست بیش از حد چرب می شود منجر به ایجاد جوش های سرسیاه، سر سفید، زیرپوستی و دیگر مشکلات پوستی می شود. جوش یک وضعیت نرمال پوستی می باشد که در هنگام به وجود آمدن موجب التهاب پوست و در نهایت به وجود آمدن چرک میشود.

جوش صورت

اگه جوش می‌زنید، این کارها را نباید انجام دهید

اگر آن دسته از افرادی هستید که جوش می‌زنید باید بدانید برخی کارهای به ظاهر بی‌اهمیت در تشدید این جوش‌ها نقش زیادی دارند. مانند عدم شستشوی مناسب آرایش صورت یا عدم شستشوی روبالشی به طور منظم. در این مقاله در بازارگیت مجموعه کارهایی که اگر دچار جوش و آکنه هستید نباید انجام دهید را بررسی کرده‌ایم.

درمان جوش زیر پوستی

روش‌های موثر در درمان جوش زیر پوستی

ظاهر شدن هر مدل جوش و آکنه‌ای بر روی صورت آزار دهنده است به خصوص اگر این جوش‌ها، زیر پوستی و سفت باشند. معمولا جوش‌های زیر پوستی به علت تجمع باکتری‌ها در منافذ پوست ایجاد می‌شود که درمان سخت‌تری نسبت به جوش‌های معمولی دارند. برای آشنایی با انواع روش‌های درمان این جوش‌ها در بازارگیت باشید.

درمان سریع جوش صورت

درمان سریع جوش صورت با روش‌های خانگی

یکی از متداول‌ترین مشکلات پوستی، جوش و آکنه صورت است. در اغلب این موارد این جوش‌ها خود به خود درمان می‌شوند اما در بعضی مواقع نیاز به رسیدگی بیشتری برای درمان دارند. یکی از روش‌های درمان این جوش‌ها استفاده از ماسک‌های خانگی است که در این مقاله در بازارگیت طرز تهیه این ماسک‌ها را آموزش داده‌ایم.

علت جوش‌ها در نواحی مختلف صورت

جوش‌ها در نواحی مختلف صورت نشانه چیست؟

اگر شما هم تجربه جوش و آکنه را داشته‌اید می‌دانید که بسیار تجربه ناخوشایندی است. اینکه این جوش‌ها در کدام ناحیه از صورت ظاهر شوند علت متفاوتی دارند. برای مثال جوش‌های ناحیه چانه احتمالا ناشی از عدم تعادل هورمون‌های بدن است. در این مقاله از تیجور به بررسی علل این جوش‌ها در هر ناحیه از صورت پرداختیم.

برندهای مختلف شامپوی مو

با انواع برندهای شامپوی مو آشنا شوید

یکی از شروط اصلی و مهم برای داشتن موهایی سالم و درخشان، انتخاب شامپوی مناسب است. امروزه در بازار انواع مختلفی از برندهای شامپوی سر موجود می‌باشد که انتخاب را مشکل کرده است. در این مقاله از بازارگیت انواع مختلفی از برندهای شامپوی ایرانی و خارجی را معرفی کردیم تا انتخاب بهتری داشته باشید.

علت و درمان ریزش موی هورمونی در خانم ها

بررسی علت و درمان ریزش موی هورمونی در خانم ها

به طور معمول در شبانه روز ریزش حدود 100 تار مو طبیعی است. اما هنگامی که مقدار این تعداد بیشتر و موها کم پشت شوند، برای بررسی علل این مشکل در ابتدا باید به پزشک متخصص مراجعه کنیم. یکی از علت‌های شایع در بروز ریزش مو در خانم‌ها مشکلات هورمونی است که در ادامه این مقاله به بررسی آن می‌پردازیم.

درمان ریزش موی سکه ای

چگونه ریزش موی سکه‌ای را درمان کنیم؟

ریزش موی سکه‌ای یا بیماری آلوپسی آره آتا یکی از دلایل ریزش موی سر، ریش آقایان و سایر نقاط بدن است. این بیماری باعث می‌شود تا موی افراد به شکل یک سکه بر روی پوست ریزش کند. اشخاصی که به این شکل ریزش مو دارند برای درمان باید از روش‌هایی که در ادامه این مقاله در بازارگیت بررسی شده است استفاده کنند.

آبرسانی به پوست صورت

پوست صورت خود را آبرسانی می‌کنید؟

آبرسانی به پوست فواید بی‌شماری دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به پیشگیری از چین و چروک پوست صورت و شادابی آن اشاره کرد. برای آبرسانی به پوست روش‌های متعددی وجود دارد مانند: استفاده از کرم‌های مرطوب کننده و یا ماسک‌های خانگی. در این مقاله از بازارگیت روش‌های آبرسانی به پوست را بررسی کرده‌ایم.

روش های تقویت مو

بهترین روش‌های تقویت مو را در بازار گیت بخوانید

برای داشتن موهایی سالم و پر پشت باید مراقبت‌های لازم را در خصوص نگهداری و تقویت موها انجام دهیم که برخی از این روش‌های تقویت مو عبارتند از: تغذیه مناسب، استفاده از محصولات بهداشتی مناسب موها و...که ما در این مقاله سعی کردیم بهترین روش‌ها را توضیح دهیم تا بتوانید به راحتی از موهای خود مراقبت کنید.

علت ریزش مو

اگر ریزش مو دارید بخوانید

دلایل ریزش موی سر بسیار زیاد است. گاهی این ریزش مو به دلیل کمبود ویتامین و گاهی دلایل جدی‌تری مانند کم کاری تیروئید یا مشکلات هورمونی است. به هر حال بررسی علل ریزش مو برای درمان و پیشگیری این بیماری بسیار مهم است که در این مقاله ما دلایل مختلف ریزش مو و روش‌های درمان را بررسی کردیم. همراه ما باشید.

نگهداری از موهای فر و وز

چگونه از موهای فر و وز نگهداری کنیم تا خوش حالت بمانند؟

اگر موهای فر و وزی دارید باید بدانید که این موها احتیاج به مراقبت ویژه‌تری نسبت به موی صاف دارند زیرا موهای فر به علت رطوبت کمتر خشک‌تر و شکننده‌تر هستند. در این مقاله از بازارگیت روش‌های مراقبت از موی فر و وز را به طور کامل آموزش دادیم. امیدواریم با این مقاله موهای فر زیباتری داشته باشید.

بهترین راه های درمان شوره سر

10 روش خانگی و عالی برای درمان شوره سر

اگر به شوره سر مبتلا هستید و روش‌های بسیاری را برای درمان استفاده کرده‌اید و نتیجه‌ای نگرفتید، ما در بازارگیت و به صورت اختصاصی در این مقاله 10 روش خانگی و سنتی برای درمان شوره سر را جمع آوری کرده‌ایم. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

درمان شوره سر

می‌دونید دلیل ایجاد شوره سر و درمان اون چیه؟

اگر شوره سر را تجربه کرده باشید می‌دانید که به غیر از مشکلاتی مانند خارش سر و پوسته پوسته شدن سر، ظاهر ناخوشایندی را نیز برای فرد ایجاد می‌کند و باعث می‌شود که همیشه مو و پوست سر چرب باشد و شوره بر روی گردن و لباس هم نمایان شود. برای پیشگیری و درمان این بیماری ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید.

درمان خارش کف سر

علت خارش کف سر و درمان آن چیست

حتما تا به حال با مشکل خارش پوست سر مواجه شده‌اید. این مشکل بعضی مواقع موقتی و گذرا است و با یک شستشو از بین می‌رود ولی گاهی خارش سر یک مشکل همیشگی و جدی است که نیاز به درمان دارد. برای درمان خارش سر روش‌های بسیاری وجود دارد که در این مقاله به بررسی علل و روش‌های درمان آن پرداختیم. همراه ما باشید.

شامپوی مناسب برای انواع مو

چگونه شامپوی مناسبی را برای موها انتخاب کنیم؟

امروزه با توجه به تنوع بسیار زیاد در بین شامپوهای موجود در بازار انتخاب یک محصول سازگار با جنس پوست سر و موها کاری دشوار است. در این مقاله انواع شامپوهای مناسب برای جنس موهای مختلف را بررسی کرده‌ایم. برای اینکه بتوانید بهترین انتخاب را در خرید شامپو داشته باشید تا انتها همراه بازار گیت باشید.

انواع برندهای شامپو بدن

معرفی بهترین برندهای شامپو بدن بازار

امروزه شاهد طیف گسترده‌ای از شامپو بدن‌های مختلف در بازار هستیم. این تنوع بالا باعث شده تا انتخاب یک شامپو بدن مناسب و سازگار با پوست کاری نه چندان ساده باشد. در این مطلب شما را با تعدادی از بهترین شامپو بدن‌های موجود در بازار آشنا خواهیم کرد. پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

شامپو بدن

شامپو بدن جایگزین صابون‌های بدن در حمام

شامپو بدن یکی از پر مصرف‌ترین مواد شوینده است که به عنوان جایگزین صابون برای شستشوی پوست بدن مورد استفاده قرار می‌گیرد. شامپو بدن در مقایسه با صابون ویژگی‌های مثبت زیادی از جمله حفظ چربی طبیعی پوست بدن دارد که در این مقاله به آن‌ها خواهیم پرداخت. با ادامه این مطلب در بازار گیت همراه ما باشید.

درمان ترک پاشنه پا

درمان معجزه آسای خشکی و ترک کف پا

یکی از مشکلات شایع در بین افراد خشکی و ترک پوست کف پا است. این مشکل علل متعددی از جمله استفاده از کفش نامناسب دارد. برای درمان ترک پا در منزل می‌توانید از روش‌های مختلف درمان خانگی استفاده کنید که در این مقاله بهترین آن‌ها را برای شما جمع آوری کرده‌ایم. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

برندهای ژل شست و شوی صورت

معرفی برندهای ژل شستشوی صورت

برای داشتن پوستی سالم و درخشان باید روزانه پوست صورت را از انواع آلودگی‌های محیطی و شیمیایی پاک کنیم. برای این منظور استفاده از ژل‌های شست و شو دهنده صورت مناسب ترین گزینه می‌باشد. ژل‌های شست و شوی صورت برندهای مختلفی دارند که در ادامه با برخی از آنها آشنا می‌شوید. با بازار گیت همراه باشید.

خرید شویندهای مناسب برای صورت

راهنمای خرید شوینده مناسب پوست

پوست صورت به دلیل قرار گرفتن در معرض انواع آلودگی‌های محیطی و شیمیایی نیازمند شست و شوی عمیق و مراقبت روزانه است. پاکسازی صورت نیاز به شوینده‌ای مناسب و مخصوص دارد. امروزه شوینده‌های مخصوص صورت در انواع مختلف و برای پوست‌های مختلف در بازار موجود است. برای آشنایی با این شوینده‌ها همراه ما باشید.